Hier toevallig ook alquote:Op maandag 13 juni 2005 13:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw
Helliemond, Brabant![]()
of snellejelle stelt lage eisenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Spijkerbroek+jasje en NOG lekker? Wow dan moet ze wel heel knap zijn![]()
't is maandag... niets schiet op vandaag, alleen de tijd terwijl ik dat nu ff niet wilquote:Op maandag 13 juni 2005 13:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
pfff die adressen schieten niet op
ze is nog lekker ja, vrijdag droeg ze wel een rokje..... oef.....quote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Spijkerbroek+jasje en NOG lekker? Wow dan moet ze wel heel knap zijn![]()
dat weten wij alleen na 't zien van foto'squote:
ik ook nolletjequote:
hoezo mag de tijd niet opschieten?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
't is maandag... niets schiet op vandaag, alleen de tijd terwijl ik dat nu ff niet wil
dat is waar. maar ik vind bijvoorbeeld een meisje als geitje82 mooi.......quote:Op maandag 13 juni 2005 13:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat weten wij alleen na 't zien van foto's
omdat ik over 15min een telefoontje moet plegen welke ik weinig zin in hebquote:Op maandag 13 juni 2005 13:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo mag de tijd niet opschieten?
nu heeftie nog hoopquote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef knox_ het volgende:
ik heb morgen een date met een heel leuk meisje![]()
En ik ben dus vrij
het is te hopen dat het een heel leuk meisje, waarom zou je anders daten?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef knox_ het volgende:
ik heb morgen een date met een heel leuk meisje![]()
En ik ben dus vrij
oeiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ik over 15min een telefoontje moet plegen welke ik weinig zin in heb
oeo eeoe vertelquote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ik over 15min een telefoontje moet plegen welke ik weinig zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |