Dankjequote:Op zondag 7 augustus 2005 17:39 schreef Hare het volgende:
Echt super super mooi! Een van de mooiste, uitgebreidste collecties die ik heb gezien!
Prachtig!![]()
![]()
Vraag me trouwens wel af waar de LoTR Wooden Box en Amelie Japan Tin zijn. Je hebt volgens mij elke mooie set die er is, alleen die twee niet???
Argh! slet!quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:22 schreef kinky_queen het volgende:
Heel mooi k00s maar dat had ik al gezegd.
![]()
Kan je hem beter bij mij bestellenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:09 schreef k00s het volgende:
[..]
Argh! slet!![]()
Snel maar weer het venster gesloten, straks bestel ik hem nog perongeluk
KQ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:26 schreef RijstNatie het volgende:
Hulde aan K_Q
Waar haal je die mooie dvd setjes?
Linkje...
Haal ze altijd bij k00squote:Op zondag 7 augustus 2005 23:26 schreef RijstNatie het volgende:
Hulde aan K_Q
Waar haal je die mooie dvd setjes?
Linkje...
Zodra ik hem wil bestellen, kom ik wel weer ff naar je toe hoor harequote:Op zondag 7 augustus 2005 22:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan je hem beter bij mij bestellen
Maareh, als LoTR fan heb je geen interesse in die Wooden Box?
Inderdaad, wacht maar tot die pre-orders van je gaan shippenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Merchandise is de (financiële) doodsteek voor alle dvd verzamelaars
Dat mag nog wel ff wachten, financieel gezien dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:42 schreef k00s het volgende:
Inderdaad, wacht maar tot die pre-orders van je gaan shippen
regio 4 kan ook op een regio 2 speler toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:14 schreef slindenau het volgende:
Hmm, ik heb zojuist een R4 dvd besteld...maar die kan ik niet afspelen.
Gelukkig heb ik de schijfjes zelf al 2x, dus dat zit wel goed.
[afbeelding]
Zijn dat broertjes!?!?!?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:15 schreef kinky_queen het volgende:
Waar blijven de fotoos van de gebroeders Ash en AntiChrist?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |