Urby, Jeroen Drost, Johan Sturrus, Etienne Shew-Atjon, Pascal Bosschaartquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zoveel alternatieve linksbacks zijn er anders niet voorradig....
Van mij mocht Wesley (Sneijder red.) helemaal niet geselecteerd worden. Dit dwergje verprutst iedere keer kansen om de wedstrijd te beslissen en zou schadelijk kunnen zijn voor de volgende 4 WK-kwalificatiewedstrijden. Het is geen kunst om talent te zijn, het is de kunst om talent af te worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:14 schreef Radegast het volgende:
Beetje Von Bommel pesten![]()
Echt zielig hoor die Van Basten, die wens ik nu wel een nederlaagje toe om hem van z'n wolk af te laten donderen...
En sinds wanneer is Van Bommel een egotripper? Van Bommel werkt keihard (en is volgens mij de enige speler die zich keer op keer moet bewijzen). En daarnaast wordt je niet zomaar voetballer van het jaar en ontvang je een nominatie voor het wereld elftal van het jaar en CL elftal van het jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:24 schreef Bennie_K het volgende:
hij laat van Bommel op een harde manier weten dat hij niet God's geschenk is..er zijn zat andere spelers die harder dan hij willen werken
van Basten doet niks fout..hij heeft gewoon liever jongens die ja en amen op alles zeggen dan van die egotrippers als Bommel
maar dus niet in Oranje!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:34 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
En sinds wanneer is Van Bommel een egotripper? Van Bommel werkt keihard (en is volgens mij de enige speler die zich keer op keer moet bewijzen). En daarnaast wordt je niet zomaar voetballer van het jaar en ontvang je een nominatie voor het wereld elftal van het jaar en CL elftal van het jaar.
Dat ligt natuurlijk ook aan Van Basten die Van Bommel op een merkwaardige en eigenwijze manier inzet. Hoe zou het toch komen dat een fanatieke speler als Van Bommel onder Van Basten minder presteert?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
maar dus niet in Oranje!!
hoevaak moet dat nog gezegd worden...van Bommel heeft heel weinig wedstrijden voor het nl elftal echt goed gespeeld
En wie heeft er heel veel wedstrijden goed voor het NL elftal gespeeld? Sneijder? Heitinga? Maduro?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
maar dus niet in Oranje!!
hoevaak moet dat nog gezegd worden...van Bommel heeft heel weinig wedstrijden voor het nl elftal echt goed gespeeld
Dat ligt niet per se aan v. basten want ook onder andere bondscoaches was v. Bommel nooit een basisspeler en speelde hij zelden zoals hij zelf denkt te kunnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk ook aan Van Basten die Van Bommel op een merkwaardige en eigenwijze manier inzet. Hoe zou het toch komen dat een fanatieke speler als Van Bommel onder Van Basten minder presteert?
Dat moet wel aan van Bommel liggen want de rest presteert wel beter dan bij hun clubs.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk ook aan Van Basten die Van Bommel op een merkwaardige en eigenwijze manier inzet. Hoe zou het toch komen dat een fanatieke speler als Van Bommel onder Van Basten minder presteert?
Is dat zo? Dat denk ik toch echt van niet hoor, zoveel spelers van Oranje zijn er niet die de afgelopen wedstrijden onder Van Basten een behoorlijk niveau hebben gehaald. Maar verbeter me maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat moet wel aan van Bommel liggen want de rest presteert wel beter dan bij hun clubs.
Toch gek dat hij in de Nederlandse competitie volgens vriend en vijand het afgelopen jaar de beste speler was en dat Barcelona het in hem ziet zitten. Volgens onze bondscoach is hij niet zo'n geweldige voetballer; ze zullen ze in Nou Camp dan wel een kat in de zak hebben gekochtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat ligt niet per se aan v. basten want ook onder andere bondscoaches was v. Bommel nooit een basisspeler en speelde hij zelden zoals hij zelf denkt te kunnen.
Nou alleen van Bommel haalde zijn niveau niet. Dat is makkelijker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat denk ik toch echt van niet hoor, zoveel spelers van Oranje zijn er niet die de afgelopen wedstrijden onder Van Basten een behoorlijk niveau hebben gehaald. Maar verbeter me maar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou alleen van Bommel haalde zijn niveau niet. Dat is makkelijker.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Urby, Jeroen Drost, Johan Sturrus, Etienne Shew-Atjon, Pascal Bosschaart
En van Bommel de beste middenvelder, maarjaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De Cler is gewoon de beste linksback die Nederland heeft op het moment.
Maar van Bommel heeft al meerdere malen opzichtig gefaald in het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:37 schreef The_M het volgende:
[..]
En van Bommel de beste middenvelder, maarja![]()
Net als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etcetera etcetera.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar van Bommel heeft al meerdere malen opzichtig gefaald in het Nederlands elftal.
Ik vind Gio beter, maar die is helaas geblesseerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De Cler is gewoon de beste linksback die Nederland heeft op het moment.
Klopt en die had hij er ook uit moeten laten mijn inziens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Net als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etcetera etcetera.
Waarom is het onbegrijpelijk dat de beste voetballer van de competitie in de voorselectie zit? Van Bommel speelde in Oranje misschien niet zo best maar draaide wel het meest indrukwekkende seizoen van alle spelers en dat kan van al die Ajax-jochies niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt en die had hij er ook uit moeten laten mijn inziens.
Ik vond het al onbegrijpelijk dat van Bommel in de voorselectie zat gezien zijn spel/wat er gebeurd is maar als je hem dan toch selecteerd moet ie er wel bij blijven vind ik.
Ik meende mij namelijk te herinneren dat van Basten gezegd had,zoals jij zelf ook zegt,dat ie het bij Barcelona maar eens moest laten zien,wat op zich al een rare uitspraak is na afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is het onbegrijpelijk dat de beste voetballer van de competitie in de voorselectie zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |