wat is AA?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef the_jasper het volgende:
idd de graphics zijn wel te doen
je moet wel AA aanzetten !!! ziet er gelijk stukken beter uit
oh, ik dacht dat het aan mijn videokaart lagquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
iemand enig idee hoe je die blur uitzet die komt als je hard gaat rijden?
Die Blur is om te laten zien hoe hard je wel niet gaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef Fillipe het volgende:
Nee de blur kan je niet uitzetten. Is ook niet echt nodig toch? Ik rij 9 van de 10 keer als ik hard rij toch tegen andere auto's aan.
Het is me inmiddels ook gelukt om m'n eigen mp3's af te laten spelen in het spel, erg relaxed.
ik stoor me er nogal aan..hmmm wellicht ruil ik em voor xdoos.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Die Blur is om te laten zien hoe hard je wel niet gaat
- Neequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:20 schreef pberends het volgende:
3 vragen over deze GTA:
- kan je met deze ook online games spelen?
- is GCshop de goedkoopste? http://www.gcshop.nl/details.php?id=1495
- is dit een standalone game (dus heb je gta3 en/of vice city niet nodig)?
Op de 2e dus ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
- Nee
- Google is your friend
- Ja
Ik mis die online dingen niet in GTA, het is natuurlijk jammer dat je niet kan co-op'pen, maar voor de rest heeft het spel beslist geen GTA2-stijl deathmatch nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker sneu dat je niets online kan... dan is er toch bijna geen reet aan?
Spellen liggen meestal al 2 a 3 dagen voor de release in de winkels en officieel mogen ze hem niet verkopen, maar sommigen doen het welquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
Hoe kunnen sommigen al aan het spel zijn gekomen? Het officiele release datum is 10 juni.
Zijn de winkels hiervoor strafbaar?
Zijn ze eigenlijk toch strafbaar. Heb FRS vandaag gebeld, en mocht hem echt niet vandaag afhalenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Spellen liggen meestal al 2 a 3 dagen voor de release in de winkels en officieel mogen ze hem niet verkopen, maar sommigen doen het wel
Dat komt je moet ook boven de 2500 halen dan is hij clearedquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Fillipe het volgende:
Ja die missie is klote, je kan hem alleen halen als je op het ritme danst. Ook vaag: die bitch (ja ik zit der helemaal in) zei: "Boven 2000 punten bla bla" . Ik had iets van 2100 punten en toen was de missie alsnog failed
Ik had precies hetzelfde.. geen idee waar het aan kan liggen.. denk drukfout van dvd.. morgen maar mee terug.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef -CRASH- het volgende:
Krijg nou wat....
Original disk could not be found or authenticated
En ja het is de orginele DVD die ik vanmiddag gekocht heb bij Dynabyte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |