Euhm, kan het ook in woorden op MBO-niveau?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:08 schreef _Floddertje_ het volgende:
"Het nawoord bevat informatie die pas tijdens het schrijven naar voren kwam en die leidt tot een veranderde opvatting over de hoofdvraag."
Zie: http://www.uvt.nl/faculte(...)ptie/checklistnl.pdf
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:29 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Euhm, kan het ook in woorden op MBO-niveau?
Jezus dat snappen zelfs mijn klasgenotenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:29 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je eigenlijk "dat snap zelfs ik".quote:Op zondag 12 juni 2005 20:00 schreef Sport_Life het volgende:
Jezus dat snappen zelfs mijn klasgenoten
Sinds wanneer schrijven ze scripties op het MBO?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:29 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Eigenlijk welquote:Op maandag 13 juni 2005 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind een nawoord in een scriptie heel vreemd, nog nooit tegengekomen. Een scriptie sluit je af met een conclusie.
Dat was VMBO niveauquote:Op zondag 12 juni 2005 19:29 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook... Maar de conclusie (met mogelijke oplossing en eigen kijk op de probleemvraag) heb ik al apart moeten vermelden. Eigenlijk kan ik dan in een nawoord alleen nog maar vermelden wat ik van het onderwerp vond en wat ik geleerd heb. Tsja, ik kan wel melden dat ik het erg leerzaam vond en het geleerde hopelijk mee kan nemen in de praktijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind een nawoord in een scriptie heel vreemd, nog nooit tegengekomen. Een scriptie sluit je af met een conclusie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |