Mjah denk het wel. Lijstje bijgewerkt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
FuifDuif kan nu echt wel geschrapt neem ik aan.En LivEliveD dus ook?
Hij zou nog proberen op de aftermeet te komenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
FuifDuif kan nu echt wel geschrapt neem ik aan.En LivEliveD dus ook?
De slingermeet in Groningen, waar Haushofer de slinger van Foucalt zal demonstreren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef whosvegas het volgende:
Voor iedereen die gaat, veel plezier!
Staat er al een volgende meet in de planning? Dan ben ik zeker van de partij!
Kun je anders een telefoonnummer mailen? Dan kunnen we zaterdag gewoon kijken hoe de stand is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Omkron het volgende:
Ja.. maar ik weet niet of ik dan in staat ben.. ik ga onder verdoving (ruggeprik) en ik krijg een roesmiddel door mijn aderen heen gespoten..
En misschien doet het wel pijn.. of moet ik absolute rust houden de eerste paar dagen.. ?
![]()
Nou ja, misschien moet je even iemands telefoonnummer hebben dan kun je bellen of sms'en als je komt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Omkron het volgende:
Ja.. maar ik weet niet of ik dan in staat ben.. ik ga onder verdoving (ruggeprik) en ik krijg een roesmiddel door mijn aderen heen gespoten..
En misschien doet het wel pijn.. of moet ik absolute rust houden de eerste paar dagen.. ?
![]()
Okquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef Omkron het volgende:
Mochten jullie een tijdje niets meer van me horen.. dan kunnen jullie jezelf via mijn voicemail aanmelden voor mijn begrafenis.. ok..?![]()
De nabestaanden zullen dan een uitnodiging versturen..![]()
Oh, ik heb de OP gecopy/paste... Lijkt me wel handig om nu definitief te besluiten. Wat doen we dus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:40 schreef Doffy het volgende:
Het is dus meetingpoint CS, ipv Babylon?
Wat hij zegt.quote:
Jah... dat komt er dus op neer dat je dan alsnog iets gaat afspreken.quote:
De meeting point dus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef Maethor het volgende:
[..]
Jah... dat komt er dus op neer dat je dan alsnog iets gaat afspreken.
'Waar ben jij nu?'
- 'Bij <herkenningspunt X>'
'OK, lopen wij daar ook heen'
of
'Wij staan bij <herkenningspunt Y>, kom hier maar heen'
Dan kunnen we beter gelijk ergens afspreken.
Waar was die?quote:
Wat mij betreft wel.quote:
De stationshal is het station. En er is inderdaad een kantoorboekhandelquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Maethor het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Maar 'CS' lijkt me nogal ruim.![]()
Is er niet een stationshal, of een Bruna ofzo?
Zou ik ook zeggen, maar de ervaring leert dat wat ik vanzelfsprekend vind, voor iemand anders voor meerdere interpretaties vatbaar kan zijn.quote:
Die maar doen dan? Heeft ie ook een naam?quote:En er is inderdaad een kantoorboekhandel
En dan wegrennen als het tegenvalt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:04 schreef Omkron het volgende:
Spreek dan gewoon af bij de tijdschriftenwinkel.. dan kan iedereen dat wat vroeger is zich een beetje vermaken door een tijdschrift door te bladeren.. en ondertussen verdekt de aanwezige mensen te analyseren.. (wel of geen Fok! ker..)![]()
Of stug blijven doorbladeren in de eindeloze reeks tijdschriften totdat iedereen vertrokken is..quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dan wegrennen als het tegenvalt.
Het is haast zeker een Brunaquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef Maethor het volgende:
Maar serieus... zullen we bij die tijdschriftenwinkel afspreken dan?
en zijn er niet twee verschillende op Den Haag CS?
Den Haag CS is een erg onoverzichtelijk station.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef Maethor het volgende:
Bij deze!
Ik heb als alles goed gaat Haus én Lupa bij me, dus qua telefoneren zal het wel goedkomen.Maar dat is dus nu niet meer nodig!
Dat zeg ik, ik heb wat GSM-nummers, dus als ik verdwaal helpen jullie mij vast wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou ben ik plannerig, maar jullie doen nu gewoon hysterisch.We vinden elkaar heus wel!
Jahaa... maar ik wil het zonder bellen voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We vinden elkaar heus wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |