Om eerlijk te zijn vind ik alleen die kerel z'n merchandise geinig, die dvd's vind ik niet zo bijzonderquote:
Eigenlijk heb ik met zijn merchandising ook niet zoveel. Ik vind die helm van LOTR en die skull van Terminator wel mooi, maar voor de rest doet het me weinig. Ik vind het wel érg mooi en stijvol uitgestald allemaal, dat wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik alleen die kerel z'n merchandise geinig, die dvd's vind ik niet zo bijzonder
OMFG wat een collectie, erg super, maar je zult wel vast geen vrouw of vriendin hebben he?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:00 schreef kinky_queen het volgende:
Heb ook maar weer eens wat nieuwe plaatjes geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is niet zijn echte collectie. Het is van een duitser (dat uberhaupt niemand die duitse titels op sommige dvd's opvalt).quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:52 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
OMFG wat een collectie, erg super, maar je zult wel vast geen vrouw of vriendin hebben he?
donequote:Op zondag 19 juni 2005 03:05 schreef pascalheister het volgende:
zet dat reageren in je fotoboek eens aan
Gewone 1 disc UK..quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:58 schreef dvdfreak het volgende:
Hey Dr_Evil welke versie is die TaxiDriver
Neem een billy.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:42 schreef newyorkcity het volgende:
hee mensen. Mooie collecties hoor. Ik vraag me alleen af waar jullie die kasten kopen? Ik heb zelf een benno, maar zoek eigenlijk iets groters, dat niet te duur is...
Ik had 1 van de belangrijkste fotos er nog niet op gezet bij deze danquote:Op zondag 26 juni 2005 01:04 schreef FremantleDockers het volgende:
He rudyooms, ik mis de sentinel en apu? Zouden er mooi tussen staan, alle andere matrix-merchandise heb je zo te zien wel zo ongeveer.
Rare vraag (algemeen), maar wat is een benno? Zijn dat vitrinekasten van ikea?
Benno is toch veel minder diep, volgens de Ikea site is de Billy 28 Centimeter diep, en de Benno 17 centimeter diep. Niet echt mooi, als je bijvoorbeeld je Benno tussen twee stoere Billy kasten wil zetten.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef Shogo het volgende:
Nope, Je kan je benno er netjes naast houden en die billy is best netjes en groot en prijs valt ook wel mee.
Ik ben gegaan voor de simpele optie; het zelf ophangen van planken. Een aantal van ruim 2 meter 50 breed, vier muurrails, vier steunen per plank, steuntjes aan de uiteindes van de planken en een klein plintje óp de planken zodat de dvd's mooi op één lijn staan. Volgens mij was ik voor minder dan 150 euro klaar en had ik ruim 20 meter aan opbergruimte erbij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef RuneRose het volgende:
Iemand misschien een suggestie, behalve de Billy natuurlijk![]()
Heb je de posts tussen die van hem en die van jouw wel gelezen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:38 schreef Dizzee het volgende:
hej kinqy_queen, mooie gedaan.![]()
Waar heb je die dvd-steuntjes gehaald?
Goeie tip.quote:
Nu wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:09 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je de posts tussen die van hem en die van jouw wel gelezen?
Nee, maar soortgelijke standaards kun je ook bij Blokker halen. Het zijn de bordenstandaards die veelal gebruikt worden ervoor.quote:
Pffwoah!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef Smots het volgende:
Ehm.. niet echt een foto van mijn dvd collectie, maar wel een foto van het apparaat waar ik mijn collectie op bekijk:
http://picserver.student.utwente.nl/?action=view_image&id=854Q7WCL2KC7
D'r loopt zelfs een konijn rond op de foto.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:18 schreef Cheiron het volgende:
Je mag wel eens opruimen!
(Mooi ding hoor!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |