abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:35:44 #226
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29396092
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Ah, het Ajax-trauma komt weer boven.

Wil je tissue voor je Calimero-syndroom? Of heb je nog steeds liever Bob de Bouwer zakdoekjes?
Doe toch niet zo zielig joh, ik mag mijn mening toch wel geven, dat doe jij toch ook En ik constateer alleen maar dat van Basten veel ajaxieden selecteert en dus 'wellicht' meer door een ajax bril kijkt....Dat had Advocaat met de psv'ers, dat is nou eenmaal zo....Je gelooft toch zelf niet dat van Basten Maduro heeft geselecteerd op basis van die wedstrijden in de HCE??? Hij kent hem gewoon al van de AJAX-jeugd waar hij trainer van Maduro was, dus dan is hij toch ajax-minded bezig of niet?
quote:
Maduro is fokking 20 jaar, daar verwacht je toch zeker geen constante prestaties van? Ik vind het logisch dat hij een terugval had. En op het WK heeft het hele elftal zwak gespeeld, Maduro vond ik zelfs nog een van de betere spelers. Misschien moet je je PSV-bril afzetten en de feiten onder ogen zien.
Juist OMDAT zo'n speler geen constante prestaties kan leveren (EN DIT IS GEEN VERWIJT!!!) lijkt het mij verstandiger om hem eerst te laten rijpen in ajax 1 voor een jaar en hem nog niet de druk op te leggen van het Nederlands elftal!! Ik weet zeker dat hij zo matig speelde bij het WK onder 20 vanwege het ontzettende hoge verwachtingspatroon. Hij is nog veel te jong, dus laat hem lekker bij ajax rijpen en laat de media hem niet kapot maken door hem nu al met Rijkaard te vergelijken want dan gaat het verkeerd (zie als voorbeeld vd Vaart).
quote:
Jammer trouwens dat je arrogantie leest in een smiley...........
Met zo'n zwaai-smiley zet je meteen de toon op een verkeerde manier
pi_29396286
Dat klopt op zich wel The_M, maar veel verder dan het argument 'Maduro' kom je niet, terwijl hij nog veel meer spelers (niet van Ajax) ook heeft geselecteerd, dus dat hij Ajax-minded bezig is, vind ik niet. Hij is gewoon vreemd aan het selecteren, dat wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29396662
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef The_M het volgende:

[..]

Doe toch niet zo zielig joh, ik mag mijn mening toch wel geven, dat doe jij toch ook En ik constateer alleen maar dat van Basten veel ajaxieden selecteert en dus 'wellicht' meer door een ajax bril kijkt....Dat had Advocaat met de psv'ers, dat is nou eenmaal zo....Je gelooft toch zelf niet dat van Basten Maduro heeft geselecteerd op basis van die wedstrijden in de HCE??? Hij kent hem gewoon al van de AJAX-jeugd waar hij trainer van Maduro was, dus dan is hij toch ajax-minded bezig of niet?
[..]
das voorkennis. Hij kent hem uit de opleiding, dus hij weet waar hij potentieel toe in staat is. En in de wedstrijden dat hij meedeed, vond ik hem zeker niet de slechtste van het veld.
quote:
Juist OMDAT zo'n speler geen constante prestaties kan leveren (EN DIT IS GEEN VERWIJT!!!) lijkt het mij verstandiger om hem eerst te laten rijpen in ajax 1 voor een jaar en hem nog niet de druk op te leggen van het Nederlands elftal!! Ik weet zeker dat hij zo matig speelde bij het WK onder 20 vanwege het ontzettende hoge verwachtingspatroon. Hij is nog veel te jong, dus laat hem lekker bij ajax rijpen en laat de media hem niet kapot maken door hem nu al met Rijkaard te vergelijken want dan gaat het verkeerd (zie als voorbeeld vd Vaart).
[..]

Met zo'n zwaai-smiley zet je meteen de toon op een verkeerde manier
Een niet-constante speler die op z'n slechtst net zo goed speelt als Van Bommel, en op z'n best meekan op het allerhoogste niveau heeft wat mij betreft een streepje voor op Van Bommel. En hem lekker laten rijpen wordt een klein probleem want zoveel goede middenvelders hebben we niet. Maar Van Basten zal hem niet selecteren als hij niet lekker in z'n vel zit (denk ik).

En met een zwaai smiley zwaaide ik naar Van Bommel, zie ook de zin die eraan voorafging zie niet gelijk overal iets negatiefs in, het leven is te kort.......

* SocialDisorder bitchslapt zichzelf, no philosophical shit in here
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:05:55 #229
81576 The_M
pi_29397159
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[..]

Een niet-constante speler die op z'n slechtst net zo goed speelt als Van Bommel, en op z'n best meekan op het allerhoogste niveau heeft wat mij betreft een streepje voor op Van Bommel. En hem lekker laten rijpen wordt een klein probleem want zoveel goede middenvelders hebben we niet. Maar Van Basten zal hem niet selecteren als hij niet lekker in z'n vel zit (denk ik).
Dit is jouw mening natuurlijk....Een Maduro op z'n best en een van Bommel op z'n best mogen van mij allebei in oranje....

En ik dacht dat we met Landzaat, Sneijder, vd Vaart, de Jong, Cocu, van Bommel, Davids, Lucius toch aardig wat middenvelders hebben....en dat laat ik Seedorf voor het gemak maar even buiten beschouwing....

Maar over 1 ding ben ik het met je eens: Laten we maar stoppen met deze discussie, want ik denk dat voor beide meningen wat te zeggen is en dat we er nooit uitkomen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:46:20 #230
81576 The_M
pi_29580179
Kan er toch nog steeds niet aan wennen, en bij het horen van de definitieve selectie voelt het toch altijd weer vreemd: Sneijder ipv van Bommel---> Ben het er niet mee eens maarja, is genoeg over gezegd denk ik...... Maar Heitinga ipv Ooijer -----> Hiet snap ik weer geen ene kloot van. Heitinga zit in de slechtste vorm van zijn leven, is zijn plek kwijt bij Ajax, terwijl Ooijer in de meest constante vorm van zijn leven zit en er zelf vanuit het buitenland aan hem wordt getrokken. Waarom in vredesnaam deze keuze

(Huillie, Calimero etc. etc., ik zeg het maar vast )
pi_29580396
Nee, Ooijer vind ik ook beter dan Heijtinga momenteel. En Sneijder had van mij ook thuis mogen blijven, arrogant kut-ventje, met z'n "ik ben de nr1 voor de links-half positie" en dan een schot op open doel missen.............

Enniewees; 4-1 tegen de Deutschers!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:04:57 #232
81576 The_M
pi_29580525
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:59 schreef SocialDisorder het volgende:

Enniewees; 4-1 tegen de Deutschers!
Winnen doen we zeker, van Nistelrrooij is weer aan het scoren en Raffie is eindelijk weer in vorm, dus dat moet goed komen

Ik denk 3-0
pi_29580631
Ach, het vreemdste is natuurlijk Tim de Cler. Zelfs blessures van anderen rechtvaardigen zijn selectie in mijn ogen niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:14:03 #234
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29580693
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef SCH het volgende:
Mooi dat Van Basten Van Bommel weer oproept. Het zou hem sieren als hij openlijk toegeeft een miskleun te hebben gemaakt.
Om hem vervolgens weer naar huis te sturen.

Af en toe snap ik helemaal niets van van Basten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29581332
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Om hem vervolgens weer naar huis te sturen.

Af en toe snap ik helemaal niets van van Basten
Zouhij daarom bondscoach zijn, en jij niet?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:22:22 #236
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29583063
hij selecteert dus ook niet op vorm van een speler... heitinga
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29583196
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Ach, het vreemdste is natuurlijk Tim de Cler. Zelfs blessures van anderen rechtvaardigen zijn selectie in mijn ogen niet.
In mijn ogen hoort hij er zeker bij, ik zie in hem de linksback van Oranje voor de komende jaren.
That's all folks!
pi_29583205
Heitinga ipv Ooijer is natuurlijk volstrekt belachelijk.. die jongen heeft al een jaar geen bal meer goed geraakt..
Brett Holman
pi_29583361
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Zoveel alternatieve linksbacks zijn er anders niet voorradig....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:43:13 #240
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29583367
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

In mijn ogen hoort hij er zeker bij, ik zie in hem de linksback van Oranje voor de komende jaren.
idd, er zijn niet veel andere opties
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29583428
Selecteertie eens niet een speler van Ajax die net 2 wedstrijden op die positie heeft gespeeld, is het weer niet goed........
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:27:34 #242
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29584970
Heitinga

Sja rare selectieprocedure houdt ie er op na, maar het zal wel weer goedkomen....
pi_29585713
Van Basten kan toch wel behandeld worden voor vroegtijdige dementie?
pi_29585725
Marco zo ga je met patsertjes om
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29585825
Marco is zelf de grootste pauper - hoe hij met Van Bommel omogaat, daar kan een normaal mens alleen maar om lache. Sneue gast wordt hij zo langzamerhand, laat ie maar weer gaan golfen - al wint Nederland, er is geen hout meer aan met deze genante vertoning.
pi_29585884
hij laat van Bommel op een harde manier weten dat hij niet God's geschenk is..er zijn zat andere spelers die harder dan hij willen werken

van Basten doet niks fout..hij heeft gewoon liever jongens die ja en amen op alles zeggen dan van die egotrippers als Bommel
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:25:35 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29585903
Beste serie ooit van het Nederlands elftal.

Lijkt me duidelijk genoeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29585967
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:25 schreef popolon het volgende:
Beste serie ooit van het Nederlands elftal.

Lijkt me duidelijk genoeg.
Jij ziet de wedstrijden zeker niet. Niveautje erg matig tot nu toe. Zegt genoeg
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:31:41 #249
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29585999
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij ziet de wedstrijden zeker niet. Niveautje erg matig tot nu toe. Zegt genoeg
Ik kan het e.e.a. zien ja.

Maar ik kijk naar de cijfers en met zulk voetbal wereldkampioen worden teken ik voor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29586038
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:31 schreef popolon het volgende:
Maar ik kijk naar de cijfers en met zulk voetbal wereldkampioen worden teken ik voor.
Wedstrijden waarbij je gaat zappen van verveling, mij niet gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')