Linksquote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series.
Grand Theft Auto: San Andreas is available now for PlayStation®2 computer entertainment system. Coming June 2005 to Xbox® and PC.
quote:Minimum
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video kaart: NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 7000 or higher
DVD-Rom 8x
RAM: 256 MB RAM
Aanbevolen:
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200
Video kaart: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher
DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM
Is dat een zelf gemaakte screen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef Xrenity het volgende:
Echt een geweldig spel, geweldige gameplay (of course) en onderhoudende graphics.
Weer een toppertje en echt ENORM groot!
[[url=http://img9.echo.cx/img9/735/gallery56qt.th.jpg]afbeelding][/URL]
B)
Hier verder op ingegaan, er was nogal wat kritiek in GAM FB dat mensen die het er toch over hadden maar voortaan gelijk geband moeten worden. Dat kun je vanaf nu dus ook verwachten zonder verdere waarschuwingen. Kijk verder ook uit dat wanneer je hem gedownload hebt en je grafische glitches of andere problemen hebt in het spel, dat die best aan het warez karakter kunnen liggen. Door naar een oplossing te vragen stel je dus automatisch warez gerelateerde vragen, wat banwaardig is!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef Tain het volgende:
Huishoudelijke mededeling
Warez zijn niet gewenst, dus geen links, niet om vragen en geen cracks
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:08 schreef xboxps2 het volgende:
vind het op de pc niks wat is er nouw beter dan lui op de bank op grote tv gta doen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef thomastux het volgende:
de graphics vallen idd wat tegen, maar heey, je hebt toch ook een pc en geen mac?
iemand?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:57 schreef the_jasper het volgende:
ik heb af en toe dat de skins van mensen niet gerenderd worden :S
die zijn dan blauw ofzo (ligt aan de tijd van de dag)
best wel irri als je wat mensen neernalt en dan er opeens politie tussen blijkt te zitten
ligt dat aan mijn videokaart? (GF ti4200)
is de minimale videokaart niet een 4400? of anders probeer je nieuwe drivers ff te installeren. Heb je de pc al een keer opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:57 schreef the_jasper het volgende:
ik heb af en toe dat de skins van mensen niet gerenderd worden :S
die zijn dan blauw ofzo (ligt aan de tijd van de dag)
best wel irri als je wat mensen neernalt en dan er opeens politie tussen blijkt te zitten
ligt dat aan mijn videokaart? (GF ti4200)
http://www.rockstargames.com/quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat zijn de specs eigenlijk?
Voordat ik hem koop wil ik wel weten of ik hem kan draaien
Kan je vinden op de site http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat zijn de specs eigenlijk?
Voordat ik hem koop wil ik wel weten of ik hem kan draaien
Wat is er niet duidelijk aan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm die specs zijn ook niet echt duidelijk op de site van rockstar.
Ik heb een P4 1,6ghz 512mb intern geheugen en 256 mb videokaart.
Dat zou dus wel goed moeten zijn
Mod, misschien ff in de OP plaatsen?quote:Minimum
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video kaart: NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 7000 or higher
DVD-Rom 8x
RAM: 256 MB RAM
Aanbevolen:
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200
Video kaart: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher
DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM
Als het een Radeon9600 Pro of iets soortgelijks is dan zou dat goed moeten draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Beetje overkill of niet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Bij rockstar staat dat Pentium IV recommended is. Voor de rest geen hoogte van de processor kracht. Dat vind ik nogal vaag. Mijn pentium 4 is tamelijk oud maar dat zou dus moeten werkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:50 schreef Ondergrond het volgende:
Wat is er niet duidelijk aan?
[..]
Mod, misschien ff in de OP plaatsen?
Op de site staat dat een PIII/AMD Athlon 1Ghz het minimum is. Dus ik neem aan dat het redelijk goed moet draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij rockstar staat dat Pentium IV recommended is. Voor de rest geen hoogte van de processor kracht. Dat vind ik nogal vaag. Mijn pentium 4 is tamelijk oud maar dat zou dus moeten werken
Goede neger? Right. Je moet je gang uitbreiden mbt territorium en andere gangs afschieten..quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Heb het nog niet zo lang gespeeld, maar het valt me tot nu toe een beetje tegen. Je bent nu in eens een goede neger, terwijl je in alle andere gta's een slechte crimineel bentEn het is ook wel een beetje ghey dat je hem naar de kapper moet laten gaan en kleren geven. WTF, net of ons dat wat boeit.
Maar het word vast nog wel leuker + dat ik het nu op een 37cm tv speel![]()
Heb hem op het zelfde systeem draaien maar dan de 9700 128MB ati kaart. En doet het perfect....quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef Ondergrond het volgende:
Ik hoop dat ie ook op m'n laptop draait..
Centrino 1.6 (2 mb cache)
512 MB ram
Radeon 9600 64 Mb
Ik heb een Sapphire Radeon 9600 Proquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:50 schreef ElmarO het volgende:
Als het een Radeon9600 Pro of iets soortgelijks is dan zou dat goed moeten draaien.
Qua processorkracht weinig overkillquote:
Oh netjes, vroeg het me af omdat iemand die ik ken het probeerde te draaien met win98 en daar deed hij het niet, voor de rest had hij alle benodigde specs...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Ondergrond het volgende:
Kijk dan die specs....... staat niet alleen XP, wel?.
win2kquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
Draait hij ook op win98 se, of moet ik nu echt overstappen naar XP?.
de benodigde specs en dan draai je win98quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh netjes, vroeg het me af omdat iemand die ik ken het probeerde te draaien met win98 en daar deed hij het niet, voor de rest had hij alle benodigde specs...
Wat maakt het onmogelijk om een beamer op je xbox aan te sluiten :Squote:Op donderdag 9 juni 2005 14:10 schreef Ondergrond het volgende:
[..].
Ik vind de xbox niks, wat is er nu beter dan GTA:SA op je muur spelen met 1 bij 2 meter scherm.
Zou best kunnen dat hij het niet doet. Want op de site van Rockstar staat Windows 98 niet bij ondersteunde OS'en.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh netjes, vroeg het me af omdat iemand die ik ken het probeerde te draaien met win98 en daar deed hij het niet, voor de rest had hij alle benodigde specs...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
Sterker nog, 't is veel makkelijker dan bij een PC, waarje weerm et TV-Out configuraties gaan moet zitten prutsen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:11 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Wat maakt het onmogelijk om een beamer op je xbox aan te sluiten :S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mac's zijn speciaal voor grafische vormgeving: mensen die graphics belangrijk vinden mogen pas zeuren als ze ze zo belangrijk vinden dat ze ook een mac hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef Ondergrond het volgende:
[..]Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
.
Slaat echt nergens opquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef thomastux het volgende:
[..]
mac's zijn speciaal voor grafische vormgeving: mensen die graphics belangrijk vinden mogen pas zeuren als ze ze zo belangrijk vinden dat ze ook een mac hebben
ja, ik weet het, het leven is ingewikkeldquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:40 schreef Xante het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op.
Mag je een foto ook pas lelijk vinden als je zelf een dure camera hebt? Nee toch.
het nadeel van een console is dat de kwaliteit vanje tv afhangtquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:40 schreef H.Flick het volgende:
Heeft er iemand al ervaring met zowel de Ps2 als de Xbox versie? Is het de moeite waard om de Xbox versie aan te schaffen alleen voor de betere graphics en de replay functie?
vind pc veel beter, je hebt meer controle, kunt meer instellen,(en mompelt iest over back-ups maken)quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een gezeik over de pc versie of X-box versie. Speel hem lekker op je eigen manier gezeik altijd
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Leffe48 het volgende:
Maar ff een vraagje: Ik hoorde dat bij de PS2 versie als je andere wijken overneemt van gangs, en op slot alles hebt, je op een bepaald moment alles zomaar weer kwijt bent? Klopt dat? Dan ga ik dus geen moeite doen om die troep te veroveren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door H.Flick op 09-06-2005 16:02:31 ]
waar vind ik die want ik heb 20 minuten zitten rijden en nix gevondenquote:
Ja ...wat moet zo'n ding op de freewayquote:
Bij de bergen, helemaal naar het einde rijden, daar rijden ook van die rangers en veel motorsquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
waar vind ik die want ik heb 20 minuten zitten rijden en nix gevonden
/
ook vind ik het er weer wat mooier uitzien als vice city
Die wijken veroveren leveren ook geld op, en is wel handig om te hebben, voor je huis in Grove Street zie je een $ tekentje draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Leffe48 het volgende:
Hehe, ik ben nu al wat verder, en heb eindelijk het level een beetje verkent.
Het is idd ziekend groot.. Het begin level is al stukken groter dan het complete level van VC, en dat is gewoon 1/4 van het geheel ofzo![]()
Verder vind ik sommige uitgewerkte details wel leuk, ik stond bijvoorbeel bij ammu-nation, en toen viel er een messersmit achtig vliegtuigje uit de luchtHad echt iets van wtf!?
Wisten jullie trouwens dat je naar de verboden levels toe kan zwemmen? De brug is gesloten maar op sommige plekken kan je gewoon naar de overkant toe zwemmenIk ben op die manier al bij die grote berg geweest enzo. Nadeeltje is wel dat je 4 politiesterren krijgt, plus dat het gigantisch mistig wordt waardoor je niets meer ziet.
Verder vind ik het wel een tof spel, alleen ik vind die sims balkjes een _beetje_ overdreven. Dat hadden ze er uit moeten laten, ik wil gewoon knallen, geen character ontwikkeling hebben oid. Als ik dat wil koop ik wel GOTOR oid.
Maar ff een vraagje: Ik hoorde dat bij de PS2 versie als je andere wijken overneemt van gangs, en op slot alles hebt, je op een bepaald moment alles zomaar weer kwijt bent? Klopt dat? Dan ga ik dus geen moeite doen om die troep te veroveren..
Mooie screensquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:36 schreef RAVW het volgende:
Zol heb hem net even een half uurtje zitten spelen nadat ik hem bij Dixons heb weggeript.
(Stonden er zat trouwens)
Maar moet zeggen het spel is wel erg lekker en mooi.
Hier een paar shots voor de mensen die hem nog niet hebben gespeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is op 1600,32,3 AA en details op Verry high. Geen krim geeft hij.
(Systen: AMD XP3000,1 GIG ram,Ati X800 )
Valt best wel mee het spel...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:53 schreef Cheiron het volgende:
Mwaoh. Heb nu denk ik 2 uur gespeeld, maar ik ben er nog niet kapot van. De sfeer en ziel die in VC zat vind ik hier echt niet in terug. Alles is groter, er is meer te doen, maar leuk is het vooralsnog niet...
Ook heb ik nog geen enkele subgame gevonden die leuk was. En nu een hydraulics wedstrijd..
Nee, vooralsnog niet kapot van
is ie nu al te koop danquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:36 schreef RAVW het volgende:
Zol heb hem net even een half uurtje zitten spelen nadat ik hem bij Dixons heb weggeript.
(Stonden er zat trouwens)
Maar moet zeggen het spel is wel erg lekker en mooi.
Hier een paar shots voor de mensen die hem nog niet hebben gespeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is op 1600,32,3 AA en details op Verry high. Geen krim geeft hij.
(Systen: AMD XP3000,1 GIG ram,Ati X800 )
oh okquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, die screens zijn gewoon van een gedownloade versie.
Anders rot je even op uit dit topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:24 schreef SwOoSh het volgende:
lelijke graphics met een hoop negerts en een fucked up gameplay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Anders rot je even op uit dit topic
Dat filmpje bij die drive-in van die pizza zaak. Fatboy
Whahahah jah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zit ie in de auto, en dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Whahahah jah.
En dan zit ie in de auto, en dan:LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe, wij hadden em ongeveer zo:quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:33 schreef Fillipe het volgende:
[[url=http://img256.echo.cx/img256/9053/yeahbitch8zm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn CJ, en trouwens kijk maar naar het screenshot (klikbaar) de graphics zijn best in orde.
Mwoah denk dat het wel zal lopen hoor, de engine is niet de nieuwste meer dus je kan het iig altijd proberenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb een 1.4Ghz AMD met een GeForce4 TI 4200 64MB en 768MB Intern. Zou het daar acceptabel op draaien?
Hij is anders gewoon te koop heúrquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, die screens zijn gewoon van een gedownloade versie.
Derksen aan de GTA SAquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
TVP.
Morgen heb ik hem... volgens de winkel
Uit respect voor GTA 1 t/m VC ga ik het spel kopen.
Ik ben benieuwd. Heb de vrouw een weekend weg gedaan met vriendinnen, kan ik tenminste fijn speulen zonder gezeik aan mn lijf
Maakt niet uit, tot ziensquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef Cheiron het volgende:
Sorry, maar ik vind het echt een kutspel.
quote:
Is het gewoon de engine van GTA:Vice City dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef Fillipe het volgende:
Mwoah denk dat het wel zal lopen hoor, de engine is niet de nieuwste meer dus je kan het iig altijd proberen
De zonen van apen en honden hier (dynabyte) verkopen hem nog steeds nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Hij is anders gewoon te koop heúr.
Als dat plaatje niet werkt:quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef Skv het volgende:
http://img66.echo.cx/img66/216/spec7wx.jpg
Met een vuige GeForce 4 MX440 ?
Draait ie daar.
Ja het is dezelfde engine inderdaad als die van Vice City - misschien ietjes aangepast maar als die goed loopt bij je moet je SA ook zeker aankunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is het gewoon de engine van GTA:Vice City dan?
Want die draait wel goed hier
Oh okey, zal die bij mij dan vast ook wel werken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja het is dezelfde engine inderdaad als die van Vice City - misschien ietjes aangepast maar als die goed loopt bij je moet je SA ook zeker aankunnen.
Ja hij is al te koop bij Dixons en vele andere Game winkels.quote:
BIj de FRS is hij ¤49,99 en bij GCshop.nl is hij ¤40,50 voor de pc-versie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:21 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe duur is GTA:SA eigenlijk in de winkel?
Op internet kom ik hem tegen voor ¤38,62 bij play.com maar daar moet je een week wachten voordat je hem binnen hebt
Bij Dixons is hij gewoon 49,95 en bij FRS is hij 59,95 (dit heb ik gehoord dan)quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:21 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe duur is GTA:SA eigenlijk in de winkel?
Op internet kom ik hem tegen voor ¤38,62 bij play.com maar daar moet je een week wachten voordat je hem binnen hebt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik heb 'm dus ook vandaag thuisgestuurd gekregen van de Dixons, maar heeft iemand een idee na welke missie je een keertje naar die andere steden toe mag? En zijn er nog ergens helikopters of vliegtuigen te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik net zelf achtergekomen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Euhm niet, wat is er mis mee?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
iemand enig idee hoe je die blur uitzet die komt als je hard gaat rijden?
Ik denk dat je dan Motion Blur moet uitzetten. Maar ik weet het niet zeker, want ik heb het spel zelf nog niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
wat is AA?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef the_jasper het volgende:
idd de graphics zijn wel te doen
je moet wel AA aanzetten !!! ziet er gelijk stukken beter uit
oh, ik dacht dat het aan mijn videokaart lagquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
Die Blur is om te laten zien hoe hard je wel niet gaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef Fillipe het volgende:
Nee de blur kan je niet uitzetten. Is ook niet echt nodig toch? Ik rij 9 van de 10 keer als ik hard rij toch tegen andere auto's aan.
Het is me inmiddels ook gelukt om m'n eigen mp3's af te laten spelen in het spel, erg relaxed.
ik stoor me er nogal aan..hmmm wellicht ruil ik em voor xdoos.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Die Blur is om te laten zien hoe hard je wel niet gaat
- Neequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:20 schreef pberends het volgende:
3 vragen over deze GTA:
- kan je met deze ook online games spelen?
- is GCshop de goedkoopste? http://www.gcshop.nl/details.php?id=1495
- is dit een standalone game (dus heb je gta3 en/of vice city niet nodig)?
Op de 2e dus ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
- Nee
- Google is your friend
- Ja
Ik mis die online dingen niet in GTA, het is natuurlijk jammer dat je niet kan co-op'pen, maar voor de rest heeft het spel beslist geen GTA2-stijl deathmatch nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker sneu dat je niets online kan... dan is er toch bijna geen reet aan?
Spellen liggen meestal al 2 a 3 dagen voor de release in de winkels en officieel mogen ze hem niet verkopen, maar sommigen doen het welquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
Hoe kunnen sommigen al aan het spel zijn gekomen? Het officiele release datum is 10 juni.
Zijn de winkels hiervoor strafbaar?
Zijn ze eigenlijk toch strafbaar. Heb FRS vandaag gebeld, en mocht hem echt niet vandaag afhalenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Spellen liggen meestal al 2 a 3 dagen voor de release in de winkels en officieel mogen ze hem niet verkopen, maar sommigen doen het wel
Dat komt je moet ook boven de 2500 halen dan is hij clearedquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Fillipe het volgende:
Ja die missie is klote, je kan hem alleen halen als je op het ritme danst. Ook vaag: die bitch (ja ik zit der helemaal in) zei: "Boven 2000 punten bla bla" . Ik had iets van 2100 punten en toen was de missie alsnog failed
Ik had precies hetzelfde.. geen idee waar het aan kan liggen.. denk drukfout van dvd.. morgen maar mee terug.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef -CRASH- het volgende:
Krijg nou wat....
Original disk could not be found or authenticated
En ja het is de orginele DVD die ik vanmiddag gekocht heb bij Dynabyte
Rechtermuisknop op bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Weergaves -> Monitor -> En dan bij verversingssnelheid overschrijven, 'zoals bureaublad' selecteren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:25 schreef Lexie het volgende:
Als ik hem opstart schakelt hij automatisch over op 60 hertz, wat natuurlijk niet al te fijn is. Ik heb mijn drivers al geupdate maar dat mocht niet baten. Iemand een idee wat ik hier tegen moet doen?
Mafkees, koop bij GCshop, die heeft 'm eerder en is veel goedkoper. Schijt op de FRS.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
Hoe kunnen sommigen al aan het spel zijn gekomen? Het officiele release datum is 10 juni.
Zijn de winkels hiervoor strafbaar?
Wat zijn de systeemeisen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Zit er nu wel een beetje in, en het spel is in ieder geval gigantisch. Toch vind het er veel minder sfeer in zitten dan in Vice City. Het doet allemaal nogal statisch aan.
Hij vergt overigens wel meer van je computer dan Vice City!
Verversingssnelheid overschrijven staat er bij mij niet tussenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Weergaves -> Monitor -> En dan bij verversingssnelheid overschrijven, 'zoals bureaublad' selecteren.
Tja. Ik heb het 1 keer daar besteld. Nooit iets ontvangenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mafkees, koop bij GCshop, die heeft 'm eerder en is veel goedkoper. Schijt op de FRS.
Hmm, dan weet ik het helaas ook niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Verversingssnelheid overschrijven staat er bij mij niet tussen.
Misschien wist je het al maar wellicht ook niet, als je je crossair wilt zien moet je je rechtermuisknop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:15 schreef Easyedwin het volgende:
hoe kan je beetje normaal richten met pistool, zit nu pas bij die missie dat je een motor achterna moet, kom je uiteindelijk bij een pleintje met allemaal gasten, maar als ik schiet lijdt hij een eigen leven, dus altijd wasted... of moet ik hiervoor veel oefenen?
Is niet normaal hoor, is 1 van de beste webshops die ik kenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Ik heb het 1 keer daar besteld. Nooit iets ontvangen
Maar ik kreeg mijn geld ook niet meer terug.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is niet normaal hoor, is 1 van de beste webshops die ik ken. Overigens kan het natuurlijk altijd een keertje fout gaan
.
Tot zo ver ik het heb gespeeld ben ik alleen nog maar de 'hood aan het cleanen'. En probeer ik achter de moordenaars van mijn mama te komenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:56 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Goede neger? Right. Je moet je gang uitbreiden mbt territorium en andere gangs afschieten..
Doen 'goede negers' dat wel vaker ?.
Kapper en kleren vind ik een goede uitbreiding van de gameplay.. Andere mensen (ook gangmembers) oordelen over jou dmv je kapsel, gewicht, etc.
Ooit van realiteit proberen na te bouwen gehoord?
Play.comquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mafkees, koop bij GCshop, die heeft 'm eerder en is veel goedkoper. Schijt op de FRS.
Heb het al gevonden. Bij was het uitschakelen van Deamon Tools voldoende.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:26 schreef PoGo het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.. geen idee waar het aan kan liggen.. denk drukfout van dvd.. morgen maar mee terug.
Zijn er nog meer die dit hebben??
dat moet ik nog even uitproberen dan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Misschien wist je het al maar wellicht ook niet, als je je crossair wilt zien moet je je rechtermuisknop ingedrukt houden.
Maar als je het deel nog niet unlocked heb komen de cops achter je aan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef Mr-Z het volgende:
ben net ook klaar met een avondje/middagje spelen (dynabyte best relaxed.. niks gereserveerd, en ook nog korting als ik een klanten kaart nam)
Geweldig spel! Je kan ook een trein jatten, in z'n achteruit vol gas gaat deze ook door de blokkering van de andere gedeeltes. Zo kom je nog iets verder in het andere level totdat ie ontspoort
maar als je vol gas in een trein rijdt kunnen ze je niet pakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar als je het deel nog niet unlocked heb komen de cops achter je aan.
Oeh. Ontsporingenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef Mr-Z het volgende:
ben net ook klaar met een avondje/middagje spelen (dynabyte best relaxed.. niks gereserveerd, en ook nog korting als ik een klanten kaart nam)
Geweldig spel! Je kan ook een trein jatten, in z'n achteruit vol gas gaat deze ook door de blokkering van de andere gedeeltes. Zo kom je nog iets verder in het andere level totdat ie ontspoort
Als ik jou was zou ik niet meer in dit topic lezen nu.. dalijk kun je al helemaal niet meer slapenquote:
damn rightquote:
ik heb precies hetzelfde. Hij draait eerst heel smooth daarna ongeveer 15 - 20 minuten spelen begint ie te schokken!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:01 schreef Chriz2k het volgende:
Hij draait smooth, alleen na een kwartiertje begint hij opeens te schokken, weet iemand hoe dat komt?
Same herequote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde. Hij draait eerst heel smooth daarna ongeveer 15 - 20 minuten spelen begint ie te schokken!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
hoe kun je je eigen mp3tjes doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef Fillipe het volgende:
Nee de blur kan je niet uitzetten. Is ook niet echt nodig toch? Ik rij 9 van de 10 keer als ik hard rij toch tegen andere auto's aan.
Het is me inmiddels ook gelukt om m'n eigen mp3's af te laten spelen in het spel, erg relaxed.
Ik denk zelf dat het een bug is in het spel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ook GF4. Misschien dat het daar aan ligt?![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat komt je moet ook boven de 2500 halen dan is hij cleared
Maar ik deed het in 1 keer goed. dus voor mij dijn deze dance missions geen moeite.
maar ik moet geld Hebbenkan ik m'n huis kopen
maar ik krijg geen geld missions, alleen maar respect misions.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:04 schreef Easyedwin het volgende:
k zoek me rot voor een gebouw met parachutespringe :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dj zijn is kewl ;)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:33 schreef Easyedwin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |