Ik vraag me af of 't überhaupt al bekend is wie het is (was). Het is wel een school waar duizenden leerlingen op komen, dus hoewel je veel gezichten herkent, "ken" je practisch niemand.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:07 schreef FuifDuif het volgende:
Jeetje, wat erg! Kende jij die persoon en weet je waarom?
Bronquote:GRONINGEN - Op het Zernikeplein in de stad Groningen is maandagochtend het lichaam van een dode man gevonden.
Het levenloze lichaam bevond zich bij de nieuwbouw van de economische faculteit. Onduidelijk is vooralsnog hoe de man precies om het leven is gekomen. De technische recherche is bezig met onderzoek.
Nadere informatie volgt.
Ja, en?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:09 schreef Humus het volgende:
Godver, ik heb om 16.00 een tentamen...
Nee, er is nog niks bekend over de identiteit van de persoon. De politie houdt vol dat er een lijk nu beneden op de grond zou liggen. Er is 1 ingang gesloten naar een locatie vanwaar je uitzicht zou hebben. Er is een andere ingang die nog wel toegankelijk is. Wij zijn op een aantal locaties geweest en we hebben niks zien liggen. Wel loopt de TR boven in het gebouw.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:07 schreef FuifDuif het volgende:
Bron: TVNoordquote:
GRONINGEN - Op het Zernikeplein in de stad Groningen is maandagochtend het lichaam van een dode man gevonden.
Het levenloze lichaam bevond zich bij de nieuwbouw van de economische faculteit. De man zou vermoedelijk van een gebouw gesprongen zijn of geduwd. De politie sluit een misdrijf niet uit evenals zelfmoord. Opmerkelijk is dat het lichaam in brand zou hebben gestaan. De technische recherche is bezig met onderzoek.
Nadere informatie volgt.
Moorf of zelfmoord op Hanzehogeschool Groningen?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bron: TVNoord
TT ook aangepast meteen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dankje.Maak er dan wel ff moord van ipv moorf...
Typo, had het al gezien.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moorf of zelfmoord op Hanzehogeschool Groningen?
Het hoeft natuurlijk geen leerling te zijn he, het is gewoon een hoog gebouw in aanbouw, makkelijk toegankelijk voor iedereen.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:07 schreef FuifDuif het volgende:
Als dat zo is, dan zijn dat twee dingen die zelfmoord behoorlijk uitsluiten. Kan me niet voorstellen dat je jezelf nog kan ophangen als je in de fik staat, om van het omgekeerde maar te zwijgen. Tenzij het slachtoffer er wel erg goed over na heeft gedacht en een soort van brandbom in elkaar heeft geknutseld, maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:04 schreef Jaguarized het volgende:
We krijgen te horen dat er iemand is geweest die zich zou hebben opgehangen en in brand heeft gestoken boven in het gebouw in de lift
Hoezo, je kunt toch al een strop om je nek hebben, nog op het stoeltje staan, zooi in de fik zetten in die lift en dan van je stoeltje afspringen?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:28 schreef JAG het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zijn dat twee dingen die zelfmoord behoorlijk uitsluiten. Kan me niet voorstellen dat je jezelf nog kan ophangen als je in de fik staat, om van het omgekeerde maar te zwijgen. Tenzij het slachtoffer er wel erg goed over na heeft gedacht en een soort van brandbom in elkaar heeft geknutseld, maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijk.
Dat zou dus een behoorlijke zieke moord betekenen.
Die zitten vlakbij Zernike...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:28 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist SBS gebeld, ze waren ook al ter plekke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |