welke diameter heeft dat ding?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef Smots het volgende:
Ehm.. niet echt een foto van mijn dvd collectie, maar wel een foto van het apparaat waar ik mijn collectie op bekijk:
http://picserver.student.utwente.nl/?action=view_image&id=854Q7WCL2KC7
zo'n mooi scherm, en dan zo'n lullig dvd setjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef Smots het volgende:
Ehm.. niet echt een foto van mijn dvd collectie, maar wel een foto van het apparaat waar ik mijn collectie op bekijk:
127 cmquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:13 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
welke diameter heeft dat ding?
Drie keer raden wat de eerste aankoop is die ik binnenkort ga doen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zo'n mooi scherm, en dan zo'n lullig dvd setje![]()
Wat heb jij thuis staan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
oh dan is hij even groot als de mijne, lijkt wel groter op die foto
Mijn god hee.... als ik zou acteren zou ik in real size op je tv verschijnen..... (bijna dan he)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef Smots het volgende:
ben je zo klein?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god hee.... als ik zou acteren zou ik in real size op je tv verschijnen..... (bijna dan he)
Dankjequote:Op zondag 7 augustus 2005 17:39 schreef Hare het volgende:
Echt super super mooi! Een van de mooiste, uitgebreidste collecties die ik heb gezien!
Prachtig!![]()
![]()
Vraag me trouwens wel af waar de LoTR Wooden Box en Amelie Japan Tin zijn. Je hebt volgens mij elke mooie set die er is, alleen die twee niet???
Argh! slet!quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:22 schreef kinky_queen het volgende:
Heel mooi k00s maar dat had ik al gezegd.
![]()
Kan je hem beter bij mij bestellenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:09 schreef k00s het volgende:
[..]
Argh! slet!![]()
Snel maar weer het venster gesloten, straks bestel ik hem nog perongeluk
KQ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:26 schreef RijstNatie het volgende:
Hulde aan K_Q
Waar haal je die mooie dvd setjes?
Linkje...
Haal ze altijd bij k00squote:Op zondag 7 augustus 2005 23:26 schreef RijstNatie het volgende:
Hulde aan K_Q
Waar haal je die mooie dvd setjes?
Linkje...
Zodra ik hem wil bestellen, kom ik wel weer ff naar je toe hoor harequote:Op zondag 7 augustus 2005 22:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan je hem beter bij mij bestellen
Maareh, als LoTR fan heb je geen interesse in die Wooden Box?
Inderdaad, wacht maar tot die pre-orders van je gaan shippenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Merchandise is de (financiële) doodsteek voor alle dvd verzamelaars
Dat mag nog wel ff wachten, financieel gezien dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:42 schreef k00s het volgende:
Inderdaad, wacht maar tot die pre-orders van je gaan shippen
regio 4 kan ook op een regio 2 speler toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:14 schreef slindenau het volgende:
Hmm, ik heb zojuist een R4 dvd besteld...maar die kan ik niet afspelen.
Gelukkig heb ik de schijfjes zelf al 2x, dus dat zit wel goed.
[afbeelding]
Zijn dat broertjes!?!?!?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:15 schreef kinky_queen het volgende:
Waar blijven de fotoos van de gebroeders Ash en AntiChrist?
![]()
Haha, ik, daaaaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:10 schreef Little_Meanie het volgende:
vette collectie k00s, al één van de betere die hier langsgekomen is?
wat ik mij afvraag, wie heeft er eigenlijk het meeste DVDs? kinky_queen of Hare?
OI!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
Sterker nog, het zijn nichten van elkaar
![]()
Ja, dat is precies mijn idee,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef kinky_queen het volgende:
Zorg wel dat je iig afspreekt met je vriendin/vrouw/vriendAntiChrist dat je een 'eigenkamer' krijgt, dat heb ik ook gedaan
![]()
Het kan idd altijd leuker.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:43 schreef slindenau het volgende:
Nog niet leuk genoeg. Ik verwacht de giftset van FOTR deze week uit Amerika.
Zeg stinkhoeren!!! laat mij er eens lekker tussen uitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:11 schreef Ash het volgende:
[..]
Ja, dat is precies mijn idee,
ik hoef geen schoonfamilie/antichristetc die met hun vette vingertjes aan mijn collectie zitten!
Moet een grote slot, met irisscan op de deur!
bij de blokker kan je hem vandaan halen, ik zag ze vandeweek staan maar een paar euro dacht ik. het was volgens mij voor een bord bedoeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:36 schreef RijstNatie het volgende:
die plastic dingen waarop je de dvd zo mooi in kan leggen, waar kan je die kopen? en hoe duur ?
Ik heb er nu ook een stuk of 10, dat is wel een mooi beginquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:43 schreef RijstNatie het volgende:
goeie tip
ik ga er gelijk 10 halen
Netjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef slindenau het volgende:
Mn LOTR collectie wordt steeds groter, moet nu alleen nog van de FOTR R1 af.
[[url=http://84.24.0.111/dvd/HPIM9326_small.jpg]afbeelding][/url]
Klik voor 2048*nogwat.
Same herequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Hopen dat ik morgen m`n nog 2 resterende orders binnen krijg, dan zal ik dit weekend ook weer eens pics maken
ben wel weer eens benieuwd naar je picsquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:00 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zou het bijna verkeerd lezen
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:55 schreef k00s het volgende:
Hier een aantal foto's van mijn DVD + Merchandise collectie:
--te mooi om nog een keer te zien--
Meteen kopen. Hele mooie giftset.quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef knep het volgende:
Hm die Kill Bill box is toch wel verleidelijk.
Yepquote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef RuneRose het volgende:
Dat ziet er smakelijk uit, MrX1982.Heb je ook een profiler?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |