Ow nou bedankt!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ohhh wat lievvv.. en wat stuurt ze nu terug?
Ahhh dus als ik het goed begrijp ben jij net zo'n stillequote:Op maandag 13 juni 2005 12:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ow nou bedankt!
Maarre, jij zegt ook niet echt veel…..
Haha
maar daarna zei ik weer wat en daar reageerde ze heel raar op
quote:Bes wel heur!
Maar ik was niet “niet vrolijk”, zei alleen niks, doe ik wel vaker….
Ben af en toe een beetje een stil typje zoals je misschien wel merkt! HAHAHA
Ze lacht wel veelquote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef snellejelle het volgende:
maar ze heeft weer wat gezegd
ik: Het opvrolijken is wel een beetje gelukt dus? J
hihi
[..]
ik makte ene grapje over radio, maar die vond ze niet leukquote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ahhh dus als ik het goed begrijp ben jij net zo'n stille
Maar wat zei je dan en hoe reageerde ze dan![]()
![]()
![]()
ze lacht wel ja, in d'r mailquote:Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ze lacht wel veel![]()
Volgens mij is ze verliefd op je
geef 'm nou niet teveel hoopquote:Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ze lacht wel veel![]()
Volgens mij is ze verliefd op je
Jullie zitten tegenover elkaar alleen op een kamer?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik makte ene grapje over radio, maar die vond ze niet leuk
ik ben normaal niet stil maar pas de tactiek toe van dat zei maar es moet beginnen met pratenmaar dat werkt dus niet
Het zijn allemaal hints die jij als man niet begrijpt.. Ze is toe aan sex en wil hard genomen worden als jij straks met haar alleen bent in een kamertje.. Ik ben blij voor je dudequote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik makte ene grapje over radio, maar die vond ze niet leuk
ik ben normaal niet stil maar pas de tactiek toe van dat zei maar es moet beginnen met pratenmaar dat werkt dus niet
we zitten vandaag met zijn driën maar die andere collega is heel stomquote:Op maandag 13 juni 2005 12:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jullie zitten tegenover elkaar alleen op een kamer?
we zijn nu dus alleen maar ik zie het er niet van komen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hints die jij als man niet begrijpt.. Ze is toe aan sex en wil hard genomen worden als jij straks met haar alleen bent in een kamertje.. Ik ben blij voor je dude![]()
![]()
Ik hoop dat de deur op slot kanquote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hints die jij als man niet begrijpt.. Ze is toe aan sex en wil hard genomen worden als jij straks met haar alleen bent in een kamertje.. Ik ben blij voor je dude![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb nog een Snelle Jelle kruidkoek, 'gezond lekkere kruidkoek, van nature vetarm'
woooh!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zitten vandaag met zijn driën maar die andere collega is heel stom
en die is nu met pauzewe hebben net zowaar over d'r weekend gepraat, niet via mail
jaja goed voor lijf en ledenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb nog een Snelle Jelle kruidkoek, 'gezond lekkere kruidkoek, van nature vetarm'
het initiatief moet van jou uit komen als man zijndequote:Op maandag 13 juni 2005 12:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zijn nu dus alleen maar ik zie het er niet van komen hoor
van die stille mede stagiair? laat dr lekker in dr sop gaar kokenquote:
maar ze is zo mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
van die stille mede stagiair? laat dr lekker in dr sop gaar koken
de post van ijsmeis is alleen verwijderdgeen ban
Duurde het gesprek langer als een minuut?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze was nar een bruiloft geweest (vrijdag) en verder, zeer verrassend, niets
Dus een mooi meiske die bijna niks zegt en amper een leven heeft.. hmmz.. waarom vraag je 'd'r niet mee uit? Een stille vrouw is wat iedere man wenstquote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze was nar een bruiloft geweest (vrijdag) en verder, zeer verrassend, niets
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
ik ben persoonlijk geen stagiair meer.
Desondanks wil ik wel graag meelezen hoe hard jullie allemaal werken.
Daarom kunnen jullie deze post gewoon negeren, hij is namelijk bedoeld als terug vind post.
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
misschien netquote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Duurde het gesprek langer als een minuut?
ooh je hebt al vakantie?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
Daarom kunnen jullie deze post gewoon negeren, hij is namelijk bedoeld als terug vind post.
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
[negeer mode aan]quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus een mooi meiske die bijna niks zegt en amper een leven heeft.. hmmz.. waarom vraag je 'd'r niet mee uit? Een stille vrouw is wat iedere man wenst![]()
het was heel gezelligquote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:50 schreef Mr-Z het volgende:
Snellejelle is verliehiefd
Maar is ze net zo mooi als mijn fotoboek chick? (die ik trouwen afgelopen weekend met een ander zag lebberen.. de slet)quote:
lijers, ik moet tot vrijdag 1 juliquote:
Misschien is ze wel BIquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Weet je al of ze een vriend(in) heeft?
quote:
ja ze is mooier.. *zwijmelquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar is ze net zo mooi als mijn fotoboek chick? (die ik trouwen afgelopen weekend met een ander zag lebberen.. de slet)
je doet 't erom hèquote:Op maandag 13 juni 2005 12:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
't is maar goed dat vissertje er niet is
ja dat weet ik al. ze heet geen vriend. waar zou ze die immers in hemelsnaam moeten ontmoetenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Weet je al of ze een vriend(in) heeft?
Oh mijn god! Dit is de kans van je leven.. ga er voor, en niet denken dat ze te hoog voor je gegrepen is, misschien denkt ze dat ook wel over jouquote:
let op met die tandenstokerquote:Op maandag 13 juni 2005 12:53 schreef knox_ het volgende:
burp
stage?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat weet ik al. ze heet gene vriend. waar zou ze die immers in hemelsnaam moeten ontmoeten
bij het winkelen?
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oh mijn god! Dit is de kans van je leven.. ga er voor, en niet denken dat ze te hoog voor je gegrepen is, misschien denkt ze dat ook wel over jou(zo denk ik er altijd over
)
niet om al mijn grappen, laten we zeggen om 90 % welquote:Op maandag 13 juni 2005 12:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
stage?![]()
Maar ze lacht niet om je 'grappen'?
Jij maakt wel veel grappen en grollen dan op een dagquote:Op maandag 13 juni 2005 12:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet om al mijn grappen, laten we zeggen om 90 % wel
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Anders pak ik d'r wel.. maar daarvoor moet ik d'r mail hebben
was d'r mail ?![]()
Probeer er eens een beetje tegenaan te rijden danquote:Op maandag 13 juni 2005 12:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet om al mijn grappen, laten we zeggen om 90 % wel
Wat dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
![]()
ze is voor mij
P.s. ze zei net weer iets!
ik draag mijn lolbroekquote:Op maandag 13 juni 2005 12:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij maakt wel veel grappen en grollen dan op een dag![]()
ik 3 boterhammen met rauwe ham en pestoquote:Op maandag 13 juni 2005 12:56 schreef knox_ het volgende:
[..]
2 sausijzenbroodjes en twee pistolets met kaas
pestoquote:Op maandag 13 juni 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik 3 boterhammen met rauwe ham en pesto
daar zit ze net te ver voor wegquote:Op maandag 13 juni 2005 12:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Probeer er eens een beetje tegenaan te rijden dan
pas maar op jijquote:Op maandag 13 juni 2005 12:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik riskeer een boze fisher die op me af komt met z'n 50 kilo![]()
Snellejelle is verliehiefdquote:Op maandag 13 juni 2005 12:59 schreef knox_ het volgende:
ik heb wat gemist, heeft snellejelle een nieuwe vlam?
Ja er zit iets bij hem op stage op dezelfde kamer zelfsquote:Op maandag 13 juni 2005 12:59 schreef knox_ het volgende:
ik heb wat gemist, heeft snellejelle een nieuwe vlam?
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
of een nieuwe schermbeveiliging op z'n computer![]()
ze is een kakkerquote:Op maandag 13 juni 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoiets
nee, ze heeft een jasje aan
lachen om snelle jellequote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja er zit iets bij hem op stage op dezelfde kamer zelfs!
Ze is stil en lacht om 90% van die grappen van snellejelle
hij gaat straks proberen een beetje tegen haar op te rijden![]()
en ja hoor.. m'n stagebegeleider vraagt weer eens: Waarom zit je nu te grijnzen achter die computer.. is je verslag zo grappig?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef knox_ het volgende:
[..]
lachen om snelle jelleJa dan is ze wel erg diep gezonken
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sex op lokatiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]ze gaat nu zelfs thee voor me halen
![]()
![]()
straks toch maar es voorstellen om samen naar buiten te gaan
538quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en ja hoor.. m'n stagebegeleider vraagt weer eens: Waarom zit je nu te grijnzen achter die computer.. is je verslag zo grappig?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]ze gaat nu zelfs thee voor me halen
![]()
![]()
Óp de pc ja. en hij is GE-WEL-DIG !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef Houniet het volgende:
ik heb al een paar dagen gta: sa op me xbox staan, alleen nog niet gespeeld
iemand hem al gespeeld
oe, das de perfecte vrouwquote:Op maandag 13 juni 2005 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Nog even en ze komt je Bier brengen terwijl jij op de bank hangt voetbal te kijken![]()
dan zeg je dat je er een moppentrommel inzetquote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en ja hoor.. m'n stagebegeleider vraagt weer eens: Waarom zit je nu te grijnzen achter die computer.. is je verslag zo grappig?![]()
Ik heb 'm al maanden voor op de PS2, heb in totaal pas een uurtje of 2 gespeeld denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef Houniet het volgende:
ik heb al een paar dagen gta: sa op me xbox staan, alleen nog niet gespeeld
iemand hem al gespeeld
dat zou ideaal zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Nog even en ze komt je Bier brengen terwijl jij op de bank hangt voetbal te kijken![]()
juist, die zijn natuurlijk een mustquote:Op maandag 13 juni 2005 13:05 schreef knox_ het volgende:
Snellejelle, waar blijven de foto's?
op mijn telefoonquote:Op maandag 13 juni 2005 13:05 schreef knox_ het volgende:
Snellejelle, waar blijven de foto's?
Hmmmzz ja goed idee..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan zeg je dat je er een moppentrommel inzet
oh ja.. laat ook maar ja..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan begint ze weer over mn tieten en met fotos te strooien![]()
en, scheert ze?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd mijn telefoon ligt op mijn schoen enzo
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef c0mpleX het volgende:
het is best lekker weer buiten mense.. jullie zouden ook er eens ff uit moeten gaan
net zwaar geregent hier, en nu is het bewolktquote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef c0mpleX het volgende:
het is best lekker weer buiten mense.. jullie zouden ook er eens ff uit moeten gaan
Mwah na een kwartiertje spelen kijk je daar ook doorheen.. De gamplay is daarentegen geweldig (op de pc danquote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef Houniet het volgende:
de graphics schijnen wel tegen te vallen
nou regel een kabel of dongle en posten met die hap!!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd mijn telefoon ligt op mijn schoen enzo
het zonnetje schijnt, de lucht is blauwquote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
net zwaar geregent hier, en nu is het bewolkt
gelderland, regio arnhem
hier zonnetje afgewisseld door wolkje, Zoetermeerquote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
net zwaar geregent hier, en nu is het bewolkt
gelderland, regio arnhem
helmond sportquote:Op maandag 13 juni 2005 13:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw
Helliemond, Brabant![]()
Hier toevallig ook alquote:Op maandag 13 juni 2005 13:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw
Helliemond, Brabant![]()
of snellejelle stelt lage eisenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Spijkerbroek+jasje en NOG lekker? Wow dan moet ze wel heel knap zijn![]()
't is maandag... niets schiet op vandaag, alleen de tijd terwijl ik dat nu ff niet wilquote:Op maandag 13 juni 2005 13:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
pfff die adressen schieten niet op
ze is nog lekker ja, vrijdag droeg ze wel een rokje..... oef.....quote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Spijkerbroek+jasje en NOG lekker? Wow dan moet ze wel heel knap zijn![]()
dat weten wij alleen na 't zien van foto'squote:
ik ook nolletjequote:
hoezo mag de tijd niet opschieten?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
't is maandag... niets schiet op vandaag, alleen de tijd terwijl ik dat nu ff niet wil
dat is waar. maar ik vind bijvoorbeeld een meisje als geitje82 mooi.......quote:Op maandag 13 juni 2005 13:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat weten wij alleen na 't zien van foto's
omdat ik over 15min een telefoontje moet plegen welke ik weinig zin in hebquote:Op maandag 13 juni 2005 13:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo mag de tijd niet opschieten?
nu heeftie nog hoopquote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef knox_ het volgende:
ik heb morgen een date met een heel leuk meisje![]()
En ik ben dus vrij
het is te hopen dat het een heel leuk meisje, waarom zou je anders daten?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef knox_ het volgende:
En ik ben dus vrij
oeiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ik over 15min een telefoontje moet plegen welke ik weinig zin in heb
oeo eeoe vertelquote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
oeh wij willen een volledig verslag + foto'squote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef knox_ het volgende:
En ik ben dus vrij
Ontslag nemen bij de Mac?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is te hopen dat het een heel leuk meisje, waarom zou je d'r anders daten?
Hier in Eindhoven, Noord-Brabant, valt het weer een beetje tegen. De lucht is blauw met hier en daar een wolkje. Ik was net buiten om een rokertje te genieten, maar echt warm is toch anders. Hoop dat het dit weekend goed wordt (en blijft)quote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hier toevallig ook al
Eindhoven, Noord Brabant
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zou ik niet erg vindenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ontslag nemen bij de Mac?
Je vriend(in) dumpen?
Docent bellen?
www.weerkamer.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven, Noord-Brabant, valt het weer een beetje tegen. De lucht is blauw met hier en daar een wolkje. Ik was net buiten om een rokertje te genieten, maar echt warm is toch anders. Hoop dat het dit weekend goed wordt (en blijft)![]()
als je het nou ook nog goed leert schrijven wil ze je misschien welquote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:Ik heb 'zomaar' een cappucino date met 'r
In jullie kantoortje?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:Ik heb 'zomaar' een cappucino date met 'r
grmpf, oordeel niet zonder informatiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mensen die niet durven te bellen
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef knox_ het volgende:
Ik zal woensdag wel verslag doen ja![]()
En goddess, ik date juist omdat het een leuk meisje is dus
WoW.. dit gaat goed.. TE goed.. je moet niet te hard van stapel lopen.. daar houden vrouwen ook weer niet vanquote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:Ik heb 'zomaar' een cappucino date met 'r
je hebt 'm dit topic al laten zien?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Oud Stagiair zit hier nu, die had niets te doen en kwam dus even langs, toeval is dat dat een vriend van mij is die bij mij in de klas heeft gezeten...... gezellig beetje lullen over vanalles en nogwat
ik ben toch zeker geen italiaanquote:Op maandag 13 juni 2005 13:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
als je het nou ook nog goed leert schrijven wil ze je misschien wel
Hoe is t met sofie??quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zou ik niet erg vinden
als ik d'r zou dumpen boeit 't mij ook vrij weinig
school mail ik altijd
docciequote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wie of wat moet je dan bellen?
welke mac werk je?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zou ik niet erg vinden
als ik d'r zou dumpen boeit 't mij ook vrij weinig
school mail ik altijd
Ik heb met wat collegas net een rondje gelopen buiten en echt warm is het niet nee.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven, Noord-Brabant, valt het weer een beetje tegen. De lucht is blauw met hier en daar een wolkje. Ik was net buiten om een rokertje te genieten, maar echt warm is toch anders. Hoop dat het dit weekend goed wordt (en blijft)![]()
we zijn al een paar keer met pauze geweest (ik moest d'r inwerken en heb 'r dus ook geleerd hoe je pauze moet houdenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
WoW.. dit gaat goed.. TE goed.. je moet niet te hard van stapel lopen.. daar houden vrouwen ook weer niet van![]()
tja, je leert mensen waar je goed in bent hèquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zijn al een paar keer met pauze geweest (ik moest d'r inwerken en heb 'r dus ook geleerd hoe je pauze moet houden)
bij ons nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef knox_ het volgende:
Bij de Mac? Daar werken toch alleen maar negers?
mailen ne pauze houdenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, je leert mensen waar je goed in bent hè
Voor de Eindhovenaren onder ons.. op deze site hebben ze leuke shirts: http://www.madeinholland.nl/ (klik op molentje) Ik heb nu dat oranje shirt met de 'skyline' van Eindhovenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb met wat collegas net een rondje gelopen buiten en echt warm is het niet nee.
Ach later in de week iets van 25 graden.![]()
ik lust geen eten waar een neger aan heeft gezetenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef knox_ het volgende:
ik ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef Houniet het volgende:
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU!!!!!!!!!!!!!!!!111111111 8-0:D: D:D ::D:D
lichtelijk contactgestoortquote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mailen ne pauze houden
deze date hebben we ook via mail gemaakt terwijl op drie meter van elkaar zitten
mijn vriendin werkt bij de macquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef knox_ het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geitewollensokken daar bij Rijkswaterstaat
dat zijn de goeiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mailen ne pauze houden
deze date hebben we ook via mail gemaakt terwijl op drie meter van elkaar zitten
ik luister ook een keertje 538.... marcoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef Houniet het volgende:
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU!!!!!!!!!!!!!!!!111111111![]()
:D: D:D ::D:D
Soa?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
doccie? dokter? en waarvoor?
jullie allebei jaquote:
Tsss dat jij inneens denkt dat je een vriendin hebt hoef je nog niet meteen over de vriendinnen van anderen te gaan oordelenquote:
wie laat zich dan ook neuken pakken zonder condoomquote:
zie jij mij oordelenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Tsss dat jij inneens denkt dat je een vriendin hebt hoef je nog niet meteen over de vriendinnen van anderen te gaan oordelen![]()
niet zo mijn smaak. En toevallig zaterdag al wezen shoppenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Voor de Eindhovenaren onder ons.. op deze site hebben ze leuke shirts: http://www.madeinholland.nl/ (klik op molentje) Ik heb nu dat oranje shirt met de 'skyline' van Eindhoven![]()
maar toch:Pquote:Op maandag 13 juni 2005 13:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zie jij mij oordelenikke niet
t was maar een vraag
haaiquote:
kom maarquote:Op maandag 13 juni 2005 13:27 schreef IJlien het volgende:
Ik verveel me.. lingo doen?
lingo is dopequote:Op maandag 13 juni 2005 13:27 schreef IJlien het volgende:
Ik verveel me.. lingo doen?
Volop irritantquote:Op maandag 13 juni 2005 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
haai![]()
Probeerde net begeleiding te organiseren voor als we gaan varen, maar ik wordt echt van hot naar her gestuurd
In princiepe ook niet de mijne, maar ik vond ze wel vetquote:Op maandag 13 juni 2005 13:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
niet zo mijn smaak. En toevallig zaterdag al wezen shoppen![]()
ja, zeg dat. Wordt er niet vrolijk van. Ben nu maar een mail aan het dichten naar de volgende geitewollensokquote:
nee jammerquote:
macaroniquote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Lingo doet
Oke komtie
M . . . . A . . .![]()
MMmmBouwvakkersquote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Lingo doet
Oke komtie
M . . . . A . . .![]()
Zaterdag 2 hele vette Ralph Lauren polo's gekocht en via via nog een scapa longsleeve. En dat allemaal samen voor het schamele bedrag van ¤127,50quote:Op maandag 13 juni 2005 13:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In princiepe ook niet de mijne, maar ik vond ze wel vetEn dit is tenminste niet zo'n shirt waar half nederland in loopt zoals: I f*cked p*ris hilt*n ofzo..
Ik had hem trouwens voor 20 euro, dus da's al helemaal geen geldEn de kwaliteit van de shirts is ook zeer goed
Doel je daar mee op geitje?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, zeg dat. Wordt er niet vrolijk van. Ben nu maar een mail aan het dichten naar de volgende geitewollensok
kakkerquote:Op maandag 13 juni 2005 13:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zaterdag 2 hele vette Ralph Lauren polo's gekocht en via via nog een scapa longsleeve. En dat allemaal samen voor het schamele bedrag van ¤127,50
Geen geld![]()
joepiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zaterdag 2 hele vette Ralph Lauren polo's gekocht en via via nog een scapa longsleeve. En dat allemaal samen voor het schamele bedrag van ¤127,50
Geen geld![]()
Da's niks neequote:Op maandag 13 juni 2005 13:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen geld![]()
praten is zo 2004quote:Op maandag 13 juni 2005 13:26 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
maar toch:P
En hoe staat het met de vorderingen? praten jullie nog?
Gewoon niet aan denken wat het in guldens had gekostquote:Op maandag 13 juni 2005 13:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen geld![]()
MC SHOARMAquote:
jaaaaaaaaaaa alleen zonder a danquote:Op maandag 13 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mac donalds
dat is zeker niet veelquote:Op maandag 13 juni 2005 13:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen geld![]()
mc donalds danquote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa alleen zonder a dan
ik heb daar echt trek in![]()
Mac donldsquote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa alleen zonder a dan
ik heb daar echt trek in![]()
En dat vond ik nou van mijn Eindhoven shirtquote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nee hoor. Vind de kleding gewoon mooi. en daarbij is het goed spul
guldens zijn zo 2000 (of was het nou 2001quote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gewoon niet aan denken wat het in guldens had gekost![]()
ja iedereen die daar zitquote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geitewollensokken daar bij Rijkswaterstaat
het valt best mee nu, sinds we onze date hebben afgesproken is het een stuck leuckerquote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus jullie zitten weer eens stil te wezen![]()
2001quote:Op maandag 13 juni 2005 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
guldens zijn zo 2000 (of was het nou 2001)
fijn hè die illusiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het valt best mee nu, sinds we onze date hebben afgesproken is het een stuck leucker
KFCquote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ok, geen prutlip
K _ _ _ _C _ _ _ _ I _ _ _ _ I _ _ _ _
polo's bij outlet in roermond. En scapa longsleeve via via (vraag me niet hoe ie er aan komtquote:
ja hallo, straks komt hij hier van ze houdt niet van mequote:
Hey zijn dat 3 woorden?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ok, geen prutlip
andere, want deze werkt nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Serieus, daar had ik echt niet aan gedacht..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
K E N T U C K Y F R I E D C H I C K E N
Ja in roermond shop ik ook welleens.. Ze zijn flink aan het uitbreiden daar.. ben benieuwd wat er allemaal bij komtquote:Op maandag 13 juni 2005 13:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
polo's bij outlet in roermond. En scapa longsleeve via via (vraag me niet hoe ie er aan komt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |