quote:Berichten zu Folge war die Stimmung heute wesentlich besser als in Brüssel, die Band war gut d'rauf, die Songs liefen flüssiger und Bono ging viel mehr aus das Publikum ein.
6 juli, da's tussen Katowice en Berlijn in. Kan primaquote:BONO AND WILLIAMS TO HEADLINE LIVE 8 FOLLOW-UP
BONO and ROBBIE WILLIAMS are set to headline this year's (05) second most eagerly anticipated music event - a follow-up to next month's (02JUL05) LIVE 8 concerts.
The U2 frontman and Williams will join ANNIE LENNOX, SUGABABES and TEXAS for the follow-up show at Edinburgh's Murrayfield stadium in Scotland on 6 July 2005, four days after Live 8 is staged simultaneously in London, Paris, Berlin, Rome and Philadelphia.
The Scottish Live 8 is being held on the same day as the G8 Summit meeting to persuade leaders of the eight largest industrial nations to cancel Third World debt, double the aid budget and rewrite global trade laws so developing countries can protect their economies.
Live Aid co-organiser MIDGE URE says, "Edinburgh is going to be the focal point of everything.
"The eyes of the world will be upon it. In Scotland that day we will hold eight men to account.
"We care about the 30,000 children who die on their watch every day."
Volgens het foldertje wat we kregen was het wel 'ausverkauft'quote:Op maandag 13 juni 2005 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie ik op http://www.u2.com/tourinfo/ nou goed dat Gelsenkirchen vanavond helemaal niet uitverkocht is
En voor Zurich zijn blijkbaar ook nog kaarten te krijgen.
Dat is het understatement van het jaar. Wij hebben één uur muurvast gestaan....quote:Op maandag 13 juni 2005 03:25 schreef Tourniquet het volgende:
Verder was de sfeer in het stadion erg goed en logistiek was het prima in orde (Deutsche Gründlichkeit). Alleen het wegrijden van de parkeerplaatsen had wel wat sneller gekund.
God, wat een ellende op die parkeerplaats. Alles stond binnen vijf minuten vast om het uur daarna ook niet meer te bewegen. Deutsche Gründlichkeit of niet, dát was klote geregeld.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:25 schreef Tourniquet:
Alleen het wegrijden van de parkeerplaatsen had wel wat sneller gekund.
Ik vond ze nog niet eens zo slecht. The Thrills had vreselijk slecht geluid, maar dat viel bij Feeder wel mee. En ze kregen beide welgeteld één spotje licht. Dat was wel sneu.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:27 schreef Dandelion:
The Thrills en Feeder, ach ja, ik heb nix met voorprogramma? zal ik maar zeggen.
verlate 1 april grap?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Sjimmie het volgende:
U2 wellicht naar Zuidbroek
Nee klop,t slecht was het ook niet, the thrills vond ik wat leuker dan Feeder eigenlijk. Maar toch, meer dan 2 nummers boeit zoiets me niet, gewoon omdat ik voor U2 komquote:Op maandag 13 juni 2005 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond ze nog niet eens zo slecht. The Thrills had vreselijk slecht geluid, maar dat viel bij Feeder wel mee. En ze kregen beide welgeteld één spotje licht. Dat was wel sneu.
dat was in Brussel precie szoquote:Op maandag 13 juni 2005 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond ze nog niet eens zo slecht. The Thrills had vreselijk slecht geluid, maar dat viel bij Feeder wel mee. En ze kregen beide welgeteld één spotje licht. Dat was wel sneu.
Ondanks wat hierboven ergens staat, had ik het idee dat The Edge het helemaal niet zo naar zijn zin had. Hij flikkerde na het laatste nummer ook zijn gitaar aan de kant en verdween meteen van het podium. Maar misschien interpreteer ik de zaken niet goed.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef Dandelion:
The Edge daarentegen vond ik wat terug getrokken. Vreemde gewaarwording
Werd je nou gevraagd of gecontroleerd dat je een fototoestel bij je had? Denk het niet he. Bij vorige concerten heb ik er ook nooit last van gehad, dus dit concert gaat mijn fototoestel weer meequote:Op maandag 13 juni 2005 03:25 schreef Tourniquet het volgende:
Ben net terug uit G'kirchen. Ik vond het echt super!!Ik was erg bang voor het geluid na de horrorverhalen uit Brussel, maar dat viel echt 100% mee. Ik zat achterin, vak 34. Beetje tam vak trouwens, veel mensen bleven gewoon zitten.
![]()
Verder was de sfeer in het stadion erg goed en logistiek was het prima in orde (Deutsche Gründlichkeit). Alleen het wegrijden van de parkeerplaatsen had wel wat sneller gekund.
Party Girl was echt een verrassing, erg gaaf! Maar ik had vandaag toch wel "Crumbs" verwacht, helemaal na het nieuws over het kwijtschelden van de schulden van de armste landen.
Wat foto's vanaf mijn positie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in Brussle iig niet, alleen tas controle.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Werd je nou gevraagd of gecontroleerd dat je een fototoestel bij je had? Denk het niet he. Bij vorige concerten heb ik er ook nooit last van gehad, dus dit concert gaat mijn fototoestel weer mee![]()
Zuidbroek (of all places ...) en nóg twee keer de ArenA? Klinkt goedquote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Sjimmie het volgende:
U2 wellicht naar Zuidbroek
zuidbroek - De Ierse popband U2 komt mogelijk eind december voor een concert naar Zuidbroek. De tourmanager van U2, dat in juli al drie keer in een uitverkochte Amsterdam Arena optreedt, wil in december nog twee concerten in dit voetbalstadion organiseren en eentje elders in het land. Voor dat laatste concert is Van der Valk in Zuidbroek benaderd, zegt Roel Witwerts van het familiebedrijf.
''De tourmanager van U2 is dat ook voor Toto en UB40. Toto treedt op 21 juli bij ons op in de Eurohal. Of het concert van U2 reëel is, hangt af van de kosten'', aldus Witwerts. De Eurohal biedt plaats aan 6000 tot 6500 bezoekers.
Uniek
De komst van U2 zou uniek zijn voor Noord-Nederland. De band van zanger Bono is afgelopen vrijdag in het Koning Boudewijnstadion in Brussel gestart met de Europese tournee Vertigo. De reeks van 32 concerten - in de grootste voetbalstadions - zijn allemaal uitverkocht. Dat geldt ook voor de tournee die U2 later dit jaar doet in de Verenigde Staten. De vijftig stadionconcerten zijn al uitverkocht.
Witwerts: ''Het is best heftig hoor, U2 in Zuidbroek.'' Hoe het kostenplaatje eruit gaat zien weet de woordvoerder van Van der Valk niet. ''Ik denk aan een prijs van 75 euro per kaartje. Dat betaal je ook in de Arena."
mja toto en u2 is toch nog wel ff een verschil. Ik zie toto, met alle respect, geen arena meer uitverkopen, laat staan drie. Ahoy redden ze wel en dan is zon eurohal ook nog wel een optie. Maar U2... eerst zien, sprak de blinde.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, ik kan het ook niet echt geloven, maar in principe in het niet ondenkbaar. Per slot van rekening heeft de Arena een dak en zijn ze na 19 december klaar met de Amerikaanse tour. Ook heeft dezelfde organisator Toto voor de Eurohal weten te strikken.
De organisator heeft in deze weinig te zeggen. U2 is een band die precies kan zeggen wat ze willen qua optreden. Waar een beginnend bandje nog gewoon 7 dagen per week op moet treden, kan U2 (vooraf) rustig een week pauze inlassen als ze vinden dat ze anders hun familie te lang niet zouden zien.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, ik kan het ook niet echt geloven, maar in principe in het niet ondenkbaar. Per slot van rekening heeft de Arena een dak en zijn ze na 19 december klaar met de Amerikaanse tour. Ook heeft dezelfde organisator Toto voor de Eurohal weten te strikken.
quote:We laughed ourselves silly over a photo of the show which has appeared in one of the trade mags. It\'s a shot of the band playing \'The Fly\' with the text barrage behind them. The words flash by at high speed, but the camera has frozen the moment with U2 playing and the word \'CUM\' in 40 foot high letters on the backdrop. Whatever was the picture editor thinking?
Volgens mij heeft ie geen interview met Bono. Niet dat de rest veel minder is ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Yonderboi het volgende:
Deze was nog niet voorbij gekomen geloof ik .....
Aanstaande zondag om 21:25 bij Yorin, Chris Zegers goes U2....
Interviews en beelden van hun nieuwe tour... etc
Kijken dus, in ieder geval ik wel...
Nouja, de Rolling Stones deden ook kleine zalen aan met hun vorige tournee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:09 schreef LeonH het volgende:
Misschien wel een Point Depot herhaling, met nieuwjaar dus![]()
Ik vind het niet ondenkbaar dat ze dat nog eens doen eerlijk gezegd. Waarschijnlijk heeft die man van z'n Eurohal een beetje te veel gezopen want dat lijkt me idd stug dat zo'n band zo'n "intiem" concert geeft.
Hier ook een Brussel-ganger.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:31 schreef LWaS het volgende:
het concert was zoooooooooooooooo gaaf!
with or without you wel gemist, maar hey, je kan niet alle shebben
wegrijden na parkeren was wel een drama..ben nu net pas thuisIk ga mijn bedje opzoeken
In het voorstukje spreekt hij wel even met Bono, dus dat is in ieder geval al ietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie geen interview met Bono. Niet dat de rest veel minder is ofzo.
In dit geval http://www.u2achtung.com/00/u2005/concert.php?id=1202quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar volg je de (live setlist van de) huidige concerten?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef calvobbes het volgende:
07. I Still Haven't Found What I'm Looking For
08. All I Want Is You
Of je effe een setlist om wilt gooien
Dat wordt radio luisteren over een paar dagenquote:U2 IN CONCERT
Twickenham, London.
2100 - 2230, 18 June 2005
This concert will be broadcast on Radio 2 from 2100 - 2230, 18 June 2005.
Ik heb in Gelsenkirchen een geweldig concert gezien. Maar elke wijziging op die set zal bij mij een teleurgestelde reactie veroorzaken: "Waarom heb ik dat nummer niet gezien?"quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef calvobbes:
08. All I Want Is You
Ikke ga ook naar Dublin van 22 tot 27-06 concert vd 25e.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:43 schreef twentemeisje het volgende:
Nog 2 weken voor vertrek naar Dublin
Zijn er hier nog meer Ierland-gangers? vast wel heb alleen niet grondig genoeg de topics gevolgd....
Wij gaan ook naar het concert van de 25e... 24 heen en 26 terug...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef Noo-Noo het volgende:
[..]
Ikke ga ook naar Dublin van 22 tot 27-06 concert vd 25e.![]()
'Als U2 al komt, dan niet naar Zuidbroek'quote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zuidbroek (of all places ...) en nóg twee keer de ArenA? Klinkt goed.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:35 schreef Luni het volgende:
Larry moet effe oefenen zodat Love & Peace Or Else en Sunday Bloody Sunday strak in elkaar overlopen, dan klinkt het helemaal heftig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:11 schreef Murray het volgende:
[..]T duurde ff voor je PI geladen was, ik was dan ook blij dat je voor deze gekozen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zit er dik in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Zou Bono al zenuwachtig zijn voor de 15e als ik kom kijken??
Lang leve digitale TV/Radioquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:28 schreef Murray het volgende:
In het dagblad van het noorden staat dat Yorin half juli een concert live uit gaat zenden op de radio.
BBC zendt vanavond Twickenham uit maar "Due to rights reasons you will not be able to listen to this concert online during the event or after transmission."
je bdoelde popmuzikquote:Op zondag 19 juni 2005 12:17 schreef Dandelion het volgende:
en dan nog een vraagje: in een van de vorige topics wist iemand te vertellen hoe dat intronummer heet wat ze voor het optreden draaien.
Weet diegene dat nog steeds en is die bereid dat met me te delen? Voor ik het met de huidige fok search heb gevonden....
****edit*****
Schreeuwen voor je geslagen wordt heet dat he...
toch wel gevonden...
neen het nummer wat voor de huidige optredens wordt gedraaid. Maar dat is "The Arcade Fire" met het nummertje " Wake Up".quote:
Bijnaquote:Op zondag 19 juni 2005 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Reminder voor het interview met U2 op Yorin vanavond. 21.25 uur tot 22.45.
K dan.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Minuut of 10. U2 zelf is nog niet geweest. Beetje inleiding, wat je allemaal al weet.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 19 juni 2005 22:07 schreef LeonH het volgende:
Damn het haar van Larry... toch maar weer de kapper?
36 uur van tevoren al gaan wachten.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Waxxer het volgende:
Maarja, dat is andersom vast net zozo'n sufkut die helemaal into U2 is
Jaquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn dit al de opnames voor de dvd ofzoKan me niet voorstellen dat Yorin met zoveel camera's die kant is opgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |