quote:Op maandag 13 juni 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze spiegels in de tram?
het grootste deel van het GVB personeel bestaat volgens mij uit ontsnapte TBS'ers.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik die ontsnapte TBS'er heb gezien in de tram gisteren.
vandaag op controle geweest, alles was in orde !quote:Op maandag 13 juni 2005 12:12 schreef Againzender het volgende:
Spannend! Axel was een paar dagen te vroeg, dus pas maar op
Misschien is het wel een twee-eiige tweelingquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vandaag op controle geweest, alles was in orde !
volgens de geleerden konden we rekenen op week 40 of 41 van de zwangerschap
vorige week was het aan de hand van de hartslag e.d. nog duidelijk sprake van een meisje,
deze week was het duidelijk een jongen !
Straks krijgt Kelly nog een opvolger
De bestuurder van de metro zat gisteren gewoon te bellenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
het grootste deel van het GVB personeel bestaat volgens mij uit ontsnapte TBS'ers.
Misschien is het een hemafrodietquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vandaag op controle geweest, alles was in orde !
volgens de geleerden konden we rekenen op week 40 of 41 van de zwangerschap
vorige week was het aan de hand van de hartslag e.d. nog duidelijk sprake van een meisje,
deze week was het duidelijk een jongen !
Straks krijgt Kelly nog een opvolger
Ik zat een keer in een hele vroege tram op zaterdag. De paar mensen in de tram keken niet zo wakker. Draait de bestuurder zich opeens om, terwijl wij dus aan het rijden waren, wappert met zijn handen in de lucht en roept: "kijk! zonder handen!"quote:Op maandag 13 juni 2005 12:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
De bestuurder van de metro zat gisteren gewoon te bellen.
hahaha humor heeft die man welquote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat een keer in een hele vroege tram op zaterdag. De paar mensen in de tram keken niet zo wakker. Draait de bestuurder zich opeens om, terwijl wij dus aan het rijden waren, wappert met zijn handen in de lucht en roept: "kijk! zonder handen!"
Wij waren gelijk wakker
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat een keer in een hele vroege tram op zaterdag. De paar mensen in de tram keken niet zo wakker. Draait de bestuurder zich opeens om, terwijl wij dus aan het rijden waren, wappert met zijn handen in de lucht en roept: "kijk! zonder handen!"
Wij waren gelijk wakker
LOLquote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij waren gelijk wakker
OMFGquote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij waren gelijk wakker
Marktcontext?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat z'n eerste tentamen maken
2-eiige eenling gok ik opquote:Op maandag 13 juni 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien is het wel een twee-eiige tweeling
Rita kan tegenwoordig ook een breaking tackle toepassen.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Suijk, hoe is het met Rita?
Lijkt mij niet,bij ons zitten alleen mensen op de scholen met verstandquote:Op maandag 13 juni 2005 12:58 schreef Suijk het volgende:
In Den Bosch?
Ik denk dat jij een ander idee hebt dan het is.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rita kan tegenwoordig ook een breaking tackle toepassen.
Dat verklaard waarom jij de basisschool niet hebt afgemaaktquote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij niet,bij ons zitten alleen mensen op de scholen met verstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |