quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef kinky_queen het volgende:
Ook maar weer 's een update van mijn kant:
Flodder 3quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Brammie1 het volgende:
kickje!
Mijn collectie:
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/9893/dsc001760la.th.jpg]afbeelding][/URL]
Beetje matige kwaliteit, weet ik. (De foto, niet de films)
Heb je die nausicaa en the cat returns toevallig nog ergens goedkoop vandaan gehaalt? Wil ze namelijk ook en er is wel een leuke aanbieding bij hmv.co.uk maar jah heb geen CC.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Brammie1 het volgende:
kickje!
Mijn collectie:
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/9893/dsc001760la.th.jpg]afbeelding][/URL]
Beetje matige kwaliteit, weet ik. (De foto, niet de films)
goedkoper als bij hmv krijg je hem denk ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je die nausicaa en the cat returns toevallig nog ergens goedkoop vandaan gehaalt? Wil ze namelijk ook en er is wel een leuke aanbieding bij hmv.co.uk maar jah heb geen CC.![]()
Zitten trouwens mooie titels tussen, jammer van de flodders.
Ik heb ze bij Play.com gehaald voor ¤24 per stuk, wel met CC.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je die nausicaa en the cat returns toevallig nog ergens goedkoop vandaan gehaalt? Wil ze namelijk ook en er is wel een leuke aanbieding bij hmv.co.uk maar jah heb geen CC.![]()
bijvoorbeeld op kleur, grootte, vorm of het beste: filmmaatschappijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Hoe moet ik ze dan sorteren? Op jaar of zo?
Dat is de engelse versie. Regio2 UK dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
vraagje, ik zag net ergens bij een collectie fifth element voorbij komen in die hoes die de kleuren heeft van de taxi. Welke regio/versie is dat? En is die nog ergens te koop (weet iemand dat toevallig?)
Ik dank u hartelijk. Eens kijken of ik die ergens bestellen kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat is de engelse versie. Regio2 UK dus.
Ik heb hem bij de Fame gekocht toendertijd. In de actie van 2v25 euro. Maar ik weet niet of ze hem nog hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
vraagje, ik zag net ergens bij een collectie fifth element voorbij komen in die hoes die de kleuren heeft van de taxi. Welke regio/versie is dat? En is die nog ergens te koop (weet iemand dat toevallig?)
quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef Durbin het volgende:
Een nieuwe update:
Linksboven
Linksonder
Rechtsboven
Rechtsonder
Excuus voor de kwaliteit van de foto's, maar dat is te wijten aan deTrust-camera.![]()
Wel genoeg geld om een vrachtlading aan DVD's te kopen maar niet genoeg om een fatsoenlijke camera aan te schaffen?quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef Durbin het volgende:
Een nieuwe update:
Linksboven
Linksonder
Rechtsboven
Rechtsonder
Excuus voor de kwaliteit van de foto's, maar dat is te wijten aan deTrust-camera.![]()
Wat heeft het één in godsnaam met het ander te makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel genoeg geld om een vrachtlading aan DVD's te kopen maar niet genoeg om een fatsoenlijke camera aan te schaffen?![]()
![]()
Ik heb een hele fatsoenlijke spiegelreflexcamera, dus waarom dan ook nog een dure digitale camera aanschaffen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wel genoeg geld om een vrachtlading aan DVD's te kopen maar niet genoeg om een fatsoenlijke camera aan te schaffen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |