Hm, mijn planet-pagina doet het uitstekend!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef just me het volgende:
hé planet internet ga weer eens aan het werk! mijn home-page doet het niet meer en ik kan mijn foto's dus ook niet uploaden![]()
vreemd.. ik snap niet waar dat dan aan kan liggen!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, mijn planet-pagina doet het uitstekend!
Hoiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:56 schreef just me het volgende:
[..]
vreemd.. ik snap niet waar dat dan aan kan liggen!
Bier drinken is klimaatloosquote:Op maandag 13 juni 2005 14:06 schreef DeTolk het volgende:
Afgaande op het weer, ga ik maar eens een biertje pakken.
Kan je in ieder geval het probleem van een lauw biertje doorstrepenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op Antartica moet ik er niet aan denken
iddquote:Op maandag 13 juni 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op Antartica moet ik er niet aan denken
Bierijs wordt dan wel erg logisch jaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval het probleem van een lauw biertje doorstrepen![]()
www.foksuk.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraag: kent iemand die Fokke & Sukke cartoon waarin een 'cadeautip'-envelop (je weet wel, van de bruiloften) door Fokke & Sukke wordt aangezien als loempia?
En zo ja, waar kan ik die vinden?
Heb je al gekeken op de website ???www.foksuk.nl ??quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraag: kent iemand die Fokke & Sukke cartoon waarin een 'cadeautip'-envelop (je weet wel, van de bruiloften) door Fokke & Sukke wordt aangezien als loempia?
En zo ja, waar kan ik die vinden?
www.corinebrekelmans.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoiwerd ik geroepen ?
wat is er aan de hand ??
Wat was je url ook al weer ??
(trouwens ben nu aan het stage lopen dus niet op mijn planet werk)
zoeksesquote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Foksuk.nl heb ik al gekeken...
liever een jägermeisterquote:Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ik op de zuidpool zit heb ik toch liever een beker hete chocomel met slagroom
ben nu bezig met de foto's van gisteren te uploadenquote:
want?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:20 schreef VoreG het volgende:
Ik wil helemaal niet naar de zuidpool!
heuj dat klinkt als mijn achtertuinquote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef StarGazer het volgende:
Liever een warme plek waar het bier koud staat, veel mooie dames en een spel kaarten om te kunnen pokeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |