Dat is de engelse versie. Regio2 UK dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
vraagje, ik zag net ergens bij een collectie fifth element voorbij komen in die hoes die de kleuren heeft van de taxi. Welke regio/versie is dat? En is die nog ergens te koop (weet iemand dat toevallig?)
Ik dank u hartelijk. Eens kijken of ik die ergens bestellen kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat is de engelse versie. Regio2 UK dus.
Ik heb hem bij de Fame gekocht toendertijd. In de actie van 2v25 euro. Maar ik weet niet of ze hem nog hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
vraagje, ik zag net ergens bij een collectie fifth element voorbij komen in die hoes die de kleuren heeft van de taxi. Welke regio/versie is dat? En is die nog ergens te koop (weet iemand dat toevallig?)
quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef Durbin het volgende:
Een nieuwe update:
Linksboven
Linksonder
Rechtsboven
Rechtsonder
Excuus voor de kwaliteit van de foto's, maar dat is te wijten aan deTrust-camera.![]()
Wel genoeg geld om een vrachtlading aan DVD's te kopen maar niet genoeg om een fatsoenlijke camera aan te schaffen?quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef Durbin het volgende:
Een nieuwe update:
Linksboven
Linksonder
Rechtsboven
Rechtsonder
Excuus voor de kwaliteit van de foto's, maar dat is te wijten aan deTrust-camera.![]()
Wat heeft het één in godsnaam met het ander te makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel genoeg geld om een vrachtlading aan DVD's te kopen maar niet genoeg om een fatsoenlijke camera aan te schaffen?![]()
![]()
Ik heb een hele fatsoenlijke spiegelreflexcamera, dus waarom dan ook nog een dure digitale camera aanschaffen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wel genoeg geld om een vrachtlading aan DVD's te kopen maar niet genoeg om een fatsoenlijke camera aan te schaffen?![]()
![]()
Ten eerste begin jij zelf over de brakke kwaliteit van de plaatjes van jouw 'goedkope' Trust camera. Dat jij daarnaast een spiegelreflexcamera bezit, had ik ook niet kunnen ruiken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb een hele fatsoenlijke spiegelreflexcamera, dus waarom dan ook nog een dure digitale camera aanschaffen.![]()
En voor de overige reacties: dank.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef Durbin het volgende:
Een nieuwe update:
Linksboven
Linksonder
Rechtsboven
Rechtsonder
Die van mij zit nog keurig in seal. Ben er nog niet aan toe gekomen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey Durb, hoe is die Scum Steelbook je bevallen? Mooie uitgave? Hij lijkt me gaaf, mag 'm als 't goed is ook ontvangen over enkele dagen
Thx.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:36 schreef Chielus het volgende:
zit er erg strak uit Durbin,
even een vraagje, waar ben je nu het meest trots op.
Ja maar dan moet ik sommige dvd's recht neerzetten. En ze staan zoo mooi zoquote:Op maandag 5 december 2005 21:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat is toch nog lang niet vol? Ik zie echt nog genoeg ruimte hoor.
Over Homer, geef ik je geen ongelijk. Inderdaad.. wat een rotverpakkingquote:Op maandag 5 december 2005 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geinig, al moet ik wel zeggen dat je er ook wat troep tussen hebt staan. Ik noem: Buffy, X-Files, die afschuwelijk lelijke Homer Simpson-kop...
DieHard Trilogy? Hmz... moet ik maar een keer kopen danquote:dit is wel een reminder voor een paar items: MIB 4-disc, Gladiator 3-disc, Robocop Trilogy en (die zie ik bij jou niet maar wil ik wel) de Die Hard-Trilogy R2UK. Maar ik ben blut.
want als je 40 dvds hebt gaat dit niet op??quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef sizzler het volgende:
Voor de mensen die meer dan 50 DVD's hebben: kijken jullie die films ook wel vaak genoeg om minder te betalen dan wanneer je hem had gehuurd? (zeg 6 keer per film)?
Ik tel in totaal:quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef sizzler het volgende:
Voor de mensen die meer dan 50 DVD's hebben: kijken jullie die films ook wel vaak genoeg om minder te betalen dan wanneer je hem had gehuurd? (zeg 6 keer per film)?
Nee, ik kijk ze 1 á 2 keer.quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef sizzler het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 21:41 schreef Chielus het volgende:
[..]
want als je 40 dvds hebt gaat dit niet op??
Een DVD verzameling is zoiezo niet economisch verantwoord, maar je hebt wel een collectie die een bepaalde waarde vertegenwoordigd, plus het is gewoon gaaf om mooie ediies van sommige dingen te hebben. Eigenlijk geld hetzelfde voor boeken, waarom koop je een boek, je kunt hem immers ook lenen in de Bibliotheek.
Hebzuchtquote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef sizzler het volgende:
Nee, kwantum...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:09 schreef AversusZ het volgende:
Mooie collectie Dizer!![]()
ook leuke opstelling, zo zou ik het ook wel willen doen want momenteel ligt het op 1 grote stapel. Zijn de bekende kasten van Ikea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |