Maakt niet uit, tot ziensquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef Cheiron het volgende:
Sorry, maar ik vind het echt een kutspel.
quote:
Is het gewoon de engine van GTA:Vice City dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef Fillipe het volgende:
Mwoah denk dat het wel zal lopen hoor, de engine is niet de nieuwste meer dus je kan het iig altijd proberen
De zonen van apen en honden hier (dynabyte) verkopen hem nog steeds nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Hij is anders gewoon te koop heúr.
Als dat plaatje niet werkt:quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef Skv het volgende:
http://img66.echo.cx/img66/216/spec7wx.jpg
Met een vuige GeForce 4 MX440 ?
Draait ie daar.
Ja het is dezelfde engine inderdaad als die van Vice City - misschien ietjes aangepast maar als die goed loopt bij je moet je SA ook zeker aankunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is het gewoon de engine van GTA:Vice City dan?
Want die draait wel goed hier
Oh okey, zal die bij mij dan vast ook wel werken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja het is dezelfde engine inderdaad als die van Vice City - misschien ietjes aangepast maar als die goed loopt bij je moet je SA ook zeker aankunnen.
Ja hij is al te koop bij Dixons en vele andere Game winkels.quote:
BIj de FRS is hij ¤49,99 en bij GCshop.nl is hij ¤40,50 voor de pc-versie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:21 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe duur is GTA:SA eigenlijk in de winkel?
Op internet kom ik hem tegen voor ¤38,62 bij play.com maar daar moet je een week wachten voordat je hem binnen hebt
Bij Dixons is hij gewoon 49,95 en bij FRS is hij 59,95 (dit heb ik gehoord dan)quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:21 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe duur is GTA:SA eigenlijk in de winkel?
Op internet kom ik hem tegen voor ¤38,62 bij play.com maar daar moet je een week wachten voordat je hem binnen hebt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik heb 'm dus ook vandaag thuisgestuurd gekregen van de Dixons, maar heeft iemand een idee na welke missie je een keertje naar die andere steden toe mag? En zijn er nog ergens helikopters of vliegtuigen te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik net zelf achtergekomen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Euhm niet, wat is er mis mee?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
iemand enig idee hoe je die blur uitzet die komt als je hard gaat rijden?
Ik denk dat je dan Motion Blur moet uitzetten. Maar ik weet het niet zeker, want ik heb het spel zelf nog niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
iemand enig idee hoe je die blur uitzet die komt als je hard gaat rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |