Is dat gratis?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Yup, wilde vanavond weer een poging wagen. Kijken of we weer als enige 2 kunnen overblijven.
5 dollar inleg, pokertournooitje. Vorige keer won ik iets van 20 dollar ofzo.quote:
Als ik eenmaal verhuisd ben, doe ik een keertje mee.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef PyTh het volgende:
Ok mooi Suijk.
Voor niks gaat de zon op DD!
$ 5.00 + $ 0.50
Gezellig!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ik eenmaal verhuisd ben, doe ik een keertje mee.
spannend !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef golfer het volgende:
Zo, gemeentehuis even gebeld en afspraak gemaakt voor datum van ondertrouw.
en de feestzaal ook al geregeld?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef golfer het volgende:
Zo, gemeentehuis even gebeld en afspraak gemaakt voor datum van ondertrouw.
Niks feestzaal. Gewoon in de kroeg daarna.quote:
geef t adres maar en we zullen er zijnquote:
Je bereidt je vast voorquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geef t adres maar en we zullen er zijn
Tja er is geen witte rook... duurt altijd ff zo'n modje aanstellen...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
Zo, nou ben ik het hele weekend weggeweest en zie ik nog steeds geen nieuwe MOD....
Hoe zit dat??
aha lekker, daar heeft bart de graaf dus aan mogen zittenquote:
of Filemon Wesselinkquote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Jan Joost van Gangelen :
'De hatelijke brilstand.'
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Terrorrobbie, zou je de column van Kraaij hier nog een keer kunnen plaatsen. Gisteren een oom beloofd dat ik 'm naar hem toe zou mailen.
Hebben we het gisteren al over gehad.. Wat is die gozer irritant zegquote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Jan Joost van Gangelen :
'De hatelijke brilstand.'
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef SCH het volgende:
Dylan - wat een scheetje is Carmen met die staartjes
Bedankt jochiequote:
Ik vind het een raar cliché mannetje die praat alsof ie bijles geeft aan een groep getraumatiseerde ziitenblijvers uit de klas van Methodmich.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind Jan Joost wel okay eigenlijk, is dat stom?
Dat is toch ook het profiel van de gemiddelde voetballiefhebber?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het een raar cliché mannetje die praat alsof ie bijles geeft aan een groep getraumatiseerde ziitenblijvers uit de klas van Methodmich.
Ik vind hem ook best oke. Plus ik denk dat ie met Dione wipt.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind Jan Joost wel okay eigenlijk, is dat stom?
Kijk, daar zit de nijd van Tong80quote:Op maandag 13 juni 2005 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind hem ook best oke. Plus ik denk dat ie met Dione wipt.
Komt vast omdat er een topic over was.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Huh, ze hebben dat stukje van filemon met die gehandicapte eruit geknipt...![]()
Waar?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Komt vast omdat er een topic over was..
Ja ik zat er ook op te wachten.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Huh, ze hebben dat stukje van filemon met die gehandicapte eruit geknipt...![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef JaWi het volgende:
70 euro borg voor een staantafel, zijn ze gek ofzo.
idd "Wat zegt u"quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind hem ook niks.. Veel te veel chlichés, hij denkt dat hij alles weet en laat niemand uitpraten.. Vooral dat laatste is nogal irritant. Is bijv. Petrovic iets over fabregas aan het vertellen. Komt hij er ineens tussendoor gekwekt "hij kan ook goed schieten eh". Ja kneus dat zien wij ook wel op de beelden, laat die vent is uitpraten..quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het een raar cliché mannetje die praat alsof ie bijles geeft aan een groep getraumatiseerde ziitenblijvers uit de klas van Methodmich.
Het waren er ook 2, dat scheeltquote:Op maandag 13 juni 2005 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar kun je een staantafel voor kopen, en bijna 2 ook nog wel.
KLB denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar stond dat topic dan?
Kan hem niet vinden, niet die ene waar je net in poste in ieder geval.quote:
Wat vind U van Voetbal meneer: " Iekkkkk vfavfavfavfa...."quote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar stond dat topic dan?
Nee, dat had ik ook al doorquote:Op maandag 13 juni 2005 16:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden, niet die ene waar je net in poste in ieder geval.
Die TS heeft niet eens door dat die gast gehandicapt isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vind U van Voetbal meneer: " Iekkkkk vfavfavfavfa...."
bedoel je?
Ja!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vind U van Voetbal meneer: " Iekkkkk vfavfavfavfa...."
bedoel je?
Filemon had dat ook niet door denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die TS heeft niet eens door dat die gast gehandicapt is![]()
Klopt, volgens mij vond iedereen dat een lulletje rozenwater toen.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:50 schreef SCH het volgende:
Tom Egbers werd in het begin ook genadeloos afgekraakt.
Marga van Arnhem zat een keer haar lippen te stiften - was ook grandioosquote:Op maandag 13 juni 2005 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij vond iedereen dat een lulletje rozenwater toen.
Maar hij was wel een keer ontzettend cool een sigaret aan het roken toen hij per ongeluk in beeld kwam![]()
Ja die stotterde er lustig op los.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:50 schreef SCH het volgende:
Tom Egbers werd in het begin ook genadeloos afgekraakt.
Nee denk ik ook niet inderdaad..quote:
Met wie dan wel lieve Dione?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:59 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lievies,
Ik wip niet met Jan-Joost.
Zodat dat maar even duidelijk is.
Nou, ik zou sophie weleens in een bad gegooid zien wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet inderdaad..
Die Sophie is ook niks trouwensWeet niks van voetbal en is gewoon kei irritant als ze begint te praten.. Net of die spelers daar ooit een band mee krijgen... Ja misschien dat ze dr een keer goed nemen maar dat is dan ook alles..
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:59 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lievies,
Maar Sophie isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet inderdaad..
Die Sophie is ook niks trouwensWeet niks van voetbal en is gewoon kei irritant als ze begint te praten.. Net of die spelers daar ooit een band mee krijgen... Ja misschien dat ze dr een keer goed nemen maar dat is dan ook alles..
Ik geloof je niet Dioontje.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:59 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lievies,
quote:
vooral in je eentje jaquote:
examen voor werk, sociale verzekeringen.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat superjoden mag je ook wel uit je sig halen, ik word gelijk gebashed op msn omdat ik erop klikte..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |