Doffy.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:57 schreef qu63 het volgende:
Niemand die via schiphol reist?

Mooi! dan kan ik met hem alvast pre-meeten!quote:

Mijn trein gaat via Haarlem, geloof ik. Dacht ik. Weet niet zeker.quote:

Je komt via schiphol!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn trein gaat via Haarlem, geloof ik. Dacht ik. Weet niet zeker.
Dit is mijn laatste pre-meet-post. Mijn volgende post zal IRL zijn

Ik verwacht telkens dat je eruit ziet als Lucebert...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef Reya het volgende:
Oh ja, ik doe een roodgetinte blouse aan, ik ben blond en ik heb een pennenfetish. Dat is wel genoeg om mij te herkennen![]()

Slaap ze dan maar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga zo slapen want ik moet héél vroeg op!

Dat maak ik wel uit!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:46 schreef Reya het volgende:
En ik ben trouwens best een deceptie ivt Lucebert

quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoezo nieuw? Hier nog steeds Koekiemonster hoor.

aiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef Omkron het volgende:
Ik ben weer thuis..
Maar lopen zal moeilijk voor me worden..

Ik denk dat de rest loopt vanaf CS.. We zijn ongeveer 12:00 op het station, dus ik schat dan zo 12.30 a 13.00 bij het omniversum??quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:47 schreef Omkron het volgende:
Hey.. ik zou mee kunnen volgens mij.. voel me wel ok.. maar ik kan niet echt veel lopen.. als ik alles met het OV zou afleggen kom ik er wel.. bus 24 en 17 gaan naar het omiversum..

Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk ook niet weet.. Ik ben zelf ook nogal een probleemgeval op dat gebied, omdat ik zelf slecht rust kan houden enzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:56 schreef Omkron het volgende:
Weet niet of ik mee kan..(fysiek..) zie mijn andere topic in LIF..

Ik weet eigenlijk niet wat we met eten doen, dat is geloof ik nog niet bepaald..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:01 schreef Omkron het volgende:
En als we na afloop gaan eten..? Doen we dat dan in de buurt van het station..? Want daar stopt mijn bus weer.. dus hoef ik niet al te ver te strompelen..

en?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:07 schreef Omkron het volgende:
Misschien kan ik wel weer autorijden..
Even de koppeling 'droog' oefenen..

dan ga ik ff terug lezenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Omkron komt misschien op de aftermeet (Heb hem nu op IRC)

Ehm, dit *is* het meettopic toch?quote:Op zondag 12 juni 2005 04:11 schreef livEliveD het volgende:
Kut. Meettopic is dicht. Ach we praten hier wel verder

Foutjequote:Op zondag 12 juni 2005 04:16 schreef Schorpioen het volgende:
Ehm, dit *is* het meettopic toch?

Haha dat klopt!quote:Op zondag 12 juni 2005 01:43 schreef RATMEN het volgende:
Hebben jullie gegeten bij Jills in Den Haag. Zit ik daar op mijn FOK! vrije avondje, kom ik opeens FOK! WFL in het gastenboek tegen.

Erg leuk inderdaad. Voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 12 juni 2005 04:12 schreef Schorpioen het volgende:
Zeer geslaagde meet! Leuke mensen, leuke gesprekken, eigenlijk was het omiversum (dat filmpje van 50 minuutjes) slechts bijzaak, de rest was veel leuker! En Jills was erg lekker!

Ben je lekker vroeg wakkerquote:Op zondag 12 juni 2005 08:48 schreef Haushofer het volgende:
Soms kom je er op de vroege zondagochtender achter dat je de wekker vannacht per ongeluk een uurtje vooruit hebt gezet

Nieuw datum prikken dan maar?quote:Op zondag 12 juni 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Erg leuk inderdaad. Voor herhaling vatbaar.

Ow shit, daar moet ik eerst even over denken hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je een idee hebt voor een volgende keer, ga je gang.

Oja, jullie hadden Qu ontvoerd inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Het was weer gezellig. Jammer dat wij tweetjes er niet heel lang bij konden zijn maar ben toch wel erg blij dat ik me later goed genoeg voelde om toch te gaan.
En nu beneden even zien of Qu ook nog bij de levenden is..

Qu is bij jullie neergestreken?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
En nu beneden even zien of Qu ook nog bij de levenden is..

Waren jullie die groep die in het midden van Jills zat ?quote:

Het was volgens mij niet echt in het midden. We waren in ieder geval met 9 man (Later 11). Ik had een roze jurkje aan, dus als je iemand met een roze jurkje aan die tafel zag zitten was het de WFL-tafel.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waren jullie die groep die in het midden van Jills zat ?

Ik had gewoon géén wekker gezet.quote:Op zondag 12 juni 2005 08:48 schreef Haushofer het volgende:
Soms kom je er op de vroege zondagochtender achter dat je de wekker vannacht per ongeluk een uurtje vooruit hebt gezet
quote:

Dan heb je mij nog aangekeken toen je weggingquote:Op zondag 12 juni 2005 12:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was volgens mij niet echt in het midden. We waren in ieder geval met 9 man (Later 11). Ik had een roze jurkje aan, dus als je iemand met een roze jurkje aan die tafel zag zitten was het de WFL-tafel.

Ik kan het me niet direct herinneren, maar het zou zo kunnen. Onbewust zoek ik altijd oogcontact met mensen.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog aangekeken toen je wegging. Wij zaten met 2 mannen en 2 vrouwen aan een tafel bij het raam. Aan de rechterkant (bij het weggaan rechts). Ik had een rode longsleeve aan en de vent naast me had een kale kop
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |