Thanksquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef Jor_Dii het volgende:
En Maarten ik zie nu pas je collectie, mega zeg
Je hebt ze gewoon op alfabetische volgorde staanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:24 schreef Lynx666 het volgende:
[[url=http://triplesix.nl.eu.org/storage/fok/images/dvd_small.jpg]afbeelding][/url]
En nog enkele DVD's die op het moment van schieten nog niet in m'n kast stonden..
Volgens mij heb jij de TT niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:00 schreef kinky_queen het volgende:
Heb ook maar weer eens wat nieuwe plaatjes geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hehequote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:32 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zal ook eerdaags weer eens wat foto's van mijn eigen collectie posten
[afbeelding]
erg vetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:00 schreef kinky_queen het volgende:
plaatjes
Mooi.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:24 schreef Enemy het volgende:
Ook maar even mijn collectie showen. Op de kast rechtsboven zie je nog de Argonath beeldjes, daarnaast staan nog de TTT en ROTK gifsets, maar dat past niet op de foto
[[url=http://img236.echo.cx/img236/4664/dvd9oh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Weet ik nix vanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:30 schreef dvdfreak het volgende:
kinky_queen toevalig plaatjes van http://www.dvdtherapyjapan.com/ gestolen
wat gaf het weg? de locatie van de plaatjes??quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:57 schreef Hare het volgende:
KQ! Wat ben je ook een hoer!
Bah! Ben de hele dag aan het kwijlen over je indrukwekkende veranderde collectie is ie niet van jou.
Daar ga ik komende week eens ff kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:33 schreef dvdfreak het volgende:
Die StarWars AT&t kost al 2000 dollar .Voor mensen in Rotterdam in een stripboekenwinkel genaamd Yendor verkoopt hem maar voor 1000 euro
Ik zag het aan de stijlvolle inrichting..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:04 schreef Eippie het volgende:
[..]
wat gaf het weg? de locatie van de plaatjes??
wereldactie KQ![]()
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
gebrande cd'tjes doen je collectie snel uitbreiden
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
gebrande cd'tjes doen je collectie snel uitbreiden
Nee, helaas niet, daar is mijn kamer niet diep genoeg voor.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef Nashje het volgende:
Sodefak.
Ook een foto van heel je dvd wand?
Koop een fish eye lensquote:Op zondag 12 juni 2005 18:51 schreef Durbin het volgende:
Nee, helaas niet, daar is mijn kamer niet diep genoeg voor.
Om eerlijk te zijn vind ik alleen die kerel z'n merchandise geinig, die dvd's vind ik niet zo bijzonderquote:
Eigenlijk heb ik met zijn merchandising ook niet zoveel. Ik vind die helm van LOTR en die skull van Terminator wel mooi, maar voor de rest doet het me weinig. Ik vind het wel érg mooi en stijvol uitgestald allemaal, dat wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik alleen die kerel z'n merchandise geinig, die dvd's vind ik niet zo bijzonder
OMFG wat een collectie, erg super, maar je zult wel vast geen vrouw of vriendin hebben he?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:00 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is niet zijn echte collectie. Het is van een duitser (dat uberhaupt niemand die duitse titels op sommige dvd's opvalt).quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:52 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
OMFG wat een collectie, erg super, maar je zult wel vast geen vrouw of vriendin hebben he?
donequote:Op zondag 19 juni 2005 03:05 schreef pascalheister het volgende:
zet dat reageren in je fotoboek eens aan
Gewone 1 disc UK..quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:58 schreef dvdfreak het volgende:
Hey Dr_Evil welke versie is die TaxiDriver
Neem een billy.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:42 schreef newyorkcity het volgende:
hee mensen. Mooie collecties hoor. Ik vraag me alleen af waar jullie die kasten kopen? Ik heb zelf een benno, maar zoek eigenlijk iets groters, dat niet te duur is...
Ik had 1 van de belangrijkste fotos er nog niet op gezet bij deze danquote:Op zondag 26 juni 2005 01:04 schreef FremantleDockers het volgende:
He rudyooms, ik mis de sentinel en apu? Zouden er mooi tussen staan, alle andere matrix-merchandise heb je zo te zien wel zo ongeveer.
Rare vraag (algemeen), maar wat is een benno? Zijn dat vitrinekasten van ikea?
Benno is toch veel minder diep, volgens de Ikea site is de Billy 28 Centimeter diep, en de Benno 17 centimeter diep. Niet echt mooi, als je bijvoorbeeld je Benno tussen twee stoere Billy kasten wil zetten.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef Shogo het volgende:
Nope, Je kan je benno er netjes naast houden en die billy is best netjes en groot en prijs valt ook wel mee.
Ik ben gegaan voor de simpele optie; het zelf ophangen van planken. Een aantal van ruim 2 meter 50 breed, vier muurrails, vier steunen per plank, steuntjes aan de uiteindes van de planken en een klein plintje óp de planken zodat de dvd's mooi op één lijn staan. Volgens mij was ik voor minder dan 150 euro klaar en had ik ruim 20 meter aan opbergruimte erbij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef RuneRose het volgende:
Iemand misschien een suggestie, behalve de Billy natuurlijk![]()
Heb je de posts tussen die van hem en die van jouw wel gelezen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:38 schreef Dizzee het volgende:
hej kinqy_queen, mooie gedaan.![]()
Waar heb je die dvd-steuntjes gehaald?
Goeie tip.quote:
Nu wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:09 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je de posts tussen die van hem en die van jouw wel gelezen?
Nee, maar soortgelijke standaards kun je ook bij Blokker halen. Het zijn de bordenstandaards die veelal gebruikt worden ervoor.quote:
Pffwoah!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef Smots het volgende:
Ehm.. niet echt een foto van mijn dvd collectie, maar wel een foto van het apparaat waar ik mijn collectie op bekijk:
http://picserver.student.utwente.nl/?action=view_image&id=854Q7WCL2KC7
D'r loopt zelfs een konijn rond op de foto.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:18 schreef Cheiron het volgende:
Je mag wel eens opruimen!
(Mooi ding hoor!)
welke diameter heeft dat ding?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef Smots het volgende:
Ehm.. niet echt een foto van mijn dvd collectie, maar wel een foto van het apparaat waar ik mijn collectie op bekijk:
zo'n mooi scherm, en dan zo'n lullig dvd setjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef Smots het volgende:
127 cmquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:13 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
welke diameter heeft dat ding?
Drie keer raden wat de eerste aankoop is die ik binnenkort ga doen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zo'n mooi scherm, en dan zo'n lullig dvd setje![]()
Wat heb jij thuis staan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
oh dan is hij even groot als de mijne, lijkt wel groter op die foto
Mijn god hee.... als ik zou acteren zou ik in real size op je tv verschijnen..... (bijna dan he)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef Smots het volgende:
ben je zo klein?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god hee.... als ik zou acteren zou ik in real size op je tv verschijnen..... (bijna dan he)
Dankjequote:Op zondag 7 augustus 2005 17:39 schreef Hare het volgende:
Echt super super mooi! Een van de mooiste, uitgebreidste collecties die ik heb gezien!
Prachtig!![]()
![]()
Vraag me trouwens wel af waar de LoTR Wooden Box en Amelie Japan Tin zijn. Je hebt volgens mij elke mooie set die er is, alleen die twee niet???
Argh! slet!quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:22 schreef kinky_queen het volgende:
Heel mooi k00s maar dat had ik al gezegd.
![]()
Kan je hem beter bij mij bestellenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:09 schreef k00s het volgende:
[..]
Argh! slet!![]()
Snel maar weer het venster gesloten, straks bestel ik hem nog perongeluk
KQ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:26 schreef RijstNatie het volgende:
Hulde aan K_Q
Waar haal je die mooie dvd setjes?
Linkje...
Haal ze altijd bij k00squote:Op zondag 7 augustus 2005 23:26 schreef RijstNatie het volgende:
Hulde aan K_Q
Waar haal je die mooie dvd setjes?
Linkje...
Zodra ik hem wil bestellen, kom ik wel weer ff naar je toe hoor harequote:Op zondag 7 augustus 2005 22:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan je hem beter bij mij bestellen
Maareh, als LoTR fan heb je geen interesse in die Wooden Box?
Inderdaad, wacht maar tot die pre-orders van je gaan shippenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Merchandise is de (financiële) doodsteek voor alle dvd verzamelaars
Dat mag nog wel ff wachten, financieel gezien dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:42 schreef k00s het volgende:
Inderdaad, wacht maar tot die pre-orders van je gaan shippen
regio 4 kan ook op een regio 2 speler toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:14 schreef slindenau het volgende:
Hmm, ik heb zojuist een R4 dvd besteld...maar die kan ik niet afspelen.
Gelukkig heb ik de schijfjes zelf al 2x, dus dat zit wel goed.
[afbeelding]
Zijn dat broertjes!?!?!?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:15 schreef kinky_queen het volgende:
Waar blijven de fotoos van de gebroeders Ash en AntiChrist?
![]()
Haha, ik, daaaaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:10 schreef Little_Meanie het volgende:
vette collectie k00s, al één van de betere die hier langsgekomen is?
wat ik mij afvraag, wie heeft er eigenlijk het meeste DVDs? kinky_queen of Hare?
OI!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
Sterker nog, het zijn nichten van elkaar
![]()
Ja, dat is precies mijn idee,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef kinky_queen het volgende:
Zorg wel dat je iig afspreekt met je vriendin/vrouw/vriendAntiChrist dat je een 'eigenkamer' krijgt, dat heb ik ook gedaan
![]()
Het kan idd altijd leuker.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:43 schreef slindenau het volgende:
Nog niet leuk genoeg. Ik verwacht de giftset van FOTR deze week uit Amerika.
Zeg stinkhoeren!!! laat mij er eens lekker tussen uitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:11 schreef Ash het volgende:
[..]
Ja, dat is precies mijn idee,
ik hoef geen schoonfamilie/antichristetc die met hun vette vingertjes aan mijn collectie zitten!
Moet een grote slot, met irisscan op de deur!
bij de blokker kan je hem vandaan halen, ik zag ze vandeweek staan maar een paar euro dacht ik. het was volgens mij voor een bord bedoeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:36 schreef RijstNatie het volgende:
die plastic dingen waarop je de dvd zo mooi in kan leggen, waar kan je die kopen? en hoe duur ?
Ik heb er nu ook een stuk of 10, dat is wel een mooi beginquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:43 schreef RijstNatie het volgende:
goeie tip
ik ga er gelijk 10 halen
Netjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef slindenau het volgende:
Mn LOTR collectie wordt steeds groter, moet nu alleen nog van de FOTR R1 af.
[[url=http://84.24.0.111/dvd/HPIM9326_small.jpg]afbeelding][/url]
Klik voor 2048*nogwat.
Same herequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Hopen dat ik morgen m`n nog 2 resterende orders binnen krijg, dan zal ik dit weekend ook weer eens pics maken
ben wel weer eens benieuwd naar je picsquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:00 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zou het bijna verkeerd lezen
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:55 schreef k00s het volgende:
Hier een aantal foto's van mijn DVD + Merchandise collectie:
--te mooi om nog een keer te zien--
Meteen kopen. Hele mooie giftset.quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef knep het volgende:
Hm die Kill Bill box is toch wel verleidelijk.
Yepquote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef RuneRose het volgende:
Dat ziet er smakelijk uit, MrX1982.Heb je ook een profiler?
![]()
Aardig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef kinky_queen het volgende:
Ook maar weer 's een update van mijn kant:
..plaatjes..
Leonquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef blieblie het volgende:
Ff vraagje voor de DVD freaks onder ons. Ik zoek een Nederlands ondertitelde versie van "Leon aka The Professional"...
Maar als je Leon echt goed wilt zien moet je natuurlijk de DC hebben en die is niet Nl subbed te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Erg mooie collectie KQ. Bij dit soort collecties voel ik me dan toch weer best klein
[..]
Leon
Deze versie is nederlands ondertiteld. Of hij ergens anders goedkoper te krijgen is weet ik zo niet maar er zijn vast wel andere hier die je daar mee kunnen helpen.
Super!! Dank jequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Erg mooie collectie KQ. Bij dit soort collecties voel ik me dan toch weer best klein
[..]
Leon
Deze versie is nederlands ondertiteld. Of hij ergens anders goedkoper te krijgen is weet ik zo niet maar er zijn vast wel andere hier die je daar mee kunnen helpen.
Wat houdt dat DC in dan??quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar als je Leon echt goed wilt zien moet je natuurlijk de DC hebben en die is niet Nl subbed te krijgen
Hmz.. ik moet nog een mooie versie hebben van Leon voor een leuke prijsquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar als je Leon echt goed wilt zien moet je natuurlijk de DC hebben en die is niet Nl subbed te krijgen
Over jouw collectie gesproken, wanneer krijgen we daar eens een update van?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef Timo20 het volgende:
wat een collecties![]()
en ik maar blij zijn met mijn collectie
ben op vakantie geweest (quote:Op donderdag 15 september 2005 12:50 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Over jouw collectie gesproken, wanneer krijgen we daar eens een update van?![]()
Okédoke, ik ben nieuwsgierig.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben op vakantie geweest (), heb veel mooie pakketjes gekregen. Maar als ik (hopelijk voor zaterdag) m`n 3 dvd`s van dvdheaven ontvang dan krijgen we een update
nee geen profiler. is me teveel werkquote:Op donderdag 15 september 2005 14:35 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Okédoke, ik ben nieuwsgierig.Heb je ook een DVD profiler, of niet?
+ 10 sindsdienquote:Op donderdag 15 september 2005 18:54 schreef kimmuts het volgende:
KQ, wat 'n gave collectie. Gewoon 'n fucking dvd-theek! Echt super!
Zijn dat rechtsboven boeken van Snelle Jelle?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:55 schreef Skv het volgende:
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/2622/dsc000499br.th.jpg]afbeelding][/URL]
schop
Mooi.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:04 schreef pascalheister het volgende:
weer eens een fototje van mijn dvd's, was al weer lang geleden. Nieuwe billy staat nog steeds op de planning
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/dvdcollectie_.jpg]afbeelding][/url]
Welke box staat daar rechts naast Nemo en McQueen box ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:04 schreef pascalheister het volgende:
weer eens een fototje van mijn dvd's, was al weer lang geleden. Nieuwe billy staat nog steeds op de planning
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/dvdcollectie_.jpg]afbeelding][/url]
Dat ziet er uit als de 10th Anniversary Box van The Shawshank Redemption.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:41 schreef Durbin het volgende:
Welke box staat daar rechts naar je Nemo en McQueen box ?
Jupquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef NRH het volgende:
[..]
Zijn dat rechtsboven boeken van Snelle Jelle?![]()
On topic: Heb geen mooie versies en mijn ca. 140 dvd's zijn mooi weggestopt in lades, hier geen foto van mij dus.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef kinky_queen het volgende:
Ook maar weer 's een update van mijn kant:
Flodder 3quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Brammie1 het volgende:
kickje!
Mijn collectie:
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/9893/dsc001760la.th.jpg]afbeelding][/URL]
Beetje matige kwaliteit, weet ik. (De foto, niet de films)
Heb je die nausicaa en the cat returns toevallig nog ergens goedkoop vandaan gehaalt? Wil ze namelijk ook en er is wel een leuke aanbieding bij hmv.co.uk maar jah heb geen CC.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Brammie1 het volgende:
kickje!
Mijn collectie:
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/9893/dsc001760la.th.jpg]afbeelding][/URL]
Beetje matige kwaliteit, weet ik. (De foto, niet de films)
goedkoper als bij hmv krijg je hem denk ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je die nausicaa en the cat returns toevallig nog ergens goedkoop vandaan gehaalt? Wil ze namelijk ook en er is wel een leuke aanbieding bij hmv.co.uk maar jah heb geen CC.![]()
Zitten trouwens mooie titels tussen, jammer van de flodders.
Ik heb ze bij Play.com gehaald voor ¤24 per stuk, wel met CC.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je die nausicaa en the cat returns toevallig nog ergens goedkoop vandaan gehaalt? Wil ze namelijk ook en er is wel een leuke aanbieding bij hmv.co.uk maar jah heb geen CC.![]()
bijvoorbeeld op kleur, grootte, vorm of het beste: filmmaatschappijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Hoe moet ik ze dan sorteren? Op jaar of zo?
Dat is de engelse versie. Regio2 UK dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
vraagje, ik zag net ergens bij een collectie fifth element voorbij komen in die hoes die de kleuren heeft van de taxi. Welke regio/versie is dat? En is die nog ergens te koop (weet iemand dat toevallig?)
Ik dank u hartelijk. Eens kijken of ik die ergens bestellen kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat is de engelse versie. Regio2 UK dus.
Ik heb hem bij de Fame gekocht toendertijd. In de actie van 2v25 euro. Maar ik weet niet of ze hem nog hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
vraagje, ik zag net ergens bij een collectie fifth element voorbij komen in die hoes die de kleuren heeft van de taxi. Welke regio/versie is dat? En is die nog ergens te koop (weet iemand dat toevallig?)
quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef Durbin het volgende:
Een nieuwe update:
Linksboven
Linksonder
Rechtsboven
Rechtsonder
Excuus voor de kwaliteit van de foto's, maar dat is te wijten aan deTrust-camera.![]()
Wel genoeg geld om een vrachtlading aan DVD's te kopen maar niet genoeg om een fatsoenlijke camera aan te schaffen?quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef Durbin het volgende:
Een nieuwe update:
Linksboven
Linksonder
Rechtsboven
Rechtsonder
Excuus voor de kwaliteit van de foto's, maar dat is te wijten aan deTrust-camera.![]()
Wat heeft het één in godsnaam met het ander te makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel genoeg geld om een vrachtlading aan DVD's te kopen maar niet genoeg om een fatsoenlijke camera aan te schaffen?![]()
![]()
Ik heb een hele fatsoenlijke spiegelreflexcamera, dus waarom dan ook nog een dure digitale camera aanschaffen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wel genoeg geld om een vrachtlading aan DVD's te kopen maar niet genoeg om een fatsoenlijke camera aan te schaffen?![]()
![]()
Ten eerste begin jij zelf over de brakke kwaliteit van de plaatjes van jouw 'goedkope' Trust camera. Dat jij daarnaast een spiegelreflexcamera bezit, had ik ook niet kunnen ruiken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb een hele fatsoenlijke spiegelreflexcamera, dus waarom dan ook nog een dure digitale camera aanschaffen.![]()
En voor de overige reacties: dank.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef Durbin het volgende:
Een nieuwe update:
Linksboven
Linksonder
Rechtsboven
Rechtsonder
Die van mij zit nog keurig in seal. Ben er nog niet aan toe gekomen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey Durb, hoe is die Scum Steelbook je bevallen? Mooie uitgave? Hij lijkt me gaaf, mag 'm als 't goed is ook ontvangen over enkele dagen
Thx.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:36 schreef Chielus het volgende:
zit er erg strak uit Durbin,
even een vraagje, waar ben je nu het meest trots op.
Ja maar dan moet ik sommige dvd's recht neerzetten. En ze staan zoo mooi zoquote:Op maandag 5 december 2005 21:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat is toch nog lang niet vol? Ik zie echt nog genoeg ruimte hoor.
Over Homer, geef ik je geen ongelijk. Inderdaad.. wat een rotverpakkingquote:Op maandag 5 december 2005 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geinig, al moet ik wel zeggen dat je er ook wat troep tussen hebt staan. Ik noem: Buffy, X-Files, die afschuwelijk lelijke Homer Simpson-kop...
DieHard Trilogy? Hmz... moet ik maar een keer kopen danquote:dit is wel een reminder voor een paar items: MIB 4-disc, Gladiator 3-disc, Robocop Trilogy en (die zie ik bij jou niet maar wil ik wel) de Die Hard-Trilogy R2UK. Maar ik ben blut.
want als je 40 dvds hebt gaat dit niet op??quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef sizzler het volgende:
Voor de mensen die meer dan 50 DVD's hebben: kijken jullie die films ook wel vaak genoeg om minder te betalen dan wanneer je hem had gehuurd? (zeg 6 keer per film)?
Ik tel in totaal:quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef sizzler het volgende:
Voor de mensen die meer dan 50 DVD's hebben: kijken jullie die films ook wel vaak genoeg om minder te betalen dan wanneer je hem had gehuurd? (zeg 6 keer per film)?
Nee, ik kijk ze 1 á 2 keer.quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef sizzler het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 21:41 schreef Chielus het volgende:
[..]
want als je 40 dvds hebt gaat dit niet op??
Een DVD verzameling is zoiezo niet economisch verantwoord, maar je hebt wel een collectie die een bepaalde waarde vertegenwoordigd, plus het is gewoon gaaf om mooie ediies van sommige dingen te hebben. Eigenlijk geld hetzelfde voor boeken, waarom koop je een boek, je kunt hem immers ook lenen in de Bibliotheek.
Hebzuchtquote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef sizzler het volgende:
Nee, kwantum...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:09 schreef AversusZ het volgende:
Mooie collectie Dizer!![]()
ook leuke opstelling, zo zou ik het ook wel willen doen want momenteel ligt het op 1 grote stapel. Zijn de bekende kasten van Ikea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |