abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29599448
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De Cler is gewoon de beste linksback die Nederland heeft op het moment.
Ik vind Gio beter, maar die is helaas geblesseerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29602197
Kijk maar naar die gigantische fout van de Cler gisteravond tegen zowat de zwakste ploeg van de eredivisie
Word snel beter Gio!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:50:48 #273
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29603050
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Net als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etcetera etcetera.
Klopt en die had hij er ook uit moeten laten mijn inziens.

Ik vond het al onbegrijpelijk dat van Bommel in de voorselectie zat gezien zijn spel/wat er gebeurd is maar als je hem dan toch selecteerd moet ie er wel bij blijven vind ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29603171
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt en die had hij er ook uit moeten laten mijn inziens.

Ik vond het al onbegrijpelijk dat van Bommel in de voorselectie zat gezien zijn spel/wat er gebeurd is maar als je hem dan toch selecteerd moet ie er wel bij blijven vind ik.
Waarom is het onbegrijpelijk dat de beste voetballer van de competitie in de voorselectie zit? Van Bommel speelde in Oranje misschien niet zo best maar draaide wel het meest indrukwekkende seizoen van alle spelers en dat kan van al die Ajax-jochies niet gezegd worden.

Daarom vind ik het ook zo stupide dat Van Basten volhoudt dat Van Bommel "het bij Barcelona maar moeten laten zien". Dat toont zijn totale gebrek aan visie en inzicht. Alsof Van Bommel al niet genoeg heeft laten zien dat hij kan voetballen, wat moet hij nou bij Barcelona nog extra laten zien?

Als Van Basten hem niet moet om wat voor reden dan ook moet hij daar eerlijk in zijn en hem gewoon afschrijven maar niet dit huichelachtige spelletje spelen van "overtuig ons maar". Dat gaat helemaal nergens meer over en zo behandel je iemand met die kwaliteiten niet.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:06:15 #275
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29603325
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom is het onbegrijpelijk dat de beste voetballer van de competitie in de voorselectie zit?
Ik meende mij namelijk te herinneren dat van Basten gezegd had,zoals jij zelf ook zegt,dat ie het bij Barcelona maar eens moest laten zien,wat op zich al een rare uitspraak is na afgelopen seizoen.
Barca heeft nog geen officiele wedstrijd gespeeld dus lijkt het mij dan in de ogen van van Basten dat van Bommel geen vooruitgang heeft geboekt,tenzij je luieren aan het strand in de vakantie als vooruitgang ziet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29604104
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik meende mij namelijk te herinneren dat van Basten gezegd had,zoals jij zelf ook zegt,dat ie het bij Barcelona maar eens moest laten zien,wat op zich al een rare uitspraak is na afgelopen seizoen.
Barca heeft nog geen officiele wedstrijd gespeeld dus lijkt het mij dan in de ogen van van Basten dat van Bommel geen vooruitgang heeft geboekt,tenzij je luieren aan het strand in de vakantie als vooruitgang ziet.
Precies, daar zijn we het dan helemaal over eens - hij is inconsequent en onduidelijk.
pi_29608347
Maar dat is hij al vanaf het begin natuurlijk. Eerst stellen geen spelers te selecteren die niet wekelijks spelen en dat amper in de praktijk brengen is bijvoorbeeld al niet erg consequent.

Om maar te zwijgen over het "als de eerste twee linksbuitens ontbreken, selecteer ik de derde, maar hoe dan ook een linksbuiten" verhaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29610290
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Net als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etcetera etcetera.
Sneijder heeft 1 keer echt gefaald (die uitwedstrijd waar men dat puntverlies leed), maar heeft verderest opvallend genoeg in Oranje wel voldoende gepresteerd en regelmatig gescoord, i.t.t. zijn drama-seizoen bij Ajax.
pi_29613764
quote:

[..]

Waarom is het onbegrijpelijk dat de beste voetballer van de competitie in de voorselectie zit? Van Bommel speelde in Oranje misschien niet zo best maar draaide wel het meest indrukwekkende seizoen van alle spelers en dat kan van al die Ajax-jochies niet gezegd worden.
Het is natuurlijk juist de kunst spelers te selecteren die in het shirt van Oranje presteren, en niet een paar dagen later in het shirt van hun club.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29632553
iedereen loopt maar te miepen over Van Bommel en hoe goed die wel niet is in PSV/Barca, maar ze vergeten gevalletje Seedorf: Wereldspeler bij Ajax en AC Milan (basisplaats, onschatbare waarde voor het team, alle argumenten voor Bommeltje gaan ook voor hem op), maar in Oranje moet hij een andere rol spelen, en dat kan hij niet.
Van Basten heeft aangegeven dat hij nog steeds interesse heeft in Mark, doro hem bij de voorselectie te halen, maar hij zal moeten laten zien dat hij in het door Marco beoogde spel kan functioneren, en dat kan best bij Barca, aangezien Frank en Marco graag hetzelfde soort spelletje spelen.

Kunnen we het dan NU weer hebben over met hoeveel nul we de Duitsers op gaan rollen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:20:43 #281
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29633155
Ik denk dat van Bommel nu al meer goeie wedstrijden gespeeld heeft dan Seedorf in zijn hele geschiedenis bij het nederlands elftal.
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:26:47 #282
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29633291
Bij de Duitse tv snappen ze niet dat Makaay niet speelt
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:00:38 #283
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29634165
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:26 schreef 9christensen het volgende:
Bij de Duitse tv snappen ze niet dat Makaay niet speelt
Dat vroeg ik me al die tijd al af toen ze Kluivert nog deden opstellen.
pi_29655402
quote:

[..]

Daarom vind ik het ook zo stupide dat Van Basten volhoudt dat Van Bommel "het bij Barcelona maar moeten laten zien". Dat toont zijn totale gebrek aan visie en inzicht. Alsof Van Bommel al niet genoeg heeft laten zien dat hij kan voetballen, wat moet hij nou bij Barcelona nog extra laten zien?

Als Van Basten hem niet moet om wat voor reden dan ook moet hij daar eerlijk in zijn en hem gewoon afschrijven maar niet dit huichelachtige spelletje spelen van "overtuig ons maar". Dat gaat helemaal nergens meer over en zo behandel je iemand met die kwaliteiten niet.
Van Basten lijkt me een slimme vent en hij heeft absoluut kijk op het spelletje, daarentegen is hij vooral eigenwijs en laat hij zich door niemand (Op Cruijff na) de les lezen en dat vind ik zijn zwakke kant.
Zijn selectiebeleid kan niemand ontleden, de reden die gisteren telde is vandaag nooit uitgesproken, wat nu echt vormbehoud is, is nog steeds niet duidelijk onder Marco en het ergste is eigenlijk dat i iedere wedstijd wint, want zo lang je wint kun je dagelijks tien man neerknallen als bondscoach: geen haan die er naar kraait.

Hij mist het alleen kwaliteiten om een persoonlijkheid te zijn, dat is ie in de verste verte niet en zal ie ook niet worden, of hij het WK nu wint of niet.
Yeah baby Yeah!
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:01:29 #285
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29655624
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Van Basten lijkt me een slimme vent en hij heeft absoluut kijk op het spelletje, daarentegen is hij vooral eigenwijs en laat hij zich door niemand (Op Cruijff na) de les lezen en dat vind ik zijn zwakke kant.
Zijn selectiebeleid kan niemand ontleden, de reden die gisteren telde is vandaag nooit uitgesproken, wat nu echt vormbehoud is, is nog steeds niet duidelijk onder Marco en het ergste is eigenlijk dat i iedere wedstijd wint, want zo lang je wint kun je dagelijks tien man neerknallen als bondscoach: geen haan die er naar kraait.

Hij mist het alleen kwaliteiten om een persoonlijkheid te zijn, dat is ie in de verste verte niet en zal ie ook niet worden, of hij het WK nu wint of niet.
Ook heel apart dat de ene speler niet geselecteerd wordt omdat hij bij zijn club niet speelt en vervolgens een andere speler die ook niet speelt wel geselecteerd wordt. Lekker consequent
pi_29655715
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:01 schreef Noca het volgende:

[..]

Ook heel apart dat de ene speler niet geselecteerd wordt omdat hij bij zijn club niet speelt en vervolgens een andere speler die ook niet speelt wel geselecteerd wordt. Lekker consequent
Dáárom, het enige wat consequent is aan van Basten zijn zijn resultaten tot nu toe en zijn bad-hairdays.
Yeah baby Yeah!
pi_29655807
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dáárom, het enige wat consequent is aan van Basten zijn zijn resultaten tot nu toe en zijn bad-hairdays.
En laat dat eerste nou het enige zijn dat telt om kampioen te worden.........
pi_29655836
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

En laat dat eerste nou het enige zijn dat telt om kampioen te worden.........
Met kwalificaties win je niks, je kunt er alleen iets mee verliezen...
Yeah baby Yeah!
pi_29656000
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Zolang je alles wint wordt je kampioen. Veel simpeler dan dat wordt het niet.
pi_29656046
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zolang je alles wint wordt je kampioen. Veel simpeler dan dat wordt het niet.
Ik kan met mijn vriendenteam ook aantreden tegen allemaal F-jes elftallen of elftallen met het syndroom van Down en me bij winst op de borst kloppen, maar over kwaliteit van mezelf zegt het geen reet.
Ik zie Nederland in Tsjechie met 3-0 op zijn bek gaan.
Yeah baby Yeah!
pi_29656084
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik kan met mijn vriendenteam ook aantreden tegen allemaal F-jes elftallen of elftallen met het syndroom van Down en me bij winst op de borst kloppen, maar over kwaliteit van mezelf zegt het geen reet.
Ik zie Nederland in Tsjechie met 3-0 op zijn bek gaan.
Ik zie Nederland in Tjechië een pak slaag van 0-4 uitdelen. Ander merk kristallen bol denk ik...........
pi_29656120
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik zie Nederland in Tjechië een pak slaag van 0-4 uitdelen. Ander merk kristallen bol denk ik...........
Inderdaad, waar heb je jouwe vandaan?
Yeah baby Yeah!
pi_29656203
Ikea, de Bobby-3
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:39:29 #294
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29656615
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Voor Nederland valt er niks te behalen nee.
Als Luxemburg zich zou kwalificeren zou dat op zich al een grote prestatie zijn ook al zouden ze met 0 punten uitgeschakeld worden op het WK.
pi_29657243
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Voor Nederland valt er niks te behalen nee.
Als Luxemburg zich zou kwalificeren zou dat op zich al een grote prestatie zijn ook al zouden ze met 0 punten uitgeschakeld worden op het WK.
daarom moet iedereen eens afstappen van het stigma: "de winnende coach heeft gelijk', zolang je kwalificatiewedstrijden speelt, dan zou het namelijk ook voor oefenwedstrijden moeten gelden die je doorgaans met dikke cijfers wint.
Yeah baby Yeah!
pi_29657343
oefenwedstrijden zijn mijn inziens niet geldig voor wat betreft "de winnende coach heeft gelijk". Maar ik kan geen enkele voetbalsupporter voorstellen die gaat zitten mokken omdat Van Bommel niet mee mocht als Oranje straks met de wereldbokaal door de Amsterdamse grachten vaart.
pi_29657509
Marco
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_29657591
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:04 schreef SocialDisorder het volgende:
oefenwedstrijden zijn mijn inziens niet geldig voor wat betreft "de winnende coach heeft gelijk". Maar ik kan geen enkele voetbalsupporter voorstellen die gaat zitten mokken omdat Van Bommel niet mee mocht als Oranje straks met de wereldbokaal door de Amsterdamse grachten vaart.
van Marwijk wel denk ik als voetbalminnende schoonvader..

Niemand is groter dan de club, en dat geldtook voor (een naar succes hunkerend en immer teleurstellend op eindtoernooien) Oranje, en mij maakt het ook niet zoveel uit dat van Bomml er nu niet bij zit, als hij en Davids er maar bij de WK-selectie bij zitten.

Ik stoor me alleen aan de hyper-hypocratie van van Basten en dat Nederland té klein is om daar commentaar op te leveren omdat je carriere valt en staat bij Cruijffs-visie.

Maar ik ben eigenlijk wel optimistisch gesteld als het om het WK gaat, de selectie is supergretig en of het door van Basten komt weet ik niet, maar ook dáár heeft hij ook de verantwoordelijkheid voor.
Yeah baby Yeah!
pi_29657943
Als ik nu trainingen zie, zieik de spelers lachen, iets wat onder Advocaat toch wel anders was. Dát is denk ik het grote verschil met Dicky, Van Basten weet weer plezier in het spel te brengen, en dan gaat het vanzelf beter. Kijk naar de Denen in 92, die kwamen op het laatste moment opdagen, kwamen gewoon om leuk een potje te ballen, en winnen de finale (mede dankzij San Marco die een penalty miste). De Zuid-Koreanen haalden met dergelijk spel de halve finales van het WK, terwijl iedereen hen al had afgeschreven voor het toernooi goed en wel begonnen was.
pi_29658230
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:
Als ik nu trainingen zie, zieik de spelers lachen, iets wat onder Advocaat toch wel anders was. Dát is denk ik het grote verschil met Dicky, Van Basten weet weer plezier in het spel te brengen, en dan gaat het vanzelf beter. Kijk naar de Denen in 92, die kwamen op het laatste moment opdagen, kwamen gewoon om leuk een potje te ballen, en winnen de finale (mede dankzij San Marco die een penalty miste). De Zuid-Koreanen haalden met dergelijk spel de halve finales van het WK, terwijl iedereen hen al had afgeschreven voor het toernooi goed en wel begonnen was.
Het is dus de vraag of er met de nieuwe lichting ook écht vers bloed bij gekomen is of dat dezelfde spelers onder Dickie anders in het veld staan dan onder van Basten.
De tijd zal het leren.
De Denen waren en sprookje en de indianenverhalen deden flink de rondte inderdaad, maar daar overheeste ook de over-mijn-lijk-mentaliteit en de goede lach, waardoor iedereen de Denen onderschatte, tot in de finale aan toe.

Maar dan moet de loting, het arbitrale trio en de kampfgeist ons wel gunstig gestemd zijn als wij WK willen worden
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')