16-06-1949 Finland Nederland 1 4quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:56 schreef SocialDisorder het volgende:
En om maar eens een stelling er tegenaan te gooien;
Finland uit is altijd lastig.
Niet opvallend wij zijn gewoon veel beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, wilde gewoon even het onderwerp veranderen van het selectiebeleid.
Wel opvallend dat Tjechië met moeite in de laatste minuut in Finland wist te winnen.
Ja, in de laatste poule wedstijd volgend jaar als we de eerste 2 al gewonnen hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:20 schreef The_M het volgende:
Die wedstrijd deed echt pijn aan de ogen totdat van Persie erin kwam. Niet dat ik per se van Bommel weer in oranje wil hebben ofzomaar het middenveld was toch niet echt beter (zeg maar slechter) dan tegen de Roemenen, denk dat het aan het systeem van Van Basten ligt, dit gaat toch een keer fout???
We mogen best zeggen dat het geluk aan onze kant ligt in deze kwalificatie...quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet opvallend wij zijn gewoon veel beter
liever dat we met geluk winnen dan met goed spel verliezenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
We mogen best zeggen dat het geluk aan onze kant ligt in deze kwalificatie...
Als Tsjechie destijds van Oranje had gewonnen was het niet geflatteerd en gisteren was het ook niet geheel onterecht geweest als ik de kranten mag geloven.
Blijkbaar hebben we wat Italiaanse internationals.
En we zitten in 1 van de gemakkelijkste poules, in de andere poules zijn veel meer landen die er toe doen en om de plekken vechten, bij ons gaat het feitelijk om 2 landen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
We mogen best zeggen dat het geluk aan onze kant ligt in deze kwalificatie...
Als Tsjechie destijds van Oranje had gewonnen was het niet geflatteerd en gisteren was het ook niet geheel onterecht geweest als ik de kranten mag geloven.
Blijkbaar hebben we wat Italiaanse internationals.
dat is misschien wel waar, maar we staan wel gewoon bovenaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
En we zitten in 1 van de gemakkelijkste poules, in de andere poules zijn veel meer landen die er toe doen en om de plekken vechten, bij ons gaat het feitelijk om 2 landen.
Zekers, maar van Basten dankte zij krediet aan de mooie vooruitzichten die hij het nederlandse voetbal voorhield.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
liever dat we met geluk winnen dan met goed spel verliezen
hij maakt het beste debuut van alle nederlandse bondscoaches ooit en dat met een vrijwel nieuwe, jonge groep.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zekers, maar van Basten dankte zij krediet aan de mooie vooruitzichten die hij het nederlandse voetbal voorhield.
Er werd definitief afgerekend met het tijperk Advocaat! Behalve dat we gelukkige resultaten zien is er niks veranderd op wat jonkies na.
Dat zegt geen ene fluit, want het is afhankelijk van nogal wat factoren, iets dat de media te lastig vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij maakt het beste debuut van alle nederlandse bondscoaches ooit en dat met een vrijwel nieuwe, jonge groep.![]()
het zegt niet alles maar ook zeker niet niks.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zegt geen ene fluit, want het is afhankelijk van nogal wat factoren, iets dat de media te lastig vinden.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij maakt het beste debuut van alle nederlandse bondscoaches ooit en dat met een vrijwel nieuwe, jonge groep.![]()
Ben jij het eens met de stelling, het goede voetbal komt nog wel?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Marco heeft echt iets bijzonders... Zo matig spelen en toch telkens weer winnen.
SMS nu 2TMF?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ben jij het eens met de stelling, het goede voetbal komt nog wel?
Goed voetbal kan me ook niet echt schelen. Liever lelijk wereldkampioen dan mooi vierde. Dan kan je 4 jaar later proberen ook nog mooi te voetballen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ben jij het eens met de stelling, het goede voetbal komt nog wel?
Ik heb er eerlijk gezegd wel vertrouwen in. Vroeg stadium, maar dicht jij Nederland kansen toe?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed voetbal kan me ook niet echt schelen. Liever lelijk wereldkampioen dan mooi vierde. Dan kan je 4 jaar later proberen ook nog mooi te voetballen.
Waarom zou dat met Marco te maken hebben?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Marco heeft echt iets bijzonders... Zo matig spelen en toch telkens weer winnen.
Alles is toeval, of mazzelquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Zulke matige spelers en toch elke weer winnen... De man moet goddelijke hulp krijgen.
Er zijn meerdere trainers die dat kunnenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Niet alles werd gewoonnen door de Duitsers hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Hij is door God gezonden.
Sinds we een Duitse Paus hebben winnen we alles op z'n Duits.
Het geluk raakt ook een keertje op als je slecht blijft spelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed voetbal kan me ook niet echt schelen. Liever lelijk wereldkampioen dan mooi vierde. Dan kan je 4 jaar later proberen ook nog mooi te voetballen.
Zo, wat een grapjas ben jij tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:51 schreef SCH het volgende:
Zo, weer een nieuwe dag om Van Basten te bashen.
Van Bashen
Kijk maar naar Denemarken 92, speelde helemaal niet goed, en het geluk raakte vrij snel op. Helaas voor Nederland was dat pas nadat ze de cup gewonnen hadden........quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het geluk raakt ook een keertje op als je slecht blijft spelen.
Die speelden gewoon goed hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kijk maar naar Denemarken 92, speelde helemaal niet goed, en het geluk raakte vrij snel op. Helaas voor Nederland was dat pas nadat ze de cup gewonnen hadden........
Het heeft weinig zin om ploegen met elkaar te vergelijken en net als Griekenland was Denemarken een eenmalige stunt (wel fantastisch natuurlijk) op het EK.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kijk maar naar Denemarken 92, speelde helemaal niet goed, en het geluk raakte vrij snel op. Helaas voor Nederland was dat pas nadat ze de cup gewonnen hadden........
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo, wat een grapjas ben jij toch![]()
![]()
*schakelt fokblock weer in*
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo, wat een grapjas ben jij toch![]()
![]()
*schakelt fokblock weer in*
Zet dat stokpaardje eens een weekje op stal, hij heeft wel wat rust verdiend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
En we zitten in 1 van de gemakkelijkste poules, in de andere poules zijn veel meer landen die er toe doen en om de plekken vechten, bij ons gaat het feitelijk om 2 landen.
Roer om?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:41 schreef Elgigante het volgende:
Bovendien vind ik dat je Davids en Van Bommel mee moet nemen naar het eindtoernooi als een keer het roer om moet.
Soms dient er wat anders gevoetbald te worden als de huidige selectie op bepaalde punten tekort komt.quote:
Aanvallend.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Soms dient er wat anders gevoetbald te worden als de huidige selectie op bepaalde punten tekort komt.
Als je middenvelders selecteerd die verschillende eigenschappen bezitten kun je meerdere kanten op.
Ik ben benieuwd hoe dit team gaat spelen als we op een achterstand staan tegen een goede tegenstander.
UIteraard.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:46 schreef gr8w8 het volgende:
Als Davids nou maar gewoon naar Ajax ging, stond hij vast en zeker wel in de basis.
Je zult in elk geval moeten scoren ja, maar soms heb je wat meer fysiek vermogen nodig op het middenveld, Maduro heeft dat in zich, maar over De Jong twijfel ik.quote:
Klopt, hij is niet meer de davids van 5 jaar gelden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben bang dat Davids niet bijster veel meer toevoegt aan het Nederlands Elftal. Hij is 'over the hill' zoals dat zo mooi heet.
Als hij uberhaupt nou eens naar een club ging waar hij aan spelen toe zou komen........Van Basten heeft aangegeven dat hij hem wil selecteren, als hij maar weer aan spelen toekomt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:46 schreef gr8w8 het volgende:
Als Davids nou maar gewoon naar Ajax ging, stond hij vast en zeker wel in de basis.
Maduro heeft woensdag laten zien dat hij de voorkeur verdient boven de Jong, in elk geval voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je zult in elk geval moeten scoren ja, maar soms heb je wat meer fysiek vermogen nodig op het middenveld, Maduro heeft dat in zich, maar over De Jong twijfel ik.
Drogreden.quote:Het is uiterst gevaarlijk als Oranje met deze ploeg aan het WK begint zonder echte tegenstand te hebben ondervonden op twee potjes tegen Tsjechie na.
Weet je van tevoren nooit. Maar als we nog steeds met De Boer, Davids, Bosvelt, Van Hooijdonck, Seedorf en Kluivert op de proppen kwamen kon je er imho vergif op innemen dat het niets zou worden.quote:We kunnen dan echt niet zeggen dat we er klaar voor zijn.
Na het Ajax-systeem, het Oranje-systeem?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:52 schreef gr8w8 het volgende:
Ik vind het vooral gevaarlijk dat vBasten heel erg strak aan zijn tactiek zegt te willen houden. op zich mooi, maar ik krijg het idee dat hij te weinig aandacht geeft aan individuele kwaliteiten van spelers. Dat wil niet zeggen dat Oranje moet winnen op individuele acties (zoals nu het geval is), maar hij lijkt (nee, niet alleen bij vBommel
) geen mindere eigenschappen te willen accepteren en die ook niet op te vangen.
Waarom een drogreden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maduro heeft woensdag laten zien dat hij de voorkeur verdient boven de Jong, in elk geval voor de volgende keer.
[..]
Drogreden.
[..]
Weet je van tevoren nooit. Maar als we nog steeds met De Boer, Davids, Bosvelt, Van Hooijdonck, Seedorf en Kluivert op de proppen kwamen kon je er imho vergif op innemen dat het niets zou worden.
Zoals het nu gaat heb ik goede hoop dat we er precies op tijd klaar voor zijn.
Omdat dat altijd zo is. Hoe de kwalificatie ook uitvalt, het WK zal altijd lastiger zijn en 'om het echie'.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom een drogreden?
OK , Oranje heeft de tegenstanders in de eigen poule ook niet in de hand, maar een werkelijke inschatting van dit Oranje kun je op deze manier nooit maken, omdat er minimaal 10 ploegen op het WK staan die beter zijn dan Roemenie.
Ze doen het minstens zo goed als tijdens andere kwalificaties, en dat met een groeiend team. Ik neem aan dat je dat wel met me eens bent?quote:Ik kan aan niets zien dat Oranje er klaar voor is, daarvoor wordt het te weinig gestest en vallend e goals op dit moment op de juiste momenten.
Maar ik had graag een zware groep overleefd waarin het niet van een leien dakje ging, hoe we met achterstanden omgaan is niet bekend...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Omdat dat altijd zo is. Hoe de kwalificatie ook uitvalt, het WK zal altijd lastiger zijn en 'om het echie'.
[..]
Ze doen het minstens zo goed als tijdens andere kwalificaties, en dat met een groeiend team. Ik neem aan dat je dat wel met me eens bent?
Zo vaak de nul houden, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar ik had graag een zware groep overleefd waarin het niet van een leien dakje ging, hoe we met achterstanden omgaan is niet bekend...
Zeer knappe prestatie uiteraard op cijfers bekeken, maar in de kwalificatie is niets te winnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo vaak de nul houden, is het weer niet goed.
Hoe lang is het geleden dat Finland thuis met 4-0 geklopt is, denk jij? Ik denk lang. Geflatteerd of niet.
Tegen Finland was alleen iets te verliezen, niets te winnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ook tegen Finland ging het er echt om, hoor.![]()
Als we punten verspeeld hadden was de kritiek niet van de lucht geweest.
Mwah, ik vind dat je Finland wat gemakkelijk opneemt. Na de wedstrijden tegen de Tsjechen de lastigste pot uit de poule als je het achteraf bekijkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tegen Finland was alleen iets te verliezen, niets te winnen.
Die 3 punten behoor je daar gewoon te halen als je serieus wilt vlammen op het WK.
Bovendien moeten we geflatteerde zeges bewaren voor het WK, we zullen daar nl niet het beste team zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat je Finland wat gemakkelijk opneemt. Na de wedstrijden tegen de Tsjechen de lastigste pot uit de poule als je het achteraf bekijkt.
En de drie punten zijn behaald.![]()
Niets te winnen? Sorry, maar ik dacht dat je zonder kwalificatie toch echt niet op het WK verschijnt.......quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zeer knappe prestatie uiteraard op cijfers bekeken, maar in de kwalificatie is niets te winnen.
Dat soort records kan me gestolen worden, als we er maar staan als het er echt om ging.
Dat is nieuws voor me.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Bovendien moeten we geflatteerde zeges bewaren voor het WK, we zullen daar nl niet het beste team zijn.
Hoezo nieuws? Op een WK tellen alleen de resultaten en als je nog wat over hebt mag er leuk gespeeld worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor me.
Alleen Brazilië vrees ik echt, de rest is zeker verslaanbaar.
Op het toernooi komen er bij dat soort ploegen altijd extra krachten los, als ik alleen al kijk naar de massale volkssten voor de Engelsen en dat vergelijk met 'de vriendinnen van Oranjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Allemaal waar, maar beter?
Maduro kwam ook niet veel aan spelen toe, maar werd wel geselecteerdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als hij uberhaupt nou eens naar een club ging waar hij aan spelen toe zou komen........Van Basten heeft aangegeven dat hij hem wil selecteren, als hij maar weer aan spelen toekomt.
hij werd niet op de bank gehouden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maduro kwam ook niet veel aan spelen toe, maar werd wel geselecteerd![]()
Nou en? Als je dan wereldkampioen bent, hoef je bij wijze van spreken nooit meer te winnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het geluk raakt ook een keertje op als je slecht blijft spelen.
Maar wat is dan de waarde van de term bondscoach? Natuurlijk, hij zal de beste spelers (ook veel ruimte voor discussiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou en? Als je dan wereldkampioen bent, hoef je bij wijze van spreken nooit meer te winnen.
Volgend jaar selecteert Marco weer een paar Jong Ajax-spelers.
Jawel hoor. Als Marco ons wereldkampioen maakt!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Dat valt nooit te bewerkstelligen, gr8w8. Je krijgt nimmer heel Nederland tevreden.
Dat is waar. Hij heeft nu wel de schijn tegen, maar volgens sommige ook weer niet. Leve het FOK!forum.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Dat valt nooit te bewerkstelligen, gr8w8. Je krijgt nimmer heel Nederland tevreden.
Dan kunnen we niks meer over hem zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:40 schreef garota het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als Marco ons wereldkampioen maakt!![]()
![]()
Wereld kampioen word je van je levensdagen niet met dit team.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou en? Als je dan wereldkampioen bent, hoef je bij wijze van spreken nooit meer te winnen.
Volgend jaar selecteert Marco weer een paar Jong Ajax-spelers.
Jawel. Ik blijf zijn bakkebaarden missen, wat er ook gebeurt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kunnen we niks meer over hem zeggen![]()
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:59 schreef gr8w8 het volgende:
Jawel. Ik blijf zijn bakkebaarden missen, wat er ook gebeurt.
Grote dosis geluk, en alle (vooral jonge) spelers kijken toch wel naar hem op.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Ik snap zijn beleid ook niet, maar hij blijft maar winnen...
Dat dacht ook iedereen van de Grieken en die hadden minder materiaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wereld kampioen word je van je levensdagen niet met dit team.
Die zijn dan ook geen wereldkampioen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat dacht ook iedereen van de Grieken en die hadden minder materiaal.
Die hadden dan ook een betere coach.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hadden ook een betere coach.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zuid-Korea behaalde ook de halve finale in 2002, dus ik sluit niets uit.
Ik zie op dit moment geen enkele aanleiding om te gaan twijfelen aan de kwaliteiten van Van Basten als coach.quote:
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment geen enkele aanleiding om te gaan twijfelen aan de kwaliteiten van Van Basten als coach.
Van Basten heeft een ander systeem voor ogen, dan dat Hiddink met PSV had. Van Bommel functioneert wel in dat systeem van Hiddink, maar komt niet tot zijn recht in het systeem van Van Basten. Dan lijkt het me meer dan logisch dat Van Basten de voorkeur geeft aan een andere speler die wel in dat systeem past.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?
Hehe, jij zou hem er zeker wel inzetten vanwege zn schattige krulletjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Van Basten heeft een ander systeem voor ogen, dan dat Hiddink met PSV had. Van Bommel functioneert wel in dat systeem van Hiddink, maar komt niet tot zijn recht in het systeem van Van Basten. Dan lijkt het me meer dan logisch dat Van Basten de voorkeur geeft aan een andere speler die wel in dat systeem past.
Het gaat erom dat het team als collectief goed functioneert, dat zie ik liever dan een matig presterend Nederlands elftal omdat Van Bommel er zo nodig in moet.
De bondscoach moet de spelers selecteren die hij de besten vindt. En tot nu toe is dat altijd goed gegaan.
Hij heeft nog niks verloren, ondanks het feit dat het middenveld misschien overlopen werd. Nee, als ik Van Basten was zou ik het systeem lekker zo houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef The_M het volgende:
[..]
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.
En idd, hij moet de beste spelers selecteren en daar hoort van Bommel zeker bij![]()
Van Bommel heeft het hele seizoen bij psv laten zien wat hij kan, echt de grootste onzin opmerking van Van Basten dat hij het nu bij Barcelona moet bewijzen. Van Basten moet gewoon eerlijk zeggen dat hij het niet ziet zitten in van Bommel dan er steeds om heen draaienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks verloren, ondanks het feit dat het middenveld misschien overlopen werd. Nee, als ik Van Basten was zou ik het systeem lekker zo houden.
En als Van Bommel werkelijk zo goed, mag hij zich volgend seizoen laten zien bij Barcelonaals hij van die bank af komt
En de hoofdschuldige voor het niet winnen van de Champions League.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het is toch niet realistisch om ervanuit te gaan dat Nederland net zoals Griekenland kan stunten? Ik vond Oranje in ieder geval in geen enkele wedstrijd overtuigen ook al hebben ze een boel gewonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Ik heb het al iest eerder gezegd in dit topic, ik ben bang dat vBasten te strak vast houdt aan zijn systeem zoals dat in zijn hoof zit en te weinig rekening houdt met de slechte kanten van zijn spelers én de goede kanten nauwelijks uitbuit. Je kan zeggen dat dat nu nog goed gaat, maar wat als er wat blessures meer komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef The_M het volgende:
[..]
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.
En idd, hij moet de beste spelers selecteren en daar hoort van Bommel zeker bij![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En de hoofdschuldige voor het niet winnen van de Champions League.
En hadden we die discussie niet al gevoerd?![]()
Nee, ik hou niet zo van mannen met krullen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
Hehe, jij zou hem er zeker wel inzetten vanwege zn schattige krulletjes![]()
Landzaat: halve finale Uefa cupquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat je hem afrekend op die fout, kom op zeg. Die middevelders die er nu staan in Oranje kunnen niet eens zeggen dat ze aan de rand van de Champions League stonden (op Cocu na dan).
Dat is het juist. Van Basten heeft goddelijke hulp, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is toch niet realistisch om ervanuit te gaan dat Nederland net zoals Griekenland kan stunten? Ik vond Oranje in ieder geval in geen enkele wedstrijd overtuigen ook al hebben ze een boel gewonnen.
't Is een reactie op jouw post dat hij is uitgegroeid tot één van de steunpilaren van PSV onder Hiddink.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat je hem afrekend op die fout, kom op zeg. Die middevelders die er nu staan in Oranje kunnen niet eens zeggen dat ze aan de rand van de Champions League stonden (op Cocu na dan).
Werd dus ook gewisseld.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:26 schreef nz1900 het volgende:
Nigel de Jong deed het slecht op de plaats van Van Bommel, maar ja dat is een ajaxcied, dus dat is anders.
En op de achtste dag schiep God Marcoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is het juist. Van Basten heeft goddelijke hulp, dat kan niet anders.
Heeft Cruijf van Basten geschapen?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:28 schreef JaWi het volgende:
God wilde wereldkampioen worden, en god schiep Marco..
Oke dat had van Basten dus moeten weten, maar hij stuurt hem wel weg omdat hij niet goed mee zou verdedigen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
't Is een reactie op jouw post dat hij is uitgegroeid tot één van de steunpilaren van PSV onder Hiddink.
Die fout toonde aan dat hij verdedigend slechts middelmatig is.
Van Basten wist dat dus, en heeft er met hem over gepraat, hem geďnstrueerd en hij volgt die instructies niet op. Fout, weg ermee, hoe helder wil je het hebben?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:02 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke dat had van Basten dus moeten weten, maar hij stuurt hem wel weg omdat hij niet goed mee zou verdedigen.![]()
Ook de column van Ivar Hoekstra gelezen?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En op de achtste dag schiep God Marco
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook de column van Ivar Hoekstra gelezen?![]()
Nee, nog steeds niet. Jij weet net zo min als ik wat er gezegt is tussen Marco en Mark!quote:Op zondag 12 juni 2005 15:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van Basten wist dat dus, en heeft er met hem over gepraat, hem geďnstrueerd en hij volgt die instructies niet op. Fout, weg ermee, hoe helder wil je het hebben?
Snap je het nu eindelijk?![]()
O, ik dacht dat het aan Cocu lag.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Mark wilde spelen als bij PSV, maar Oranje heeft geen Vogel.
Landzaatquote:Op zondag 12 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Mark wilde spelen als bij PSV, maar Oranje heeft geen Vogel.
Wel wat zij daar zelf over gezegd hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Jij weet net zo min als ik wat er gezegt is tussen Marco en Mark!
Speelt vaak goed in het ruggetje van Van Galen bij AZ, dus waarom niet in het ruggetje van Mark...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Landzaat kan meer dan breed spelen en staat niet zo in het ruggetje van Mark te dekken.
Dat is nogal eenzijdig, vBommel nauwelijks iets, eigenlijk alleen wat over dat vBasten vond dat hij niet geheel de opdracht volgde enzo. Zelfs Kuyt heeft zich er meer over uit gelaten. Regels zijn regels he.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wel wat zij daar zelf over gezegd hebben.
Dat zou dsu niet het systeem van vBasten zijn met dit Oranje, ondanks dat dat wel iets is wat hij goed kan.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:21 schreef The_M het volgende:
[..]
Speelt vaak goed in het ruggetje van Van Galen bij AZ, dus waarom niet in het ruggetje van Mark...
Misschien omdat Mark toen niet meedeed?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:06 schreef gr8w8 het volgende:
Nouja, dat was pas zo tegen Finland een beetje het geval,
Wat heeft dat er mee te maken?quote:al kwamen de aanvallers de bal behoorlijk vaak halen. Zelfs Ruud liep vaak op het middenveld. Kuyt al helemaal en later ook vPersie.
[centraal] Nexxt2005 WKu20 10/6 - 2/7 in Nederland, #3quote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Kunnen we nu weer verder gaan met echt belangrijke zaken, zoals bijvoorbeeld hoe we in hemelsnaam de zomer door moeten komen zonder get gehuil van de PSV-support over het zogenaamde Ajax-beleid van de bondscoach?
Prima hoor,quote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Zijn we nu alweer bezig met die Van Basten vs Van Bommel ongein?
Kijk, Van Basten heeft een systeem voor ogen waar Van Bommel in zou kunnen passen. Hij zal zich alleen anders moeten opstellen dan in PSV. Als hij in PSV in fout maakte had dat geen gevolgen, doordat (A) we een mickey mouse competitie hebben waarin we echte killers als Sjevtsenko, Ronaldo, Crespo en Inzaghi missen en dus fouten veelal ongestraft blijven en (B) er 7 man altijd achter Van Bommel staan die de fout op kunnen lossen.
Kunnen we nu weer verder gaan met echt belangrijke zaken, zoals bijvoorbeeld hoe we in hemelsnaam de zomer door moeten komen zonder get gehuil van de PSV-support over het zogenaamde Ajax-beleid van de bondscoach?
Armenië uit, en ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Met Maduro, Landzaat, en Sneijdert op het middenveld zullen die Armenen het flink lastig krijgen om te scoren!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Prima hoor,
Wat is de eerstvolgende wedstrijd en hoe kijk je daar tegenaan?
Dan zou ik als Armenen meer vrezen voor de verdediging, met Ooijer en Bouma, of Heitinga moet plechtig beloven niet meer zo te klunzen als tegen Finland. Lange bal en ze zijn het middenveld voorbij.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Armenië uit, en ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Met Maduro, Landzaat, en Sneijdert op het middenveld zullen die Armenen het flink lastig krijgen om te scoren!
Ah, uit Eindhoven? Heijtinga is anders een behoorlijk talent. Maar daar weten ze niets van in Eindhoven, aangezien er slechts 1 speler uit de jeugdopleiding schijnt te mogen komen per 2 jaar of zo.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:52 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dan zou ik als Armenen meer vrezen voor de verdediging, met Ooijer en Bouma, of Heitinga moet plechtig beloven niet meer zo te klunzen als tegen Finland. Lange bal en ze zijn het middenveld voorbij.
Armenie uit....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Armenië uit, en ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Met Maduro, Landzaat, en Sneijdert op het middenveld zullen die Armenen het flink lastig krijgen om te scoren!
't Is niet opperbest in de doorstroming naar het eerste nee, maar om Heitinga nu nog een talent te noemen vind ik een beetje overdreven.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, uit Eindhoven? Heijtinga is anders een behoorlijk talent. Maar daar weten ze niets van in Eindhoven, aangezien er slechts 1 speler uit de jeugdopleiding schijnt te mogen komen per 2 jaar of zo.
Nee, hartje Amsterdam, maar dat doet er niet toe. Heitinga is een talent geweest ja, maar dat zegt niet direct dat hij het nu al helemaal is. Op dit moment althans. Hij is nog relatief jong. En nee, ik heb geen zin in die kuldiscussie, waarin het gaat over fatsoenlijke jeugdopleiding vs fatsoenlijke scouting. Wat een zwaktebod om het daar meteen weer op te gooien.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, uit Eindhoven? Heijtinga is anders een behoorlijk talent. Maar daar weten ze niets van in Eindhoven, aangezien er slechts 1 speler uit de jeugdopleiding schijnt te mogen komen per 2 jaar of zo.
Kan me toch nog wel een paar flinke passes uit zijn voeten herinneren anders.......ik denk in elk geval dat het nog een goede centrale verdediger kan worden. Geen zin om erover te discussiëren, want alleen de tijd weet dat.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:00 schreef DIJK het volgende:
Idd.. Heitinga is een slechte uitvoering van Frank de Boer. Zonder de splijtende passes en met de blunders.
En jij wilt dat de discussie psv vs van Basten ophoudt? Je zit gewoon weer uit te dagen joh, ook al met je middenveld dat je even hiervoor liet zien!!! Waarom nu meteen weer zo'n hak naar Eindhoven, jij zit echt vol jaloezie na afgelopen seizoen of niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet voor 2006 ben ik bang. Ik zie Johhny er nog wel bovenop komenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Exit Heitinga zodra Boula weer volledig fit is, Vlaar streeft hem ook nog wel voorbij.
Of "Heitinga nieuwe zondebok vBasten".quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef nz1900 het volgende:
Van Basten vindt Waterloo in Praag, dat wordt het nieuwe topic.
Henk Wismanquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
Armenië uit moet kunnen. Henk Wisman wil ze leren spelen met vleugelspitsen en inschuivende verdedigers, dus dat kan best wel eens rammelen de eerste duels.
We krijgen toch niet zo'n Bruckner/Heinz lijntje he?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
Is Maduro de buitenechtelijke zoon van Van Basten?
[afbeelding]
[afbeelding]
de gelijkenis is treffend.
En de neus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb daar al eens eerder over nagedacht, omdat Maduro een beetje dezelfde uitstraling en manier van praten heeft
En nu gaat het over het Nederlands Elftal en niet over Ajax, dus zanik niet zoquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef nz1900 het volgende:
Ik dacht dat Hagenezen een hekel hadden aan Ajax ?
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef nz1900 het volgende:
jij denkt zeker dat ik psv-supporter ben ? verkeerd ben AZ supporter, maar ik zie dat volledig onterecht Van Bommel, Ooijer en Bouma gepasseerd worden ten faveure van ZIJN ajax-vrienden en dat mag best eens aan de kaak worden gesteld.
Schrijf een brief naar Marco. Ik denk dat hij wel onder de indruk zal zijn van je argumenten.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef nz1900 het volgende:
jij denkt zeker dat ik psv-supporter bent ? verkeerd ben AZ supporter, maar ik zie dat volledig onterecht Van Bommel, Ooijer en Bouma gepasseerd worden em faveure van ZIJN ajax-vrienden en dat mag best eens aan de kaak worden gesteld.
ik proef een beetje bevooroordeeldheid in je posts.......daarnaast reageer je wel veel op mijn posts, terwijl je zei dat uitgepraat was met mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef nz1900 het volgende:
jij denkt zeker dat ik psv-supporter bent ? verkeerd ben AZ supporter, maar ik zie dat volledig onterecht Van Bommel, Ooijer en Bouma gepasseerd worden em faveure van ZIJN ajax-vrienden en dat mag best eens aan de kaak worden gesteld.
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:43 schreef nz1900 het volgende:
alweer zo'n ajax-supporter.......zucht
omdat hij de aflevering van sesamstraat over tellen gemist heeftquote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?
Dat zal het zijn. Of hij is aan het tellen en kan haast niet geloven dat het er zo weinig zijn!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat hij de aflevering van sesamstraat over tellen gemist heeft
Voetbalprimeur.nlquote:Van Basten maakt voorselectie bekend
02 augustus 2005, 19:03
Door: Wilbert van Dijk
Bondscoach Marco van Basten heeft de voorselectie voor het vriendschappelijke duel tegen Duitsland van 17 augustus bekend gemaakt. Op 12 augustus zal de bondscoach de definitieve selectie bekend maken.
Ajax en AZ zijn met beiden zes spelers de hofleveranciers bij deze voorselectie. Opvallende namen zijn Oscar Moens (Willem II) en Kiki Musampa (Manchester City). De wedstrijd tegen Duitsland, gastheer van het WK 2006, zal op 17 augustus om 20:30uur in Feyenoord-stadion de Kuip van start gaan.
De 31 spelers die deel uit maken van de voorselectie:
Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United) en Oscar Moens (Willem II).
Verdediging: Johnny Heitinga (Ajax), Tim de Cler, Jan Kromkamp, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en Andre Ooijer (allen PSV).
Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), Kiki Musampa (Manchester City) en Phillip Cocu (PSV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuyt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Ja, zoals Maduro bijvoorbeeld, kijk naar afgelopen zondagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:16 schreef Ixnay het volgende:
Hij is niet slecht die van Bommel, maar op die positie zijn er gewoon betere spelers.
Goeie, echt fantastisch!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:48 schreef The_M het volgende:
[..]
Ja, zoals Maduro bijvoorbeeld, kijk naar afgelopen zondag![]()
Blijkbaar was dat precies wat Marco zocht, want hij heeft em al gebeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Als Van Basten nog een speler zoekt die voornamelijk balverlies en gele kaarten oplevert, zal hij vast wel Van Bommel bellen. Jullie gemier zal er niets aan veranderen.
Het kan ook zijn dat van Basten wat overgecharmeerd was van Maduro natuurlijk, het zou mij niet verbazen als Maduro een waardeloos seizoen speelt dit jaar a la Sneijder en van der Vaart verleden jaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Goeie, echt fantastisch!
Maduro speelt nog geen jaar in Ajax 1, en speelt meestal net even beter, en bij vlagen stukken beter dan Van Bommel (in Oranje). Van Bommel heeft veel meer ervaring, en dan niet Maduro buiten de selectie weten te drukken door de bondscoach te overtuigenzegt wel iets over de "kwaliteiten" van Van Bommel.
In PSV speelde hij goed, in Ornaje moet hij op een andere manier spelen, kan hij niet, dus een beperkte speler, dus geen plaats in Oranje.
hoevaak moet het nog gezegd worden dat van Basten Maduro niet op basis van wat hij in de HCE heeft laten zien, heeft geselecteerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De uitverkiezing van maduro tot een basisplaats op basis van wat hij heeft laten zien was natuurlijk een beginnersfout van Marco en hopelijk (een van) zijn laatste.
Als was het zijn zoon, dan heeft hij nóg (te) voorbarig gehandeld, zijn selectie heeft hij inderdaad mede te danken aan de tijd dat van Basten direct met hem werkte.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
hoevaak moet het nog gezegd worden dat van Basten Maduro niet op basis van wat hij in de HCE heeft laten zien, heeft geselecteerd
ontopic: ik heb alle vertrouwen in van Basten..liever met kutvoetbal wereldkampioen dan met totaalvoetbal het WK niet eens halen
Of dat zegt iets over de kwaliteiten en het ajaxoog van de bondscoachquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Goeie, echt fantastisch!
Maduro speelt nog geen jaar in Ajax 1, en speelt meestal net even beter, en bij vlagen stukken beter dan Van Bommel (in Oranje). Van Bommel heeft veel meer ervaring, en dan niet Maduro buiten de selectie weten te drukken door de bondscoach te overtuigenzegt wel iets over de "kwaliteiten" van Van Bommel.
Tja, en Maduro speelde een drama WK onder 21, en slecht op het Amsterdam Tournament, dus waarschijnlijk zijn we iets te snel geweest met het oordelen over 'supertalent' Maduro. Moet er toch niet aan denken dat hij op het WK in Duitsland ook zo'n terugval heeft, dan slaan we ons allemaal op de kop dat we geen meer ervaren speler hebben meegenomen. Dus laat hem eerst maar weer eens goed presteren bij zijn club (zoals van Bommel ook moest van de bondcoach) voordat hij weer wordt geselecteerd.quote:In PSV speelde hij goed, in Ornaje moet hij op een andere manier spelen, kan hij niet, dus een beperkte speler, dus geen plaats in Oranje.
onzin. In de wedstrijd tegen Nigeria was hij gewoon op (superzware seizoen gedraaid..als je vanuit de jeugd binnen een paar maanden in het grote Oranje zit, niet vreemd) De wedstrijden daarvorr was hij subliem. Makkelijk hoor, afrekenen op 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:46 schreef The_M het volgende:
[..]
Of dat zegt iets over de kwaliteiten en het ajaxoog van de bondscoach
[..]
Tja, en Maduro speelde een drama WK onder 21, en slecht op het Amsterdam Tournament, dus waarschijnlijk zijn we iets te snel geweest met het oordelen over 'supertalent' Maduro.
Maduro is inderdaad een groot talent en imo een van de toppers van Nederland over een jaar of 5.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
onzin. In de wedstrijd tegen Nigeria was hij gewoon op (superzware seizoen gedraaid..als je vanuit de jeugd binnen een paar maanden in het grote Oranje zit, niet vreemd) De wedstrijden daarvorr was hij subliem. Makkelijk hoor, afrekenen op 1 wedstrijd.![]()
En dat Blind hem nou moet misbruiken als centrumverdediger (wat hij helemaal niet slehct deed..maar ja jij houdt je pleidooi met in het achterhoofd je adoratie voor Bommel) is Hedwiges niet echt te verwijten
Maduro is wel delijk een supertalent
Hoe je het wendt of keert, van Basten heeft de schijn van belangenverstrengeling gewoon tegen, de een noemt het de ander niet, dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Ah, het Ajax-trauma komt weer boven.
Wil je tissue voor je Calimero-syndroom? Of heb je nog steeds liever Bob de Bouwer zakdoekjes?
Maduro is fokking 20 jaar, daar verwacht je toch zeker geen constante prestaties van? Ik vind het logisch dat hij een terugval had. En op het WK heeft het hele elftal zwak gespeeld, Maduro vond ik zelfs nog een van de betere spelers. Misschien moet je je PSV-bril afzetten en de feiten onder ogen zien.
Jammer trouwens dat je arrogantie leest in een smiley...........
Misschien kan Marco dat eens proberenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:31 schreef RedGuy het volgende:
Als Van Bommel op een middenveld speelt met een Maduro of Cocu komt hij veel beter tot zijn recht.
Waarom niet, Van Bommel speelde in zo'n soort rol een geweldig laatste seizoen bij PSV, want hij kon voornamelijk vooruit en Cocu kon het verdedigende werk op het middenveld opknappen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien kan Marco dat eens proberen
De schijn van belangenverstengeling zal je altijd hebben. Als Hiddink morgen een stapel Australiërs in PSV krijgt, en die opstelt in het Austalisch elftal, zal je daar ook gezeik over krijgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, van Basten heeft de schijn van belangenverstrengeling gewoon tegen, de een noemt het de ander niet, dat maakt toch niet uit?
Wát er exact van waar is weten noch ik noch jij.
Maduro is nog veels te jong om voortdurend op te kunnen rekenen en zijn tijd komt waarschijnlijk wel, misschien wel dit jaar, misschien ook niet.
Er is geen bal over te zeggen idem geldt dus ook dat je hem niet nu al voorbij van Bommel kunt plaatsen op basis van een paar gode maanden.
Over de resultaten uit de kwalificaties niets dan lof (kunnen we eigenlijk pas over 2 wedstrijden zeggen, maar goed) en iedereen heeeft natuurlijk belangenverstrengeling op 1 of andere wijze, Park en Lee speelden niet voor niets bij PSV en hebben niet voor niets zoveel krediet gekregen, maar bij een bondscoach ligt dat net iets anders denk ik aangezien hij bovende partijen dient te staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De schijn van belangenverstengeling zal je altijd hebben. Als Hiddink morgen een stapel Australiërs in PSV krijgt, en die opstelt in het Austalisch elftal, zal je daar ook gezeik over krijgen.
Punt is, kijk naar de prestaties. We hoeven nog maar twee wedstrijden te winnen en we zijn zeker van een plekje bij het WK 2006. Zo riant hebben we er in geen tijden voor gestaan.
Zodra de prestaties wegvallen, dan mag het gezeik gaan beginnen.
En ik plaats Maduro zeker niet boven Van Bommel. Van Bommel heeft zeker kwaliteiten, het is alleen jammer dat die kwaliteiten alleen naar voren komen in een bepaalde opstelling. En die opstelling wil Van Basten niet het veld op sturen. Dat is een keuze, en of je het er nou mee eens bent of niet zal Marco echt aan z'n reet roesten.
Als Maduro in de komende wedstrijden niet bewijst dat hij nog steeds het niveau heeft van vorig seizoen, zal hij best wel eens op de bank of buiten de selectie komen.
Maar pleur alsjeblieft op met het argument "Van Basten selecteert alleen Ajacieden", want er lopen meer spelers van buitenlandse clubs dan van Ajax op dat trainingsveld rond.
0-4quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef SCH het volgende:
miskleun
Doe toch niet zo zielig joh, ik mag mijn mening toch wel geven, dat doe jij toch ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Ah, het Ajax-trauma komt weer boven.
Wil je tissue voor je Calimero-syndroom? Of heb je nog steeds liever Bob de Bouwer zakdoekjes?
Juist OMDAT zo'n speler geen constante prestaties kan leveren (EN DIT IS GEEN VERWIJT!!!) lijkt het mij verstandiger om hem eerst te laten rijpen in ajax 1 voor een jaar en hem nog niet de druk op te leggen van het Nederlands elftal!! Ik weet zeker dat hij zo matig speelde bij het WK onder 20 vanwege het ontzettende hoge verwachtingspatroon. Hij is nog veel te jong, dus laat hem lekker bij ajax rijpen en laat de media hem niet kapot maken door hem nu al met Rijkaard te vergelijken want dan gaat het verkeerd (zie als voorbeeld vd Vaart).quote:Maduro is fokking 20 jaar, daar verwacht je toch zeker geen constante prestaties van? Ik vind het logisch dat hij een terugval had. En op het WK heeft het hele elftal zwak gespeeld, Maduro vond ik zelfs nog een van de betere spelers. Misschien moet je je PSV-bril afzetten en de feiten onder ogen zien.
Met zo'n zwaai-smiley zet je meteen de toon op een verkeerde manierquote:Jammer trouwens dat je arrogantie leest in een smiley...........
das voorkennis. Hij kent hem uit de opleiding, dus hij weet waar hij potentieel toe in staat is. En in de wedstrijden dat hij meedeed, vond ik hem zeker niet de slechtste van het veld.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef The_M het volgende:
[..]
Doe toch niet zo zielig joh, ik mag mijn mening toch wel geven, dat doe jij toch ookEn ik constateer alleen maar dat van Basten veel ajaxieden selecteert en dus 'wellicht' meer door een ajax bril kijkt....Dat had Advocaat met de psv'ers, dat is nou eenmaal zo....Je gelooft toch zelf niet dat van Basten Maduro heeft geselecteerd op basis van die wedstrijden in de HCE??? Hij kent hem gewoon al van de AJAX-jeugd waar hij trainer van Maduro was, dus dan is hij toch ajax-minded bezig of niet?
[..]
Een niet-constante speler die op z'n slechtst net zo goed speelt als Van Bommel, en op z'n best meekan op het allerhoogste niveau heeft wat mij betreft een streepje voor op Van Bommel. En hem lekker laten rijpen wordt een klein probleem want zoveel goede middenvelders hebben we niet. Maar Van Basten zal hem niet selecteren als hij niet lekker in z'n vel zit (denk ik).quote:Juist OMDAT zo'n speler geen constante prestaties kan leveren (EN DIT IS GEEN VERWIJT!!!) lijkt het mij verstandiger om hem eerst te laten rijpen in ajax 1 voor een jaar en hem nog niet de druk op te leggen van het Nederlands elftal!! Ik weet zeker dat hij zo matig speelde bij het WK onder 20 vanwege het ontzettende hoge verwachtingspatroon. Hij is nog veel te jong, dus laat hem lekker bij ajax rijpen en laat de media hem niet kapot maken door hem nu al met Rijkaard te vergelijken want dan gaat het verkeerd (zie als voorbeeld vd Vaart).
[..]
Met zo'n zwaai-smiley zet je meteen de toon op een verkeerde manier![]()
Dit is jouw mening natuurlijk....Een Maduro op z'n best en een van Bommel op z'n best mogen van mij allebei in oranje....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
Een niet-constante speler die op z'n slechtst net zo goed speelt als Van Bommel, en op z'n best meekan op het allerhoogste niveau heeft wat mij betreft een streepje voor op Van Bommel. En hem lekker laten rijpen wordt een klein probleem want zoveel goede middenvelders hebben we niet. Maar Van Basten zal hem niet selecteren als hij niet lekker in z'n vel zit (denk ik).
Winnen doen we zeker, van Nistelrrooij is weer aan het scoren en Raffie is eindelijk weer in vorm, dus dat moet goed komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Enniewees; 4-1 tegen de Deutschers!
Om hem vervolgens weer naar huis te sturen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef SCH het volgende:
Mooi dat Van Basten Van Bommel weer oproept. Het zou hem sieren als hij openlijk toegeeft een miskleun te hebben gemaakt.
Zouhij daarom bondscoach zijn, en jij niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om hem vervolgens weer naar huis te sturen.
Af en toe snap ik helemaal niets van van Basten
In mijn ogen hoort hij er zeker bij, ik zie in hem de linksback van Oranje voor de komende jaren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Ach, het vreemdste is natuurlijk Tim de Cler. Zelfs blessures van anderen rechtvaardigen zijn selectie in mijn ogen niet.
Zoveel alternatieve linksbacks zijn er anders niet voorradig....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Ach, het vreemdste is natuurlijk Tim de Cler. Zelfs blessures van anderen rechtvaardigen zijn selectie in mijn ogen niet.
idd, er zijn niet veel andere optiesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In mijn ogen hoort hij er zeker bij, ik zie in hem de linksback van Oranje voor de komende jaren.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:25 schreef popolon het volgende:
Beste serie ooit van het Nederlands elftal.
Lijkt me duidelijk genoeg.
Ik kan het e.e.a. zien ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij ziet de wedstrijden zeker niet. Niveautje erg matig tot nu toe. Zegt genoeg
Wedstrijden waarbij je gaat zappen van verveling, mij niet gezien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:31 schreef popolon het volgende:
Maar ik kijk naar de cijfers en met zulk voetbal wereldkampioen worden teken ik voor.
Urby, Jeroen Drost, Johan Sturrus, Etienne Shew-Atjon, Pascal Bosschaartquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zoveel alternatieve linksbacks zijn er anders niet voorradig....
Van mij mocht Wesley (Sneijder red.) helemaal niet geselecteerd worden. Dit dwergje verprutst iedere keer kansen om de wedstrijd te beslissen en zou schadelijk kunnen zijn voor de volgende 4 WK-kwalificatiewedstrijden. Het is geen kunst om talent te zijn, het is de kunst om talent af te worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:14 schreef Radegast het volgende:
Beetje Von Bommel pesten![]()
Echt zielig hoor die Van Basten, die wens ik nu wel een nederlaagje toe om hem van z'n wolk af te laten donderen...
En sinds wanneer is Van Bommel een egotripper? Van Bommel werkt keihard (en is volgens mij de enige speler die zich keer op keer moet bewijzen). En daarnaast wordt je niet zomaar voetballer van het jaar en ontvang je een nominatie voor het wereld elftal van het jaar en CL elftal van het jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:24 schreef Bennie_K het volgende:
hij laat van Bommel op een harde manier weten dat hij niet God's geschenk is..er zijn zat andere spelers die harder dan hij willen werken
van Basten doet niks fout..hij heeft gewoon liever jongens die ja en amen op alles zeggen dan van die egotrippers als Bommel
maar dus niet in Oranje!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:34 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
En sinds wanneer is Van Bommel een egotripper? Van Bommel werkt keihard (en is volgens mij de enige speler die zich keer op keer moet bewijzen). En daarnaast wordt je niet zomaar voetballer van het jaar en ontvang je een nominatie voor het wereld elftal van het jaar en CL elftal van het jaar.
Dat ligt natuurlijk ook aan Van Basten die Van Bommel op een merkwaardige en eigenwijze manier inzet. Hoe zou het toch komen dat een fanatieke speler als Van Bommel onder Van Basten minder presteert?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
maar dus niet in Oranje!!
hoevaak moet dat nog gezegd worden...van Bommel heeft heel weinig wedstrijden voor het nl elftal echt goed gespeeld
En wie heeft er heel veel wedstrijden goed voor het NL elftal gespeeld? Sneijder? Heitinga? Maduro?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
maar dus niet in Oranje!!
hoevaak moet dat nog gezegd worden...van Bommel heeft heel weinig wedstrijden voor het nl elftal echt goed gespeeld
Dat ligt niet per se aan v. basten want ook onder andere bondscoaches was v. Bommel nooit een basisspeler en speelde hij zelden zoals hij zelf denkt te kunnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk ook aan Van Basten die Van Bommel op een merkwaardige en eigenwijze manier inzet. Hoe zou het toch komen dat een fanatieke speler als Van Bommel onder Van Basten minder presteert?
Dat moet wel aan van Bommel liggen want de rest presteert wel beter dan bij hun clubs.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk ook aan Van Basten die Van Bommel op een merkwaardige en eigenwijze manier inzet. Hoe zou het toch komen dat een fanatieke speler als Van Bommel onder Van Basten minder presteert?
Is dat zo? Dat denk ik toch echt van niet hoor, zoveel spelers van Oranje zijn er niet die de afgelopen wedstrijden onder Van Basten een behoorlijk niveau hebben gehaald. Maar verbeter me maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat moet wel aan van Bommel liggen want de rest presteert wel beter dan bij hun clubs.
Toch gek dat hij in de Nederlandse competitie volgens vriend en vijand het afgelopen jaar de beste speler was en dat Barcelona het in hem ziet zitten. Volgens onze bondscoach is hij niet zo'n geweldige voetballer; ze zullen ze in Nou Camp dan wel een kat in de zak hebben gekochtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat ligt niet per se aan v. basten want ook onder andere bondscoaches was v. Bommel nooit een basisspeler en speelde hij zelden zoals hij zelf denkt te kunnen.
Nou alleen van Bommel haalde zijn niveau niet. Dat is makkelijker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat denk ik toch echt van niet hoor, zoveel spelers van Oranje zijn er niet die de afgelopen wedstrijden onder Van Basten een behoorlijk niveau hebben gehaald. Maar verbeter me maar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou alleen van Bommel haalde zijn niveau niet. Dat is makkelijker.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Urby, Jeroen Drost, Johan Sturrus, Etienne Shew-Atjon, Pascal Bosschaart
En van Bommel de beste middenvelder, maarjaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De Cler is gewoon de beste linksback die Nederland heeft op het moment.
Maar van Bommel heeft al meerdere malen opzichtig gefaald in het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:37 schreef The_M het volgende:
[..]
En van Bommel de beste middenvelder, maarja![]()
Net als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etcetera etcetera.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar van Bommel heeft al meerdere malen opzichtig gefaald in het Nederlands elftal.
Ik vind Gio beter, maar die is helaas geblesseerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De Cler is gewoon de beste linksback die Nederland heeft op het moment.
Klopt en die had hij er ook uit moeten laten mijn inziens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Net als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etcetera etcetera.
Waarom is het onbegrijpelijk dat de beste voetballer van de competitie in de voorselectie zit? Van Bommel speelde in Oranje misschien niet zo best maar draaide wel het meest indrukwekkende seizoen van alle spelers en dat kan van al die Ajax-jochies niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt en die had hij er ook uit moeten laten mijn inziens.
Ik vond het al onbegrijpelijk dat van Bommel in de voorselectie zat gezien zijn spel/wat er gebeurd is maar als je hem dan toch selecteerd moet ie er wel bij blijven vind ik.
Ik meende mij namelijk te herinneren dat van Basten gezegd had,zoals jij zelf ook zegt,dat ie het bij Barcelona maar eens moest laten zien,wat op zich al een rare uitspraak is na afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is het onbegrijpelijk dat de beste voetballer van de competitie in de voorselectie zit?
Precies, daar zijn we het dan helemaal over eens - hij is inconsequent en onduidelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik meende mij namelijk te herinneren dat van Basten gezegd had,zoals jij zelf ook zegt,dat ie het bij Barcelona maar eens moest laten zien,wat op zich al een rare uitspraak is na afgelopen seizoen.
Barca heeft nog geen officiele wedstrijd gespeeld dus lijkt het mij dan in de ogen van van Basten dat van Bommel geen vooruitgang heeft geboekt,tenzij je luieren aan het strand in de vakantie als vooruitgang ziet.
Sneijder heeft 1 keer echt gefaald (die uitwedstrijd waar men dat puntverlies leed), maar heeft verderest opvallend genoeg in Oranje wel voldoende gepresteerd en regelmatig gescoord, i.t.t. zijn drama-seizoen bij Ajax.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Net als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etcetera etcetera.
Het is natuurlijk juist de kunst spelers te selecteren die in het shirt van Oranje presteren, en niet een paar dagen later in het shirt van hun club.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is het onbegrijpelijk dat de beste voetballer van de competitie in de voorselectie zit? Van Bommel speelde in Oranje misschien niet zo best maar draaide wel het meest indrukwekkende seizoen van alle spelers en dat kan van al die Ajax-jochies niet gezegd worden.
Dat vroeg ik me al die tijd al af toen ze Kluivert nog deden opstellen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:26 schreef 9christensen het volgende:
Bij de Duitse tv snappen ze niet dat Makaay niet speelt
Van Basten lijkt me een slimme vent en hij heeft absoluut kijk op het spelletje, daarentegen is hij vooral eigenwijs en laat hij zich door niemand (Op Cruijff na) de les lezen en dat vind ik zijn zwakke kant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is het onbegrijpelijk dat de beste voetballer van de competitie in de voorselectie zit? Van Bommel speelde in Oranje misschien niet zo best maar draaide wel het meest indrukwekkende seizoen van alle spelers en dat kan van al die Ajax-jochies niet gezegd worden.
Daarom vind ik het ook zo stupide dat Van Basten volhoudt dat Van Bommel "het bij Barcelona maar moeten laten zien". Dat toont zijn totale gebrek aan visie en inzicht. Alsof Van Bommel al niet genoeg heeft laten zien dat hij kan voetballen, wat moet hij nou bij Barcelona nog extra laten zien?
Als Van Basten hem niet moet om wat voor reden dan ook moet hij daar eerlijk in zijn en hem gewoon afschrijven maar niet dit huichelachtige spelletje spelen van "overtuig ons maar". Dat gaat helemaal nergens meer over en zo behandel je iemand met die kwaliteiten niet.
Ook heel apart dat de ene speler niet geselecteerd wordt omdat hij bij zijn club niet speelt en vervolgens een andere speler die ook niet speelt wel geselecteerd wordt. Lekker consequentquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Van Basten lijkt me een slimme vent en hij heeft absoluut kijk op het spelletje, daarentegen is hij vooral eigenwijs en laat hij zich door niemand (Op Cruijff na) de les lezen en dat vind ik zijn zwakke kant.
Zijn selectiebeleid kan niemand ontleden, de reden die gisteren telde is vandaag nooit uitgesproken, wat nu echt vormbehoud is, is nog steeds niet duidelijk onder Marco en het ergste is eigenlijk dat i iedere wedstijd wint, want zo lang je wint kun je dagelijks tien man neerknallen als bondscoach: geen haan die er naar kraait.
Hij mist het alleen kwaliteiten om een persoonlijkheid te zijn, dat is ie in de verste verte niet en zal ie ook niet worden, of hij het WK nu wint of niet.
Dáárom, het enige wat consequent is aan van Basten zijn zijn resultaten tot nu toe en zijn bad-hairdays.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Ook heel apart dat de ene speler niet geselecteerd wordt omdat hij bij zijn club niet speelt en vervolgens een andere speler die ook niet speelt wel geselecteerd wordt. Lekker consequent
En laat dat eerste nou het enige zijn dat telt om kampioen te worden.........quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dáárom, het enige wat consequent is aan van Basten zijn zijn resultaten tot nu toe en zijn bad-hairdays.
Met kwalificaties win je niks, je kunt er alleen iets mee verliezen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En laat dat eerste nou het enige zijn dat telt om kampioen te worden.........
Zolang je alles wint wordt je kampioen. Veel simpeler dan dat wordt het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met kwalificaties win je niks, je kunt er alleen iets mee verliezen...
Ik kan met mijn vriendenteam ook aantreden tegen allemaal F-jes elftallen of elftallen met het syndroom van Down en me bij winst op de borst kloppen, maar over kwaliteit van mezelf zegt het geen reet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zolang je alles wint wordt je kampioen. Veel simpeler dan dat wordt het niet.
Ik zie Nederland in Tjechië een pak slaag van 0-4 uitdelen. Ander merk kristallen bol denk ik...........quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kan met mijn vriendenteam ook aantreden tegen allemaal F-jes elftallen of elftallen met het syndroom van Down en me bij winst op de borst kloppen, maar over kwaliteit van mezelf zegt het geen reet.
Ik zie Nederland in Tsjechie met 3-0 op zijn bek gaan.
Inderdaad, waar heb je jouwe vandaan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zie Nederland in Tjechië een pak slaag van 0-4 uitdelen. Ander merk kristallen bol denk ik...........
Voor Nederland valt er niks te behalen nee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met kwalificaties win je niks, je kunt er alleen iets mee verliezen...
daarom moet iedereen eens afstappen van het stigma: "de winnende coach heeft gelijk', zolang je kwalificatiewedstrijden speelt, dan zou het namelijk ook voor oefenwedstrijden moeten gelden die je doorgaans met dikke cijfers wint.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Voor Nederland valt er niks te behalen nee.
Als Luxemburg zich zou kwalificeren zou dat op zich al een grote prestatie zijn ook al zouden ze met 0 punten uitgeschakeld worden op het WK.
van Marwijk wel denk ik als voetbalminnende schoonvader..quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:04 schreef SocialDisorder het volgende:
oefenwedstrijden zijn mijn inziens niet geldig voor wat betreft "de winnende coach heeft gelijk". Maar ik kan geen enkele voetbalsupporter voorstellen die gaat zitten mokken omdat Van Bommel niet mee mocht als Oranje straks met de wereldbokaal door de Amsterdamse grachten vaart.
Het is dus de vraag of er met de nieuwe lichting ook écht vers bloed bij gekomen is of dat dezelfde spelers onder Dickie anders in het veld staan dan onder van Basten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:
Als ik nu trainingen zie, zieik de spelers lachen, iets wat onder Advocaat toch wel anders was. Dát is denk ik het grote verschil met Dicky, Van Basten weet weer plezier in het spel te brengen, en dan gaat het vanzelf beter. Kijk naar de Denen in 92, die kwamen op het laatste moment opdagen, kwamen gewoon om leuk een potje te ballen, en winnen de finale (mede dankzij San Marco die een penalty miste). De Zuid-Koreanen haalden met dergelijk spel de halve finales van het WK, terwijl iedereen hen al had afgeschreven voor het toernooi goed en wel begonnen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |