Hier toevallig ook alquote:Op maandag 13 juni 2005 13:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw
Helliemond, Brabant![]()
of snellejelle stelt lage eisenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Spijkerbroek+jasje en NOG lekker? Wow dan moet ze wel heel knap zijn![]()
't is maandag... niets schiet op vandaag, alleen de tijd terwijl ik dat nu ff niet wilquote:Op maandag 13 juni 2005 13:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
pfff die adressen schieten niet op
ze is nog lekker ja, vrijdag droeg ze wel een rokje..... oef.....quote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Spijkerbroek+jasje en NOG lekker? Wow dan moet ze wel heel knap zijn![]()
dat weten wij alleen na 't zien van foto'squote:
ik ook nolletjequote:
hoezo mag de tijd niet opschieten?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
't is maandag... niets schiet op vandaag, alleen de tijd terwijl ik dat nu ff niet wil
dat is waar. maar ik vind bijvoorbeeld een meisje als geitje82 mooi.......quote:Op maandag 13 juni 2005 13:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat weten wij alleen na 't zien van foto's
omdat ik over 15min een telefoontje moet plegen welke ik weinig zin in hebquote:Op maandag 13 juni 2005 13:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo mag de tijd niet opschieten?
nu heeftie nog hoopquote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef knox_ het volgende:
ik heb morgen een date met een heel leuk meisje![]()
En ik ben dus vrij
het is te hopen dat het een heel leuk meisje, waarom zou je anders daten?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef knox_ het volgende:
En ik ben dus vrij
oeiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ik over 15min een telefoontje moet plegen welke ik weinig zin in heb
oeo eeoe vertelquote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
oeh wij willen een volledig verslag + foto'squote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef knox_ het volgende:
En ik ben dus vrij
Ontslag nemen bij de Mac?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is te hopen dat het een heel leuk meisje, waarom zou je d'r anders daten?
Hier in Eindhoven, Noord-Brabant, valt het weer een beetje tegen. De lucht is blauw met hier en daar een wolkje. Ik was net buiten om een rokertje te genieten, maar echt warm is toch anders. Hoop dat het dit weekend goed wordt (en blijft)quote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hier toevallig ook al
Eindhoven, Noord Brabant
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zou ik niet erg vindenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ontslag nemen bij de Mac?
Je vriend(in) dumpen?
Docent bellen?
www.weerkamer.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven, Noord-Brabant, valt het weer een beetje tegen. De lucht is blauw met hier en daar een wolkje. Ik was net buiten om een rokertje te genieten, maar echt warm is toch anders. Hoop dat het dit weekend goed wordt (en blijft)![]()
als je het nou ook nog goed leert schrijven wil ze je misschien welquote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:Ik heb 'zomaar' een cappucino date met 'r
In jullie kantoortje?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:Ik heb 'zomaar' een cappucino date met 'r
grmpf, oordeel niet zonder informatiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mensen die niet durven te bellen
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef knox_ het volgende:
Ik zal woensdag wel verslag doen ja![]()
En goddess, ik date juist omdat het een leuk meisje is dus
WoW.. dit gaat goed.. TE goed.. je moet niet te hard van stapel lopen.. daar houden vrouwen ook weer niet vanquote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:Ik heb 'zomaar' een cappucino date met 'r
je hebt 'm dit topic al laten zien?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Oud Stagiair zit hier nu, die had niets te doen en kwam dus even langs, toeval is dat dat een vriend van mij is die bij mij in de klas heeft gezeten...... gezellig beetje lullen over vanalles en nogwat
ik ben toch zeker geen italiaanquote:Op maandag 13 juni 2005 13:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
als je het nou ook nog goed leert schrijven wil ze je misschien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |