Hm, niet gelukt dus?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Mister_Slide het volgende:
Nou, dit is dus mijn tvp
Net als bij Star Wars Episode III blijf ik ook voor de Vertigo-tour spoiler vrij
Ik ben blij dat ik al een beetje weet hoe het podium eruit ziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Murray het volgende:
Hm, niet gelukt dus?
en dat zou zonde zijn van het geldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik al een beetje weet hoe het podium eruit ziet.
Als ik dat niet had geweten zou ik in Amsterdam zo verrast zijn door het immense podium, dat ik geen stap meer zou kunnen verzetten als ik het zag
Als je dat zo graag wilt weten, open je daar maar een ander topic overquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:36 schreef pberends het volgende:
Wat vinden jullie zo boeiend aan U2.
U2 basher nummer zoveelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:36 schreef pberends het volgende:
Wat vinden jullie zo boeiend aan U2. Aardig bandje hoor, maar ze produceren ook veel bagger. Niet al te bijzonder. Die zanger (Bonehead ofzo) vind ik maar een moraalridder met z'n wereldverbeterende lesjes. Nou ja het is beter dan Kane.
smaken verschillen nu eenmaal .. maar ksst gaat heen en ver,menigvuldigt u nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef pberends het volgende:
Ik heb nog nooit andere U2-bashers gezien? Zijn er voor het eerst meer mensen met mij eens dan?
Ach... met star wars ben ik tenminste spoilervrij geblevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Hm, niet gelukt dus?
U2 gaat weer op tournee in 2005 #5
Whehe, ik zal m'n vader ook eens vragen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Waxxer het volgende:
Mijn vader gaat meeMijn zusje gaat stage lopen in een vér buitenland
Of had ik dat al gezegd?
En in het voorprogramma staat The Music, voor wie deze band niet kent: die is echt super, een adrenalinekick van hier tot Tokio, meeslepende gitaarmuziek en het drummen is echtEkki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
in het kwadraat!
Alleen hoop ik dat 't wel een beetje tot zijn recht komt in een stadion in waarschijnlijk het daglicht
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:06 schreef Waxxer het volgende:
Hee maar is die catwalk nou anders dan in de US?
hier wil ik wel een keer een topic over vollullen met jequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik doe niet aan muziek downloaden
Een beetje andere muzikanten naaien
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:30 schreef Waxxer het volgende:
Hoo hoo, ik koop ook altijd mijn muziek![]()
Met de boekjes erbij en alles en zoals het hoort
Ga je gangquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:12 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hier wil ik wel een keer een topic over vollullen met je
Lekker geregeld.quote:We are allowed to leave the bomb shelter, but no guarantee to get back in from local security. No loo, no drinks inside stadium. Some fans already being carried out on stretchers. Some brainless gits already drunk. Mood: good. Brit pop music on the PA. Tons of fan made t-shirts, looking as good or better than the real thing.
The official merchandise is priced as follows:
New t-shirts 30¤
Vintage t-shirts 100¤
Tour book 20¤
Large poster 8¤
Small poster 5¤
Weet niet of daarover al iets bekend is, maar zou me kunnen voorstellen dat er een aantal extra treinen rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:46 schreef Murray het volgende:
Goed, die laatste trein halen bij de Arena kan ik dus ook wel vergeten.
die sfeer heb ik anders wel meegekrgen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:47 schreef merino het volgende:
Ik zag net een stukje op de Belgische tv maar ik vond het eigenlijk maar niks. Ik weet dat het niet zo goed gaat klinken als op de DVD's en de Arena is al helemaal verschrikkelijk maar er hangt bij dit soort concerten ook echt geen sfeer
Moet ik hiervoor nou een euforisch/orgastisch feest als Extrema Outdoor gaan missen?...
bizar zeg, die filmpjes zijn opgenomen van waar ik ongeveer stondquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:58 schreef Tourniquet het volgende:
Concertverslag van De Standaard: http://www.standaard.be/n(...)p?articleID=GLJFIJG3
3 leuke filmpjes:
http://www.bart.la/u2/
Verkoop jij lekker je kaartje aan iemand die het wel leuk vind en ga lekker naar EXtremaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:47 schreef merino het volgende:
Ik zag net een stukje op de Belgische tv maar ik vond het eigenlijk maar niks. Ik weet dat het niet zo goed gaat klinken als op de DVD's en de Arena is al helemaal verschrikkelijk maar er hangt bij dit soort concerten ook echt geen sfeer
Moet ik hiervoor nou een euforisch/orgastisch feest als Extrema Outdoor gaan missen?...
dat kan ik tegen over bepaalde personen niet makenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Verkoop jij lekker je kaartje aan iemand die het wel leuk vind en ga lekker naar EXtrema
http://www.bart.la/u2/
Mooi op tijd!quote:Op zondag 12 juni 2005 09:09 schreef LeonH het volgende:
Oooh mensen ik vertrek nu eens... tot morgen!
Ligt eraan hoe groot/klein die cam is. Ik zou 't er niet op gokken ...quote:Op zondag 12 juni 2005 12:33 schreef Zeiksnor het volgende:
BTW is het verstandig een digicam mee te nemen?
All I Want Is Youquote:Es wurden u.a. folgende Songs gecheckt: 'Crumbs From Your Table', 'All I Want Is You', 'Original Of The Species' und 'Who's Gonna Ride Your Wild Horses'. sowie 'With Or Without You'.
Neuh. De stadionlampen zijn nooit zo sfeervol. En een slechte kwaliteit webcam is ook niet echt sfeerverhogend he.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:34 schreef Murray het volgende:
Ziet er nog niet echt sfeervol uit zo.
Die hele vloer was nog leeg toen.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Neuh. De stadionlampen zijn nooit zo sfeervol. En een slechte kwaliteit webcam is ook niet echt sfeerverhogend he.
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[quote]:Es wurden u.a. folgende Songs gecheckt: 'Crumbs From Your Table', 'All I Want Is You', 'Original Of The Species' und 'Who's Gonna Ride Your Wild Horses'. sowie 'With Or Without You'.
quote:All I Want Is You
With or without You
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
17. Mysterious Ways
18. With or Without You![]()
Yes die moete ze in Nederland ook spelen!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
21. Party Girl
quote:Berichten zu Folge war die Stimmung heute wesentlich besser als in Brüssel, die Band war gut d'rauf, die Songs liefen flüssiger und Bono ging viel mehr aus das Publikum ein.
6 juli, da's tussen Katowice en Berlijn in. Kan primaquote:BONO AND WILLIAMS TO HEADLINE LIVE 8 FOLLOW-UP
BONO and ROBBIE WILLIAMS are set to headline this year's (05) second most eagerly anticipated music event - a follow-up to next month's (02JUL05) LIVE 8 concerts.
The U2 frontman and Williams will join ANNIE LENNOX, SUGABABES and TEXAS for the follow-up show at Edinburgh's Murrayfield stadium in Scotland on 6 July 2005, four days after Live 8 is staged simultaneously in London, Paris, Berlin, Rome and Philadelphia.
The Scottish Live 8 is being held on the same day as the G8 Summit meeting to persuade leaders of the eight largest industrial nations to cancel Third World debt, double the aid budget and rewrite global trade laws so developing countries can protect their economies.
Live Aid co-organiser MIDGE URE says, "Edinburgh is going to be the focal point of everything.
"The eyes of the world will be upon it. In Scotland that day we will hold eight men to account.
"We care about the 30,000 children who die on their watch every day."
Volgens het foldertje wat we kregen was het wel 'ausverkauft'quote:Op maandag 13 juni 2005 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie ik op http://www.u2.com/tourinfo/ nou goed dat Gelsenkirchen vanavond helemaal niet uitverkocht is
En voor Zurich zijn blijkbaar ook nog kaarten te krijgen.
Dat is het understatement van het jaar. Wij hebben één uur muurvast gestaan....quote:Op maandag 13 juni 2005 03:25 schreef Tourniquet het volgende:
Verder was de sfeer in het stadion erg goed en logistiek was het prima in orde (Deutsche Gründlichkeit). Alleen het wegrijden van de parkeerplaatsen had wel wat sneller gekund.
God, wat een ellende op die parkeerplaats. Alles stond binnen vijf minuten vast om het uur daarna ook niet meer te bewegen. Deutsche Gründlichkeit of niet, dát was klote geregeld.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:25 schreef Tourniquet:
Alleen het wegrijden van de parkeerplaatsen had wel wat sneller gekund.
Ik vond ze nog niet eens zo slecht. The Thrills had vreselijk slecht geluid, maar dat viel bij Feeder wel mee. En ze kregen beide welgeteld één spotje licht. Dat was wel sneu.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:27 schreef Dandelion:
The Thrills en Feeder, ach ja, ik heb nix met voorprogramma? zal ik maar zeggen.
verlate 1 april grap?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Sjimmie het volgende:
U2 wellicht naar Zuidbroek
Nee klop,t slecht was het ook niet, the thrills vond ik wat leuker dan Feeder eigenlijk. Maar toch, meer dan 2 nummers boeit zoiets me niet, gewoon omdat ik voor U2 komquote:Op maandag 13 juni 2005 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond ze nog niet eens zo slecht. The Thrills had vreselijk slecht geluid, maar dat viel bij Feeder wel mee. En ze kregen beide welgeteld één spotje licht. Dat was wel sneu.
dat was in Brussel precie szoquote:Op maandag 13 juni 2005 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond ze nog niet eens zo slecht. The Thrills had vreselijk slecht geluid, maar dat viel bij Feeder wel mee. En ze kregen beide welgeteld één spotje licht. Dat was wel sneu.
Ondanks wat hierboven ergens staat, had ik het idee dat The Edge het helemaal niet zo naar zijn zin had. Hij flikkerde na het laatste nummer ook zijn gitaar aan de kant en verdween meteen van het podium. Maar misschien interpreteer ik de zaken niet goed.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef Dandelion:
The Edge daarentegen vond ik wat terug getrokken. Vreemde gewaarwording
Werd je nou gevraagd of gecontroleerd dat je een fototoestel bij je had? Denk het niet he. Bij vorige concerten heb ik er ook nooit last van gehad, dus dit concert gaat mijn fototoestel weer meequote:Op maandag 13 juni 2005 03:25 schreef Tourniquet het volgende:
Ben net terug uit G'kirchen. Ik vond het echt super!!Ik was erg bang voor het geluid na de horrorverhalen uit Brussel, maar dat viel echt 100% mee. Ik zat achterin, vak 34. Beetje tam vak trouwens, veel mensen bleven gewoon zitten.
![]()
Verder was de sfeer in het stadion erg goed en logistiek was het prima in orde (Deutsche Gründlichkeit). Alleen het wegrijden van de parkeerplaatsen had wel wat sneller gekund.
Party Girl was echt een verrassing, erg gaaf! Maar ik had vandaag toch wel "Crumbs" verwacht, helemaal na het nieuws over het kwijtschelden van de schulden van de armste landen.
Wat foto's vanaf mijn positie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in Brussle iig niet, alleen tas controle.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Werd je nou gevraagd of gecontroleerd dat je een fototoestel bij je had? Denk het niet he. Bij vorige concerten heb ik er ook nooit last van gehad, dus dit concert gaat mijn fototoestel weer mee![]()
Zuidbroek (of all places ...) en nóg twee keer de ArenA? Klinkt goedquote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Sjimmie het volgende:
U2 wellicht naar Zuidbroek
zuidbroek - De Ierse popband U2 komt mogelijk eind december voor een concert naar Zuidbroek. De tourmanager van U2, dat in juli al drie keer in een uitverkochte Amsterdam Arena optreedt, wil in december nog twee concerten in dit voetbalstadion organiseren en eentje elders in het land. Voor dat laatste concert is Van der Valk in Zuidbroek benaderd, zegt Roel Witwerts van het familiebedrijf.
''De tourmanager van U2 is dat ook voor Toto en UB40. Toto treedt op 21 juli bij ons op in de Eurohal. Of het concert van U2 reëel is, hangt af van de kosten'', aldus Witwerts. De Eurohal biedt plaats aan 6000 tot 6500 bezoekers.
Uniek
De komst van U2 zou uniek zijn voor Noord-Nederland. De band van zanger Bono is afgelopen vrijdag in het Koning Boudewijnstadion in Brussel gestart met de Europese tournee Vertigo. De reeks van 32 concerten - in de grootste voetbalstadions - zijn allemaal uitverkocht. Dat geldt ook voor de tournee die U2 later dit jaar doet in de Verenigde Staten. De vijftig stadionconcerten zijn al uitverkocht.
Witwerts: ''Het is best heftig hoor, U2 in Zuidbroek.'' Hoe het kostenplaatje eruit gaat zien weet de woordvoerder van Van der Valk niet. ''Ik denk aan een prijs van 75 euro per kaartje. Dat betaal je ook in de Arena."
mja toto en u2 is toch nog wel ff een verschil. Ik zie toto, met alle respect, geen arena meer uitverkopen, laat staan drie. Ahoy redden ze wel en dan is zon eurohal ook nog wel een optie. Maar U2... eerst zien, sprak de blinde.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, ik kan het ook niet echt geloven, maar in principe in het niet ondenkbaar. Per slot van rekening heeft de Arena een dak en zijn ze na 19 december klaar met de Amerikaanse tour. Ook heeft dezelfde organisator Toto voor de Eurohal weten te strikken.
De organisator heeft in deze weinig te zeggen. U2 is een band die precies kan zeggen wat ze willen qua optreden. Waar een beginnend bandje nog gewoon 7 dagen per week op moet treden, kan U2 (vooraf) rustig een week pauze inlassen als ze vinden dat ze anders hun familie te lang niet zouden zien.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, ik kan het ook niet echt geloven, maar in principe in het niet ondenkbaar. Per slot van rekening heeft de Arena een dak en zijn ze na 19 december klaar met de Amerikaanse tour. Ook heeft dezelfde organisator Toto voor de Eurohal weten te strikken.
quote:We laughed ourselves silly over a photo of the show which has appeared in one of the trade mags. It\'s a shot of the band playing \'The Fly\' with the text barrage behind them. The words flash by at high speed, but the camera has frozen the moment with U2 playing and the word \'CUM\' in 40 foot high letters on the backdrop. Whatever was the picture editor thinking?
Volgens mij heeft ie geen interview met Bono. Niet dat de rest veel minder is ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Yonderboi het volgende:
Deze was nog niet voorbij gekomen geloof ik .....
Aanstaande zondag om 21:25 bij Yorin, Chris Zegers goes U2....
Interviews en beelden van hun nieuwe tour... etc
Kijken dus, in ieder geval ik wel...
Nouja, de Rolling Stones deden ook kleine zalen aan met hun vorige tournee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:09 schreef LeonH het volgende:
Misschien wel een Point Depot herhaling, met nieuwjaar dus![]()
Ik vind het niet ondenkbaar dat ze dat nog eens doen eerlijk gezegd. Waarschijnlijk heeft die man van z'n Eurohal een beetje te veel gezopen want dat lijkt me idd stug dat zo'n band zo'n "intiem" concert geeft.
Hier ook een Brussel-ganger.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:31 schreef LWaS het volgende:
het concert was zoooooooooooooooo gaaf!
with or without you wel gemist, maar hey, je kan niet alle shebben
wegrijden na parkeren was wel een drama..ben nu net pas thuisIk ga mijn bedje opzoeken
In het voorstukje spreekt hij wel even met Bono, dus dat is in ieder geval al ietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie geen interview met Bono. Niet dat de rest veel minder is ofzo.
In dit geval http://www.u2achtung.com/00/u2005/concert.php?id=1202quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar volg je de (live setlist van de) huidige concerten?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef calvobbes het volgende:
07. I Still Haven't Found What I'm Looking For
08. All I Want Is You
Of je effe een setlist om wilt gooien
Dat wordt radio luisteren over een paar dagenquote:U2 IN CONCERT
Twickenham, London.
2100 - 2230, 18 June 2005
This concert will be broadcast on Radio 2 from 2100 - 2230, 18 June 2005.
Ik heb in Gelsenkirchen een geweldig concert gezien. Maar elke wijziging op die set zal bij mij een teleurgestelde reactie veroorzaken: "Waarom heb ik dat nummer niet gezien?"quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef calvobbes:
08. All I Want Is You
Ikke ga ook naar Dublin van 22 tot 27-06 concert vd 25e.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:43 schreef twentemeisje het volgende:
Nog 2 weken voor vertrek naar Dublin
Zijn er hier nog meer Ierland-gangers? vast wel heb alleen niet grondig genoeg de topics gevolgd....
Wij gaan ook naar het concert van de 25e... 24 heen en 26 terug...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef Noo-Noo het volgende:
[..]
Ikke ga ook naar Dublin van 22 tot 27-06 concert vd 25e.![]()
'Als U2 al komt, dan niet naar Zuidbroek'quote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zuidbroek (of all places ...) en nóg twee keer de ArenA? Klinkt goed.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:35 schreef Luni het volgende:
Larry moet effe oefenen zodat Love & Peace Or Else en Sunday Bloody Sunday strak in elkaar overlopen, dan klinkt het helemaal heftig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:11 schreef Murray het volgende:
[..]T duurde ff voor je PI geladen was, ik was dan ook blij dat je voor deze gekozen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zit er dik in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Zou Bono al zenuwachtig zijn voor de 15e als ik kom kijken??
Lang leve digitale TV/Radioquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:28 schreef Murray het volgende:
In het dagblad van het noorden staat dat Yorin half juli een concert live uit gaat zenden op de radio.
BBC zendt vanavond Twickenham uit maar "Due to rights reasons you will not be able to listen to this concert online during the event or after transmission."
je bdoelde popmuzikquote:Op zondag 19 juni 2005 12:17 schreef Dandelion het volgende:
en dan nog een vraagje: in een van de vorige topics wist iemand te vertellen hoe dat intronummer heet wat ze voor het optreden draaien.
Weet diegene dat nog steeds en is die bereid dat met me te delen? Voor ik het met de huidige fok search heb gevonden....
****edit*****
Schreeuwen voor je geslagen wordt heet dat he...
toch wel gevonden...
neen het nummer wat voor de huidige optredens wordt gedraaid. Maar dat is "The Arcade Fire" met het nummertje " Wake Up".quote:
Bijnaquote:Op zondag 19 juni 2005 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Reminder voor het interview met U2 op Yorin vanavond. 21.25 uur tot 22.45.
K dan.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Minuut of 10. U2 zelf is nog niet geweest. Beetje inleiding, wat je allemaal al weet.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 19 juni 2005 22:07 schreef LeonH het volgende:
Damn het haar van Larry... toch maar weer de kapper?
36 uur van tevoren al gaan wachten.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Waxxer het volgende:
Maarja, dat is andersom vast net zozo'n sufkut die helemaal into U2 is
Jaquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn dit al de opnames voor de dvd ofzoKan me niet voorstellen dat Yorin met zoveel camera's die kant is opgegaan.
Ah owkay. Die heb ik dan weer niet gezienquote:Op zondag 19 juni 2005 22:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat op de DVD precies deze beelden zullen komen. Maar Yorin heeft dit niet gefilmd nee.
Good Morning America heeft ook al 4 nummers van dit concert uitgezonden.
Het er staan is gewoon al meer dan genoeg iddquote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Ze zijn echt in staat ie-de-reen met alleen maar een blik finaal met de grond gelijk te maken en compleet dicht te laten klappen he?héérlijk....
Zeker. Anders zal je het 'Yorin maakt het mogelijk! U2 in Nederland!' nog veel horenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga me iig na vanavond Yorin-loos focussen op het concert, dat kan ik jullie wel vertellen!
Ah, als Yorin dat 1e concert in de Arena live uitzend dan laat jij de radio uit?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga me iig na vanavond Yorin-loos focussen op het concert, dat kan ik jullie wel vertellen!
Nou, dan is het zeker na elk refrein "U2 in Nederland, dankzij YORIN FM, speciaal voor JOU geregeld"quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, als Yorin dat 1e concert in de Arena live uitzend dan laat jij de radio uit?
"Tired?"quote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar nog geen meter van Bono. En wat moet je 'm dan vragen![]()
.
Ik luister dat wel livequote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, als Yorin dat 1e concert in de Arena live uitzend dan laat jij de radio uit?
Ik hoop eigenlijk dat ze dat 2e concert uit gaan zenden maar ja, je kan ook niet altijd geluk hebben.quote:
Idd. Als ze het eerste concert uitzenden, vergeef ik ze dat deze keer welquote:Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze dat 2e concert uit gaan zenden maar ja, je kan ook niet altijd geluk hebben.
Iets over laatste kaarten en een tourquote:Op zondag 19 juni 2005 22:50 schreef Murray het volgende:
Maarre voor U2 kaarten moet je dus naar Sky Radio luisteren, wat zeiden ze nou precies?
quote:
Kun je nog meer zien hoe slecht Chris weet wat er precies gebeurd.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Oh trouwens:
http://www.rtl.nl/muziek/chriszegersgoesutwo/video_exclusief.xml
Méér Chris!
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef calvobbes het volgende:
En laten we het tweede concert in Londen niet vergeten, weer een nieuw nummer
08. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
ipv All I want is you, Still haven't found is nu al voor de derde keer achter elkaar gespeeld.
Zou het er soms warm zijn?quote:"Bono’s just pulled a Nelly and told the crowd ‘it’s getting hot in here, so take off all your clothes…’"
... Miracle Drug, which is dedicated ‘to the front row, for letting this Irishman sweat all over you.’
Flashback naar de Boston DVD. Wat een fantastisch moment blijf ik dat vindenquote:Bono pulls a girl on stage during With or without you
Lekker nummer om ff op te hardlopenquote:and adlibs some LMC Vs U2: Take Me To The Clouds Above.
Rare jongens daar bij de BBC.quote:I'm sorry to hear of your disappointment. We broadcasted as much as we
could of the concert, however due to our schedules we could have the
whole thing. We already cut some programmes short. You have to remember
that not all of the world are U2 fans!
Thanks for listening,
* twentemeisje krijgt nu al een beetje kippevel.... En als ze All I want is You er dan nog weer ingooien....quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef calvobbes het volgende:
En laten we het tweede concert in Londen niet vergeten, weer een nieuw nummer
08. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
ipv All I want is you, Still haven't found is nu al voor de derde keer achter elkaar gespeeld.
Raar antwoord. Zoals ik het lees, geven ze zelf aan dat ze het hele concert hadden kunnen uitzenden vanwege hun programmeringquote:
Toch maar even Babelfish erbij gepakt om helemaal zeker te weten wat daar nu staatquote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Raar antwoord. Zoals ik het lees, geven ze zelf aan dat ze het hele concert hadden kunnen uitzenden vanwege hun programmering
quote:Ik ben droevig om uw teleurstelling te vernemen. Wij zonden zo veel uit aangezien wij van het overleg konden, nochtans gepast aan onze programma's konden wij het gehele ding hebben. Wij snijden plotseling reeds sommige programma's. U moet herinneren dat niet de elk van wereld U2 ventilators is! Dank voor het luisteren,
quote:Vraag: Er wordt gefluisterd dat het concert in Londen op een bijzondere manier geopend wordt. Door wie en met welk nummer?
Antwoord: U2 en Paul McCartney zouden samen ‘Sgt.Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ zingen.
quote:Nederlanders willen U2 niet missen in 'hometown'
DUBLIN - De Ierse rockband U2 trad vrijdag 2,5 uur op in hun thuisstad Dublin. Veel Nederlandse fans namen alvast een voorproefje op de concerten in Amsterdam. Ze wilden het concert in Ierland per se bijwonen.
Het concert van vrijdag is de eerste van drie uitverkochte optredens die de band in Croke Park geeft. In het stadion kunnen ruim 80.000 mensen. De Nederlanders hadden geluk dat zij toegangskaarten wisten te bemachtigden. Alle kwart miljoen tickets gingen in een recordtempo van de hand. Het is voor het eerst in twintig jaar dat U2 weer in Croke Park staat.
Vijf vrienden uit Rotterdam en Zoetermeer waren een van de gelukkigen. Zij hebben kaarten kunnen krijgen via de fanclub. "We wilden gewoon naar de stad waar ze vandaan komen", zegt Pim van Velsen (27) uit Zoetermeer. Zijn vriendin knikt eenstemmig. "Ik ben zo'n fan. Ze hebben mij door de pubertijd heen geholpen."
Heel Dublin draait dit weekeinde om U2. Alle hotels zijn volgeboekt. Het verkeer zit vast. Op het vliegveld is het een drukte van belang. Iedere Ier heeft het er over. Iedereen kent wel een verhaal over Bono, The Edge, Larry Mullen of Adam Clayton. "Ik woon naast Bono", aldus een van de taxichauffeurs. Hij is tevreden over de zanger als buurman.
Op 13, 15 en 16 juli staat de wereldberoemde band in de ArenA in Amsterdam. Binnen anderhalf uur waren ook deze optredens uitverkocht. Sommige mensen hebben zelfs bij de verkooppunten overnacht om maar een toegangsbewijs te bemachtigen. Tweede-Kamerleden waren daar minder gelukkig mee. Over de hoogte van de toegangsprijzen zijn zelfs Kamervragen gesteld.
De wereldtournee Vertigo begon op 28 maart in het Amerikaanse San Diego. De tour staat in het teken van U2's veertiende album: How To Dismantle An Atomic Bomb. De band trad in 2001 voor het laatst op in Nederland. Dat was in het Gelredome in Arnhem tijdens hun Elevation-tournee.
Klopt geen hout van dat stukje.....quote:Sommige mensen hebben zelfs bij de verkooppunten overnacht om maar een toegangsbewijs te bemachtigen. Tweede-Kamerleden waren daar minder gelukkig mee. Over de hoogte van de toegangsprijzen zijn zelfs Kamervragen gesteld.
Tsja, Telegraaf hequote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Klopt geen hout van dat stukje.....
quote:U2 thrill 80,000 at Dublin venue
Thousands of U2 fans from around the world gathered to witness the Irish band perform a homecoming concert at Croke Park in Dublin.
Friday's performance was the first of three sell-out gigs at the venue, expected to be witnessed by a total of 250,000 fans.
Singer Bono yelled "hello, hello" to the crowd as the band took the stage, to the roar of around 80,000 fans.
Some fans had camped out overnight to be the first inside the stadium.
The band opened with Vertigo, their recent number one hit, before delving into their back catalogue with I Will Follow.
'Apprehensive'
Pouring rain had failed to dampen the spirits of the excited crowd as they waited for U2 to take to the stage and a Mexican wave glided around the stadium.
A German fan, who said he waited four weeks to obtain tickets, called it "one of the biggest days for me".
The band's manager Paul McGuinness said they were "apprehensive" but "very confident" about playing their home city.
"Playing Dublin is always extra excitement, extra pressure," he added.
Superstars
U2 were supported by Snow Patrol and The Radiators, while The Thrills and Paddy Casey will be performing with them on Saturday.
Monday's final concert in the Irish Republic's capital will see The Bravery and Northern Ireland band Ash share the bill with the veteran superstars.
Tickets for the three gigs have been going for as much as 500 euros (£330) on the internet after they sold out within hours of being released.
Hotels in Dublin have been sold out in the run-up to the concerts, and extra traffic measures have been put in place around the Croke Park stadium.
Ik zou One ook wel prettig vinden eikquote:NEW @U2 LIVE 8 SPOILER?
June 24, 2005
posted by: m2
Neil McCormick, U2's longtime friend who's working on the official U2 by U2 book and has already published his own Killing Bono: I Was Bono's Doppelganger book, seems to drop a couple spoilers in a recent article he penned for the U.K. magazine New Statesman. McCormick affirms previous rumors that the show will open with U2 and Paul McCartney performing "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band," and that U2 alone will follow that with "Beautiful Day."
Veel stukjes uit andere nummersquote:Vertigo
I Will Follow
The Electric Co. / Bullet With Butterfly Wings (Snippet) / I Can See For Miles (Snippet)
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day / Rain (Snippet) / Here Comes The Sun (Snippet)
I Still Haven't Found What I'm Looking For
Who's Gonna Ride Your Wild Horses
City Of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes You Can't Make It On Your Own
Love And Peace Or Else
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky / The Hands That Built America (Snippet)
Running To Stand Still / Happy Birthday (Snippet) for Aung San Suu Kyi / Walk On (Snippet)
Pride (In The Name Of Love)
Where The Streets Have No Name
One / Rain (Snippet)
Zugabe(n):
Zoo Station
The Fly
With Or Without You / Take Me To The Clouds Above (Snippet)
All Because Of You
Yahweh
Vertigo / Jailbreak (Snippet) Original by Thin Lizzy
Je gaat het toch niet menen dat ze "iets" uit het nr "take me to the clouds above" hebben gebruikt tijdens het concert? Hoe moet ik dat voor me zien? Bono die staat te housen op het podium?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prettige setlist gisteravond
[..]
Veel stukjes uit andere nummers.
wrom niet, tis gewoon WOWY met dat nr van Whitney Houston gemixt.... Dus t enige wat Bono hoeft te doen is de tekst aanpassenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:47 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet menen dat ze "iets" uit het nr "take me to the clouds above" hebben gebruikt tijdens het concert? Hoe moet ik dat voor me zien? Bono die staat te housen op het podium?
...haren staan weer rechtovereind.... kippenvel! En dat bij een plaat die werkelijk helemaal blauw gedraaid is, hij blijft lekker en zeker bij een concertquote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Paar AVi's van mijn digitale cameraatje aan elkaar geplakt... kwaliteit is beroerd maar zet 'm hier toch maar ff neer
Klik hier voor een stukje van " Where the streets have no name"
Inderdaad, ik krijg ook iedere keer weer kippenvel all over als Edge de intro van dit nummer inzet... zo mooi!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
...haren staan weer rechtovereind.... kippenvel! En dat bij een plaat die werkelijk helemaal blauw gedraaid is, hij blijft lekker en zeker bij een concert
En Boner nog geneukt voor het concert of heb je je laten pijpen door The Edge?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar nog geen meter van Bono. En wat moet je 'm dan vragen![]()
.
Hier schijnen ze gewoon de "Run Forest, Run!"-methode te hanteren... helaas... Dat wordt dus vroeg op pad gaan...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef Cure het volgende:
na het lezen van al die sfeerverslagen krijg ik steeds meer zin
Waarschijnlijk is het al tien keer voorbij gekomenmaar, hoe zit het met FOS? Is het gewoon vroeg komen en hard rennen of werkt het ook met zo'n loting systeem? Kan iemand daar uitsluitsel over geven? Thnx
Vorige keer, in het Gelredome, hanteerde ze een nuttige methode. Ze hadden een soort sluis vooraan die ze vol lieten lopen met mensen, toen het eerste gedeelte vol was gooiden ze de sluis dicht. Ik stond toen dus vooraan maar dan dus voor de sluis. De mensen die in dat voorste stuk stonden werden op dat moment gecontroleerd en konden vervolgens allen vrolijk naar binnen wandelen om in het hart te gaan staan. Daarvoor kregen ze ook van die bandjes op hun pols...... Ik neem dus aan dat ze iets dergelijks weer gaan doen, anders krijg je een gezellig duw- en trekfeestje.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hier schijnen ze gewoon de "Run Forest, Run!"-methode te hanteren... helaas... Dat wordt dus vroeg op pad gaan...
Weet iemand of het waar is dat je om op het veld te komen in de Arena, je eerst wat trappen moet trotseren?
Volgens mij niet, of ze moeten de gracht gedempt hebben...quote:Op maandag 27 juni 2005 14:59 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Vorige keer, in het Gelredome, hanteerde ze een nuttige methode. Ze hadden een soort sluis vooraan die ze vol lieten lopen met mensen, toen het eerste gedeelte vol was gooiden ze de sluis dicht. Ik stond toen dus vooraan maar dan dus voor de sluis. De mensen die in dat voorste stuk stonden werden op dat moment gecontroleerd en konden vervolgens allen vrolijk naar binnen wandelen om in het hart te gaan staan. Daarvoor kregen ze ook van die bandjes op hun pols...... Ik neem dus aan dat ze iets dergelijks weer gaan doen, anders krijg je een gezellig duw- en trekfeestje.
Het betekent wel dat je op tijd in de rij moet gaan staan!
Het veld van de Arena is volgens mij trouwens gewoon zonder trappenlopen bereikbaar!
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:28 schreef twentemeisje het volgende:
Weet iemand of het waar is dat je om op het veld te komen in de Arena, je eerst wat trappen moet trotseren?
The Music?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:53 schreef Waxxer het volgende:
Zeg maar mensen, weten jullie nu eigenlijk ook al wel wat voor godsgruwelijk goede band The Music is???
http://www.the-music.co.uk
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:56 schreef Murray het volgende:
[..]
The Music?
Die naam komt me iig. wel bekend voor... er is zo'n user (kan zo niet op z'n naam komen) die steeds maar over die band begint... erg vermoeiend.
Als jij nou even zegt, zo hey Waxxer man, gozert, dat is een toffe band!!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef Murray het volgende:
Oh, ik weet alweer wie dat was!
Je hebt mij al zover gekregen dat ik een kwartier bezig ben geweest met die clip te downloaden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als jij nou even zegt, zo hey Waxxer man, gozert, dat is een toffe band!!
Dan heb ik bevestiging en hou ik op.
Maar Waxxer, gozert! Het is vast een toffe band!quote:n order to play this file, you need to upgrade your media player to a version compatible with Windows Media Rights Manager V7.
Haha dat is het zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:16 schreef Murray het volgende:
[..]
Je hebt mij al zover gekregen dat ik een kwartier bezig ben geweest met die clip te downloaden.
Alleen nu doet 'ie het niet.
[..]
Maar Waxxer, gozert! Het is vast een toffe band!
Ik zie de dvd vast met veel enthousiasme tegemoetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:49 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm.... 2 van de concerten in dublijn zijn gefilmd. En de setlist van het concert van gister was indrukwekkend...
Op z'n zachtst gezegd.
Die van Slane is geweldig! Heb gisteren de dvd van openingsconcert in San Diego bekeken, knap werk voor this kind of a productquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie de dvd vast met veel enthousiasme tegemoet. die van Slane bevalt me wel
.
Teringquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Er mag gekwijld worden
Setlist van 26 juni
01. Vertigo
02. All Because of you
03. Gloria
04. Elevation
05. An Cat Dubh
06. Into the Heart
07. Beautiful Day
08. I Still Haven't Found What I'm Looking For
09. Original of the Species
10. Bad
11. City of Blinding Lights
12. Miracle Drug
13. Sometimes You Can't Make It On Your Own
14. Love And Peace Or Else
15. Sunday Bloody Sunday
16. Bullet The Blue Sky
17. Running To Stand Still
18. Pride (In The Name Of Love)
19. Where The Streets Have No Name
20. One / Unchained Melody
Encore 1:
21. Zoo Station
22. The Fly
23. With or Without you
24. Vertigo
Encore 2:
25. Yahweh
26. 40
Ook waarschijnlijk gefilmd voor een DVD.
Damn als ze dit reportoire op 10 juli ook hebben ga ik met een stijve lul naar huis en zodra ik thuis kom, neem ik mijn vriendin de hele dag doorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Er mag gekwijld worden
Setlist van 26 juni
01. Vertigo
02. All Because of you
03. Gloria
04. Elevation
05. An Cat Dubh
06. Into the Heart
07. Beautiful Day
10. Bad
12. Miracle Drug
15. Sunday Bloody Sunday
16. Bullet The Blue Sky
Encore 1:
21. Zoo Station
22. The Fly
23. With or Without you
24. Vertigo
Encore 2:
25. Yahweh
26. 40
Ik vind Snow Patrol een leuke band, is best wel goeie muziek... als je van dat soort houdt natuurlijk. Maar live vond ik ze persoonlijk wat minder klinken dan The Killers (zag ze allebei op MTV een live optreden doen). Maar ik kan ze beiden in de Arena straks nog eens beoordelen....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Deze gasten (Snow Patrol) krijgen wij 10 juli voor onze kiezen, voordat U2 begint op te treden. Of ik daar blij mee moet zijn? we zien wel...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Er mag gekwijld worden
Setlist van 26 juni
01. Vertigo
02. All Because of you
03. Gloria
04. Elevation
05. An Cat Dubh
06. Into the Heart
07. Beautiful Day
10. Bad
12. Miracle Drug
15. Sunday Bloody Sunday
16. Bullet The Blue Sky
Encore 1:
21. Zoo Station
22. The Fly
23. With or Without you
24. Vertigo
Encore 2:
25. Yahweh
26. 40
Damn ja Bad... voor zover ik in zo'n diepe trance was in Gelsenkirchen kan ik me idd niet herinneren dat ze die daar gedaan hebben. maar ik hoop zooooo op Gloria en Out of control de 15e he!quote:
Overigens lijkt het erop alsof de TV opnames in Dublin niet bedoeld zijn voor een DVD. Willie Williams heeft het erover dat het alleen maar voor "archief doeleinden" is.quote:Rumors: Brazil
June 28, 2005
All four members of U2, along with manager Paul McGuinness, appeared for an interview on Brazilian TV's Globo Channel this past weekend. The interview had been recorded while the band were in Chicago in May. Bono was quoted as saying he would like to bring the tour to South America. McGuinness suggested a special event that would be broadcast on TV in a place no one had performed before, and asked the Brazilian reporter if anyone had ever built a stage on the sea. (Thx LM, PP, RS)
Die hopen dat er in Amsterdam gefilmd gaat worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:56 schreef calvobbes het volgende:
U2log.com houd het er (ook) op dat de DVD opnames voor een stadion concert in Amsterdam gaan plaatsvinden.
(bron : U2.com)quote:Kaiser Chiefs are playing with U2 in Berlin (July 7th), Amsterdam (July 18th), Barcelonga (August 7th), San Sebastian (August 9th), Madrid (August 11th) and Lisbon (August 14th).
Of een type fout, maar hoop natuurlijk dat het zo is...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:02 schreef BrakkeAap het volgende:
Zouden ze een extra show geven in Amsterdam??
[..]
(bron : U2.com)
Wel weer opvallend, de Kaiser Chiefs staan ook de 13e in het voorprogramma, en dat staat er weer niet tussen...![]()
Met die prijs is weinig mis, denk ik zo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:26 schreef anne_Chris het volgende:
Is 70 euro per kaartje (1e ring) een redelijke prijs?
Kreeg ik vandaag aangeboden en ik zou toch wel héél graag gaan
Doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:26 schreef anne_Chris het volgende:
Is 70 euro per kaartje (1e ring) een redelijke prijs?
Kreeg ik vandaag aangeboden en ik zou toch wel héél graag gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |