Mjah denk het wel. Lijstje bijgewerkt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
FuifDuif kan nu echt wel geschrapt neem ik aan.En LivEliveD dus ook?
Hij zou nog proberen op de aftermeet te komenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
FuifDuif kan nu echt wel geschrapt neem ik aan.En LivEliveD dus ook?
De slingermeet in Groningen, waar Haushofer de slinger van Foucalt zal demonstreren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef whosvegas het volgende:
Voor iedereen die gaat, veel plezier!
Staat er al een volgende meet in de planning? Dan ben ik zeker van de partij!
Kun je anders een telefoonnummer mailen? Dan kunnen we zaterdag gewoon kijken hoe de stand is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Omkron het volgende:
Ja.. maar ik weet niet of ik dan in staat ben.. ik ga onder verdoving (ruggeprik) en ik krijg een roesmiddel door mijn aderen heen gespoten..
En misschien doet het wel pijn.. of moet ik absolute rust houden de eerste paar dagen.. ?
![]()
Nou ja, misschien moet je even iemands telefoonnummer hebben dan kun je bellen of sms'en als je komt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Omkron het volgende:
Ja.. maar ik weet niet of ik dan in staat ben.. ik ga onder verdoving (ruggeprik) en ik krijg een roesmiddel door mijn aderen heen gespoten..
En misschien doet het wel pijn.. of moet ik absolute rust houden de eerste paar dagen.. ?
![]()
Okquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef Omkron het volgende:
Mochten jullie een tijdje niets meer van me horen.. dan kunnen jullie jezelf via mijn voicemail aanmelden voor mijn begrafenis.. ok..?![]()
De nabestaanden zullen dan een uitnodiging versturen..![]()
Oh, ik heb de OP gecopy/paste... Lijkt me wel handig om nu definitief te besluiten. Wat doen we dus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:40 schreef Doffy het volgende:
Het is dus meetingpoint CS, ipv Babylon?
Wat hij zegt.quote:
Jah... dat komt er dus op neer dat je dan alsnog iets gaat afspreken.quote:
De meeting point dus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef Maethor het volgende:
[..]
Jah... dat komt er dus op neer dat je dan alsnog iets gaat afspreken.
'Waar ben jij nu?'
- 'Bij <herkenningspunt X>'
'OK, lopen wij daar ook heen'
of
'Wij staan bij <herkenningspunt Y>, kom hier maar heen'
Dan kunnen we beter gelijk ergens afspreken.
Waar was die?quote:
Wat mij betreft wel.quote:
De stationshal is het station. En er is inderdaad een kantoorboekhandelquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Maethor het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Maar 'CS' lijkt me nogal ruim.![]()
Is er niet een stationshal, of een Bruna ofzo?
Zou ik ook zeggen, maar de ervaring leert dat wat ik vanzelfsprekend vind, voor iemand anders voor meerdere interpretaties vatbaar kan zijn.quote:
Die maar doen dan? Heeft ie ook een naam?quote:En er is inderdaad een kantoorboekhandel
En dan wegrennen als het tegenvalt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:04 schreef Omkron het volgende:
Spreek dan gewoon af bij de tijdschriftenwinkel.. dan kan iedereen dat wat vroeger is zich een beetje vermaken door een tijdschrift door te bladeren.. en ondertussen verdekt de aanwezige mensen te analyseren.. (wel of geen Fok! ker..)![]()
Of stug blijven doorbladeren in de eindeloze reeks tijdschriften totdat iedereen vertrokken is..quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dan wegrennen als het tegenvalt.
Het is haast zeker een Brunaquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef Maethor het volgende:
Maar serieus... zullen we bij die tijdschriftenwinkel afspreken dan?
en zijn er niet twee verschillende op Den Haag CS?
Den Haag CS is een erg onoverzichtelijk station.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef Maethor het volgende:
Bij deze!
Ik heb als alles goed gaat Haus én Lupa bij me, dus qua telefoneren zal het wel goedkomen.Maar dat is dus nu niet meer nodig!
Dat zeg ik, ik heb wat GSM-nummers, dus als ik verdwaal helpen jullie mij vast wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou ben ik plannerig, maar jullie doen nu gewoon hysterisch.We vinden elkaar heus wel!
Jahaa... maar ik wil het zonder bellen voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We vinden elkaar heus wel!
Dan kunnen we het niet vinden en komen we vanzelf groepjes fokkers tegen ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Jahaa... maar ik wil het zonder bellen voor elkaar kunnen krijgen.En Den Haag CS mag dan onoverzichtelijk zijn, we lopen daar gewoon net zolang rond tot we een tijdschriftenwinkel zien.
SMS'en mag ook, ik heb ook een broertje dood aan telefoneren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef Maethor het volgende:
Jahaa... maar ik wil het zonder bellen voor elkaar kunnen krijgen.En Den Haag CS mag dan onoverzichtelijk zijn, we lopen daar gewoon net zolang rond tot we een tijdschriftenwinkel zien.
Ik heb em alquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien is het handig als iedereen het nummer van één centrale persoon heeft. Van mij bijvoorbeeld.Zal ik mijn nummer aan iedereen mailen?
Volgens mij heb ik van iedereen al zo'n beetje een nummer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien is het handig als iedereen het nummer van één centrale persoon heeft. Van mij bijvoorbeeld.Zal ik mijn nummer aan iedereen mailen?
Ik heb jouw nummer niet en jij mijn e-mailadres niet, maar wij zien elkaar wel in de trein. Dan lijkt het me verder ook niet nodig dat ik iemand mijn telefoonnummer mail.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We vinden het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kunnen we het niet vinden en komen we vanzelf groepjes fokkers tegen ofzo?
Okeequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij heb ik van iedereen al zo'n beetje een nummer.
Althans, van de mini-groepjes van minimaal 1 persoon, en voor de rest van bijna alle meetgangers..
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Of gaan RC en Geartsjuh met de Friesland-gang mee?
Geartsje twijfelde nog idd. Laten we er maar niet vanuit gaan (dat ze met ons opreizen).quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is niet eens zeker of zij wel komen, toch?
Over 35 uur zit ik al in de trein.quote:
Hoe laat trein nemen wij vanuit Groningen?quote:
is dat voor de heenreis, of voor de terugreis?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:35 schreef Reya het volgende:
Ik twijfel nog tussen een rechtstreekse trein en een trein met overstap...in een rechtstreekse trein kun je namelijk slapen, bij een overstap kun je die dan per ongeluk missen
Het hangt een klein beetje nog van het weer morgen af.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog één nachtje!Hebben jullie allemaal al je mooiste kleertjes uitgezocht?
Bewolkt en 15 graden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef Alicey het volgende:
Het hangt een klein beetje nog van het weer morgen af.
En je moest mij nog een pak slaag geven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We krijgen het nog druk, ik moet ook nog gekruisigd.
Ik heb je gemaild.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hoe laat trein nemen wij vanuit Groningen?
Waarschijnlijk wordt de trein gesplitst in Zwolle. Als ik van en naar het noorden reis zie ik hetzelfde als er een trein gaat waarvan de ene helft naar Groningen gaat en de andere helft naar Leeuwarden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens de NS Planner moeten we in Zwolle overstappen, maar die trein in Zwolle vertrekt vanaf hetzelfde spoor als de trein waar we uit komen. De vorige keer dat ik die reis in de planner gooide, hoefde ik niet over te stappen.
Jouw trein komt aan die van ons vast, en dan moet jij even overstappen en bij ons komen zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens de NS Planner moeten we in Zwolle overstappen, maar die trein in Zwolle vertrekt vanaf hetzelfde spoor als de trein waar we uit komen. De vorige keer dat ik die reis in de planner gooide, hoefde ik niet over te stappen.
Oh, de NS houdt rekening met onze meet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:02 schreef Maethor het volgende:
Jouw trein komt aan die van ons vast, en dan moet jij even overstappen en bij ons komen zitten.
Ja, als 'ie teruggaat wordt 'ie gesplitst. Als 'ie heengaat komen ze juist aanelkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Waarschijnlijk wordt de trein gesplitst in Zwolle. Als ik van en naar het noorden reis zie ik hetzelfde als er een trein gaat waarvan de ene helft naar Groningen gaat en de andere helft naar Leeuwarden.
Soms ook gesplitst in een deel naar Rotterdam en een deel naar Den Haag en/of Schiphol/Amsterdam. Maar dat gebeurt dan weer meestal in Utrecht of Amersfoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, als 'ie teruggaat wordt 'ie gesplitst. Als 'ie heengaat komen ze juist aanelkaar.
Ik denk gewoon lopen. Lupa draait een kaartje uit en weet de weg.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:06 schreef Maethor het volgende:
Trouwens, gaan we in Den Haag ook nog gebruik maken van openbaar vervoer? Of is alles te lopen? (als dat zo is, geef ik daar ook meteen de voorkeur aan)
Omniversum schijnt iets van 5, 6 km van het station te zijn, toch Alicey?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:06 schreef Maethor het volgende:
Trouwens, gaan we in Den Haag ook nog gebruik maken van openbaar vervoer? Of is alles te lopen? (als dat zo is, geef ik daar ook meteen de voorkeur aan)
Oh. Waar haal ik zo'n kaartje dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
Ik denk gewoon lopen. Lupa draait een kaartje uit en weet de weg.
www.map24.nlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh. Waar haal ik zo'n kaartje dan?
Ik dacht het wel ja. 4 kilometer of zoiets.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omniversum schijnt iets van 5, 6 km van het station te zijn, toch Alicey?
je kunt toch gewoon zeggen van X naar X?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat map24 is zwaar waardeloos. Om de een of andere reden willen die me van Zoetermeer naar het Omniversum laten lopen. Ik vind dat wat overdreven.
Dan is jouw pc behekstquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En die wil niet inzoomen.Als ik op het inzoomknopje klik gebeurt er niks.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het zal wel komen doordat ik Firefox heb ofzo.
Inderdaad alleen een gelegenheid bij het Omniversum zelfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Omkron het volgende:
En ow ja.. ik las ergens dat jullie eerst de kaartje wilden ophalen en daarna wat gaan drinken ofzo.. maar er zit niet echt wat in de buurt ofzo..
Ah, daar heb ik een goeie gevonden. Routemaster.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef Omkron het volgende:
http://www.vakantiesites.com/routeplanners.htm
Daar ben ik vorige week nog geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
Desnoods drinken we wat in het Gemeentemuseum, en kunnen we ook eens Victory Boogie Woogie bekijken
[afbeelding]
Een routekaartje.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef Omkron het volgende:
En..? Kunnen ze voor een echt Omiversum toegangskaartje doorgaan..?![]()
Je kunt morgen de proef op de som nemen. Ik zal de leiding nemen. Komen we er niet, dan heb jij gelijk.quote:
Dan zullen we elke God nodig hebben die we nog niet tot op het bot gekrenkt hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt morgen de proef op de som nemen. Ik zal de leiding nemen. Komen we er niet, dan heb jij gelijk.
Den Haag is een grote enge drukke stad!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou stenen doen als ik jullie was.
Zeg, ik heb 4000 kilometer door Texas gecrosst vorig jaar zonder ook maar één keer te verdwalen. Den Haag moet ook lukken.
Nou, iets liever mag wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan zullen we elke God nodig hebben die we nog niet tot op het bot gekrenkt hebben
en die anderen ook
Maar lang niet ze erg als Rotterdam..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Den Haag is een grote enge drukke stad!
Het zou best kunnen, ik ken Den Haag niet zo erg goed.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Omkron het volgende:
Mensen.. ik ga ervandoor.. even mijn tas inpakken en dan op naar het ziekenhuis..
Veel plezier alvast.. mocht ik er niet zijn..
Hee te gek!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
Mijn vriendin kijkt nu naar de slinger van Haushofer.
Maar ik kan ook alvast melden dat Geartsjuh en ikke morgen gewoon op de meet aanwezig zijn.
Je loopt natuurlijk de kans dat ze gewoon niet meer terugkomt. Zo'n enorme slinger is niet niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
Net nu ik er niet ben...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
Nee daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je loopt natuurlijk de kans dat ze gewoon niet meer terugkomt. Zo'n enorme slinger is niet niks.
Gaan jjj en Haushofer op de meet showen wie de grootste slinger heeft?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook een beetje bang voor. Hoewel ik redelijk mee kan in de concurrentie denk ik
.
God, jij bent echt in een erge bui vandaag.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaan jjj en Haushofer op de meet showen wie de grootste slinger heeft?
God, ik ben echt in een erge bui vandaag.![]()
Is dat zo vermoeiend dan, die uitleg geven?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:46 schreef Maethor het volgende:
Net nu ik er niet ben...![]()
Ik heb er dinsdag- en woensdagmiddag gestaan (uitleg geven, zorgen dat iedereen er met zn vingers afblijft) maar was er nu wel weer even zat van.
Nee, eigenlijk is het juist heel erg leuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Is dat zo vermoeiend dan, die uitleg geven?
Mits niemand daar bezwaar tegen heeftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Alicey het volgende:
Gaan jjj en Haushofer op de meet showen wie de grootste slinger heeft?
Nou, hier is er al één om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mits niemand daar bezwaar tegen heeft.
We maken er gewoon een orgie van.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij moeten dan natuurlijk ook ergens mee over de brug komen, anders is het niet eerlijk.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, open jij een nieuwe SC?
We zijn trouwens in de minderheid, dus het gaat dan inderdaad wel de nodige energie kosten als we het zouden willen verdelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik dan eik net weer te ouderwets voor. Ik hou vooral van 1 op 1 seks.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
We zijn trouwens in de minderheid, dus het gaat dan inderdaad wel de nodige energie kosten als we het zouden willen verdelen.
Voor jou kunnen we nog wel wat leuke mannen zoeken hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze af van deze kansloze meet
Je hebt commercieel inzicht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dan kunnen we het meteen filmen, dat levert geld op.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:02 schreef Doffy het volgende:
Ik meld me bij deze af van deze kansloze meet
Nee dank je. I've had my share. En daarbij, ik wil geen Hagenezenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:03 schreef Alicey het volgende:
Voor jou kunnen we nog wel wat leuke mannen zoeken hoor.
Lupa neemt er wel een paar uit Friesland mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee dank je. I've had my share. En daarbij, ik wil geen Hagenezen
Is dat een probleem?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:30 schreef Alicey het volgende:
Als er niemand komt moeten Lupa en ik het straks met elkaar doen.
Eh... Eh... Eh...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef Maethor het volgende:
Is dat een probleem?
Ja, en ik studeer bedrijfskunde.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd de serieusheid zelve?
Er komen ook serieuze mensen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Reya het volgende:
Na wat ik gelezen heb durf ik niet meer naar de meet te komen
Tuuwk wel! In werkelijkheid ben ik helemaal niet zo eng, en bovendien erg zwak en meegaand.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Reya het volgende:
Hausquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, en ik studeer bedrijfskunde.
[..]
Er komen ook serieuze mensen!
En terechtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Reya het volgende:
We gaan je sowieso niet meer slaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Ik zal anders braaf zijn en braaf me schikken naar Doffy, Maethor en Reya, mkay?
Ik mag niets meer van jullie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En je mag ook tijdens de meet geen sterke drank nuttigen.
Verder niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Is er iets wat ik nog wel mag van jullie? Zijn er nog dingen die ik moet van jullie?
Lief zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Is er iets wat ik nog wel mag van jullie? Zijn er nog dingen die ik moet van jullie?
Moeten: Mijn drank halen (+betalen)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Mooi zoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig het verwijt dat ik te lief ben, dus dat zal vast wel goed zitten.
Wat geemancipeerd liv.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Moeten: Mijn drank halen (+betalen)
Niet mag: Hierover klagen
Oh en dat woord moet verboden worden. Verder stel ik een sms service voor zodat ik je, waar je ook bent, kan verzoeken om drank van plek A naar blek B te krijgen.quote:
Neem zelf maar een touw en/of ketting mee, dan kun je daaraan gewoon een ruk geven als je iets nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh en dat woord moet verboden worden. Verder stel ik een sms service voor zodat ik je, waar je ook bent, kan verzoeken om drank van plek A naar blek B te krijgen.![]()
Ja, ik ook wel, al willen jullie me allemaal kort houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:50 schreef livEliveD het volgende:
Overigens heb ik er best veel zin in eigenlijk
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het valt voor Alicey doorgaans niet mee om van plek A naar plek B te komen. Laat staan met drank.
Das een win-win situatie. Wij prefereren jou in een dwangbuis. Jij vindt dat lekker. Lijkt me dus een prima plan. Overigens ga ik als WFL wel met me tijd mee en dus wordt het sms i.p.v. een ketting.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik ook wel, al willen jullie me allemaal kort houden
Dat haalt nou de hele lol er weer af.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das een win-win situatie. Wij prefereren jou in een dwangbuis. Jij vindt dat lekker. Lijkt me dus een prima plan. Overigens ga ik als WFL wel met me tijd mee en dus wordt het sms i.p.v. een ketting.
Ze krijgt voldoende gelegenheid om te oefenen denk ik zoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het valt voor Alicey doorgaans niet mee om van plek A naar plek B te komen. Laat staan met drank.
Ohquote:
Het gaat hier om kansberekening. Als het niet lukt om van A naar B te komen, drink ik uiteindelijk zelf het drankje op omdat ik anders uitdroog. Een bekend effect van alcohol is dat diverse geestelijke vermogens aangetast worden. De mogelijkheid bestaat dat ik uiteindelijk dan ook niet meer weet waar ik vandaan kom. Aan de andere kant bestaat ook de mogelijkheid dat ik feilloos van A naar B kom daarna.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ze krijgt voldoende gelegenheid om te oefenen denk ik zoAan het einde van de avond moet het lukken.
Gewoon ouderwetsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh
Nou ik sta als moderne man open voor suggesties
Het onzekerheidsprincipe van Alicey. Puik!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
Het gaat hier om kansberekening. Als het niet lukt om van A naar B te komen, drink ik uiteindelijk zelf het drankje op omdat ik anders uitdroog. Een bekend effect van alcohol is dat diverse geestelijke vermogens aangetast worden. De mogelijkheid bestaat dat ik uiteindelijk dan ook niet meer weet waar ik vandaan kom. Aan de andere kant bestaat ook de mogelijkheid dat ik feilloos van A naar B kom daarna.
Dat wordt discussiemateriaal voor morgen ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het onzekerheidsprincipe van Alicey. Puik!![]()
Tussen welke tijden mag ik praten?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:31 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil toch even een opbouwende doch corrigerende opmerking plaatsen. Gezien je de taak op je hebt genomen om mijn vochtgehalte op pijl te houden is het noodzaak om je hier volledig op te concentreren. Nu kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je neigt naar het hebben van het laatste woord tijdens het proces wat volwassen mensen classificeren als communicatie. Ik zou het dan ook wenselijk vinden om je slechts te richten op het gekozen takenpakket om op die manier je werkzaamheden te optimaliseren. Voor vragen kun je formulier A16 inleveren tussen 21:00 en 21:15 bij de centrale administratie.
*zucht*quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
Maar ik kan ook alvast melden dat Geartsjuh en ikke morgen gewoon op de meet aanwezig zijn.
U bent te goed voor mij weledele excellentie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*zucht*
Voor dit soort dingen moet je dus formulier 16A hebben die je kunt verkrijgen door formulier 45C in te vullen en deze is op te halen bij Annet van de administratie. Breng wel 10F mee voor de goedkeuring. Die goedkeuring kun je krijgen door 10F plus 67L bij mij in te leveren. 67L ligt in het kantoor van Gerda en daarvoor heb je alleen je toegangspas nodig (die je hopelijk niet weer bent kwijtgeraakt).
Maar omdat ik zo modern ben zal ik je vraag beantwoorden. Mocht je de indruk krijgen dat ik tegen je praat en daarbij termen gebruik als:
"Je mag de komende 10 seconden geluid produceren met je mond" waarna je 10 seconden lang tot 55 decibel mag produceren. Verder heb je nog wel je standaardteksten zoals "Alstublieft, hoogheid","Mijn nederige excuses" en "Wat is het toch fijn om voor u te werken". Die eerste gebruik je als je me iets geeft, die tweede als ik weer eens tot mijn grote ongenoegen je bij moet sturen en de laatste als ik in een groep ben zodat de rest het kan horen. Voor verdere vragen weet je de procedure.
Gezien de tijd die ik kwijt ben om je ervaring op te laten doen in de grote mensenwereld, vind ik het wenselijk om je arbeidsuren te vergroten en daarom trek ik twee vrije dagen in (totaal is nu 11 per jaar).
dan ben ik nog 1 minuut laterquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef Doffy het volgende:
Ik wil even melden dat ik te laat ga komen.
3 Minuten wel te verstaan. Anders moet ik een half uur eerder weg, en zo snel ben ik nooit op zaterdagochtend. Ik ben er dus om 12.03u. Onder allerhande voorbehouden, want volgens dienstregeling.
welke trein heb je dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef Reya het volgende:
En ik moet overstappen in Amersfoort. En gezien mijn ervaringen met de NS ben ik er niet gerust op
Ah waahhhh liefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:08 schreef Alicey het volgende:
U bent te goed voor mij weledele excellentie.
U bent de goedheid zelfde.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah waahhhh lief![]()
Ik geef je spontaan morgen vrij
*notitie maaktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:03 schreef Doffy het volgende:
Voor Amsterdammers die niet in dezelfde trein willen zitten als ik: ik heb de sneltrein van Amsterdam CS naar Den Haag CS van 11.13u, spoor 13a.
* livEliveD gooit een Scooby snackquote:
Volledige telecom-voorzieningquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:06 schreef Omkron het volgende:
Hoi.. ben ik weer.. vannuit het ziekenhuis bed +laptop+wireless internet..
Beterom, alles zonder problemen gelukt?quote:Viel allemaal reuze mee gelukking... en de zusters zijn erg leuk..
Braaf zo. En na de koffie mag je naar de meet?!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:12 schreef Omkron het volgende:
Ja.. is wel gelukt.. maar ik moet nog wel een nachtje blijven.. en voordat ik koffie krijg moet ik eerst plassen..![]()
Doffy.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:57 schreef qu63 het volgende:
Niemand die via schiphol reist?
Mooi! dan kan ik met hem alvast pre-meeten!quote:
Mijn trein gaat via Haarlem, geloof ik. Dacht ik. Weet niet zeker.quote:
Je komt via schiphol!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn trein gaat via Haarlem, geloof ik. Dacht ik. Weet niet zeker.
Dit is mijn laatste pre-meet-post. Mijn volgende post zal IRL zijn
Ik verwacht telkens dat je eruit ziet als Lucebert...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef Reya het volgende:
Oh ja, ik doe een roodgetinte blouse aan, ik ben blond en ik heb een pennenfetish. Dat is wel genoeg om mij te herkennen![]()
Slaap ze dan maar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga zo slapen want ik moet héél vroeg op!
Dat maak ik wel uit!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:46 schreef Reya het volgende:
En ik ben trouwens best een deceptie ivt Lucebert
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoezo nieuw? Hier nog steeds Koekiemonster hoor.
aiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef Omkron het volgende:
Ik ben weer thuis..
Maar lopen zal moeilijk voor me worden..
Ik denk dat de rest loopt vanaf CS.. We zijn ongeveer 12:00 op het station, dus ik schat dan zo 12.30 a 13.00 bij het omniversum??quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:47 schreef Omkron het volgende:
Hey.. ik zou mee kunnen volgens mij.. voel me wel ok.. maar ik kan niet echt veel lopen.. als ik alles met het OV zou afleggen kom ik er wel.. bus 24 en 17 gaan naar het omiversum..
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk ook niet weet.. Ik ben zelf ook nogal een probleemgeval op dat gebied, omdat ik zelf slecht rust kan houden enzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:56 schreef Omkron het volgende:
Weet niet of ik mee kan..(fysiek..) zie mijn andere topic in LIF..
Ik weet eigenlijk niet wat we met eten doen, dat is geloof ik nog niet bepaald..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:01 schreef Omkron het volgende:
En als we na afloop gaan eten..? Doen we dat dan in de buurt van het station..? Want daar stopt mijn bus weer.. dus hoef ik niet al te ver te strompelen..
en?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:07 schreef Omkron het volgende:
Misschien kan ik wel weer autorijden..
Even de koppeling 'droog' oefenen..
dan ga ik ff terug lezenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Omkron komt misschien op de aftermeet (Heb hem nu op IRC)
Ehm, dit *is* het meettopic toch?quote:Op zondag 12 juni 2005 04:11 schreef livEliveD het volgende:
Kut. Meettopic is dicht. Ach we praten hier wel verder
Foutjequote:Op zondag 12 juni 2005 04:16 schreef Schorpioen het volgende:
Ehm, dit *is* het meettopic toch?
Haha dat klopt!quote:Op zondag 12 juni 2005 01:43 schreef RATMEN het volgende:
Hebben jullie gegeten bij Jills in Den Haag. Zit ik daar op mijn FOK! vrije avondje, kom ik opeens FOK! WFL in het gastenboek tegen.
Erg leuk inderdaad. Voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 12 juni 2005 04:12 schreef Schorpioen het volgende:
Zeer geslaagde meet! Leuke mensen, leuke gesprekken, eigenlijk was het omiversum (dat filmpje van 50 minuutjes) slechts bijzaak, de rest was veel leuker! En Jills was erg lekker!
Ben je lekker vroeg wakkerquote:Op zondag 12 juni 2005 08:48 schreef Haushofer het volgende:
Soms kom je er op de vroege zondagochtender achter dat je de wekker vannacht per ongeluk een uurtje vooruit hebt gezet
Nieuw datum prikken dan maar?quote:Op zondag 12 juni 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Erg leuk inderdaad. Voor herhaling vatbaar.
Ow shit, daar moet ik eerst even over denken hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je een idee hebt voor een volgende keer, ga je gang.
Oja, jullie hadden Qu ontvoerd inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Het was weer gezellig. Jammer dat wij tweetjes er niet heel lang bij konden zijn maar ben toch wel erg blij dat ik me later goed genoeg voelde om toch te gaan.
En nu beneden even zien of Qu ook nog bij de levenden is..
Qu is bij jullie neergestreken?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
En nu beneden even zien of Qu ook nog bij de levenden is..
Waren jullie die groep die in het midden van Jills zat ?quote:
Het was volgens mij niet echt in het midden. We waren in ieder geval met 9 man (Later 11). Ik had een roze jurkje aan, dus als je iemand met een roze jurkje aan die tafel zag zitten was het de WFL-tafel.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waren jullie die groep die in het midden van Jills zat ?
Ik had gewoon géén wekker gezet.quote:Op zondag 12 juni 2005 08:48 schreef Haushofer het volgende:
Soms kom je er op de vroege zondagochtender achter dat je de wekker vannacht per ongeluk een uurtje vooruit hebt gezet
quote:
Dan heb je mij nog aangekeken toen je weggingquote:Op zondag 12 juni 2005 12:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was volgens mij niet echt in het midden. We waren in ieder geval met 9 man (Later 11). Ik had een roze jurkje aan, dus als je iemand met een roze jurkje aan die tafel zag zitten was het de WFL-tafel.
Ik kan het me niet direct herinneren, maar het zou zo kunnen. Onbewust zoek ik altijd oogcontact met mensen.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog aangekeken toen je wegging. Wij zaten met 2 mannen en 2 vrouwen aan een tafel bij het raam. Aan de rechterkant (bij het weggaan rechts). Ik had een rode longsleeve aan en de vent naast me had een kale kop
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |