abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2005 @ 23:59:12 #101
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_27873539
quote:
Berichten zu Folge war die Stimmung heute wesentlich besser als in Brüssel, die Band war gut d'rauf, die Songs liefen flüssiger und Bono ging viel mehr aus das Publikum ein.
  maandag 13 juni 2005 @ 00:01:23 #102
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_27873596
http://www.contactmusic.c(...)0live%208%20followup :
quote:
BONO AND WILLIAMS TO HEADLINE LIVE 8 FOLLOW-UP

BONO and ROBBIE WILLIAMS are set to headline this year's (05) second most eagerly anticipated music event - a follow-up to next month's (02JUL05) LIVE 8 concerts.

The U2 frontman and Williams will join ANNIE LENNOX, SUGABABES and TEXAS for the follow-up show at Edinburgh's Murrayfield stadium in Scotland on 6 July 2005, four days after Live 8 is staged simultaneously in London, Paris, Berlin, Rome and Philadelphia.

The Scottish Live 8 is being held on the same day as the G8 Summit meeting to persuade leaders of the eight largest industrial nations to cancel Third World debt, double the aid budget and rewrite global trade laws so developing countries can protect their economies.

Live Aid co-organiser MIDGE URE says, "Edinburgh is going to be the focal point of everything.

"The eyes of the world will be upon it. In Scotland that day we will hold eight men to account.

"We care about the 30,000 children who die on their watch every day."

6 juli, da's tussen Katowice en Berlijn in. Kan prima .
  maandag 13 juni 2005 @ 00:03:04 #103
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_27873636
Zie ik op http://www.u2.com/tourinfo/ nou goed dat Gelsenkirchen vanavond helemaal niet uitverkocht is
En voor Zurich zijn blijkbaar ook nog kaarten te krijgen.
pi_27875927
Wow, dat hele podium is alweer afgebroken...
  maandag 13 juni 2005 @ 03:15:14 #105
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27876056
Goed concert, al kon het geluid volgens mij wel beter. Bovendien erg jammer dat we naast een groepje stonden die eigenlijk meer in bier geïnteresseerd leken dan in het concert. (Liters tegelijk gingen erin.)

Ik was vooral erg blij met Bullet the blue sky en het blokje Achtung, baby. En natuurlijk met mijn bonnefooi-kaarten.
pi_27876115
Ben net terug uit G'kirchen. Ik vond het echt super!! Ik was erg bang voor het geluid na de horrorverhalen uit Brussel, maar dat viel echt 100% mee. Ik zat achterin, vak 34. Beetje tam vak trouwens, veel mensen bleven gewoon zitten.

Verder was de sfeer in het stadion erg goed en logistiek was het prima in orde (Deutsche Gründlichkeit). Alleen het wegrijden van de parkeerplaatsen had wel wat sneller gekund.

Party Girl was echt een verrassing, erg gaaf! Maar ik had vandaag toch wel "Crumbs" verwacht, helemaal na het nieuws over het kwijtschelden van de schulden van de armste landen.

Wat foto's vanaf mijn positie:

[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 13-06-2005 04:06:21 ]
pi_27876121
Ziet er gaaf uit, die foto's.
  maandag 13 juni 2005 @ 03:27:07 #108
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_27876123
quote:
Op maandag 13 juni 2005 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie ik op http://www.u2.com/tourinfo/ nou goed dat Gelsenkirchen vanavond helemaal niet uitverkocht is
En voor Zurich zijn blijkbaar ook nog kaarten te krijgen.
Volgens het foldertje wat we kregen was het wel 'ausverkauft'

en het was gaaf!

The Thrills en Feeder, ach ja, ik heb nix met voorprogrammaś zal ik maar zeggen.

Maar U2 was weer übercool! Adam krijgt tegenwoordig xtc denk ik, hij beweegt en wandelt over het podium, alsof hij de grote baas zelf is. Geweldig, en altijd met die grins van em
Muziekaal gingen er wel wat dingetjes mis. Adam was de weg kwijt bij miracle drug, bono bij party girl.
Maar wat een vette show zeg. Hoogte punten voor mij: Love & peace en het achtung blok.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  maandag 13 juni 2005 @ 03:28:53 #109
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_27876128
quote:
Op maandag 13 juni 2005 03:25 schreef Tourniquet het volgende:

Verder was de sfeer in het stadion erg goed en logistiek was het prima in orde (Deutsche Gründlichkeit). Alleen het wegrijden van de parkeerplaatsen had wel wat sneller gekund.
Dat is het understatement van het jaar. Wij hebben één uur muurvast gestaan....

Toffe foto's!
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  maandag 13 juni 2005 @ 03:31:20 #110
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27876139
quote:
Op maandag 13 juni 2005 03:25 schreef Tourniquet:
Alleen het wegrijden van de parkeerplaatsen had wel wat sneller gekund.
God, wat een ellende op die parkeerplaats. Alles stond binnen vijf minuten vast om het uur daarna ook niet meer te bewegen. Deutsche Gründlichkeit of niet, dát was klote geregeld.

Mooie foto's, trouwens.
  maandag 13 juni 2005 @ 03:33:19 #111
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27876149
quote:
Op maandag 13 juni 2005 03:27 schreef Dandelion:
The Thrills en Feeder, ach ja, ik heb nix met voorprogramma? zal ik maar zeggen.
Ik vond ze nog niet eens zo slecht. The Thrills had vreselijk slecht geluid, maar dat viel bij Feeder wel mee. En ze kregen beide welgeteld één spotje licht. Dat was wel sneu.
pi_27879022
U2 wellicht naar Zuidbroek

zuidbroek - De Ierse popband U2 komt mogelijk eind december voor een concert naar Zuidbroek. De tourmanager van U2, dat in juli al drie keer in een uitverkochte Amsterdam Arena optreedt, wil in december nog twee concerten in dit voetbalstadion organiseren en eentje elders in het land. Voor dat laatste concert is Van der Valk in Zuidbroek benaderd, zegt Roel Witwerts van het familiebedrijf.

''De tourmanager van U2 is dat ook voor Toto en UB40. Toto treedt op 21 juli bij ons op in de Eurohal. Of het concert van U2 reëel is, hangt af van de kosten'', aldus Witwerts. De Eurohal biedt plaats aan 6000 tot 6500 bezoekers.

Uniek

De komst van U2 zou uniek zijn voor Noord-Nederland. De band van zanger Bono is afgelopen vrijdag in het Koning Boudewijnstadion in Brussel gestart met de Europese tournee Vertigo. De reeks van 32 concerten - in de grootste voetbalstadions - zijn allemaal uitverkocht. Dat geldt ook voor de tournee die U2 later dit jaar doet in de Verenigde Staten. De vijftig stadionconcerten zijn al uitverkocht.

Witwerts: ''Het is best heftig hoor, U2 in Zuidbroek.'' Hoe het kostenplaatje eruit gaat zien weet de woordvoerder van Van der Valk niet. ''Ik denk aan een prijs van 75 euro per kaartje. Dat betaal je ook in de Arena."
  maandag 13 juni 2005 @ 10:35:28 #113
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_27879228
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Sjimmie het volgende:
verlate 1 april grap?
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  maandag 13 juni 2005 @ 10:41:19 #114
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_27879377
quote:
Op maandag 13 juni 2005 03:33 schreef broer het volgende:

[..]

Ik vond ze nog niet eens zo slecht. The Thrills had vreselijk slecht geluid, maar dat viel bij Feeder wel mee. En ze kregen beide welgeteld één spotje licht. Dat was wel sneu.
Nee klop,t slecht was het ook niet, the thrills vond ik wat leuker dan Feeder eigenlijk. Maar toch, meer dan 2 nummers boeit zoiets me niet, gewoon omdat ik voor U2 kom
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  FOK!fossiel maandag 13 juni 2005 @ 11:00:34 #115
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_27879936
quote:
Op maandag 13 juni 2005 03:33 schreef broer het volgende:

[..]

dat was in Brussel precie szo

overigens: het parkeren was in Brussel ook een ramp..bijna 2 uur muurvast gestaan...ik was om half vier thuis
pi_27879974
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:35 schreef Dandelion het volgende:

[..]

verlate 1 april grap?
Nee hoor, zie hier
  maandag 13 juni 2005 @ 11:40:46 #117
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_27881306
Vonden de andere Gelsenkirchen-gangers het ook zo opvallend dat Adam zo actief over het podium aant struinen was en vooral ook daar Bono in de spotlights werd gedrukt?

Voorheen waren Bono en Edge zoń koppel, maar ik vond nu dat Adam die rol helemaal over had genomen. The Edge daarentegen vond ik wat terug getrokken. Vreemde gewaarwording
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  maandag 13 juni 2005 @ 12:29:34 #118
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27882853
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef Dandelion:
The Edge daarentegen vond ik wat terug getrokken. Vreemde gewaarwording
Ondanks wat hierboven ergens staat, had ik het idee dat The Edge het helemaal niet zo naar zijn zin had. Hij flikkerde na het laatste nummer ook zijn gitaar aan de kant en verdween meteen van het podium. Maar misschien interpreteer ik de zaken niet goed.
pi_27883180
Dat van The Edge had ik ook in de gaten, want hij was niet echt actief op het podium.
Gitaar smijten is ook niets voor hem, maar misschien is er iets in de familie weer niet goed.
Adam liep opvallend te stralen en heeft een andere rol in de groep, lijkt het wel.

Bono was, voor zijn doen, zeer goed bij stem en de setlist was best wel verrassend.
Misschien hadden de jongens er zin in na de kwijtschelding.

Geluid was behoorlijk goed en ik zat in vak 36, recht tegeneover het podium.

Terug was behoorlijk kut i.v.m. het feit dat alle bezoekers over een stalen brug moesten, lekker hoor!!

Al met al vond ik het beter als de optredens tijdens de "All you can't....." tour.
PSN: Poekimammi_nl
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 12:41:54 #120
47213 ArmaniMania
pi_27883278
quote:
Op maandag 13 juni 2005 03:25 schreef Tourniquet het volgende:
Ben net terug uit G'kirchen. Ik vond het echt super!! Ik was erg bang voor het geluid na de horrorverhalen uit Brussel, maar dat viel echt 100% mee. Ik zat achterin, vak 34. Beetje tam vak trouwens, veel mensen bleven gewoon zitten.

Party Girl was echt een verrassing, erg gaaf! Maar ik had vandaag toch wel "Crumbs" verwacht, helemaal na het nieuws over het kwijtschelden van de schulden van de armste landen.

Wat foto's vanaf mijn positie:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Werd je nou gevraagd of gecontroleerd dat je een fototoestel bij je had? Denk het niet he. Bij vorige concerten heb ik er ook nooit last van gehad, dus dit concert gaat mijn fototoestel weer mee
  FOK!fossiel maandag 13 juni 2005 @ 12:44:56 #121
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_27883372
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Werd je nou gevraagd of gecontroleerd dat je een fototoestel bij je had? Denk het niet he. Bij vorige concerten heb ik er ook nooit last van gehad, dus dit concert gaat mijn fototoestel weer mee
in Brussle iig niet, alleen tas controle.
maar geen fouilleren, niets
pi_27883810
Een kameraad van mij werd wel gefouilleerd, maar ik kon zo doorlopen.

Wat mij wel erg opviel was dat het geluid zacht stond en het overdonderde dus niet.
PSN: Poekimammi_nl
  maandag 13 juni 2005 @ 16:37:40 #123
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_27892027
Damn kicks!!
Kippevel en janken tegelijk bij Streets... was me eerste keer + m'n alltime favorite.
Adam was idd opvallend aanwezig en Edge afwezig

Alleen wegrijden daar... wat een drame, een uur gewacht en daarna ging een andere weg open... daarna waren we zo weg...

Als m'n Bluetooth van de phone is uitgerateld zet ik wat pics d'r op
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 13 juni 2005 @ 18:57:16 #124
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_27895686
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Sjimmie het volgende:

zuidbroek - De Ierse popband U2 komt mogelijk eind december voor een concert naar Zuidbroek. De tourmanager van U2, dat in juli al drie keer in een uitverkochte Amsterdam Arena optreedt, wil in december nog twee concerten in dit voetbalstadion organiseren en eentje elders in het land. Voor dat laatste concert is Van der Valk in Zuidbroek benaderd, zegt Roel Witwerts van het familiebedrijf.

''De tourmanager van U2 is dat ook voor Toto en UB40. Toto treedt op 21 juli bij ons op in de Eurohal. Of het concert van U2 reëel is, hangt af van de kosten'', aldus Witwerts. De Eurohal biedt plaats aan 6000 tot 6500 bezoekers.

Uniek

De komst van U2 zou uniek zijn voor Noord-Nederland. De band van zanger Bono is afgelopen vrijdag in het Koning Boudewijnstadion in Brussel gestart met de Europese tournee Vertigo. De reeks van 32 concerten - in de grootste voetbalstadions - zijn allemaal uitverkocht. Dat geldt ook voor de tournee die U2 later dit jaar doet in de Verenigde Staten. De vijftig stadionconcerten zijn al uitverkocht.

Witwerts: ''Het is best heftig hoor, U2 in Zuidbroek.'' Hoe het kostenplaatje eruit gaat zien weet de woordvoerder van Van der Valk niet. ''Ik denk aan een prijs van 75 euro per kaartje. Dat betaal je ook in de Arena."
Zuidbroek (of all places ...) en nóg twee keer de ArenA? Klinkt goed .
  maandag 13 juni 2005 @ 19:52:53 #125
60704 LeonH
pi_27897510
December arena? ik ben er bij! Misschien nog wel een 4e leg
Kan je tourshirtjes kopen:
Arena, Amsterdam ... December
Arena, Amsterdam ... December
Eurohal, Zuidbroek ... December

Kunnen ze ook nog wel ff langs Schinveld komen zou ik zo zeggen.

Krijg geen open dir/ op m'n site gemaakt dus morgen ff rustig de fotootje's ergens anders op plempen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_27900203
Lijkt me erg sterk dat U2 in december nog stadionconcerten gaat geven in Europa. Zou zo'n beetje de eerste keer zijn dat een band in de winter naar een stadion komt. Daarnaast zitten ze begin januari zeer waarschijnlijk in Australie. In combinatie met een de Amerikaans tour die 19 december eindigt gaan ze echt niet effe tussen dat einde en kerst naar Nederland.

Denk eerder dat ze na de zomer van 2006 nog terugkomen. Dan hebben ze, volgens de geruchten een Amerikaanse stadiontour erop zitten en misschien dat ze dan "Ahoy" concerten in Europa gaan geven.
pi_27900869
Ja, ik kan het ook niet echt geloven, maar in principe in het niet ondenkbaar. Per slot van rekening heeft de Arena een dak en zijn ze na 19 december klaar met de Amerikaanse tour. Ook heeft dezelfde organisator Toto voor de Eurohal weten te strikken.
  maandag 13 juni 2005 @ 21:38:51 #128
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_27901033
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, ik kan het ook niet echt geloven, maar in principe in het niet ondenkbaar. Per slot van rekening heeft de Arena een dak en zijn ze na 19 december klaar met de Amerikaanse tour. Ook heeft dezelfde organisator Toto voor de Eurohal weten te strikken.
mja toto en u2 is toch nog wel ff een verschil. Ik zie toto, met alle respect, geen arena meer uitverkopen, laat staan drie. Ahoy redden ze wel en dan is zon eurohal ook nog wel een optie. Maar U2... eerst zien, sprak de blinde.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_27901111
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
De organisator heeft in deze weinig te zeggen. U2 is een band die precies kan zeggen wat ze willen qua optreden. Waar een beginnend bandje nog gewoon 7 dagen per week op moet treden, kan U2 (vooraf) rustig een week pauze inlassen als ze vinden dat ze anders hun familie te lang niet zouden zien.

En als je kijkt naar de tour zoals die dit jaar zeker gaat, is er telkens wel ruim tijd tussen de verschillende legs. 14/8 klaar in Europa, bijna een maand later beginnen ze aan Amerika deel 2.

Het zou kunnen dat ze nog even op gaan treden in Nederland, maar die kans acht ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein.
  FOK!fossiel dinsdag 14 juni 2005 @ 01:11:24 #130
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_27907698
U2 in Nederland als ik ook in de burt ben zal wel heel koel zijn!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:09:12 #131
60704 LeonH
pi_27923853
Misschien wel een Point Depot herhaling, met nieuwjaar dus
Ik vind het niet ondenkbaar dat ze dat nog eens doen eerlijk gezegd. Waarschijnlijk heeft die man van z'n Eurohal een beetje te veel gezopen want dat lijkt me idd stug dat zo'n band zo'n "intiem" concert geeft.
pi_27931839
Uit mijn favoriet dagboek:
quote:
We laughed ourselves silly over a photo of the show which has appeared in one of the trade mags. It\'s a shot of the band playing \'The Fly\' with the text barrage behind them. The words flash by at high speed, but the camera has frozen the moment with U2 playing and the word \'CUM\' in 40 foot high letters on the backdrop. Whatever was the picture editor thinking?

Heeft iemand die foto gezien

edit: In Manchester was de opening:
1. vertigo
2. I will folow.

Dat is nog eens een manier om een concert te beginnen

[ Bericht 16% gewijzigd door calvobbes op 14-06-2005 21:49:51 ]
pi_27932831
In 1997 in de Kuip was het 2e nummer ook I Will Follow, het ging gelijk helemaal los!

Ik hoop trouwens dat ze iets meer oude nummers uit de beginjaren spelen

Heb nu een bootleg DVD uit de beginjaren opstaan, FANTASTISCH!!!!!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:45:01 #134
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_27934305
Wat zitten jullie nou te zeuren over The Edge van zondag, dat ie chagrijnig was... Hij heeft in ieder geval 1 keer gelachen:

Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_27942129
Deze was nog niet voorbij gekomen geloof ik .....

Aanstaande zondag om 21:25 bij Yorin, Chris Zegers goes U2....
Interviews en beelden van hun nieuwe tour... etc

Kijken dus, in ieder geval ik wel...
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:53:37 #136
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_27942614
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Yonderboi het volgende:
Deze was nog niet voorbij gekomen geloof ik .....

Aanstaande zondag om 21:25 bij Yorin, Chris Zegers goes U2....
Interviews en beelden van hun nieuwe tour... etc

Kijken dus, in ieder geval ik wel...
Volgens mij heeft ie geen interview met Bono. Niet dat de rest veel minder is ofzo .
pi_27943674
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:09 schreef LeonH het volgende:
Misschien wel een Point Depot herhaling, met nieuwjaar dus
Ik vind het niet ondenkbaar dat ze dat nog eens doen eerlijk gezegd. Waarschijnlijk heeft die man van z'n Eurohal een beetje te veel gezopen want dat lijkt me idd stug dat zo'n band zo'n "intiem" concert geeft.
Nouja, de Rolling Stones deden ook kleine zalen aan met hun vorige tournee.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  Moderator woensdag 15 juni 2005 @ 13:18:22 #138
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27948624
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 03:31 schreef LWaS het volgende:
het concert was zoooooooooooooooo gaaf!
with or without you wel gemist, maar hey, je kan niet alle shebben

wegrijden na parkeren was wel een drama..ben nu net pas thuis Ik ga mijn bedje opzoeken
Hier ook een Brussel-ganger.

Ik stond eerst linksmidden op het veld en daar was het geluid niet echt denderend. En met dat lage podium heb ik ze helemaal niet gezien behalve op de schermen. Op een gegeven moment zijn we naar achteren gegaan en stonden we naast de rolstoelers. Daar was het geluid prima en zagen we niet veel minder.

Neemt niet weg dat het een fantastische avond en nacht was.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_27957333
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie geen interview met Bono. Niet dat de rest veel minder is ofzo .
In het voorstukje spreekt hij wel even met Bono, dus dat is in ieder geval al iets Of hij dan wel of niet een interview met hem heeft.... zien we dan wel
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:34:42 #140
108648 cattie
lieve moeder
pi_27961181
Brussel is mij zo goed bevallen, dat ik nu ook kaartjes voor Amsterdam op 15 juli heb!!
Yeh, nog een keer!!!!
pi_27966002
Alweer I will follow gespeeld
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:04:44 #142
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_27966330
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef calvobbes het volgende:
Alweer I will follow gespeeld
Woei!

Waar volg je de (live setlist van de) huidige concerten?
pi_27966416
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:

Waar volg je de (live setlist van de) huidige concerten?
In dit geval http://www.u2achtung.com/00/u2005/concert.php?id=1202
pi_27967352

07. I Still Haven't Found What I'm Looking For
08. All I Want Is You

Of je effe een setlist om wilt gooien
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:36:06 #145
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_27967565
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef calvobbes het volgende:

07. I Still Haven't Found What I'm Looking For
08. All I Want Is You

Of je effe een setlist om wilt gooien
.

't Zijn wel nummers die niet misstaan op een setlist .
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:23:07 #146
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27969149
misschien een hele domme vraag maar hoe zien de kaartjes eruit wij krijgen ze pas in de bus vandaar
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2005 @ 23:31:27 #147
47213 ArmaniMania
pi_27969411
nog 24 dagen 0 uur en 28 minuten
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:39:12 #148
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_27969598
http://www.bbc.co.uk/radio2/events/u2/
quote:
U2 IN CONCERT
Twickenham, London.
2100 - 2230, 18 June 2005

This concert will be broadcast on Radio 2 from 2100 - 2230, 18 June 2005.
Dat wordt radio luisteren over een paar dagen ,
  FOK!fossiel woensdag 15 juni 2005 @ 23:58:58 #149
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_27970145
* LWaS luistert naar 1987 de Kuip
  donderdag 16 juni 2005 @ 01:10:23 #150
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27971909
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef calvobbes:
08. All I Want Is You
Ik heb in Gelsenkirchen een geweldig concert gezien. Maar elke wijziging op die set zal bij mij een teleurgestelde reactie veroorzaken: "Waarom heb ik dat nummer niet gezien?"

Zo ook bij 'All I want is you'.

Maar goed, als ik alles zou zien wat ik graag wilde zien, zouden de heren een uurtje of vijf, zes moeten spelen.
pi_27985189
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:43 schreef twentemeisje het volgende:
Nog 2 weken voor vertrek naar Dublin

Zijn er hier nog meer Ierland-gangers? vast wel heb alleen niet grondig genoeg de topics gevolgd....
Ikke ga ook naar Dublin van 22 tot 27-06 concert vd 25e.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:10:55 #152
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_27985605
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef Noo-Noo het volgende:

[..]

Ikke ga ook naar Dublin van 22 tot 27-06 concert vd 25e.
Wij gaan ook naar het concert van de 25e... 24 heen en 26 terug...
pi_27985830
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zuidbroek (of all places ...) en nóg twee keer de ArenA? Klinkt goed .
'Als U2 al komt, dan niet naar Zuidbroek'

Joep van Ruiten

zuidbroek - Het leek zo mooi, maar het is niet waar. U2 geeft in
december geen extra optredens in Nederland, en al helemaal niet in
Zuidbroek. "Honderd procent zeker weten", zegt Jan Willem Luyken van Mojo
Concerts in Delft.

Je kunt er gif op innemen. Als concerten van grote bands in Nederland
snel zijn uitverkocht, duiken direct geruchten op dat 'er meer optredens
komen'. Zo ook bij U2, dat in juli drie uitverkochte optredens verzorgt in
de Amsterdam Arena. Afgelopen weekeinde vertelde Rudie van der Voet van het
bedrijf Euroticket uit Markelo dat hij 'U2 aangeboden heeft gekregen' voor
een concert in de Eurohal in Zuidbroek.

Maandag verklaarde Van der Voet desgevraagd dat de aanbieding hem was
gedaan door Line Up Events uit De Meern. "We hebben niet direct toegehapt,
want U2 zou in december nóg twee concerten geven, allebei in de Amsterdam
Arena. En dan moet je maar afwachten of er voldoende vraag naar kaarten
overblijft voor een optreden in Zuidbroek."

Toto

Raymond van der Velden van Line Up Events moet lachen om de woorden
van Van der Voet. "Euroticket? Die heb ik Toto aangeboden (21 juli in
Zuidbroek, red.). Maar U2 in december, daar weet ik niet van. Als ze al
kwamen, dan niet naar Zuidbroek. Die jongens gaan echt niet in de Eurohal
staan als ze met hetzelfde gemak de Arena of het Gelredome kunnen
uitverkopen. Bel Bono maar."

De juliconcerten van U2 zijn geregeld via Mojo Concerts. Ook in Delft
wordt het verhaal van de extra optredens naar het rijk der fabelen verwezen.
Jan Willem Luyken: "Honderd procent zeker dat U2 niet in december naar
Nederland komt. Die maand zitten ze in de Verenigde Staten. Concerten van
dit soort mega-acts moet je op globaal niveau bekijken, zulke bands schudden
niet zomaar extra optredens uit de mouw."

Indianenverhalen

Mojo wordt regelmatig geconfronteerd met indianenverhalen over extra
optredens van grote bands. "U2, Madonna, Prince. Dan heeft een fan weer iets
gehoord, of op internet gelezen - en dan bellen ze ons of het waar is. Daar
worden we wel eens moe van", zegt Luyken. "Ik heb nog nooit meegemaakt, dat
een grote band aan het einde van een wereldtour naar Nederland terugkeerde
voor een extra concert in een kleine zaal. Zo werkt het niet."

Roel Witwerts van de Eurohal, eigendom van Van der Valk in de beoogde
concertplaats Zuidbroek, reageerde maandagmiddag teleurgesteld op de
onverwachte wending. "Als die Van der Voet voor de radio dingen gaat roepen
die nog niet geregeld zijn, kan ik er ook niets aan doen. Wel jammer. Ik heb
al veel reacties gekregen. Ik hoop niet dat mensen ons bedrijf dit kwalijk
nemen."

Jammer maar helaas....
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:57:30 #154
60704 LeonH
pi_27991336
ik verwacht dus ook daarom weer een compleet andere set in de Arena...

en oi oi oi wat ben ik jaloers op een collega die eerst naar Coldplay in Ierland gaat en daarna nog ff U2 doet op Croke...
pi_28017613
Heb het concert van russel van vorige week in zijn geheel geluisterd

Larry moet effe oefenen zodat Love & Peace Or Else en Sunday Bloody Sunday strak in elkaar overlopen, dan klinkt het helemaal heftig.

Vind het alleen erg jammer dat ze en openen en eindigen met Vertigo, ze hebben zo verschrikelijk veel andere goede nummers waarmee ze af kunnen sluiten, vind ik wel een minpunt.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:03:16 #156
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_28018569
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:35 schreef Luni het volgende:

Larry moet effe oefenen zodat Love & Peace Or Else en Sunday Bloody Sunday strak in elkaar overlopen, dan klinkt het helemaal heftig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_28018812
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef Dandelion het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:15:18 #158
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_28018935
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:11 schreef Murray het volgende:

[..]
SPOILER
T duurde ff voor je PI geladen was, ik was dan ook blij dat je voor deze gekozen had
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_28019391
Zou Bono al zenuwachtig zijn voor de 15e als ik kom kijken??
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:08:16 #160
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_28020865
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Zou Bono al zenuwachtig zijn voor de 15e als ik kom kijken??
Dat zit er dik in.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_28039068
In het dagblad van het noorden staat dat Yorin half juli een concert live uit gaat zenden op de radio.

BBC zendt vanavond Twickenham uit maar "Due to rights reasons you will not be able to listen to this concert online during the event or after transmission."
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:34:33 #162
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28039189
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:28 schreef Murray het volgende:
In het dagblad van het noorden staat dat Yorin half juli een concert live uit gaat zenden op de radio.

BBC zendt vanavond Twickenham uit maar "Due to rights reasons you will not be able to listen to this concert online during the event or after transmission."
Lang leve digitale TV/Radio .
pi_28039362
Lang leve internet, het zal binnen een paar uur toch wel overal te downloaden zijn.
pi_28055048
quote:
BBC Radio 2 broadcast starts 30 minutes into the show
  zondag 19 juni 2005 @ 11:29:28 #165
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_28059611
weet iemand hier of die 'poptart' shirts die adam droeg tijdens Popmart ergens te koop zijn?

of
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  zondag 19 juni 2005 @ 12:17:32 #166
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_28060488
en dan nog een vraagje: in een van de vorige topics wist iemand te vertellen hoe dat intronummer heet wat ze voor het optreden draaien.
Weet diegene dat nog steeds en is die bereid dat met me te delen? Voor ik het met de huidige fok search heb gevonden....

****edit*****

Schreeuwen voor je geslagen wordt heet dat he...
toch wel gevonden...
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  zondag 19 juni 2005 @ 15:58:48 #167
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28064817
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:17 schreef Dandelion het volgende:
en dan nog een vraagje: in een van de vorige topics wist iemand te vertellen hoe dat intronummer heet wat ze voor het optreden draaien.
Weet diegene dat nog steeds en is die bereid dat met me te delen? Voor ik het met de huidige fok search heb gevonden....

****edit*****
Schreeuwen voor je geslagen wordt heet dat he...
toch wel gevonden...
je bdoelde popmuzik
  zondag 19 juni 2005 @ 16:27:19 #168
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_28065305
quote:
Op zondag 19 juni 2005 15:58 schreef Neva het volgende:

[..]

je bdoelde popmuzik
neen het nummer wat voor de huidige optredens wordt gedraaid. Maar dat is "The Arcade Fire" met het nummertje " Wake Up".

Popmuzik was ook vet ja. Überhaupt waren de Popmart concerten gaaf, met dat intro, opkomst door het publiek, die huge disco-lemon etcetc.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  zondag 19 juni 2005 @ 18:46:27 #169
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28067716
Reminder voor het interview met U2 op Yorin vanavond. 21.25 uur tot 22.45 .
pi_28072265
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Reminder voor het interview met U2 op Yorin vanavond. 21.25 uur tot 22.45 .
Bijna
  zondag 19 juni 2005 @ 21:27:55 #171
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28072312
NU!
  zondag 19 juni 2005 @ 21:39:08 #172
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28072763
"Jullie komen uit Amsterdam?
Dan zijn jullie knap ver van huis"

.
pi_28072775
Ik vind Chris nu al waardeloos
pi_28072812
Ow!

Heb ik veel gemist?
  zondag 19 juni 2005 @ 21:40:04 #175
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28072813
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:39 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind Chris nu al waardeloos
Neejoh! Chris is goed .
  zondag 19 juni 2005 @ 21:40:31 #176
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28072831
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Murray het volgende:
Ow!

Heb ik veel gemist?
Minuut of 10. U2 zelf is nog niet geweest. Beetje inleiding, wat je allemaal al weet .
pi_28072856
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Minuut of 10. U2 zelf is nog niet geweest. Beetje inleiding, wat je allemaal al weet .
K dan.
  zondag 19 juni 2005 @ 21:41:38 #178
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28072873
Alleen dat "Yorin haalt ze naar Nederland"-toontje irriteert me mateloos . Alsof ze niet gekomen waren als Yorin niet zou hebben bestaan .
pi_28073213
Tof hoor dat ze daar meestal wel de tijd voor nemen.

En ik vind Chris ook al irritant.
  zondag 19 juni 2005 @ 21:53:32 #180
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_28073357
Urine
  zondag 19 juni 2005 @ 22:00:14 #181
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28073648
Gaaf hoor .
pi_28073812
Baby Chris

Ik krijg heel vaak plaatsvervangende schaamte bij dit soort dingen

Maarja, dat is andersom vast net zo zo'n sufkut die helemaal into U2 is
pi_28073847
Wat is Larry....... glad....... geworden!!
pi_28073866
Wow.

Ik snap U2 niet, ik vind deze clip van City echt 10 keer beter dan de 'officiele' clip.

Overigens is de DVD ook opgenomen tijdens dit concert (en de avond daarvoor. ) dat gaat er dus ook wel leuk uitzien.
  zondag 19 juni 2005 @ 22:07:48 #185
60704 LeonH
pi_28073925
Damn het haar van Larry... toch maar weer de kapper?
  zondag 19 juni 2005 @ 22:07:54 #186
11502 nipeng
The last ride is free
pi_28073929
Waar blijft Bono? Die is de wereld redden!

Nee serieus, dat was een gaaf stukje van hun optreden.
  zondag 19 juni 2005 @ 22:08:26 #187
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28073947
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:07 schreef LeonH het volgende:
Damn het haar van Larry... toch maar weer de kapper?
Je haalt me de woorden uit de mond .
pi_28073976
Afgezien van het feit dat Chris vol met zenuwen zit te interviewen en misschien wat te serieus..... ... KIPPENVEL .. bij de opening van het concert !
Kan er nog steeds niet bij dat dat podium in Amerika er zo tja ehh simpel uit ziet, vergeleken met wat ze hier in Europa neerzetten.
pi_28074072
Eigenlijk onvoorstelbaar dat alle 4 de bandleden zo relaxed zijn en zo makkelijk met iedereen omgaan
Vooral dat Bono en The Edge zo uitgebreid de tijd nemen voor de fans buiten. Dat doen maar weinig artiesten van hun formaat.

Op Chris na een leuk programma. Dat je ook wat meer ziet dan alleen de band en er ook aandacht is voor de mensen achter de schermen is wel erg leuk.

Wel waanzinnig dat ze gewoon overal mochten filmen. Vlak voor het concert nog even langs het podium lopen...
  zondag 19 juni 2005 @ 22:12:21 #190
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28074079
2 U2-cd's voor 25 euro .
Vóór de euro lukte 't nog wel om 2 cd's voor 30 GULDEN te regelen.
pi_28074141
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Waxxer het volgende:

Maarja, dat is andersom vast net zo zo'n sufkut die helemaal into U2 is
36 uur van tevoren al gaan wachten.
pi_28074158
Dat is trouwens toch regel één in de popjournalistiek? Dat een band niet behoort te worden geïnterviewd door een fan? Naja...... ik zou het ook zo doen natuurlijk
  zondag 19 juni 2005 @ 22:16:26 #193
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28074198
WOOOOHOOOOO
WOOOOHOOOOO

pi_28074232
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:14 schreef Murray het volgende:

[..]

36 uur van tevoren al gaan wachten.
Ja met je gitaartje

Maar iedereen staat daar straks natuurlijk zo van "BONOOOO BONOOOO YOOOOWWWW MAN RIGHT HERE YOOOW BONOOOOO" en dan sta ik daar tussen hihihi

Maareehhh 't zijn me een stel figuren! He? Ja toch niet dan?!
pi_28074249
Wat een waanzinnige versie van Elevation
pi_28074301
Kom op, zend gewoon dat hele nummer uit.
  zondag 19 juni 2005 @ 22:19:24 #197
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28074311
Ja, die vraag had je niet verwacht he, The Edge?
pi_28074365
Het lijkt wel alsof Chris met ze naar bed wil

Tis nogal een gesprek van dit niveau: "Weertje he?"

"Jah..."

"Goh!"

"Ja, het is wel eens anders geweest he? Regen enzo en alles en wij nat..."

"Ja, 's minder...."
  zondag 19 juni 2005 @ 22:22:19 #199
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28074401
Zijn dit al de beelden voor de dvd ofzo Kan me niet voorstellen dat Yorin met zoveel camera's die kant is opgegaan.
pi_28074470
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn dit al de opnames voor de dvd ofzo Kan me niet voorstellen dat Yorin met zoveel camera's die kant is opgegaan.

Hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat op de DVD precies deze beelden zullen komen. Maar Yorin heeft dit niet gefilmd nee.
Good Morning America heeft ook al 4 nummers van dit concert uitgezonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')