Idd. Als ze het eerste concert uitzenden, vergeef ik ze dat deze keer welquote:Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze dat 2e concert uit gaan zenden maar ja, je kan ook niet altijd geluk hebben.
Iets over laatste kaarten en een tourquote:Op zondag 19 juni 2005 22:50 schreef Murray het volgende:
Maarre voor U2 kaarten moet je dus naar Sky Radio luisteren, wat zeiden ze nou precies?
quote:
Kun je nog meer zien hoe slecht Chris weet wat er precies gebeurd.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Oh trouwens:
http://www.rtl.nl/muziek/chriszegersgoesutwo/video_exclusief.xml
Méér Chris!
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef calvobbes het volgende:
En laten we het tweede concert in Londen niet vergeten, weer een nieuw nummer
08. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
ipv All I want is you, Still haven't found is nu al voor de derde keer achter elkaar gespeeld.
Zou het er soms warm zijn?quote:"Bono’s just pulled a Nelly and told the crowd ‘it’s getting hot in here, so take off all your clothes…’"
... Miracle Drug, which is dedicated ‘to the front row, for letting this Irishman sweat all over you.’
Flashback naar de Boston DVD. Wat een fantastisch moment blijf ik dat vindenquote:Bono pulls a girl on stage during With or without you
Lekker nummer om ff op te hardlopenquote:and adlibs some LMC Vs U2: Take Me To The Clouds Above.
Rare jongens daar bij de BBC.quote:I'm sorry to hear of your disappointment. We broadcasted as much as we
could of the concert, however due to our schedules we could have the
whole thing. We already cut some programmes short. You have to remember
that not all of the world are U2 fans!
Thanks for listening,
* twentemeisje krijgt nu al een beetje kippevel.... En als ze All I want is You er dan nog weer ingooien....quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef calvobbes het volgende:
En laten we het tweede concert in Londen niet vergeten, weer een nieuw nummer
08. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
ipv All I want is you, Still haven't found is nu al voor de derde keer achter elkaar gespeeld.
Raar antwoord. Zoals ik het lees, geven ze zelf aan dat ze het hele concert hadden kunnen uitzenden vanwege hun programmeringquote:
Toch maar even Babelfish erbij gepakt om helemaal zeker te weten wat daar nu staatquote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Raar antwoord. Zoals ik het lees, geven ze zelf aan dat ze het hele concert hadden kunnen uitzenden vanwege hun programmering
quote:Ik ben droevig om uw teleurstelling te vernemen. Wij zonden zo veel uit aangezien wij van het overleg konden, nochtans gepast aan onze programma's konden wij het gehele ding hebben. Wij snijden plotseling reeds sommige programma's. U moet herinneren dat niet de elk van wereld U2 ventilators is! Dank voor het luisteren,
quote:Vraag: Er wordt gefluisterd dat het concert in Londen op een bijzondere manier geopend wordt. Door wie en met welk nummer?
Antwoord: U2 en Paul McCartney zouden samen ‘Sgt.Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ zingen.
quote:Nederlanders willen U2 niet missen in 'hometown'
DUBLIN - De Ierse rockband U2 trad vrijdag 2,5 uur op in hun thuisstad Dublin. Veel Nederlandse fans namen alvast een voorproefje op de concerten in Amsterdam. Ze wilden het concert in Ierland per se bijwonen.
Het concert van vrijdag is de eerste van drie uitverkochte optredens die de band in Croke Park geeft. In het stadion kunnen ruim 80.000 mensen. De Nederlanders hadden geluk dat zij toegangskaarten wisten te bemachtigden. Alle kwart miljoen tickets gingen in een recordtempo van de hand. Het is voor het eerst in twintig jaar dat U2 weer in Croke Park staat.
Vijf vrienden uit Rotterdam en Zoetermeer waren een van de gelukkigen. Zij hebben kaarten kunnen krijgen via de fanclub. "We wilden gewoon naar de stad waar ze vandaan komen", zegt Pim van Velsen (27) uit Zoetermeer. Zijn vriendin knikt eenstemmig. "Ik ben zo'n fan. Ze hebben mij door de pubertijd heen geholpen."
Heel Dublin draait dit weekeinde om U2. Alle hotels zijn volgeboekt. Het verkeer zit vast. Op het vliegveld is het een drukte van belang. Iedere Ier heeft het er over. Iedereen kent wel een verhaal over Bono, The Edge, Larry Mullen of Adam Clayton. "Ik woon naast Bono", aldus een van de taxichauffeurs. Hij is tevreden over de zanger als buurman.
Op 13, 15 en 16 juli staat de wereldberoemde band in de ArenA in Amsterdam. Binnen anderhalf uur waren ook deze optredens uitverkocht. Sommige mensen hebben zelfs bij de verkooppunten overnacht om maar een toegangsbewijs te bemachtigen. Tweede-Kamerleden waren daar minder gelukkig mee. Over de hoogte van de toegangsprijzen zijn zelfs Kamervragen gesteld.
De wereldtournee Vertigo begon op 28 maart in het Amerikaanse San Diego. De tour staat in het teken van U2's veertiende album: How To Dismantle An Atomic Bomb. De band trad in 2001 voor het laatst op in Nederland. Dat was in het Gelredome in Arnhem tijdens hun Elevation-tournee.
Klopt geen hout van dat stukje.....quote:Sommige mensen hebben zelfs bij de verkooppunten overnacht om maar een toegangsbewijs te bemachtigen. Tweede-Kamerleden waren daar minder gelukkig mee. Over de hoogte van de toegangsprijzen zijn zelfs Kamervragen gesteld.
Tsja, Telegraaf hequote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Klopt geen hout van dat stukje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |