Ah owkay. Die heb ik dan weer niet gezienquote:Op zondag 19 juni 2005 22:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat op de DVD precies deze beelden zullen komen. Maar Yorin heeft dit niet gefilmd nee.
Good Morning America heeft ook al 4 nummers van dit concert uitgezonden.
Het er staan is gewoon al meer dan genoeg iddquote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Ze zijn echt in staat ie-de-reen met alleen maar een blik finaal met de grond gelijk te maken en compleet dicht te laten klappen he?héérlijk....
Zeker. Anders zal je het 'Yorin maakt het mogelijk! U2 in Nederland!' nog veel horenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga me iig na vanavond Yorin-loos focussen op het concert, dat kan ik jullie wel vertellen!
Ah, als Yorin dat 1e concert in de Arena live uitzend dan laat jij de radio uit?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga me iig na vanavond Yorin-loos focussen op het concert, dat kan ik jullie wel vertellen!
Nou, dan is het zeker na elk refrein "U2 in Nederland, dankzij YORIN FM, speciaal voor JOU geregeld"quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, als Yorin dat 1e concert in de Arena live uitzend dan laat jij de radio uit?
"Tired?"quote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar nog geen meter van Bono. En wat moet je 'm dan vragen![]()
.
Ik luister dat wel livequote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, als Yorin dat 1e concert in de Arena live uitzend dan laat jij de radio uit?
Ik hoop eigenlijk dat ze dat 2e concert uit gaan zenden maar ja, je kan ook niet altijd geluk hebben.quote:
Idd. Als ze het eerste concert uitzenden, vergeef ik ze dat deze keer welquote:Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze dat 2e concert uit gaan zenden maar ja, je kan ook niet altijd geluk hebben.
Iets over laatste kaarten en een tourquote:Op zondag 19 juni 2005 22:50 schreef Murray het volgende:
Maarre voor U2 kaarten moet je dus naar Sky Radio luisteren, wat zeiden ze nou precies?
quote:
Kun je nog meer zien hoe slecht Chris weet wat er precies gebeurd.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Oh trouwens:
http://www.rtl.nl/muziek/chriszegersgoesutwo/video_exclusief.xml
Méér Chris!
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef calvobbes het volgende:
En laten we het tweede concert in Londen niet vergeten, weer een nieuw nummer
08. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
ipv All I want is you, Still haven't found is nu al voor de derde keer achter elkaar gespeeld.
Zou het er soms warm zijn?quote:"Bono’s just pulled a Nelly and told the crowd ‘it’s getting hot in here, so take off all your clothes…’"
... Miracle Drug, which is dedicated ‘to the front row, for letting this Irishman sweat all over you.’
Flashback naar de Boston DVD. Wat een fantastisch moment blijf ik dat vindenquote:Bono pulls a girl on stage during With or without you
Lekker nummer om ff op te hardlopenquote:and adlibs some LMC Vs U2: Take Me To The Clouds Above.
Rare jongens daar bij de BBC.quote:I'm sorry to hear of your disappointment. We broadcasted as much as we
could of the concert, however due to our schedules we could have the
whole thing. We already cut some programmes short. You have to remember
that not all of the world are U2 fans!
Thanks for listening,
* twentemeisje krijgt nu al een beetje kippevel.... En als ze All I want is You er dan nog weer ingooien....quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef calvobbes het volgende:
En laten we het tweede concert in Londen niet vergeten, weer een nieuw nummer
08. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
ipv All I want is you, Still haven't found is nu al voor de derde keer achter elkaar gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |