Lang leve digitale TV/Radioquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:28 schreef Murray het volgende:
In het dagblad van het noorden staat dat Yorin half juli een concert live uit gaat zenden op de radio.
BBC zendt vanavond Twickenham uit maar "Due to rights reasons you will not be able to listen to this concert online during the event or after transmission."
je bdoelde popmuzikquote:Op zondag 19 juni 2005 12:17 schreef Dandelion het volgende:
en dan nog een vraagje: in een van de vorige topics wist iemand te vertellen hoe dat intronummer heet wat ze voor het optreden draaien.
Weet diegene dat nog steeds en is die bereid dat met me te delen? Voor ik het met de huidige fok search heb gevonden....
****edit*****
Schreeuwen voor je geslagen wordt heet dat he...
toch wel gevonden...
neen het nummer wat voor de huidige optredens wordt gedraaid. Maar dat is "The Arcade Fire" met het nummertje " Wake Up".quote:
Bijnaquote:Op zondag 19 juni 2005 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Reminder voor het interview met U2 op Yorin vanavond. 21.25 uur tot 22.45.
K dan.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Minuut of 10. U2 zelf is nog niet geweest. Beetje inleiding, wat je allemaal al weet.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 19 juni 2005 22:07 schreef LeonH het volgende:
Damn het haar van Larry... toch maar weer de kapper?
36 uur van tevoren al gaan wachten.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Waxxer het volgende:
Maarja, dat is andersom vast net zozo'n sufkut die helemaal into U2 is
Jaquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn dit al de opnames voor de dvd ofzoKan me niet voorstellen dat Yorin met zoveel camera's die kant is opgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |