Er rijd ook vaak een Ferrari in de buurt van de hornbrug. Een zwartequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Boink het volgende:
Die sl500 is niet van sweex dude, deze is van de beddengigant stuk verder op.
Ik weet hier nu ook een ferrari te staan in een garage box nu nog keer voorbij zien te rijden en dan platen
tevens tvp
Hij moet even wat kleiner, link doet het zo nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:36 schreef Parvus het volgende:
[afbeelding]
Kweet niet precies wat voor een, Mustang ofzo, ben geen autokenner
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:43 schreef t0n het volgende:
kwam deze gister op de snelweg tegen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb jij gewoon altijd een fototoestel bij? Wat voor één als ik vragen mag?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef -Eddow- het volgende:
Pics
Nee hoezo ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:56 schreef Ayaxola het volgende:
-Eddow-, is het jouw levensdoel om zoveel mogelijk auto's te spotten?
Als ik van te voren weet dat de kans groot is dat ik wat spot neem ik die dimage mee en anders heb ik bijna altijd sony dsc-p31 meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb jij gewoon altijd een fototoestel bij? Wat voor één als ik vragen mag?
Edit: Stond nog in EXIF, Dimage Z3
Wat een vette bak is dat tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:03 schreef achla het volgende:
Zojuist gespot: Ferrari F355 Berlinetta![]()
(helaas alleen m'n gsm bij voor foto's)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt waar dit blijf ik 1 van de mooiste Ferrari,s vinden. Hij ziet er zo gruwelijk uit dat wil je niet weten!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:03 schreef achla het volgende:
Zojuist gespot: Ferrari F355 Berlinetta![]()
(helaas alleen m'n gsm bij voor foto's)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vergeet de belangrijkste. De M F1quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
AM'sFerrari's
RR Sport
Meesterlijke spots weer![]()
de mclaren f1 van Tony Smith, die auto was afgelopen week nog op discovery channel bij het programma Ultimate Carsquote:
Omdat jullie zoveel van die vette bakken zien!quote:
We hebben altijd wel een digicam bij ons dus dan maak je gewoon foto's van wat je ziet hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omdat jullie zoveel van die vette bakken zien!
Mooie foto's Boink!
Ik ga volgende week als ik de camera weer heb even foto's maken van 3 auto's bij mij uit de straat:
- Nissan SX 200 met Turbo![]()
- Renault Clio met vleugels
- Volkswagen Corrado VR6![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |