quote:Op maandag 13 juni 2005 12:50 schreef Mr-Z het volgende:
Snellejelle is verliehiefd
Maar is ze net zo mooi als mijn fotoboek chick? (die ik trouwen afgelopen weekend met een ander zag lebberen.. de slet)quote:
lijers, ik moet tot vrijdag 1 juliquote:
Misschien is ze wel BIquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Weet je al of ze een vriend(in) heeft?
quote:
ja ze is mooier.. *zwijmelquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar is ze net zo mooi als mijn fotoboek chick? (die ik trouwen afgelopen weekend met een ander zag lebberen.. de slet)
je doet 't erom hèquote:Op maandag 13 juni 2005 12:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
't is maar goed dat vissertje er niet is
ja dat weet ik al. ze heet geen vriend. waar zou ze die immers in hemelsnaam moeten ontmoetenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Weet je al of ze een vriend(in) heeft?
Oh mijn god! Dit is de kans van je leven.. ga er voor, en niet denken dat ze te hoog voor je gegrepen is, misschien denkt ze dat ook wel over jouquote:
let op met die tandenstokerquote:Op maandag 13 juni 2005 12:53 schreef knox_ het volgende:
burp
stage?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat weet ik al. ze heet gene vriend. waar zou ze die immers in hemelsnaam moeten ontmoeten
bij het winkelen?
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oh mijn god! Dit is de kans van je leven.. ga er voor, en niet denken dat ze te hoog voor je gegrepen is, misschien denkt ze dat ook wel over jou(zo denk ik er altijd over
)
niet om al mijn grappen, laten we zeggen om 90 % welquote:Op maandag 13 juni 2005 12:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
stage?![]()
Maar ze lacht niet om je 'grappen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |