Aardig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef kinky_queen het volgende:
Ook maar weer 's een update van mijn kant:
..plaatjes..
Leonquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef blieblie het volgende:
Ff vraagje voor de DVD freaks onder ons. Ik zoek een Nederlands ondertitelde versie van "Leon aka The Professional"...
Maar als je Leon echt goed wilt zien moet je natuurlijk de DC hebben en die is niet Nl subbed te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Erg mooie collectie KQ. Bij dit soort collecties voel ik me dan toch weer best klein
[..]
Leon
Deze versie is nederlands ondertiteld. Of hij ergens anders goedkoper te krijgen is weet ik zo niet maar er zijn vast wel andere hier die je daar mee kunnen helpen.
Super!! Dank jequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Erg mooie collectie KQ. Bij dit soort collecties voel ik me dan toch weer best klein
[..]
Leon
Deze versie is nederlands ondertiteld. Of hij ergens anders goedkoper te krijgen is weet ik zo niet maar er zijn vast wel andere hier die je daar mee kunnen helpen.
Wat houdt dat DC in dan??quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar als je Leon echt goed wilt zien moet je natuurlijk de DC hebben en die is niet Nl subbed te krijgen
Hmz.. ik moet nog een mooie versie hebben van Leon voor een leuke prijsquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar als je Leon echt goed wilt zien moet je natuurlijk de DC hebben en die is niet Nl subbed te krijgen
Over jouw collectie gesproken, wanneer krijgen we daar eens een update van?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef Timo20 het volgende:
wat een collecties![]()
en ik maar blij zijn met mijn collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |