Ja er zit iets bij hem op stage op dezelfde kamer zelfsquote:Op maandag 13 juni 2005 12:59 schreef knox_ het volgende:
ik heb wat gemist, heeft snellejelle een nieuwe vlam?
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
of een nieuwe schermbeveiliging op z'n computer![]()
ze is een kakkerquote:Op maandag 13 juni 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoiets
nee, ze heeft een jasje aan
lachen om snelle jellequote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja er zit iets bij hem op stage op dezelfde kamer zelfs!
Ze is stil en lacht om 90% van die grappen van snellejelle
hij gaat straks proberen een beetje tegen haar op te rijden![]()
en ja hoor.. m'n stagebegeleider vraagt weer eens: Waarom zit je nu te grijnzen achter die computer.. is je verslag zo grappig?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef knox_ het volgende:
[..]
lachen om snelle jelleJa dan is ze wel erg diep gezonken
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sex op lokatiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]ze gaat nu zelfs thee voor me halen
![]()
![]()
straks toch maar es voorstellen om samen naar buiten te gaan
538quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en ja hoor.. m'n stagebegeleider vraagt weer eens: Waarom zit je nu te grijnzen achter die computer.. is je verslag zo grappig?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]ze gaat nu zelfs thee voor me halen
![]()
![]()
Óp de pc ja. en hij is GE-WEL-DIG !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef Houniet het volgende:
ik heb al een paar dagen gta: sa op me xbox staan, alleen nog niet gespeeld
iemand hem al gespeeld
oe, das de perfecte vrouwquote:Op maandag 13 juni 2005 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Nog even en ze komt je Bier brengen terwijl jij op de bank hangt voetbal te kijken![]()
dan zeg je dat je er een moppentrommel inzetquote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en ja hoor.. m'n stagebegeleider vraagt weer eens: Waarom zit je nu te grijnzen achter die computer.. is je verslag zo grappig?![]()
Ik heb 'm al maanden voor op de PS2, heb in totaal pas een uurtje of 2 gespeeld denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef Houniet het volgende:
ik heb al een paar dagen gta: sa op me xbox staan, alleen nog niet gespeeld
iemand hem al gespeeld
dat zou ideaal zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Nog even en ze komt je Bier brengen terwijl jij op de bank hangt voetbal te kijken![]()
juist, die zijn natuurlijk een mustquote:Op maandag 13 juni 2005 13:05 schreef knox_ het volgende:
Snellejelle, waar blijven de foto's?
op mijn telefoonquote:Op maandag 13 juni 2005 13:05 schreef knox_ het volgende:
Snellejelle, waar blijven de foto's?
Hmmmzz ja goed idee..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan zeg je dat je er een moppentrommel inzet
oh ja.. laat ook maar ja..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan begint ze weer over mn tieten en met fotos te strooien![]()
en, scheert ze?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd mijn telefoon ligt op mijn schoen enzo
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef c0mpleX het volgende:
het is best lekker weer buiten mense.. jullie zouden ook er eens ff uit moeten gaan
net zwaar geregent hier, en nu is het bewolktquote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef c0mpleX het volgende:
het is best lekker weer buiten mense.. jullie zouden ook er eens ff uit moeten gaan
Mwah na een kwartiertje spelen kijk je daar ook doorheen.. De gamplay is daarentegen geweldig (op de pc danquote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef Houniet het volgende:
de graphics schijnen wel tegen te vallen
nou regel een kabel of dongle en posten met die hap!!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd mijn telefoon ligt op mijn schoen enzo
het zonnetje schijnt, de lucht is blauwquote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
net zwaar geregent hier, en nu is het bewolkt
gelderland, regio arnhem
hier zonnetje afgewisseld door wolkje, Zoetermeerquote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
net zwaar geregent hier, en nu is het bewolkt
gelderland, regio arnhem
helmond sportquote:Op maandag 13 juni 2005 13:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw
Helliemond, Brabant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |