Geen idee. Ik weet natuurlijk niet wat voor mp3 speler jij hebt!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:43 schreef SaRo het volgende:
Kan de geluidkwaliteit op tegen die van mijn mp3-speler?
anders misschien met de nieuwe headset of eigen koptelefoon?
Ongetwijfeld. Maar concurrentie is alleen maar goed! (in dit geval dan)quote:ik ben bang dat de concurrentie nog wel hard trug slaat...
Niks mis met de equalizer. En trouwens... als je een goeie koptelefoon gebruikt heb je niet eens een equalizer nodig!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:56 schreef SaRo het volgende:
Ik las bij de review op www.nieuwemobiel.nl dat er wel een slechte equalizer op zit, dat kan toch niet als je hem ook uitbrengt als sony walkman?
Maar als het geluid toch al goed is,boeit dat natuurlijk niet
Aah nee he niet jij hierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:11 schreef ernie09 het volgende:
[..]
'Mad Sauce' Christiaan... We meet again...![]()
Je moet die jar files gewoon in "overig" gooien bijv. En vervolgens met je telefoon erop klikken (in bestandsbeheer). Dan vraagt 'ie of je het wilt installeren en dan installeer je'm in Games.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:44 schreef Steve-O het volgende:
In welke map moet ik die jar/jad files gooien ?
Je praat jezelf tegen hoe weet je dat die games gaar zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:28 schreef Skv het volgende:
a) ik heb geen foon waar het op werkt.
b) die games zien er gaar uit.
Aan die plaatjes, die bij die jargames site staan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:37 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegen hoe weet je dat die games gaar zijn
Kijk & oordeel zelf maar...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef Hanzel_lane het volgende:
is de zilveren mooier?
niet oordelen voordat je hem hebquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Aan die plaatjes, die bij die jargames site staan.
Die zien er niet geil uit, terwijl het 3d zou zijn enzo. Had ik erges gehoord.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:28 schreef Skv het volgende:
En dan kijk ik op die site, en zie ik plaatjes (screenshots?) die lijken op een paint-tekening van een labiele adhd-patiënt.
En dan denk ik: is dit mooi?
Nee.
De Z800i is ook een èrg mooie telefoon. Heeft zo ongeveer dezelfde features als de k750i en daarbij is het ook nog een UMTS telefoon.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:14 schreef Public_NME het volgende:
Ik persoonlijk toch nog een beetje te twijfelen tussen de k750i en de Z800i omdat die qua looks er beter uit ziet. K750ì heeft wel een betere camera...
Mening?
Ik denk eerlijk gezegd dat er binnen een half jaar tijd alweer een opvolger voor de z800i geïntroduceerd gaat worden met hogere resolutie camera, meer intern geheugen, fastport aansluiting, wat extra media-knopjes, enz. Wellicht komt komt ook daar een Walkman™-versie van!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:23 schreef Public_NME het volgende:
Ja hij brengt me iig heel erg aan het twijfelen, want de z800i is naar mijn mening mooier maar heeft minder functies... Moeilijk!
Nee, maar duke nukem ofzo lijkt me niet héél veel gevraagd, toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:43 schreef Fwnk het volgende:
over die games, tsja, er zitten 2 echt 3d spellen bij, een vliegspel en een tennisspel.
je kan niet verwachten dat je doom3 op je mobiel krijgt skv
doe es normaal?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:18 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
gast jij kan die mobiel geeneens betalen. ga liever nep merkkleding kopen of zo op internet
Ik bedoel dus dat de body van de telefoon, wat speling heeft. Als je knopjes indrukt en hem door je hand laat gaan kraakt hij best wel. En dat voor een nieuwe telefoon. Hij kraakt in ieder geval meer dan mijn 2 jaar oude 6610 met b-merk frontje.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
naaper![]()
enne, ik vin em helemaal niet kakering oid thatsmethatsright?
maandagochtendmodel? mijne voelt solidequote:Op donderdag 14 juli 2005 19:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat de body van de telefoon, wat speling heeft. Als je knopjes indrukt en hem door je hand laat gaan kraakt hij best wel. En dat voor een nieuwe telefoon. Hij kraakt in ieder geval meer dan mijn 2 jaar oude 6610 met b-merk frontje.
Ik wacht waarschijnlijk nog even tot die 800 is, dan zal de 750 wel voor dumpprijzen te koop zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:26 schreef oorlog het volgende:
Ik heb m via GSMstunts.nl besteld. Is echt een superaanbieding: 1 jarig abonnement zonder aansluitkosten, voor maar Euro 17,50 per maand. Het is een Debitel Vodafone 17,50 abonnement.
Nu nog even wachten tot ie binnen is, maar ook over de winkel veel goede verhalen gelezen op internet. http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=57
Dat kan natuurlijk ook. Maar niemand hier heeft (verregaande) klachten of gebreken?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
maandagochtendmodel? mijne voelt solide
Greatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |