Is dat gratis?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Yup, wilde vanavond weer een poging wagen. Kijken of we weer als enige 2 kunnen overblijven.
5 dollar inleg, pokertournooitje. Vorige keer won ik iets van 20 dollar ofzo.quote:
Als ik eenmaal verhuisd ben, doe ik een keertje mee.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef PyTh het volgende:
Ok mooi Suijk.
Voor niks gaat de zon op DD!
$ 5.00 + $ 0.50
Gezellig!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ik eenmaal verhuisd ben, doe ik een keertje mee.
spannend !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef golfer het volgende:
Zo, gemeentehuis even gebeld en afspraak gemaakt voor datum van ondertrouw.
en de feestzaal ook al geregeld?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef golfer het volgende:
Zo, gemeentehuis even gebeld en afspraak gemaakt voor datum van ondertrouw.
Niks feestzaal. Gewoon in de kroeg daarna.quote:
geef t adres maar en we zullen er zijnquote:
Je bereidt je vast voorquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geef t adres maar en we zullen er zijn
Tja er is geen witte rook... duurt altijd ff zo'n modje aanstellen...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
Zo, nou ben ik het hele weekend weggeweest en zie ik nog steeds geen nieuwe MOD....
Hoe zit dat??
aha lekker, daar heeft bart de graaf dus aan mogen zittenquote:
of Filemon Wesselinkquote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Jan Joost van Gangelen :
'De hatelijke brilstand.'
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Terrorrobbie, zou je de column van Kraaij hier nog een keer kunnen plaatsen. Gisteren een oom beloofd dat ik 'm naar hem toe zou mailen.
Hebben we het gisteren al over gehad.. Wat is die gozer irritant zegquote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Jan Joost van Gangelen :
'De hatelijke brilstand.'
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef SCH het volgende:
Dylan - wat een scheetje is Carmen met die staartjes
Bedankt jochiequote:
Ik vind het een raar cliché mannetje die praat alsof ie bijles geeft aan een groep getraumatiseerde ziitenblijvers uit de klas van Methodmich.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind Jan Joost wel okay eigenlijk, is dat stom?
Dat is toch ook het profiel van de gemiddelde voetballiefhebber?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het een raar cliché mannetje die praat alsof ie bijles geeft aan een groep getraumatiseerde ziitenblijvers uit de klas van Methodmich.
Ik vind hem ook best oke. Plus ik denk dat ie met Dione wipt.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind Jan Joost wel okay eigenlijk, is dat stom?
Kijk, daar zit de nijd van Tong80quote:Op maandag 13 juni 2005 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind hem ook best oke. Plus ik denk dat ie met Dione wipt.
Komt vast omdat er een topic over was.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Huh, ze hebben dat stukje van filemon met die gehandicapte eruit geknipt...![]()
Waar?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Komt vast omdat er een topic over was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |