Er rijd ook vaak een Ferrari in de buurt van de hornbrug. Een zwartequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Boink het volgende:
Die sl500 is niet van sweex dude, deze is van de beddengigant stuk verder op.
Ik weet hier nu ook een ferrari te staan in een garage box nu nog keer voorbij zien te rijden en dan platen
tevens tvp
Hij moet even wat kleiner, link doet het zo nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:36 schreef Parvus het volgende:
[afbeelding]
Kweet niet precies wat voor een, Mustang ofzo, ben geen autokenner
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:43 schreef t0n het volgende:
kwam deze gister op de snelweg tegen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb jij gewoon altijd een fototoestel bij? Wat voor één als ik vragen mag?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef -Eddow- het volgende:
Pics
Nee hoezo ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:56 schreef Ayaxola het volgende:
-Eddow-, is het jouw levensdoel om zoveel mogelijk auto's te spotten?
Als ik van te voren weet dat de kans groot is dat ik wat spot neem ik die dimage mee en anders heb ik bijna altijd sony dsc-p31 meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb jij gewoon altijd een fototoestel bij? Wat voor één als ik vragen mag?
Edit: Stond nog in EXIF, Dimage Z3
Wat een vette bak is dat tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:03 schreef achla het volgende:
Zojuist gespot: Ferrari F355 Berlinetta![]()
(helaas alleen m'n gsm bij voor foto's)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt waar dit blijf ik 1 van de mooiste Ferrari,s vinden. Hij ziet er zo gruwelijk uit dat wil je niet weten!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:03 schreef achla het volgende:
Zojuist gespot: Ferrari F355 Berlinetta![]()
(helaas alleen m'n gsm bij voor foto's)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vergeet de belangrijkste. De M F1quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
AM'sFerrari's
RR Sport
Meesterlijke spots weer![]()
de mclaren f1 van Tony Smith, die auto was afgelopen week nog op discovery channel bij het programma Ultimate Carsquote:
Omdat jullie zoveel van die vette bakken zien!quote:
We hebben altijd wel een digicam bij ons dus dan maak je gewoon foto's van wat je ziet hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omdat jullie zoveel van die vette bakken zien!
Mooie foto's Boink!
Ik ga volgende week als ik de camera weer heb even foto's maken van 3 auto's bij mij uit de straat:
- Nissan SX 200 met Turbo![]()
- Renault Clio met vleugels
- Volkswagen Corrado VR6![]()
wat een auto'squote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:19 schreef Boink het volgende:
Aston Martin DB9
[afbeelding]
Ferrari Enzo
[afbeelding]
2x Aston martin Vanquish V12
[afbeelding]
[afbeelding]
Land Rover Sport Supercharged
[afbeelding]
Mercedes CLS55 AMG
[afbeelding]
Mclaren F1
[afbeelding]
Ferrari 328 GTS
[afbeelding]
Voor meer foto's van deze auto's check Autogespot
Ja en? Hij vraagt toch of iemand er behoefte aan heeft om ze te makenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef alsem het volgende:
anders opend iemand een topic waar je kan blaten over auto's die je gezien hebt zonder foto's, dit is een foto topic toch?
ik bedoel, post dan de foto's gewoon en ga verder lullen in slowchat...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja en? Hij vraagt toch of iemand er behoefte aan heeft om ze te maken
Ik zeg toch ook dat de foto's komenWat is dan het probleem
Hou zelf dan ook je bekquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:04 schreef alsem het volgende:
[..]
ik bedoel, post dan de foto's gewoon en ga verder lullen in slowchat...
Altijd als ik daar loop staat hij er nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef Boink het volgende:
Ja van de week nog paar foto's van geschoten
[[url=http://img178.echo.cx/img178/7982/0edf6f4a17ak.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img178.echo.cx/img178/2518/0edf6f4a49zy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij vangt daar wel dik geld mee. Is van race events. Die eigenaar ken ik en die betaald hem ook als hij zijn auto op een beurs mag zetten.quote:
Of bij het Griekse restaurant in de Herenstraat Rijswijk, daar is hij eigenaar vanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd als ik daar loop staat hij er niet
En vrijwel alle foto's die er gemaakt zijn van die auto zijn op die plek gemaakt
Een verkrachte Corvette?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:01 schreef Ayaxola het volgende:
[[url=http://img250.echo.cx/img250/5277/pict00915ke.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img240.echo.cx/img240/276/pict00923st.th.jpg]afbeelding][/URL]
Komt zo nog een 300C
Nee, meneer vond het denk ik niet zo leuk.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:32 schreef Impry het volgende:
Heb je geen foto van de voorkant?De achterkant is zo saai bij de 300C...
Ziet er uit als iets dat ooit een Trabant was.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
M'n huisgenoot net "KIJK DAAR EEN BENTLEY" Ik met fototoestel erop af... is het een 300C
Vond hem niet eens de moeite waard om een foto van te nemen, net als van de verschrikkelijk met modder besmeurde A8 diesel
deze SL vond ik nog wel een beetje de moeite waard
[[url=http://img144.echo.cx/img144/4198/cimg10876te.th.jpg]afbeelding][/URL]
En nog een gewone S
[[url=http://img169.echo.cx/img169/4341/cimg11242fe.th.jpg]afbeelding][/URL]
Iemand die weet wat dit voor de verkrachting was...
[[url=http://img278.echo.cx/img278/2500/cimg11076oc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img278.echo.cx/img278/3622/cimg11087cf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier staat een 300C Touring in de buurt, wat een gedrocht. Alleen de voorkant is wel bruut.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Ayaxola het volgende:
[[url=http://img238.echo.cx/img238/9956/pict00985gw.th.jpg]afbeelding][/URL]
nee ik ben zondag niet daar in de buurt geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Hey ook_gek, had je die Limo en Bentley nog gezien tegenover de Burger King zondag middag. Bij jou om de hoek dus. Ik heb er nog een foto van, zal hem morgen ofzo even posten.
Op zandvoortquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:33 schreef kreischer2000 het volgende:
Waar is die Enzo gespot van de vorige pagina?
Als ik alle auto's zou posten die ik zou zien terwijl ik geen cam bij me had...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef siekman het volgende:
Ik heb er ook een gespot en dan verd****me geen cam bij me
maar wel ff een plaatje ervan gezocht ( kwam bij hakkesteegt Meerkerk vandaan , daar komt wel vaak leuk spul weg )
eeeennnnn infinity FX35 trok hij daar tot zeker 150 km moest f trappen om te zien wat het was
[afbeelding]
en er zit een heerlijk geluid bij die bak vvvvrrrrroooooeeeeem , HEERLIJK
Die kwam hier pas ook door de straat, in 't zwart. Echt bruut ding!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef siekman het volgende:
Ik heb er ook een gespot en dan verd****me geen cam bij me
maar wel ff een plaatje ervan gezocht ( kwam bij hakkesteegt Meerkerk vandaan , daar komt wel vaak leuk spul weg )
eeeennnnn infinity FX35 trok hij daar tot zeker 150 km moest f trappen om te zien wat het was
[afbeelding]
en er zit een heerlijk geluid bij die bak vvvvrrrrroooooeeeeem , HEERLIJK
Ook zondag op Zandvoort geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:55 schreef achla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koenigsegg CCRquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:03 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Ook zondag op Zandvoort geweest?
Iemand nog een foto van een rode Koenigsegg die achter de pitstraat stond? Maat van me heeft paar foto's van de Enzo en de Ferrari F1 2002 op het circuit, binnenkort ff uploaden (anders wordt ik hier niet gelooft)
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Koenigsegg CCR
[[url=http://img185.echo.cx/img185/6280/ccr19dh.th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img185.echo.cx/img185/836/ccr21dx.th.jpg]afbeelding][/url]
Foto's van Pauluzzzz
das haarlem ....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:03 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Ook zondag op Zandvoort geweest?
Iemand nog een foto van een rode Koenigsegg die achter de pitstraat stond? Maat van me heeft paar foto's van de Enzo en de Ferrari F1 2002 op het circuit, binnenkort ff uploaden (anders wordt ik hier niet gelooft)
waar had je die zwarte 300C gespot dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:55 schreef Archie het volgende:
Cadillac SRX
[afbeelding]
VW Golf V Tuned by Abt (M3 style uitlaten dus)
[afbeelding]
NIet echt bijzonder maar nog inet zo vaak gezien...Chrysler 300C
[afbeelding]
Mercedes SLK55 AMG
[afbeelding]
Opel Tigra
[afbeelding]
Renault 19 zonder uitlaat![]()
[afbeelding]
dacht dat ie archie d'r onder quotequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:49 schreef achla het volgende:
[..]
Ik heb de foto's toch echt in Zandvoort genomen....
Die velgen, wat een verkrachtingquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:32 schreef Kaj_A het volgende:
Audi A8 met 22 inch?? en A-team busje in Enschede
[afbeelding]
[afbeelding]
teringquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:32 schreef Kaj_A het volgende:
Audi A8 met 22 inch?? en A-team busje in Enschede
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee helaas niet. Als ik er een keer weer langs kom, dan zal ik er wat foto's van maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:29 schreef Pharell het volgende:
[..]
tering
heb je betere fotos van t a team busje?
ga ik maar niet vertellen waar mijn moeder in reed zeikerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Impry het volgende:
Hier kwam net, zoals elke schooldag (is namelijk weer een of ander verwende moeder) een mooie blauwe Cooper S langsrijden:
Was niet zeikend bedoeldquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:21 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
ga ik maar niet vertellen waar mijn moeder in reed zeikerd![]()
quote:Voertuigsoort i Bedrijfsauto
Merk i DODGE
Handelsbenaming i RAM SRT-10
Kleur(en) i N.v.t.
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 10
Cilinderinhoud i 0 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i 0
Massa ledig voertuig i 2.280 kg
Maximum massa voertuig i 2.881 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i 601 kg
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd i 750 kg
- geremd i N.v.t.
- oplegger geremd i 0 kg
- autonoom geremd i 2.800 kg
- middenas geremd i 2.800 kg
Datum eerste afgifte Nederland i 9 april 2004
Datum eerste toelating i 9 april 2004
Datum aanvang tenaamstelling i 9 april 2004
Vervaldatum APK i 9 april 2007
Nee, die was meer baby-rozequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:05 schreef Rio het volgende:
Is dat niet die pimp-bak van de broertjes?
Ik krijg een harde piemol van die motor man!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Cool uitziende motor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nog eentje stond erop me foonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:13 schreef blup het volgende:
Zonet.. ff file rijden op de A2 tussen Den bosch en Utrecht...
Lamborghini Murcielago met andere velgen, spoiler en uitlaat... Was een zwitser..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mercedes CL/SL?? AMG... Een belg..
[afbeelding]
Porsche Chayenne.. (nee niet zo heel speciaal meer)
[afbeelding]
lamborghini gallardoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:47 schreef man_in_love het volgende:
[afbeelding]
Wat voor merk auto is dit?
Wist niet dat die met inklapwielen geleverd werden...quote:
In Haarlem zoals iemand al gokte maar het verkeerde bericht quotte!quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:12 schreef Ultimora het volgende:
[..]
waar had je die zwarte 300C gespot dan?
* Ultimora heeft afgelopen week er een paar keer in een zwarte 5.7 gereden in omgeving Utrecht, en Zwolle
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:02 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Wist niet dat die met inklapwielen geleverd werden...
Gelukkig ben ik beter met herkenning van auto's die ik wel kan betalen...
moet je kijken wat ik op het zelfde plein gespot hebquote:Op zondag 19 juni 2005 15:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vind de Gant store even verderop leukere kleding hebben.
waar rijd jij nou in met je meeuwen flats? panda?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je kijken wat ik op het zelfde plein gespot heb![]()
[afbeelding]
Kijk dit kick ass![]()
nee dat is een auto van een vriendin van mij. Is een seat ibiza. Maar dan wel de aller aller aller eerst die er ooit wasquote:Op zondag 19 juni 2005 17:31 schreef Pharell het volgende:
[..]
waar rijd jij nou in met je meeuwen flats? panda?
wel een panda dusquote:Op zondag 19 juni 2005 18:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat is een auto van een vriendin van mij. Is een seat ibiza. Maar dan wel de aller aller aller eerst die er ooit was![]()
Echt daar zit dus echt niks van luxe in. Maar scheuren met dat bakje gek. Dat wil je niet weten![]()
Wat is dat voor een kenteken?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef D-MIXXX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent in de war met de Marbellaquote:
kutjes je hebt gelijk..quote:
Jesus, die gast kan iig niet parkeren. Neemt 2 vakken in beslag, en zwaar met zijn voorbumper krapjes over de stoep. Had hij haast oid? Kwam hij al slippend aan oid?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef D-MIXXX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben in heel wat havens geweest maar deze komt me niet bekend voor.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:36 schreef kreischer2000 het volgende:
[afbeelding]
Mogen jullie raden waar dit is
vrouwenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jesus, die gast kan iig niet parkeren. Neemt 2 vakken in beslag, en zwaar met zijn voorbumper krapjes over de stoep. Had hij haast oid? Kwam hij al slippend aan oid?
Bijna goedquote:Op maandag 20 juni 2005 00:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben in heel wat havens geweest maar deze komt me niet bekend voor.Die haven aan de noordkant van het Grevelingenmeer?
Dat is een tijdelijk kenteken voor auto's, die in afwachting zijn van hun definitieve kenteken. Meestal zie je dit op vrachtwagens die omgebouwd worden (laadbak er op of zo iets), en die daarom hun oorspronkelijke kenteken kwijt zijn. Een enkele keer zie je het ook op gewone auto's.quote:
Waar zijn de foto's dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Dynia het volgende:
Gister nogal veel ferraris en lambos gespot op zandvoort...:)
Dat is het betere werk hehquote:Op zondag 19 juni 2005 16:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je kijken wat ik op het zelfde plein gespot heb![]()
[afbeelding]
Kijk dit kick ass![]()
907, dat ding moet de slr concurerenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:04 schreef DJ_WB het volgende:
wat voor'n peugot is dat ?
hij is verkocht aan een homo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:04 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Wat me opviel en nog steeds bevreemd, vorig jaar een zwarte C8 Spyder met rood interieur op Engels kenteken NII SPK, en dit jaar op hetzelfde kenteken een paarse C8 Spyder met bruin interieur! Wie weet hoe dat zit?!![]()
hey die stond van de week in loosdrecht in de berm met pechquote:
daarom had ik ook niks gezegtquote:
Jammer, Spyker is echt eenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:30 schreef Pharell het volgende:
[..]
daarom had ik ook niks gezegt![]()
maar nu er een foto van word gepost kon ik mn mond niet meer houden
omdat je op msn offline bent: een kettingschakel kost 1 euro, een ketting 9 euro, maar hij raad aan een volledig nieuwe ketting te kopen omdat misschien heel je ketting wel brak isquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef Ayaxola het volgende:
Die foto's allemaal.![]()
Ik moet ook nodig eens naar Zandvoort, ben er nog nooit geweest.![]()
dat wordt april volgendjaar want hij wil een automaat :Squote:Op woensdag 22 juni 2005 18:43 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Alsem, dacht dat die maat van jou een Aston ging kopen?
Straks trekt al die frietlucht nog in z'n leren bekledingquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:13 schreef zijle het volgende:
Ik zag net een Porsche 996 Carrera Cabriolet bij de plaatselijke snackbarMet het dak dicht
Welk type alfa is dat ook alweer?quote:
Junior Zagatoquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:04 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Welk type alfa is dat ook alweer?
jaaaaah in 1x goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:44 schreef Boink het volgende:
Enorme neger bak hehe :-)
die heb ik ook een paar keer zien rijden jah, die is lauwquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
met 20 oasis spinners... rotterdam zuid
Die is tenminste echt goed gepimped!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
De eigenaar van Mandemakers Keukens heeft er sowieso een, maar dat is volgens mij niet die hier op de foto staat.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:35 schreef kreischer2000 het volgende:
Vet! Vraag me af van wie dat ding is!
kan niet anders zijn dan dat het een drugs dealer is word snel opgepakt kan je op wachten. NO WAY dat iemand in zo een wijk zo een auto kan betalen. Moet wel een domme drugs dealer zijn dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:31 schreef Boink het volgende:
uit het pimp je ride voor nog geen 12 euro topic
[afbeelding]
[afbeelding]
Iedereen bang voor hem dat ze maar het kenteken weghalen?
hij staat op die andere foto toch bij een bandenboer... zal het niet mischien gewoon de eigenaar zijn die liefhebber is?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan niet anders zijn dan dat het een drugs dealer is word snel opgepakt kan je op wachten. NO WAY dat iemand in zo een wijk zo een auto kan betalen. Moet wel een domme drugs dealer zijn dus.
Zo een dikke auto in zo een wijk? Nee dat is geen liefhebber dat is puur fout geld wat daar in zit. Wat dat betreft kan ik je verzekeren dat het 99% zo is. En alle drugs mannetjes gaan op hun bek omdat ze opeens een dikke auto willen hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:12 schreef Ultimora het volgende:
[..]
hij staat op die andere foto toch bij een bandenboer... zal het niet mischien gewoon de eigenaar zijn die liefhebber is?
vooroordelen....
Er staat anders ook wel een Volkswagen Transporter mét bullbar hoor, dus ik zou niet te snel je conclusies trekken...quote:
Idd domme drugsdealer... hij moet gewoon een panda rijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo een dikke auto in zo een wijk? Nee dat is geen liefhebber dat is puur fout geld wat daar in zit. Wat dat betreft kan ik je verzekeren dat het 99% zo is. En alle drugs mannetjes gaan op hun bek omdat ze opeens een dikke auto willen hebben.
Hee, volgens Autovisie is dat de auto van Victor Muller himself!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:27 schreef ook_gek het volgende:
zeeer geil die spyker
Die rijd in een zwarte rond toch met creme bekleding? En de eigenaar van spyker rijd in een AM vanquise of zo iets rondquote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
Hee, volgens Autovisie is dat de auto van Victor Muller himself!(voor de n00bs: das de eigenaar van de Spyker-fabriek)
De NII SPK is van Muller, in de Autovisie van deze week toeren ze ermee naar Le Mans. En inderdaad, hij heeft OOK een Vanquish. Daarmee heb ik m zelf een keer door de PC Hooft zien cruisen.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die rijd in een zwarte rond toch met creme bekleding? En de eigenaar van spyker rijd in een AM vanquise of zo iets rond
Vertel eens vertel eens ik wil dat wel wetenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:03 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
De NII SPK is van Muller, in de Autovisie van deze week toeren ze ermee naar Le Mans. En inderdaad, hij heeft OOK een Vanquish. Daarmee heb ik m zelf een keer door de PC Hooft zien cruisen.Je wilt niet weten wat die kerel allemaal in z'n garage heeft staan.
'quote:Op maandag 27 juni 2005 00:03 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
De NII SPK is van Muller, in de Autovisie van deze week toeren ze ermee naar Le Mans. En inderdaad, hij heeft OOK een Vanquish. Daarmee heb ik m zelf een keer door de PC Hooft zien cruisen.Je wilt niet weten wat die kerel allemaal in z'n garage heeft staan.
dit idee heb ik ookquote:Op maandag 27 juni 2005 00:41 schreef alsem het volgende:
[..]
'
er zijn volgensmij meerdere nii spk's zag hem tijdje geleden in het zwart
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:33 schreef -Eddow- het volgende:
Playmouth Prawler
Foutjequote:
He, da´s toevallig!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
nope ik heb niks geshoped..quote:Op maandag 27 juni 2005 22:06 schreef Geqxon het volgende:
Whehehehe, GiSH heeft die foto gewoon gephotoshoped
Klopt dit is Zegwaard z'n Maybach (die van die SLR met 4km op de teller in de garage), ben daar gisteren ook geweest, lekker op het terras bij de Zwetheulquote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef Modus het volgende:
Is die Maybach niet van die vent uit Delft? Zegwaard ofzo? Ik heb hem ook zien staan afgelopen vrijdag in Zweth.
Misschien oud maar: http://exoticspotter.com
Zegwaard zat vroeger in de afvalverwerking en doet nu in mini-paardjes en andere exotische dieren, mischien maar eens de Quote 500 napluizen?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
WTF is zegwaard? En er rijd regelmatig een SLR rond in rijswijk heb ik van verschillende mensen gehoord. Zal die wel van hem zijn?
heb de quote 500 niet meer helaasquote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef JWD het volgende:
[..]
Zegwaard zat vroeger in de afvalverwerking en doet nu in mini-paardjes en andere exotische dieren, mischien maar eens de Quote 500 napluizen?![]()
Maar waarom heb je dan het plaatje van oasiswheels.com "lelijk" gemaakt, verkleind, en hier gepost?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef GiSH het volgende:
[..]
nope ik heb niks geshoped..
ik wist waar deze wielen vandaan kwamen![]()
dus ik hoefde geen foto te maken.. alleen een praatje gemaakt met deze bestuurder..
waar de bek van open viel dat ik wist dat het oasis spinners zijn....![]()
Pa van die vriend is eigenaar van Grando keukens en Aquabest (zo'n plas water bij ons in de buurt). Zijn beste verkopers mochten een dagje cruisen in deze bolidesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef -Eddow- het volgende:
Waar ben je geweest dan ?!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pa van die vriend is eigenaar van Grando keukens en Aquabest (zo'n plas water bij ons in de buurt). Zijn beste verkopers mochten een dagje cruisen in deze bolides![]()
Dit was op de parkeerplaats van strandtent Sunrise, op Aquabest in Best dus. Kwamen heel de tijd dikke bakken af en aan gereden![]()
De beste man rijdt zelf een Porsche 911 (die tussen de RS6 en Hummer is van hem). Hij heeft daarnaast ook nog een BMW 530d, Volkswagen Touareg V10 en binnenkort een AM DB9.
Leuke bak, maar ik snap niet wat je in godsnaam met zo'n wagen moet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:01 schreef Kluupkluup het volgende:
Ouders van een vriend van me hebben trouwens een Navigator gekocht. We gaan nog eens wat toeren binnenkort![]()
![]()
gek hé de foto die gebruikt heb kwam bij J&R car design vandaan... dealer voor Oasis in de beneluxquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan het plaatje van oasiswheels.com "lelijk" gemaakt, verkleind, en hier gepost?
Want ik heb het ff gechecked, en die foto en die van oasiswheels.com zijn 100% hetzelfde
Is een 360 modenaquote:Op zondag 3 juli 2005 14:24 schreef ralphk het volgende:
Weer maar eens een bijdrage doen:
Ferrari 430 bij Euromast
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/1827/afbeelding246vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img234.imageshack.us/img234/4388/afbeelding250se.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb zelfs het idee dat het een stradale is. Of een challenge kijk maar rechts naar dat zilvere dingetje. Daar kan best stradale of challenge staanquote:
Dit vind ik trouwens nog de meest indrukwekkende foto in het topicquote:En de benodigde centen
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/1159/picture1722fr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Deze dus, gister genomen toen we uitgingen.. Ding is 2 meter hoog..quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:01 schreef Kluupkluup het volgende:
Ouders van een vriend van me hebben trouwens een Navigator gekocht. We gaan nog eens wat toeren binnenkort![]()
![]()
Ech niequote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef MI55ILLE het volgende:
Ferrari GTO in Naarden
[[url=http://img29.imageshack.us/img29/5025/image0693ws.th.jpg]afbeelding][/URL]
308 GTSquote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef MI55ILLE het volgende:
Ferrari GTO in Naarden
[[url=http://img29.imageshack.us/img29/5025/image0693ws.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het lijkt idd een 360CS te staan. Dr is bij mijn weten geen andere 360 die daar een tekst heeft staan. Wel jammer dat de foto van een lage kwaliteit is, die auto is echt zooooooo vet.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het idee dat het een stradale is. Of een challenge kijk maar rechts naar dat zilvere dingetje. Daar kan best stradale of challenge staan![]()
GTB om precies te zijn (denk ik, want een S staat toch voor spider (open dak?!))quote:
De GTS heeft idd een targa-dak maar dat kun je op de foto niet onderscheiden. Wat je wel kunt zien is dat de achterste zijruiten dicht zijn met louvres ipv van normaal glas bij de GTB. Kortom: de auto op de foto is een GTS.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef deepthroat het volgende:
[..]
GTB om precies te zijn (denk ik, want een S staat toch voor spider (open dak?!))
Volgend de RDW, kleur klopt alleen niet echt.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De GTS heeft idd een targa-dak maar dat kun je op de foto niet onderscheiden. Wat je wel kunt zien is dat de achterste zijruiten dicht zijn met louvres ipv van normaal glas bij de GTB. Kortom: de auto op de foto is een GTS.
Zou best kunnen!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat-ie tweede of derdehands als lichtblauw-metallic een stuk goedkoper was dan een rooie. Het kenteken is ook veel nieuwer dan de auto. Overgespoten import?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |