Ah owkay. Die heb ik dan weer niet gezienquote:Op zondag 19 juni 2005 22:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat op de DVD precies deze beelden zullen komen. Maar Yorin heeft dit niet gefilmd nee.
Good Morning America heeft ook al 4 nummers van dit concert uitgezonden.
Het er staan is gewoon al meer dan genoeg iddquote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Ze zijn echt in staat ie-de-reen met alleen maar een blik finaal met de grond gelijk te maken en compleet dicht te laten klappen he?héérlijk....
Zeker. Anders zal je het 'Yorin maakt het mogelijk! U2 in Nederland!' nog veel horenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga me iig na vanavond Yorin-loos focussen op het concert, dat kan ik jullie wel vertellen!
Ah, als Yorin dat 1e concert in de Arena live uitzend dan laat jij de radio uit?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga me iig na vanavond Yorin-loos focussen op het concert, dat kan ik jullie wel vertellen!
Nou, dan is het zeker na elk refrein "U2 in Nederland, dankzij YORIN FM, speciaal voor JOU geregeld"quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, als Yorin dat 1e concert in de Arena live uitzend dan laat jij de radio uit?
"Tired?"quote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar nog geen meter van Bono. En wat moet je 'm dan vragen![]()
.
Ik luister dat wel livequote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, als Yorin dat 1e concert in de Arena live uitzend dan laat jij de radio uit?
Ik hoop eigenlijk dat ze dat 2e concert uit gaan zenden maar ja, je kan ook niet altijd geluk hebben.quote:
Idd. Als ze het eerste concert uitzenden, vergeef ik ze dat deze keer welquote:Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze dat 2e concert uit gaan zenden maar ja, je kan ook niet altijd geluk hebben.
Iets over laatste kaarten en een tourquote:Op zondag 19 juni 2005 22:50 schreef Murray het volgende:
Maarre voor U2 kaarten moet je dus naar Sky Radio luisteren, wat zeiden ze nou precies?
quote:
Kun je nog meer zien hoe slecht Chris weet wat er precies gebeurd.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Oh trouwens:
http://www.rtl.nl/muziek/chriszegersgoesutwo/video_exclusief.xml
Méér Chris!
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef calvobbes het volgende:
En laten we het tweede concert in Londen niet vergeten, weer een nieuw nummer
08. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
ipv All I want is you, Still haven't found is nu al voor de derde keer achter elkaar gespeeld.
Zou het er soms warm zijn?quote:"Bono’s just pulled a Nelly and told the crowd ‘it’s getting hot in here, so take off all your clothes…’"
... Miracle Drug, which is dedicated ‘to the front row, for letting this Irishman sweat all over you.’
Flashback naar de Boston DVD. Wat een fantastisch moment blijf ik dat vindenquote:Bono pulls a girl on stage during With or without you
Lekker nummer om ff op te hardlopenquote:and adlibs some LMC Vs U2: Take Me To The Clouds Above.
Rare jongens daar bij de BBC.quote:I'm sorry to hear of your disappointment. We broadcasted as much as we
could of the concert, however due to our schedules we could have the
whole thing. We already cut some programmes short. You have to remember
that not all of the world are U2 fans!
Thanks for listening,
* twentemeisje krijgt nu al een beetje kippevel.... En als ze All I want is You er dan nog weer ingooien....quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef calvobbes het volgende:
En laten we het tweede concert in Londen niet vergeten, weer een nieuw nummer
08. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
ipv All I want is you, Still haven't found is nu al voor de derde keer achter elkaar gespeeld.
Raar antwoord. Zoals ik het lees, geven ze zelf aan dat ze het hele concert hadden kunnen uitzenden vanwege hun programmeringquote:
Toch maar even Babelfish erbij gepakt om helemaal zeker te weten wat daar nu staatquote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Raar antwoord. Zoals ik het lees, geven ze zelf aan dat ze het hele concert hadden kunnen uitzenden vanwege hun programmering
quote:Ik ben droevig om uw teleurstelling te vernemen. Wij zonden zo veel uit aangezien wij van het overleg konden, nochtans gepast aan onze programma's konden wij het gehele ding hebben. Wij snijden plotseling reeds sommige programma's. U moet herinneren dat niet de elk van wereld U2 ventilators is! Dank voor het luisteren,
quote:Vraag: Er wordt gefluisterd dat het concert in Londen op een bijzondere manier geopend wordt. Door wie en met welk nummer?
Antwoord: U2 en Paul McCartney zouden samen ‘Sgt.Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ zingen.
quote:Nederlanders willen U2 niet missen in 'hometown'
DUBLIN - De Ierse rockband U2 trad vrijdag 2,5 uur op in hun thuisstad Dublin. Veel Nederlandse fans namen alvast een voorproefje op de concerten in Amsterdam. Ze wilden het concert in Ierland per se bijwonen.
Het concert van vrijdag is de eerste van drie uitverkochte optredens die de band in Croke Park geeft. In het stadion kunnen ruim 80.000 mensen. De Nederlanders hadden geluk dat zij toegangskaarten wisten te bemachtigden. Alle kwart miljoen tickets gingen in een recordtempo van de hand. Het is voor het eerst in twintig jaar dat U2 weer in Croke Park staat.
Vijf vrienden uit Rotterdam en Zoetermeer waren een van de gelukkigen. Zij hebben kaarten kunnen krijgen via de fanclub. "We wilden gewoon naar de stad waar ze vandaan komen", zegt Pim van Velsen (27) uit Zoetermeer. Zijn vriendin knikt eenstemmig. "Ik ben zo'n fan. Ze hebben mij door de pubertijd heen geholpen."
Heel Dublin draait dit weekeinde om U2. Alle hotels zijn volgeboekt. Het verkeer zit vast. Op het vliegveld is het een drukte van belang. Iedere Ier heeft het er over. Iedereen kent wel een verhaal over Bono, The Edge, Larry Mullen of Adam Clayton. "Ik woon naast Bono", aldus een van de taxichauffeurs. Hij is tevreden over de zanger als buurman.
Op 13, 15 en 16 juli staat de wereldberoemde band in de ArenA in Amsterdam. Binnen anderhalf uur waren ook deze optredens uitverkocht. Sommige mensen hebben zelfs bij de verkooppunten overnacht om maar een toegangsbewijs te bemachtigen. Tweede-Kamerleden waren daar minder gelukkig mee. Over de hoogte van de toegangsprijzen zijn zelfs Kamervragen gesteld.
De wereldtournee Vertigo begon op 28 maart in het Amerikaanse San Diego. De tour staat in het teken van U2's veertiende album: How To Dismantle An Atomic Bomb. De band trad in 2001 voor het laatst op in Nederland. Dat was in het Gelredome in Arnhem tijdens hun Elevation-tournee.
Klopt geen hout van dat stukje.....quote:Sommige mensen hebben zelfs bij de verkooppunten overnacht om maar een toegangsbewijs te bemachtigen. Tweede-Kamerleden waren daar minder gelukkig mee. Over de hoogte van de toegangsprijzen zijn zelfs Kamervragen gesteld.
Tsja, Telegraaf hequote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Klopt geen hout van dat stukje.....
quote:U2 thrill 80,000 at Dublin venue
Thousands of U2 fans from around the world gathered to witness the Irish band perform a homecoming concert at Croke Park in Dublin.
Friday's performance was the first of three sell-out gigs at the venue, expected to be witnessed by a total of 250,000 fans.
Singer Bono yelled "hello, hello" to the crowd as the band took the stage, to the roar of around 80,000 fans.
Some fans had camped out overnight to be the first inside the stadium.
The band opened with Vertigo, their recent number one hit, before delving into their back catalogue with I Will Follow.
'Apprehensive'
Pouring rain had failed to dampen the spirits of the excited crowd as they waited for U2 to take to the stage and a Mexican wave glided around the stadium.
A German fan, who said he waited four weeks to obtain tickets, called it "one of the biggest days for me".
The band's manager Paul McGuinness said they were "apprehensive" but "very confident" about playing their home city.
"Playing Dublin is always extra excitement, extra pressure," he added.
Superstars
U2 were supported by Snow Patrol and The Radiators, while The Thrills and Paddy Casey will be performing with them on Saturday.
Monday's final concert in the Irish Republic's capital will see The Bravery and Northern Ireland band Ash share the bill with the veteran superstars.
Tickets for the three gigs have been going for as much as 500 euros (£330) on the internet after they sold out within hours of being released.
Hotels in Dublin have been sold out in the run-up to the concerts, and extra traffic measures have been put in place around the Croke Park stadium.
Ik zou One ook wel prettig vinden eikquote:NEW @U2 LIVE 8 SPOILER?
June 24, 2005
posted by: m2
Neil McCormick, U2's longtime friend who's working on the official U2 by U2 book and has already published his own Killing Bono: I Was Bono's Doppelganger book, seems to drop a couple spoilers in a recent article he penned for the U.K. magazine New Statesman. McCormick affirms previous rumors that the show will open with U2 and Paul McCartney performing "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band," and that U2 alone will follow that with "Beautiful Day."
Veel stukjes uit andere nummersquote:Vertigo
I Will Follow
The Electric Co. / Bullet With Butterfly Wings (Snippet) / I Can See For Miles (Snippet)
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day / Rain (Snippet) / Here Comes The Sun (Snippet)
I Still Haven't Found What I'm Looking For
Who's Gonna Ride Your Wild Horses
City Of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes You Can't Make It On Your Own
Love And Peace Or Else
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky / The Hands That Built America (Snippet)
Running To Stand Still / Happy Birthday (Snippet) for Aung San Suu Kyi / Walk On (Snippet)
Pride (In The Name Of Love)
Where The Streets Have No Name
One / Rain (Snippet)
Zugabe(n):
Zoo Station
The Fly
With Or Without You / Take Me To The Clouds Above (Snippet)
All Because Of You
Yahweh
Vertigo / Jailbreak (Snippet) Original by Thin Lizzy
Je gaat het toch niet menen dat ze "iets" uit het nr "take me to the clouds above" hebben gebruikt tijdens het concert? Hoe moet ik dat voor me zien? Bono die staat te housen op het podium?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prettige setlist gisteravond
[..]
Veel stukjes uit andere nummers.
wrom niet, tis gewoon WOWY met dat nr van Whitney Houston gemixt.... Dus t enige wat Bono hoeft te doen is de tekst aanpassenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:47 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet menen dat ze "iets" uit het nr "take me to the clouds above" hebben gebruikt tijdens het concert? Hoe moet ik dat voor me zien? Bono die staat te housen op het podium?
...haren staan weer rechtovereind.... kippenvel! En dat bij een plaat die werkelijk helemaal blauw gedraaid is, hij blijft lekker en zeker bij een concertquote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Paar AVi's van mijn digitale cameraatje aan elkaar geplakt... kwaliteit is beroerd maar zet 'm hier toch maar ff neer
Klik hier voor een stukje van " Where the streets have no name"
Inderdaad, ik krijg ook iedere keer weer kippenvel all over als Edge de intro van dit nummer inzet... zo mooi!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
...haren staan weer rechtovereind.... kippenvel! En dat bij een plaat die werkelijk helemaal blauw gedraaid is, hij blijft lekker en zeker bij een concert
En Boner nog geneukt voor het concert of heb je je laten pijpen door The Edge?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar nog geen meter van Bono. En wat moet je 'm dan vragen![]()
.
Hier schijnen ze gewoon de "Run Forest, Run!"-methode te hanteren... helaas... Dat wordt dus vroeg op pad gaan...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef Cure het volgende:
na het lezen van al die sfeerverslagen krijg ik steeds meer zin
Waarschijnlijk is het al tien keer voorbij gekomenmaar, hoe zit het met FOS? Is het gewoon vroeg komen en hard rennen of werkt het ook met zo'n loting systeem? Kan iemand daar uitsluitsel over geven? Thnx
Vorige keer, in het Gelredome, hanteerde ze een nuttige methode. Ze hadden een soort sluis vooraan die ze vol lieten lopen met mensen, toen het eerste gedeelte vol was gooiden ze de sluis dicht. Ik stond toen dus vooraan maar dan dus voor de sluis. De mensen die in dat voorste stuk stonden werden op dat moment gecontroleerd en konden vervolgens allen vrolijk naar binnen wandelen om in het hart te gaan staan. Daarvoor kregen ze ook van die bandjes op hun pols...... Ik neem dus aan dat ze iets dergelijks weer gaan doen, anders krijg je een gezellig duw- en trekfeestje.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hier schijnen ze gewoon de "Run Forest, Run!"-methode te hanteren... helaas... Dat wordt dus vroeg op pad gaan...
Weet iemand of het waar is dat je om op het veld te komen in de Arena, je eerst wat trappen moet trotseren?
Volgens mij niet, of ze moeten de gracht gedempt hebben...quote:Op maandag 27 juni 2005 14:59 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Vorige keer, in het Gelredome, hanteerde ze een nuttige methode. Ze hadden een soort sluis vooraan die ze vol lieten lopen met mensen, toen het eerste gedeelte vol was gooiden ze de sluis dicht. Ik stond toen dus vooraan maar dan dus voor de sluis. De mensen die in dat voorste stuk stonden werden op dat moment gecontroleerd en konden vervolgens allen vrolijk naar binnen wandelen om in het hart te gaan staan. Daarvoor kregen ze ook van die bandjes op hun pols...... Ik neem dus aan dat ze iets dergelijks weer gaan doen, anders krijg je een gezellig duw- en trekfeestje.
Het betekent wel dat je op tijd in de rij moet gaan staan!
Het veld van de Arena is volgens mij trouwens gewoon zonder trappenlopen bereikbaar!
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:28 schreef twentemeisje het volgende:
Weet iemand of het waar is dat je om op het veld te komen in de Arena, je eerst wat trappen moet trotseren?
The Music?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:53 schreef Waxxer het volgende:
Zeg maar mensen, weten jullie nu eigenlijk ook al wel wat voor godsgruwelijk goede band The Music is???
http://www.the-music.co.uk
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:56 schreef Murray het volgende:
[..]
The Music?
Die naam komt me iig. wel bekend voor... er is zo'n user (kan zo niet op z'n naam komen) die steeds maar over die band begint... erg vermoeiend.
Als jij nou even zegt, zo hey Waxxer man, gozert, dat is een toffe band!!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef Murray het volgende:
Oh, ik weet alweer wie dat was!
Je hebt mij al zover gekregen dat ik een kwartier bezig ben geweest met die clip te downloaden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als jij nou even zegt, zo hey Waxxer man, gozert, dat is een toffe band!!
Dan heb ik bevestiging en hou ik op.
Maar Waxxer, gozert! Het is vast een toffe band!quote:n order to play this file, you need to upgrade your media player to a version compatible with Windows Media Rights Manager V7.
Haha dat is het zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:16 schreef Murray het volgende:
[..]
Je hebt mij al zover gekregen dat ik een kwartier bezig ben geweest met die clip te downloaden.
Alleen nu doet 'ie het niet.
[..]
Maar Waxxer, gozert! Het is vast een toffe band!
Ik zie de dvd vast met veel enthousiasme tegemoetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:49 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm.... 2 van de concerten in dublijn zijn gefilmd. En de setlist van het concert van gister was indrukwekkend...
Op z'n zachtst gezegd.
Die van Slane is geweldig! Heb gisteren de dvd van openingsconcert in San Diego bekeken, knap werk voor this kind of a productquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie de dvd vast met veel enthousiasme tegemoet. die van Slane bevalt me wel
.
Teringquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Er mag gekwijld worden
Setlist van 26 juni
01. Vertigo
02. All Because of you
03. Gloria
04. Elevation
05. An Cat Dubh
06. Into the Heart
07. Beautiful Day
08. I Still Haven't Found What I'm Looking For
09. Original of the Species
10. Bad
11. City of Blinding Lights
12. Miracle Drug
13. Sometimes You Can't Make It On Your Own
14. Love And Peace Or Else
15. Sunday Bloody Sunday
16. Bullet The Blue Sky
17. Running To Stand Still
18. Pride (In The Name Of Love)
19. Where The Streets Have No Name
20. One / Unchained Melody
Encore 1:
21. Zoo Station
22. The Fly
23. With or Without you
24. Vertigo
Encore 2:
25. Yahweh
26. 40
Ook waarschijnlijk gefilmd voor een DVD.
Damn als ze dit reportoire op 10 juli ook hebben ga ik met een stijve lul naar huis en zodra ik thuis kom, neem ik mijn vriendin de hele dag doorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Er mag gekwijld worden
Setlist van 26 juni
01. Vertigo
02. All Because of you
03. Gloria
04. Elevation
05. An Cat Dubh
06. Into the Heart
07. Beautiful Day
10. Bad
12. Miracle Drug
15. Sunday Bloody Sunday
16. Bullet The Blue Sky
Encore 1:
21. Zoo Station
22. The Fly
23. With or Without you
24. Vertigo
Encore 2:
25. Yahweh
26. 40
Ik vind Snow Patrol een leuke band, is best wel goeie muziek... als je van dat soort houdt natuurlijk. Maar live vond ik ze persoonlijk wat minder klinken dan The Killers (zag ze allebei op MTV een live optreden doen). Maar ik kan ze beiden in de Arena straks nog eens beoordelen....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Deze gasten (Snow Patrol) krijgen wij 10 juli voor onze kiezen, voordat U2 begint op te treden. Of ik daar blij mee moet zijn? we zien wel...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Er mag gekwijld worden
Setlist van 26 juni
01. Vertigo
02. All Because of you
03. Gloria
04. Elevation
05. An Cat Dubh
06. Into the Heart
07. Beautiful Day
10. Bad
12. Miracle Drug
15. Sunday Bloody Sunday
16. Bullet The Blue Sky
Encore 1:
21. Zoo Station
22. The Fly
23. With or Without you
24. Vertigo
Encore 2:
25. Yahweh
26. 40
Damn ja Bad... voor zover ik in zo'n diepe trance was in Gelsenkirchen kan ik me idd niet herinneren dat ze die daar gedaan hebben. maar ik hoop zooooo op Gloria en Out of control de 15e he!quote:
Overigens lijkt het erop alsof de TV opnames in Dublin niet bedoeld zijn voor een DVD. Willie Williams heeft het erover dat het alleen maar voor "archief doeleinden" is.quote:Rumors: Brazil
June 28, 2005
All four members of U2, along with manager Paul McGuinness, appeared for an interview on Brazilian TV's Globo Channel this past weekend. The interview had been recorded while the band were in Chicago in May. Bono was quoted as saying he would like to bring the tour to South America. McGuinness suggested a special event that would be broadcast on TV in a place no one had performed before, and asked the Brazilian reporter if anyone had ever built a stage on the sea. (Thx LM, PP, RS)
Die hopen dat er in Amsterdam gefilmd gaat worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:56 schreef calvobbes het volgende:
U2log.com houd het er (ook) op dat de DVD opnames voor een stadion concert in Amsterdam gaan plaatsvinden.
(bron : U2.com)quote:Kaiser Chiefs are playing with U2 in Berlin (July 7th), Amsterdam (July 18th), Barcelonga (August 7th), San Sebastian (August 9th), Madrid (August 11th) and Lisbon (August 14th).
Of een type fout, maar hoop natuurlijk dat het zo is...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:02 schreef BrakkeAap het volgende:
Zouden ze een extra show geven in Amsterdam??
[..]
(bron : U2.com)
Wel weer opvallend, de Kaiser Chiefs staan ook de 13e in het voorprogramma, en dat staat er weer niet tussen...![]()
Met die prijs is weinig mis, denk ik zo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:26 schreef anne_Chris het volgende:
Is 70 euro per kaartje (1e ring) een redelijke prijs?
Kreeg ik vandaag aangeboden en ik zou toch wel héél graag gaan
Doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:26 schreef anne_Chris het volgende:
Is 70 euro per kaartje (1e ring) een redelijke prijs?
Kreeg ik vandaag aangeboden en ik zou toch wel héél graag gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |