Dan kunnen we het niet vinden en komen we vanzelf groepjes fokkers tegen ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Jahaa... maar ik wil het zonder bellen voor elkaar kunnen krijgen.En Den Haag CS mag dan onoverzichtelijk zijn, we lopen daar gewoon net zolang rond tot we een tijdschriftenwinkel zien.
SMS'en mag ook, ik heb ook een broertje dood aan telefoneren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef Maethor het volgende:
Jahaa... maar ik wil het zonder bellen voor elkaar kunnen krijgen.En Den Haag CS mag dan onoverzichtelijk zijn, we lopen daar gewoon net zolang rond tot we een tijdschriftenwinkel zien.
Ik heb em alquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien is het handig als iedereen het nummer van één centrale persoon heeft. Van mij bijvoorbeeld.Zal ik mijn nummer aan iedereen mailen?
Volgens mij heb ik van iedereen al zo'n beetje een nummer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien is het handig als iedereen het nummer van één centrale persoon heeft. Van mij bijvoorbeeld.Zal ik mijn nummer aan iedereen mailen?
Ik heb jouw nummer niet en jij mijn e-mailadres niet, maar wij zien elkaar wel in de trein. Dan lijkt het me verder ook niet nodig dat ik iemand mijn telefoonnummer mail.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We vinden het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kunnen we het niet vinden en komen we vanzelf groepjes fokkers tegen ofzo?
Okeequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij heb ik van iedereen al zo'n beetje een nummer.
Althans, van de mini-groepjes van minimaal 1 persoon, en voor de rest van bijna alle meetgangers..
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Of gaan RC en Geartsjuh met de Friesland-gang mee?
Geartsje twijfelde nog idd. Laten we er maar niet vanuit gaan (dat ze met ons opreizen).quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is niet eens zeker of zij wel komen, toch?
Over 35 uur zit ik al in de trein.quote:
Hoe laat trein nemen wij vanuit Groningen?quote:
is dat voor de heenreis, of voor de terugreis?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:35 schreef Reya het volgende:
Ik twijfel nog tussen een rechtstreekse trein en een trein met overstap...in een rechtstreekse trein kun je namelijk slapen, bij een overstap kun je die dan per ongeluk missen
Het hangt een klein beetje nog van het weer morgen af.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog één nachtje!Hebben jullie allemaal al je mooiste kleertjes uitgezocht?
Bewolkt en 15 graden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef Alicey het volgende:
Het hangt een klein beetje nog van het weer morgen af.
En je moest mij nog een pak slaag geven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We krijgen het nog druk, ik moet ook nog gekruisigd.
Ik heb je gemaild.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hoe laat trein nemen wij vanuit Groningen?
Waarschijnlijk wordt de trein gesplitst in Zwolle. Als ik van en naar het noorden reis zie ik hetzelfde als er een trein gaat waarvan de ene helft naar Groningen gaat en de andere helft naar Leeuwarden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens de NS Planner moeten we in Zwolle overstappen, maar die trein in Zwolle vertrekt vanaf hetzelfde spoor als de trein waar we uit komen. De vorige keer dat ik die reis in de planner gooide, hoefde ik niet over te stappen.
Jouw trein komt aan die van ons vast, en dan moet jij even overstappen en bij ons komen zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens de NS Planner moeten we in Zwolle overstappen, maar die trein in Zwolle vertrekt vanaf hetzelfde spoor als de trein waar we uit komen. De vorige keer dat ik die reis in de planner gooide, hoefde ik niet over te stappen.
Oh, de NS houdt rekening met onze meet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:02 schreef Maethor het volgende:
Jouw trein komt aan die van ons vast, en dan moet jij even overstappen en bij ons komen zitten.
Ja, als 'ie teruggaat wordt 'ie gesplitst. Als 'ie heengaat komen ze juist aanelkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Waarschijnlijk wordt de trein gesplitst in Zwolle. Als ik van en naar het noorden reis zie ik hetzelfde als er een trein gaat waarvan de ene helft naar Groningen gaat en de andere helft naar Leeuwarden.
Soms ook gesplitst in een deel naar Rotterdam en een deel naar Den Haag en/of Schiphol/Amsterdam. Maar dat gebeurt dan weer meestal in Utrecht of Amersfoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, als 'ie teruggaat wordt 'ie gesplitst. Als 'ie heengaat komen ze juist aanelkaar.
Ik denk gewoon lopen. Lupa draait een kaartje uit en weet de weg.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:06 schreef Maethor het volgende:
Trouwens, gaan we in Den Haag ook nog gebruik maken van openbaar vervoer? Of is alles te lopen? (als dat zo is, geef ik daar ook meteen de voorkeur aan)
Omniversum schijnt iets van 5, 6 km van het station te zijn, toch Alicey?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:06 schreef Maethor het volgende:
Trouwens, gaan we in Den Haag ook nog gebruik maken van openbaar vervoer? Of is alles te lopen? (als dat zo is, geef ik daar ook meteen de voorkeur aan)
Oh. Waar haal ik zo'n kaartje dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
Ik denk gewoon lopen. Lupa draait een kaartje uit en weet de weg.
www.map24.nlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh. Waar haal ik zo'n kaartje dan?
Ik dacht het wel ja. 4 kilometer of zoiets.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omniversum schijnt iets van 5, 6 km van het station te zijn, toch Alicey?
je kunt toch gewoon zeggen van X naar X?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat map24 is zwaar waardeloos. Om de een of andere reden willen die me van Zoetermeer naar het Omniversum laten lopen. Ik vind dat wat overdreven.
Dan is jouw pc behekstquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En die wil niet inzoomen.Als ik op het inzoomknopje klik gebeurt er niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |