Aardig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef kinky_queen het volgende:
Ook maar weer 's een update van mijn kant:
..plaatjes..
Leonquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef blieblie het volgende:
Ff vraagje voor de DVD freaks onder ons. Ik zoek een Nederlands ondertitelde versie van "Leon aka The Professional"...
Maar als je Leon echt goed wilt zien moet je natuurlijk de DC hebben en die is niet Nl subbed te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Erg mooie collectie KQ. Bij dit soort collecties voel ik me dan toch weer best klein
[..]
Leon
Deze versie is nederlands ondertiteld. Of hij ergens anders goedkoper te krijgen is weet ik zo niet maar er zijn vast wel andere hier die je daar mee kunnen helpen.
Super!! Dank jequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Erg mooie collectie KQ. Bij dit soort collecties voel ik me dan toch weer best klein
[..]
Leon
Deze versie is nederlands ondertiteld. Of hij ergens anders goedkoper te krijgen is weet ik zo niet maar er zijn vast wel andere hier die je daar mee kunnen helpen.
Wat houdt dat DC in dan??quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar als je Leon echt goed wilt zien moet je natuurlijk de DC hebben en die is niet Nl subbed te krijgen
Hmz.. ik moet nog een mooie versie hebben van Leon voor een leuke prijsquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar als je Leon echt goed wilt zien moet je natuurlijk de DC hebben en die is niet Nl subbed te krijgen
Over jouw collectie gesproken, wanneer krijgen we daar eens een update van?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef Timo20 het volgende:
wat een collecties![]()
en ik maar blij zijn met mijn collectie
ben op vakantie geweest (quote:Op donderdag 15 september 2005 12:50 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Over jouw collectie gesproken, wanneer krijgen we daar eens een update van?![]()
Okédoke, ik ben nieuwsgierig.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben op vakantie geweest (), heb veel mooie pakketjes gekregen. Maar als ik (hopelijk voor zaterdag) m`n 3 dvd`s van dvdheaven ontvang dan krijgen we een update
nee geen profiler. is me teveel werkquote:Op donderdag 15 september 2005 14:35 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Okédoke, ik ben nieuwsgierig.Heb je ook een DVD profiler, of niet?
+ 10 sindsdienquote:Op donderdag 15 september 2005 18:54 schreef kimmuts het volgende:
KQ, wat 'n gave collectie. Gewoon 'n fucking dvd-theek! Echt super!
Zijn dat rechtsboven boeken van Snelle Jelle?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:55 schreef Skv het volgende:
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/2622/dsc000499br.th.jpg]afbeelding][/URL]
schop
Mooi.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:04 schreef pascalheister het volgende:
weer eens een fototje van mijn dvd's, was al weer lang geleden. Nieuwe billy staat nog steeds op de planning
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/dvdcollectie_.jpg]afbeelding][/url]
Welke box staat daar rechts naast Nemo en McQueen box ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:04 schreef pascalheister het volgende:
weer eens een fototje van mijn dvd's, was al weer lang geleden. Nieuwe billy staat nog steeds op de planning
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/dvdcollectie_.jpg]afbeelding][/url]
Dat ziet er uit als de 10th Anniversary Box van The Shawshank Redemption.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:41 schreef Durbin het volgende:
Welke box staat daar rechts naar je Nemo en McQueen box ?
Jupquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef NRH het volgende:
[..]
Zijn dat rechtsboven boeken van Snelle Jelle?![]()
On topic: Heb geen mooie versies en mijn ca. 140 dvd's zijn mooi weggestopt in lades, hier geen foto van mij dus.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef kinky_queen het volgende:
Ook maar weer 's een update van mijn kant:
Flodder 3quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Brammie1 het volgende:
kickje!
Mijn collectie:
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/9893/dsc001760la.th.jpg]afbeelding][/URL]
Beetje matige kwaliteit, weet ik. (De foto, niet de films)
Heb je die nausicaa en the cat returns toevallig nog ergens goedkoop vandaan gehaalt? Wil ze namelijk ook en er is wel een leuke aanbieding bij hmv.co.uk maar jah heb geen CC.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Brammie1 het volgende:
kickje!
Mijn collectie:
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/9893/dsc001760la.th.jpg]afbeelding][/URL]
Beetje matige kwaliteit, weet ik. (De foto, niet de films)
goedkoper als bij hmv krijg je hem denk ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je die nausicaa en the cat returns toevallig nog ergens goedkoop vandaan gehaalt? Wil ze namelijk ook en er is wel een leuke aanbieding bij hmv.co.uk maar jah heb geen CC.![]()
Zitten trouwens mooie titels tussen, jammer van de flodders.
Ik heb ze bij Play.com gehaald voor ¤24 per stuk, wel met CC.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je die nausicaa en the cat returns toevallig nog ergens goedkoop vandaan gehaalt? Wil ze namelijk ook en er is wel een leuke aanbieding bij hmv.co.uk maar jah heb geen CC.![]()
bijvoorbeeld op kleur, grootte, vorm of het beste: filmmaatschappijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Hoe moet ik ze dan sorteren? Op jaar of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |