*opslurptquote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef StarGazer het volgende:
Zon present in Groningen
*doet een beetje suiker in Vom z'n koffie*
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:08 schreef DeTolk het volgende:
John Lennon - Let it bee
Ba-tte-rij-en ra-ke-n le-egquote:Op maandag 13 juni 2005 11:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Je bent wel een Tolk met opstartproblemen he?
Ik was inderdaad onbedoeld en ongewenst vroeg wakker ja...quote:
Dat komt ervan als het sociale werkplaats gehalte van Hools zo snel stijgt.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:13 schreef DeTolk het volgende:
Maar het is 754 en niet 753
Kunnen alleen de mods veranderen... en die zijn er nietquote:Op maandag 13 juni 2005 11:13 schreef DeTolk het volgende:
Maar het is 754 en niet 753
Gestaag aan het vorderen. Boven klaar om vloer te leggen, ga ik vanavond halen. Volgende week beneden aan de slag, in week 26 komt de nieuwe badkamer.quote:
Zonder paraplu?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ook een zonnebril opzet..![]()
En naar buiten durft.![]()
Ja enorm, kan er gewoon niet van slapenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe is het met Mika? Mis je em al?
Mooi zoquote:Op maandag 13 juni 2005 11:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gestaag aan het vorderen. Boven klaar om vloer te leggen, ga ik vanavond halen. Volgende week beneden aan de slag, in week 26 komt de nieuwe badkamer.
Misschien een arme 40jarige huisvrouw in de bijstand?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:16 schreef StarGazer het volgende:
Klote lijn 4
Ik bel een keer voor de gein, meteen 10e beller. Maar terugbellen ho maar![]()
Nee hoor ipv een arm studentje bellen ze een 40 jarige huisvrouw
Verveling
Neuh, daar klonk ze niet blij genoeg voorquote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Misschien een arme 40jarige huisvrouw in de bijstand?
Ja. Nou ja, een vriend van me en ik ga planken aangeven. Heb 2 linkerhanden...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ga je laminaat leggen?
Gisteren trouwens in de apenheul geweest![]()
Ach ieder z'n eigen kwaliteiten toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, een vriend van me en ik ga planken aangeven. Heb 2 linkerhanden...
Het is zelfs mij gelukt!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, een vriend van me en ik ga planken aangeven. Heb 2 linkerhanden...
never mindquote:Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een braille toetsenbord en beeldscherm.
leuke he die plaatjesquote:Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
me too ....en dan is het eeeeeeecht makkelijkquote:
nu je het zegt.......iddquote:
Kom ik weer met mijn planet verhaal....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog 11 dagenquote:
au, maar dat kon jij ook niet ruiken dat die vent blind wasquote:Op maandag 13 juni 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kom ik weer met mijn planet verhaal....
Ik heb dus seriues een blinde man aan de lijn gehad... maar dat had ik dus niet door..
Dus ik zeg tegen die man wat verschijnt er nu op het beeldscherm...
zegt hij... "Momentje ik moet ff wachten wat mijn braille toetsenbord zegt" ...
Nee dat kloptquote:Op maandag 13 juni 2005 11:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
au, maar dat kon jij ook niet ruiken dat die vent blind was
quote:
Spannend! Axel was een paar dagen te vroeg, dus pas maar opquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:22 schreef clauwheee het volgende:
Middag, Hools. Jemig wat heb ik een koppijn!
En Glenn dan weer ruim 2 weken te laat.quote:
Dat ze een hoofd heeft?quote:
Weinig. Ik heb gewoon verschrikkelijke koppijn, niet fijn!quote:
Mag DD bij m'n schoonzusje ook wel komen doen, scheelt mij weerquote:
Hing de selectie van de neuzen zeker ook weer in de bomen.quote:Gisteren trouwens in de apenheul geweest![]()
Sinds wanneer hebben ze spiegels in de tram?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik die ontsnapte TBS'er heb gezien in de tram gisteren.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze spiegels in de tram?
het grootste deel van het GVB personeel bestaat volgens mij uit ontsnapte TBS'ers.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik die ontsnapte TBS'er heb gezien in de tram gisteren.
vandaag op controle geweest, alles was in orde !quote:Op maandag 13 juni 2005 12:12 schreef Againzender het volgende:
Spannend! Axel was een paar dagen te vroeg, dus pas maar op
Misschien is het wel een twee-eiige tweelingquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vandaag op controle geweest, alles was in orde !
volgens de geleerden konden we rekenen op week 40 of 41 van de zwangerschap
vorige week was het aan de hand van de hartslag e.d. nog duidelijk sprake van een meisje,
deze week was het duidelijk een jongen !
Straks krijgt Kelly nog een opvolger
De bestuurder van de metro zat gisteren gewoon te bellenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
het grootste deel van het GVB personeel bestaat volgens mij uit ontsnapte TBS'ers.
Misschien is het een hemafrodietquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vandaag op controle geweest, alles was in orde !
volgens de geleerden konden we rekenen op week 40 of 41 van de zwangerschap
vorige week was het aan de hand van de hartslag e.d. nog duidelijk sprake van een meisje,
deze week was het duidelijk een jongen !
Straks krijgt Kelly nog een opvolger
Ik zat een keer in een hele vroege tram op zaterdag. De paar mensen in de tram keken niet zo wakker. Draait de bestuurder zich opeens om, terwijl wij dus aan het rijden waren, wappert met zijn handen in de lucht en roept: "kijk! zonder handen!"quote:Op maandag 13 juni 2005 12:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
De bestuurder van de metro zat gisteren gewoon te bellen.
hahaha humor heeft die man welquote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat een keer in een hele vroege tram op zaterdag. De paar mensen in de tram keken niet zo wakker. Draait de bestuurder zich opeens om, terwijl wij dus aan het rijden waren, wappert met zijn handen in de lucht en roept: "kijk! zonder handen!"
Wij waren gelijk wakker
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat een keer in een hele vroege tram op zaterdag. De paar mensen in de tram keken niet zo wakker. Draait de bestuurder zich opeens om, terwijl wij dus aan het rijden waren, wappert met zijn handen in de lucht en roept: "kijk! zonder handen!"
Wij waren gelijk wakker
LOLquote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij waren gelijk wakker
OMFGquote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij waren gelijk wakker
Marktcontext?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat z'n eerste tentamen maken
2-eiige eenling gok ik opquote:Op maandag 13 juni 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien is het wel een twee-eiige tweeling
Rita kan tegenwoordig ook een breaking tackle toepassen.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Suijk, hoe is het met Rita?
Lijkt mij niet,bij ons zitten alleen mensen op de scholen met verstandquote:Op maandag 13 juni 2005 12:58 schreef Suijk het volgende:
In Den Bosch?
Ik denk dat jij een ander idee hebt dan het is.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rita kan tegenwoordig ook een breaking tackle toepassen.
Dat verklaard waarom jij de basisschool niet hebt afgemaaktquote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij niet,bij ons zitten alleen mensen op de scholen met verstand
Klinkt logischquote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een ander idee hebt dan het is.
Break tacke betekent dat je je Strength kunt gebruiken om weg te dodgen uit een Tackle zone, in plaats van je Agility. Per beurt kun je dat een keer gebruiken.
Heeft mijn zusje ook gedaan, die studeert af op 7 juli geloof ik.quote:
Zal wel brabants zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 13:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij weet dus niet waar het over gaat? Duh![]()
Hier nog 1quote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 of ander online kutspelletje waar ik geen kut van snap
Ik niet denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 13:04 schreef Suijk het volgende:
Heeft mijn zusje ook gedaan, die studeert af op 7 juli geloof ik.
Vandaar dat je gister naar de Arena gingquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef JaWi het volgende:
8 meloenen, 10 bananen en 4 ananananananassen gesneden voor fruitsalade.
4 schalenquote:
Gezellig bier gedronken in de VIP ruimte naast de Hells Angelsquote:Op maandag 13 juni 2005 13:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vandaar dat je gister naar de Arena ging!
had je trekquote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef JaWi het volgende:
8 meloenen, 10 bananen en 4 ananananananassen gesneden voor fruitsalade.
Ik was gisteren in de vipruimte en daar waren hells angels. En bier.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik volg het niet meer?? Ananassen?? Hells angels?? Bier?? Vip ruimte?? Schilderijen??
Arme Anastasiouquote:Op maandag 13 juni 2005 13:30 schreef JaWi het volgende:
Ananas voor de fruitsalade.
Mijn ouders hebben een of ander schilderij gekocht.
Neuh, ik weet niet van wie. Ik hoef het niet te weten ook. Ze hebben ook een corneille dinges.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Arme Anastasiou
En was het schilderij toevallig van de schilder Maris?
Heb je zelf in de gaten dat je heel vaak woorden afkort?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:, vannacht 10 uur geslapen maar k zou er zo nog 5 bij kunnen slapen.
Ik snap hemquote:Op maandag 13 juni 2005 13:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de vipruimte en daar waren hells angels. En bier.
Ananas voor de fruitsalade.
Mijn ouders hebben een of ander schilderij gekocht.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je zelf in de gaten dat je heel vaak woorden afkort?
Hm, mijn planet-pagina doet het uitstekend!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef just me het volgende:
hé planet internet ga weer eens aan het werk! mijn home-page doet het niet meer en ik kan mijn foto's dus ook niet uploaden![]()
vreemd.. ik snap niet waar dat dan aan kan liggen!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, mijn planet-pagina doet het uitstekend!
Hoiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:56 schreef just me het volgende:
[..]
vreemd.. ik snap niet waar dat dan aan kan liggen!
Bier drinken is klimaatloosquote:Op maandag 13 juni 2005 14:06 schreef DeTolk het volgende:
Afgaande op het weer, ga ik maar eens een biertje pakken.
Kan je in ieder geval het probleem van een lauw biertje doorstrepenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op Antartica moet ik er niet aan denken
iddquote:Op maandag 13 juni 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op Antartica moet ik er niet aan denken
Bierijs wordt dan wel erg logisch jaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval het probleem van een lauw biertje doorstrepen![]()
www.foksuk.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraag: kent iemand die Fokke & Sukke cartoon waarin een 'cadeautip'-envelop (je weet wel, van de bruiloften) door Fokke & Sukke wordt aangezien als loempia?
En zo ja, waar kan ik die vinden?
Heb je al gekeken op de website ???www.foksuk.nl ??quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraag: kent iemand die Fokke & Sukke cartoon waarin een 'cadeautip'-envelop (je weet wel, van de bruiloften) door Fokke & Sukke wordt aangezien als loempia?
En zo ja, waar kan ik die vinden?
www.corinebrekelmans.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoiwerd ik geroepen ?
wat is er aan de hand ??
Wat was je url ook al weer ??
(trouwens ben nu aan het stage lopen dus niet op mijn planet werk)
zoeksesquote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Foksuk.nl heb ik al gekeken...
liever een jägermeisterquote:Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ik op de zuidpool zit heb ik toch liever een beker hete chocomel met slagroom
ben nu bezig met de foto's van gisteren te uploadenquote:
want?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:20 schreef VoreG het volgende:
Ik wil helemaal niet naar de zuidpool!
heuj dat klinkt als mijn achtertuinquote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef StarGazer het volgende:
Liever een warme plek waar het bier koud staat, veel mooie dames en een spel kaarten om te kunnen pokeren
Graag gedaanquote:Op maandag 13 juni 2005 14:11 schreef just me het volgende:
[..]
www.corinebrekelmans.nlhij doet ut weer
![]()
Noca jij zit toch op de hanze hogeschool in Groningen?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef Noca het volgende:
Sjees, dat FM2005 is zo simpel nog niet. Snap nog lang niet alles
Redelijk heftig ja, wat daar is gebeurdquote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Noca jij zit toch op de hanze hogeschool in Groningen?
Jups.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Noca jij zit toch op de hanze hogeschool in Groningen?
Moord of zelfmoord op Hanzehogeschool Groningenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Jups.
Ik las al iets van iemand die dood was gevonden...
Dat onderzoeken ze nogquote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er nou gebeurd daar in Groningen? Want ik snap er niks van..
Als je vragen hebt, kom maar op!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef Noca het volgende:
Sjees, dat FM2005 is zo simpel nog niet. Snap nog lang niet alles
Proest.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef JaWi het volgende:
Ik wil naar de sportschool, maar ik ben mijn sleutels kwijt..
Hè wat vervelend nou voor jequote:Op maandag 13 juni 2005 14:51 schreef JaWi het volgende:
Vrijdag heb ik dus een groot probleem want ik moet naar Amsterdam om bier te drinken. Waarschijnlijk ben ik nu genoodzaakt om donderdagavond al te gaan.
Dankuquote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je vragen hebt, kom maar op!![]()
FM 2005 #17 Onverslagen kampioen
Wat zielig voor je.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:51 schreef JaWi het volgende:
Vrijdag heb ik dus een groot probleem want ik moet naar Amsterdam om bier te drinken. Waarschijnlijk ben ik nu genoodzaakt om donderdagavond al te gaan.
Hier lekker weer, ik denk dat het jullie straf is voor het niet uitverkopen van het stadion.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef DarkShine het volgende:
Goeiesmiddags.
Nog steeds grauw weer hier.
Leuk!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
De bijna jarige mascotte (met haar vader achter haar)
liefquote:Op maandag 13 juni 2005 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Aaaaa sweetquote:Op maandag 13 juni 2005 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
waar blijven die foto's van jm in stringquote:Op maandag 13 juni 2005 14:11 schreef just me het volgende:
[..]
www.corinebrekelmans.nlhij doet ut weer
![]()
Ben je vanavond weer van de partij om 21.00 Sucre?quote:
Yup, wilde vanavond weer een poging wagen. Kijken of we weer als enige 2 kunnen overblijven.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben je vanavond weer van de partij om 21.00 Sucre?
Is dat gratis?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Yup, wilde vanavond weer een poging wagen. Kijken of we weer als enige 2 kunnen overblijven.
5 dollar inleg, pokertournooitje. Vorige keer won ik iets van 20 dollar ofzo.quote:
Als ik eenmaal verhuisd ben, doe ik een keertje mee.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef PyTh het volgende:
Ok mooi Suijk.
Voor niks gaat de zon op DD!
$ 5.00 + $ 0.50
Gezellig!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ik eenmaal verhuisd ben, doe ik een keertje mee.
spannend !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef golfer het volgende:
Zo, gemeentehuis even gebeld en afspraak gemaakt voor datum van ondertrouw.
en de feestzaal ook al geregeld?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef golfer het volgende:
Zo, gemeentehuis even gebeld en afspraak gemaakt voor datum van ondertrouw.
Niks feestzaal. Gewoon in de kroeg daarna.quote:
geef t adres maar en we zullen er zijnquote:
Je bereidt je vast voorquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geef t adres maar en we zullen er zijn
Tja er is geen witte rook... duurt altijd ff zo'n modje aanstellen...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
Zo, nou ben ik het hele weekend weggeweest en zie ik nog steeds geen nieuwe MOD....
Hoe zit dat??
aha lekker, daar heeft bart de graaf dus aan mogen zittenquote:
of Filemon Wesselinkquote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Jan Joost van Gangelen :
'De hatelijke brilstand.'
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Terrorrobbie, zou je de column van Kraaij hier nog een keer kunnen plaatsen. Gisteren een oom beloofd dat ik 'm naar hem toe zou mailen.
Hebben we het gisteren al over gehad.. Wat is die gozer irritant zegquote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Jan Joost van Gangelen :
'De hatelijke brilstand.'
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef SCH het volgende:
Dylan - wat een scheetje is Carmen met die staartjes
Bedankt jochiequote:
Ik vind het een raar cliché mannetje die praat alsof ie bijles geeft aan een groep getraumatiseerde ziitenblijvers uit de klas van Methodmich.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind Jan Joost wel okay eigenlijk, is dat stom?
Dat is toch ook het profiel van de gemiddelde voetballiefhebber?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het een raar cliché mannetje die praat alsof ie bijles geeft aan een groep getraumatiseerde ziitenblijvers uit de klas van Methodmich.
Ik vind hem ook best oke. Plus ik denk dat ie met Dione wipt.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind Jan Joost wel okay eigenlijk, is dat stom?
Kijk, daar zit de nijd van Tong80quote:Op maandag 13 juni 2005 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind hem ook best oke. Plus ik denk dat ie met Dione wipt.
Komt vast omdat er een topic over was.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Huh, ze hebben dat stukje van filemon met die gehandicapte eruit geknipt...![]()
Waar?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Komt vast omdat er een topic over was..
Ja ik zat er ook op te wachten.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Huh, ze hebben dat stukje van filemon met die gehandicapte eruit geknipt...![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef JaWi het volgende:
70 euro borg voor een staantafel, zijn ze gek ofzo.
idd "Wat zegt u"quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind hem ook niks.. Veel te veel chlichés, hij denkt dat hij alles weet en laat niemand uitpraten.. Vooral dat laatste is nogal irritant. Is bijv. Petrovic iets over fabregas aan het vertellen. Komt hij er ineens tussendoor gekwekt "hij kan ook goed schieten eh". Ja kneus dat zien wij ook wel op de beelden, laat die vent is uitpraten..quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het een raar cliché mannetje die praat alsof ie bijles geeft aan een groep getraumatiseerde ziitenblijvers uit de klas van Methodmich.
Het waren er ook 2, dat scheeltquote:Op maandag 13 juni 2005 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar kun je een staantafel voor kopen, en bijna 2 ook nog wel.
KLB denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar stond dat topic dan?
Kan hem niet vinden, niet die ene waar je net in poste in ieder geval.quote:
Wat vind U van Voetbal meneer: " Iekkkkk vfavfavfavfa...."quote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar stond dat topic dan?
Nee, dat had ik ook al doorquote:Op maandag 13 juni 2005 16:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden, niet die ene waar je net in poste in ieder geval.
Die TS heeft niet eens door dat die gast gehandicapt isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vind U van Voetbal meneer: " Iekkkkk vfavfavfavfa...."
bedoel je?
Ja!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vind U van Voetbal meneer: " Iekkkkk vfavfavfavfa...."
bedoel je?
Filemon had dat ook niet door denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die TS heeft niet eens door dat die gast gehandicapt is![]()
Klopt, volgens mij vond iedereen dat een lulletje rozenwater toen.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:50 schreef SCH het volgende:
Tom Egbers werd in het begin ook genadeloos afgekraakt.
Marga van Arnhem zat een keer haar lippen te stiften - was ook grandioosquote:Op maandag 13 juni 2005 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij vond iedereen dat een lulletje rozenwater toen.
Maar hij was wel een keer ontzettend cool een sigaret aan het roken toen hij per ongeluk in beeld kwam![]()
Ja die stotterde er lustig op los.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:50 schreef SCH het volgende:
Tom Egbers werd in het begin ook genadeloos afgekraakt.
Nee denk ik ook niet inderdaad..quote:
Met wie dan wel lieve Dione?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:59 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lievies,
Ik wip niet met Jan-Joost.
Zodat dat maar even duidelijk is.
Nou, ik zou sophie weleens in een bad gegooid zien wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet inderdaad..
Die Sophie is ook niks trouwensWeet niks van voetbal en is gewoon kei irritant als ze begint te praten.. Net of die spelers daar ooit een band mee krijgen... Ja misschien dat ze dr een keer goed nemen maar dat is dan ook alles..
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:59 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lievies,
Maar Sophie isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet inderdaad..
Die Sophie is ook niks trouwensWeet niks van voetbal en is gewoon kei irritant als ze begint te praten.. Net of die spelers daar ooit een band mee krijgen... Ja misschien dat ze dr een keer goed nemen maar dat is dan ook alles..
Ik geloof je niet Dioontje.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:59 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lievies,
quote:
vooral in je eentje jaquote:
examen voor werk, sociale verzekeringen.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat superjoden mag je ook wel uit je sig halen, ik word gelijk gebashed op msn omdat ik erop klikte..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |