Hm, niet gelukt dus?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Mister_Slide het volgende:
Nou, dit is dus mijn tvp
Net als bij Star Wars Episode III blijf ik ook voor de Vertigo-tour spoiler vrij
Ik ben blij dat ik al een beetje weet hoe het podium eruit ziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Murray het volgende:
Hm, niet gelukt dus?
en dat zou zonde zijn van het geldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik al een beetje weet hoe het podium eruit ziet.
Als ik dat niet had geweten zou ik in Amsterdam zo verrast zijn door het immense podium, dat ik geen stap meer zou kunnen verzetten als ik het zag
Als je dat zo graag wilt weten, open je daar maar een ander topic overquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:36 schreef pberends het volgende:
Wat vinden jullie zo boeiend aan U2.
U2 basher nummer zoveelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:36 schreef pberends het volgende:
Wat vinden jullie zo boeiend aan U2. Aardig bandje hoor, maar ze produceren ook veel bagger. Niet al te bijzonder. Die zanger (Bonehead ofzo) vind ik maar een moraalridder met z'n wereldverbeterende lesjes. Nou ja het is beter dan Kane.
smaken verschillen nu eenmaal .. maar ksst gaat heen en ver,menigvuldigt u nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef pberends het volgende:
Ik heb nog nooit andere U2-bashers gezien? Zijn er voor het eerst meer mensen met mij eens dan?
Ach... met star wars ben ik tenminste spoilervrij geblevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Hm, niet gelukt dus?
U2 gaat weer op tournee in 2005 #5
Whehe, ik zal m'n vader ook eens vragen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Waxxer het volgende:
Mijn vader gaat meeMijn zusje gaat stage lopen in een vér buitenland
Of had ik dat al gezegd?
En in het voorprogramma staat The Music, voor wie deze band niet kent: die is echt super, een adrenalinekick van hier tot Tokio, meeslepende gitaarmuziek en het drummen is echtEkki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
in het kwadraat!
Alleen hoop ik dat 't wel een beetje tot zijn recht komt in een stadion in waarschijnlijk het daglicht
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:06 schreef Waxxer het volgende:
Hee maar is die catwalk nou anders dan in de US?
hier wil ik wel een keer een topic over vollullen met jequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik doe niet aan muziek downloaden
Een beetje andere muzikanten naaien
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:30 schreef Waxxer het volgende:
Hoo hoo, ik koop ook altijd mijn muziek![]()
Met de boekjes erbij en alles en zoals het hoort
Ga je gangquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:12 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hier wil ik wel een keer een topic over vollullen met je
Lekker geregeld.quote:We are allowed to leave the bomb shelter, but no guarantee to get back in from local security. No loo, no drinks inside stadium. Some fans already being carried out on stretchers. Some brainless gits already drunk. Mood: good. Brit pop music on the PA. Tons of fan made t-shirts, looking as good or better than the real thing.
The official merchandise is priced as follows:
New t-shirts 30¤
Vintage t-shirts 100¤
Tour book 20¤
Large poster 8¤
Small poster 5¤
Weet niet of daarover al iets bekend is, maar zou me kunnen voorstellen dat er een aantal extra treinen rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:46 schreef Murray het volgende:
Goed, die laatste trein halen bij de Arena kan ik dus ook wel vergeten.
die sfeer heb ik anders wel meegekrgen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:47 schreef merino het volgende:
Ik zag net een stukje op de Belgische tv maar ik vond het eigenlijk maar niks. Ik weet dat het niet zo goed gaat klinken als op de DVD's en de Arena is al helemaal verschrikkelijk maar er hangt bij dit soort concerten ook echt geen sfeer
Moet ik hiervoor nou een euforisch/orgastisch feest als Extrema Outdoor gaan missen?...
bizar zeg, die filmpjes zijn opgenomen van waar ik ongeveer stondquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:58 schreef Tourniquet het volgende:
Concertverslag van De Standaard: http://www.standaard.be/n(...)p?articleID=GLJFIJG3
3 leuke filmpjes:
http://www.bart.la/u2/
Verkoop jij lekker je kaartje aan iemand die het wel leuk vind en ga lekker naar EXtremaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:47 schreef merino het volgende:
Ik zag net een stukje op de Belgische tv maar ik vond het eigenlijk maar niks. Ik weet dat het niet zo goed gaat klinken als op de DVD's en de Arena is al helemaal verschrikkelijk maar er hangt bij dit soort concerten ook echt geen sfeer
Moet ik hiervoor nou een euforisch/orgastisch feest als Extrema Outdoor gaan missen?...
dat kan ik tegen over bepaalde personen niet makenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Verkoop jij lekker je kaartje aan iemand die het wel leuk vind en ga lekker naar EXtrema
http://www.bart.la/u2/
Mooi op tijd!quote:Op zondag 12 juni 2005 09:09 schreef LeonH het volgende:
Oooh mensen ik vertrek nu eens... tot morgen!
Ligt eraan hoe groot/klein die cam is. Ik zou 't er niet op gokken ...quote:Op zondag 12 juni 2005 12:33 schreef Zeiksnor het volgende:
BTW is het verstandig een digicam mee te nemen?
All I Want Is Youquote:Es wurden u.a. folgende Songs gecheckt: 'Crumbs From Your Table', 'All I Want Is You', 'Original Of The Species' und 'Who's Gonna Ride Your Wild Horses'. sowie 'With Or Without You'.
Neuh. De stadionlampen zijn nooit zo sfeervol. En een slechte kwaliteit webcam is ook niet echt sfeerverhogend he.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:34 schreef Murray het volgende:
Ziet er nog niet echt sfeervol uit zo.
Die hele vloer was nog leeg toen.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Neuh. De stadionlampen zijn nooit zo sfeervol. En een slechte kwaliteit webcam is ook niet echt sfeerverhogend he.
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[quote]:Es wurden u.a. folgende Songs gecheckt: 'Crumbs From Your Table', 'All I Want Is You', 'Original Of The Species' und 'Who's Gonna Ride Your Wild Horses'. sowie 'With Or Without You'.
quote:All I Want Is You
With or without You
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
17. Mysterious Ways
18. With or Without You![]()
Yes die moete ze in Nederland ook spelen!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
21. Party Girl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |