quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het valt voor Alicey doorgaans niet mee om van plek A naar plek B te komen. Laat staan met drank.
Das een win-win situatie. Wij prefereren jou in een dwangbuis. Jij vindt dat lekker. Lijkt me dus een prima plan. Overigens ga ik als WFL wel met me tijd mee en dus wordt het sms i.p.v. een ketting.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik ook wel, al willen jullie me allemaal kort houden
Dat haalt nou de hele lol er weer af.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das een win-win situatie. Wij prefereren jou in een dwangbuis. Jij vindt dat lekker. Lijkt me dus een prima plan. Overigens ga ik als WFL wel met me tijd mee en dus wordt het sms i.p.v. een ketting.
Ze krijgt voldoende gelegenheid om te oefenen denk ik zoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het valt voor Alicey doorgaans niet mee om van plek A naar plek B te komen. Laat staan met drank.
Ohquote:
Het gaat hier om kansberekening. Als het niet lukt om van A naar B te komen, drink ik uiteindelijk zelf het drankje op omdat ik anders uitdroog. Een bekend effect van alcohol is dat diverse geestelijke vermogens aangetast worden. De mogelijkheid bestaat dat ik uiteindelijk dan ook niet meer weet waar ik vandaan kom. Aan de andere kant bestaat ook de mogelijkheid dat ik feilloos van A naar B kom daarna.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ze krijgt voldoende gelegenheid om te oefenen denk ik zoAan het einde van de avond moet het lukken.
Gewoon ouderwetsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh
Nou ik sta als moderne man open voor suggesties
Het onzekerheidsprincipe van Alicey. Puik!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
Het gaat hier om kansberekening. Als het niet lukt om van A naar B te komen, drink ik uiteindelijk zelf het drankje op omdat ik anders uitdroog. Een bekend effect van alcohol is dat diverse geestelijke vermogens aangetast worden. De mogelijkheid bestaat dat ik uiteindelijk dan ook niet meer weet waar ik vandaan kom. Aan de andere kant bestaat ook de mogelijkheid dat ik feilloos van A naar B kom daarna.
Dat wordt discussiemateriaal voor morgen ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het onzekerheidsprincipe van Alicey. Puik!![]()
Tussen welke tijden mag ik praten?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:31 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil toch even een opbouwende doch corrigerende opmerking plaatsen. Gezien je de taak op je hebt genomen om mijn vochtgehalte op pijl te houden is het noodzaak om je hier volledig op te concentreren. Nu kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je neigt naar het hebben van het laatste woord tijdens het proces wat volwassen mensen classificeren als communicatie. Ik zou het dan ook wenselijk vinden om je slechts te richten op het gekozen takenpakket om op die manier je werkzaamheden te optimaliseren. Voor vragen kun je formulier A16 inleveren tussen 21:00 en 21:15 bij de centrale administratie.
*zucht*quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
Mijn vriendin kijkt nu naar de slinger van Haushofer.
Maar ik kan ook alvast melden dat Geartsjuh en ikke morgen gewoon op de meet aanwezig zijn.
U bent te goed voor mij weledele excellentie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*zucht*
Voor dit soort dingen moet je dus formulier 16A hebben die je kunt verkrijgen door formulier 45C in te vullen en deze is op te halen bij Annet van de administratie. Breng wel 10F mee voor de goedkeuring. Die goedkeuring kun je krijgen door 10F plus 67L bij mij in te leveren. 67L ligt in het kantoor van Gerda en daarvoor heb je alleen je toegangspas nodig (die je hopelijk niet weer bent kwijtgeraakt).
Maar omdat ik zo modern ben zal ik je vraag beantwoorden. Mocht je de indruk krijgen dat ik tegen je praat en daarbij termen gebruik als:
"Je mag de komende 10 seconden geluid produceren met je mond" waarna je 10 seconden lang tot 55 decibel mag produceren. Verder heb je nog wel je standaardteksten zoals "Alstublieft, hoogheid","Mijn nederige excuses" en "Wat is het toch fijn om voor u te werken". Die eerste gebruik je als je me iets geeft, die tweede als ik weer eens tot mijn grote ongenoegen je bij moet sturen en de laatste als ik in een groep ben zodat de rest het kan horen. Voor verdere vragen weet je de procedure.
Gezien de tijd die ik kwijt ben om je ervaring op te laten doen in de grote mensenwereld, vind ik het wenselijk om je arbeidsuren te vergroten en daarom trek ik twee vrije dagen in (totaal is nu 11 per jaar).
dan ben ik nog 1 minuut laterquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef Doffy het volgende:
Ik wil even melden dat ik te laat ga komen.
3 Minuten wel te verstaan. Anders moet ik een half uur eerder weg, en zo snel ben ik nooit op zaterdagochtend. Ik ben er dus om 12.03u. Onder allerhande voorbehouden, want volgens dienstregeling.
welke trein heb je dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef Reya het volgende:
En ik moet overstappen in Amersfoort. En gezien mijn ervaringen met de NS ben ik er niet gerust op
Ah waahhhh liefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:08 schreef Alicey het volgende:
U bent te goed voor mij weledele excellentie.
U bent de goedheid zelfde.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah waahhhh lief![]()
Ik geef je spontaan morgen vrij
*notitie maaktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:03 schreef Doffy het volgende:
Voor Amsterdammers die niet in dezelfde trein willen zitten als ik: ik heb de sneltrein van Amsterdam CS naar Den Haag CS van 11.13u, spoor 13a.
* livEliveD gooit een Scooby snackquote:
Volledige telecom-voorzieningquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:06 schreef Omkron het volgende:
Hoi.. ben ik weer.. vannuit het ziekenhuis bed +laptop+wireless internet..
Beterom, alles zonder problemen gelukt?quote:Viel allemaal reuze mee gelukking... en de zusters zijn erg leuk..
Braaf zo. En na de koffie mag je naar de meet?!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:12 schreef Omkron het volgende:
Ja.. is wel gelukt.. maar ik moet nog wel een nachtje blijven.. en voordat ik koffie krijg moet ik eerst plassen..![]()
Doffy.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:57 schreef qu63 het volgende:
Niemand die via schiphol reist?
Mooi! dan kan ik met hem alvast pre-meeten!quote:
Mijn trein gaat via Haarlem, geloof ik. Dacht ik. Weet niet zeker.quote:
Je komt via schiphol!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn trein gaat via Haarlem, geloof ik. Dacht ik. Weet niet zeker.
Dit is mijn laatste pre-meet-post. Mijn volgende post zal IRL zijn
Ik verwacht telkens dat je eruit ziet als Lucebert...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef Reya het volgende:
Oh ja, ik doe een roodgetinte blouse aan, ik ben blond en ik heb een pennenfetish. Dat is wel genoeg om mij te herkennen![]()
Slaap ze dan maar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga zo slapen want ik moet héél vroeg op!
Dat maak ik wel uit!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:46 schreef Reya het volgende:
En ik ben trouwens best een deceptie ivt Lucebert
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoezo nieuw? Hier nog steeds Koekiemonster hoor.

aiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef Omkron het volgende:
Ik ben weer thuis..
Maar lopen zal moeilijk voor me worden..
Ik denk dat de rest loopt vanaf CS.. We zijn ongeveer 12:00 op het station, dus ik schat dan zo 12.30 a 13.00 bij het omniversum??quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:47 schreef Omkron het volgende:
Hey.. ik zou mee kunnen volgens mij.. voel me wel ok.. maar ik kan niet echt veel lopen.. als ik alles met het OV zou afleggen kom ik er wel.. bus 24 en 17 gaan naar het omiversum..
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk ook niet weet.. Ik ben zelf ook nogal een probleemgeval op dat gebied, omdat ik zelf slecht rust kan houden enzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:56 schreef Omkron het volgende:
Weet niet of ik mee kan..(fysiek..) zie mijn andere topic in LIF..
Ik weet eigenlijk niet wat we met eten doen, dat is geloof ik nog niet bepaald..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:01 schreef Omkron het volgende:
En als we na afloop gaan eten..? Doen we dat dan in de buurt van het station..? Want daar stopt mijn bus weer.. dus hoef ik niet al te ver te strompelen..
en?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:07 schreef Omkron het volgende:
Misschien kan ik wel weer autorijden..
Even de koppeling 'droog' oefenen..
dan ga ik ff terug lezenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Omkron komt misschien op de aftermeet (Heb hem nu op IRC)
Ehm, dit *is* het meettopic toch?quote:Op zondag 12 juni 2005 04:11 schreef livEliveD het volgende:
Kut. Meettopic is dicht. Ach we praten hier wel verder
Foutjequote:Op zondag 12 juni 2005 04:16 schreef Schorpioen het volgende:
Ehm, dit *is* het meettopic toch?
Haha dat klopt!quote:Op zondag 12 juni 2005 01:43 schreef RATMEN het volgende:
Hebben jullie gegeten bij Jills in Den Haag. Zit ik daar op mijn FOK! vrije avondje, kom ik opeens FOK! WFL in het gastenboek tegen.
Erg leuk inderdaad. Voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 12 juni 2005 04:12 schreef Schorpioen het volgende:
Zeer geslaagde meet! Leuke mensen, leuke gesprekken, eigenlijk was het omiversum (dat filmpje van 50 minuutjes) slechts bijzaak, de rest was veel leuker! En Jills was erg lekker!
Ben je lekker vroeg wakkerquote:Op zondag 12 juni 2005 08:48 schreef Haushofer het volgende:
Soms kom je er op de vroege zondagochtender achter dat je de wekker vannacht per ongeluk een uurtje vooruit hebt gezet
Nieuw datum prikken dan maar?quote:Op zondag 12 juni 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Erg leuk inderdaad. Voor herhaling vatbaar.
Ow shit, daar moet ik eerst even over denken hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je een idee hebt voor een volgende keer, ga je gang.
Oja, jullie hadden Qu ontvoerd inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Het was weer gezellig. Jammer dat wij tweetjes er niet heel lang bij konden zijn maar ben toch wel erg blij dat ik me later goed genoeg voelde om toch te gaan.
En nu beneden even zien of Qu ook nog bij de levenden is..
Qu is bij jullie neergestreken?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
En nu beneden even zien of Qu ook nog bij de levenden is..
Waren jullie die groep die in het midden van Jills zat ?quote:
Het was volgens mij niet echt in het midden. We waren in ieder geval met 9 man (Later 11). Ik had een roze jurkje aan, dus als je iemand met een roze jurkje aan die tafel zag zitten was het de WFL-tafel.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waren jullie die groep die in het midden van Jills zat ?
Ik had gewoon géén wekker gezet.quote:Op zondag 12 juni 2005 08:48 schreef Haushofer het volgende:
Soms kom je er op de vroege zondagochtender achter dat je de wekker vannacht per ongeluk een uurtje vooruit hebt gezet
quote:
Dan heb je mij nog aangekeken toen je weggingquote:Op zondag 12 juni 2005 12:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was volgens mij niet echt in het midden. We waren in ieder geval met 9 man (Later 11). Ik had een roze jurkje aan, dus als je iemand met een roze jurkje aan die tafel zag zitten was het de WFL-tafel.
Ik kan het me niet direct herinneren, maar het zou zo kunnen. Onbewust zoek ik altijd oogcontact met mensen.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog aangekeken toen je wegging. Wij zaten met 2 mannen en 2 vrouwen aan een tafel bij het raam. Aan de rechterkant (bij het weggaan rechts). Ik had een rode longsleeve aan en de vent naast me had een kale kop
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |