we zijn nu dus alleen maar ik zie het er niet van komen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hints die jij als man niet begrijpt.. Ze is toe aan sex en wil hard genomen worden als jij straks met haar alleen bent in een kamertje.. Ik ben blij voor je dude![]()
![]()
Ik hoop dat de deur op slot kanquote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hints die jij als man niet begrijpt.. Ze is toe aan sex en wil hard genomen worden als jij straks met haar alleen bent in een kamertje.. Ik ben blij voor je dude![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb nog een Snelle Jelle kruidkoek, 'gezond lekkere kruidkoek, van nature vetarm'
woooh!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zitten vandaag met zijn driën maar die andere collega is heel stom
en die is nu met pauzewe hebben net zowaar over d'r weekend gepraat, niet via mail
jaja goed voor lijf en ledenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb nog een Snelle Jelle kruidkoek, 'gezond lekkere kruidkoek, van nature vetarm'
het initiatief moet van jou uit komen als man zijndequote:Op maandag 13 juni 2005 12:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zijn nu dus alleen maar ik zie het er niet van komen hoor
van die stille mede stagiair? laat dr lekker in dr sop gaar kokenquote:
maar ze is zo mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
van die stille mede stagiair? laat dr lekker in dr sop gaar koken
de post van ijsmeis is alleen verwijderdgeen ban
Duurde het gesprek langer als een minuut?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze was nar een bruiloft geweest (vrijdag) en verder, zeer verrassend, niets
Dus een mooi meiske die bijna niks zegt en amper een leven heeft.. hmmz.. waarom vraag je 'd'r niet mee uit? Een stille vrouw is wat iedere man wenstquote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze was nar een bruiloft geweest (vrijdag) en verder, zeer verrassend, niets
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
ik ben persoonlijk geen stagiair meer.
Desondanks wil ik wel graag meelezen hoe hard jullie allemaal werken.
Daarom kunnen jullie deze post gewoon negeren, hij is namelijk bedoeld als terug vind post.
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
misschien netquote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Duurde het gesprek langer als een minuut?
ooh je hebt al vakantie?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
Daarom kunnen jullie deze post gewoon negeren, hij is namelijk bedoeld als terug vind post.
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
[negeer mode aan]quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus een mooi meiske die bijna niks zegt en amper een leven heeft.. hmmz.. waarom vraag je 'd'r niet mee uit? Een stille vrouw is wat iedere man wenst![]()
het was heel gezelligquote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
Beste stagiaires,
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |