Hoe is t met sofie??quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zou ik niet erg vinden
als ik d'r zou dumpen boeit 't mij ook vrij weinig
school mail ik altijd
docciequote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wie of wat moet je dan bellen?
welke mac werk je?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zou ik niet erg vinden
als ik d'r zou dumpen boeit 't mij ook vrij weinig
school mail ik altijd
Ik heb met wat collegas net een rondje gelopen buiten en echt warm is het niet nee.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven, Noord-Brabant, valt het weer een beetje tegen. De lucht is blauw met hier en daar een wolkje. Ik was net buiten om een rokertje te genieten, maar echt warm is toch anders. Hoop dat het dit weekend goed wordt (en blijft)![]()
we zijn al een paar keer met pauze geweest (ik moest d'r inwerken en heb 'r dus ook geleerd hoe je pauze moet houdenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
WoW.. dit gaat goed.. TE goed.. je moet niet te hard van stapel lopen.. daar houden vrouwen ook weer niet van![]()
tja, je leert mensen waar je goed in bent hèquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zijn al een paar keer met pauze geweest (ik moest d'r inwerken en heb 'r dus ook geleerd hoe je pauze moet houden)
bij ons nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef knox_ het volgende:
Bij de Mac? Daar werken toch alleen maar negers?
mailen ne pauze houdenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, je leert mensen waar je goed in bent hè
Voor de Eindhovenaren onder ons.. op deze site hebben ze leuke shirts: http://www.madeinholland.nl/ (klik op molentje) Ik heb nu dat oranje shirt met de 'skyline' van Eindhovenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb met wat collegas net een rondje gelopen buiten en echt warm is het niet nee.
Ach later in de week iets van 25 graden.![]()
ik lust geen eten waar een neger aan heeft gezetenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef knox_ het volgende:
ik ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef Houniet het volgende:
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU!!!!!!!!!!!!!!!!111111111 8-0:D: D:D ::D:D
lichtelijk contactgestoortquote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mailen ne pauze houden
deze date hebben we ook via mail gemaakt terwijl op drie meter van elkaar zitten
mijn vriendin werkt bij de macquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef knox_ het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geitewollensokken daar bij Rijkswaterstaat
dat zijn de goeiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mailen ne pauze houden
deze date hebben we ook via mail gemaakt terwijl op drie meter van elkaar zitten
ik luister ook een keertje 538.... marcoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef Houniet het volgende:
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU!!!!!!!!!!!!!!!!111111111![]()
:D: D:D ::D:D
Soa?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
doccie? dokter? en waarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |