Linksquote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series.
Grand Theft Auto: San Andreas is available now for PlayStation®2 computer entertainment system. Coming June 2005 to Xbox® and PC.
quote:Minimum
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video kaart: NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 7000 or higher
DVD-Rom 8x
RAM: 256 MB RAM
Aanbevolen:
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200
Video kaart: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher
DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM
Is dat een zelf gemaakte screen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef Xrenity het volgende:
Echt een geweldig spel, geweldige gameplay (of course) en onderhoudende graphics.
Weer een toppertje en echt ENORM groot!
[[url=http://img9.echo.cx/img9/735/gallery56qt.th.jpg]afbeelding][/URL]
B)
Hier verder op ingegaan, er was nogal wat kritiek in GAM FB dat mensen die het er toch over hadden maar voortaan gelijk geband moeten worden. Dat kun je vanaf nu dus ook verwachten zonder verdere waarschuwingen. Kijk verder ook uit dat wanneer je hem gedownload hebt en je grafische glitches of andere problemen hebt in het spel, dat die best aan het warez karakter kunnen liggen. Door naar een oplossing te vragen stel je dus automatisch warez gerelateerde vragen, wat banwaardig is!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef Tain het volgende:
Huishoudelijke mededeling
Warez zijn niet gewenst, dus geen links, niet om vragen en geen cracks
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:08 schreef xboxps2 het volgende:
vind het op de pc niks wat is er nouw beter dan lui op de bank op grote tv gta doen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef thomastux het volgende:
de graphics vallen idd wat tegen, maar heey, je hebt toch ook een pc en geen mac?
iemand?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:57 schreef the_jasper het volgende:
ik heb af en toe dat de skins van mensen niet gerenderd worden :S
die zijn dan blauw ofzo (ligt aan de tijd van de dag)
best wel irri als je wat mensen neernalt en dan er opeens politie tussen blijkt te zitten
ligt dat aan mijn videokaart? (GF ti4200)
is de minimale videokaart niet een 4400? of anders probeer je nieuwe drivers ff te installeren. Heb je de pc al een keer opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:57 schreef the_jasper het volgende:
ik heb af en toe dat de skins van mensen niet gerenderd worden :S
die zijn dan blauw ofzo (ligt aan de tijd van de dag)
best wel irri als je wat mensen neernalt en dan er opeens politie tussen blijkt te zitten
ligt dat aan mijn videokaart? (GF ti4200)
http://www.rockstargames.com/quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat zijn de specs eigenlijk?
Voordat ik hem koop wil ik wel weten of ik hem kan draaien
Kan je vinden op de site http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat zijn de specs eigenlijk?
Voordat ik hem koop wil ik wel weten of ik hem kan draaien
Wat is er niet duidelijk aan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm die specs zijn ook niet echt duidelijk op de site van rockstar.
Ik heb een P4 1,6ghz 512mb intern geheugen en 256 mb videokaart.
Dat zou dus wel goed moeten zijn
Mod, misschien ff in de OP plaatsen?quote:Minimum
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video kaart: NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 7000 or higher
DVD-Rom 8x
RAM: 256 MB RAM
Aanbevolen:
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200
Video kaart: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher
DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM
Als het een Radeon9600 Pro of iets soortgelijks is dan zou dat goed moeten draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Beetje overkill of niet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Bij rockstar staat dat Pentium IV recommended is. Voor de rest geen hoogte van de processor kracht. Dat vind ik nogal vaag. Mijn pentium 4 is tamelijk oud maar dat zou dus moeten werkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:50 schreef Ondergrond het volgende:
Wat is er niet duidelijk aan?
[..]
Mod, misschien ff in de OP plaatsen?
Op de site staat dat een PIII/AMD Athlon 1Ghz het minimum is. Dus ik neem aan dat het redelijk goed moet draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij rockstar staat dat Pentium IV recommended is. Voor de rest geen hoogte van de processor kracht. Dat vind ik nogal vaag. Mijn pentium 4 is tamelijk oud maar dat zou dus moeten werken
Goede neger? Right. Je moet je gang uitbreiden mbt territorium en andere gangs afschieten..quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Heb het nog niet zo lang gespeeld, maar het valt me tot nu toe een beetje tegen. Je bent nu in eens een goede neger, terwijl je in alle andere gta's een slechte crimineel bentEn het is ook wel een beetje ghey dat je hem naar de kapper moet laten gaan en kleren geven. WTF, net of ons dat wat boeit.
Maar het word vast nog wel leuker + dat ik het nu op een 37cm tv speel![]()
Heb hem op het zelfde systeem draaien maar dan de 9700 128MB ati kaart. En doet het perfect....quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef Ondergrond het volgende:
Ik hoop dat ie ook op m'n laptop draait..
Centrino 1.6 (2 mb cache)
512 MB ram
Radeon 9600 64 Mb
Ik heb een Sapphire Radeon 9600 Proquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:50 schreef ElmarO het volgende:
Als het een Radeon9600 Pro of iets soortgelijks is dan zou dat goed moeten draaien.
Qua processorkracht weinig overkillquote:
Oh netjes, vroeg het me af omdat iemand die ik ken het probeerde te draaien met win98 en daar deed hij het niet, voor de rest had hij alle benodigde specs...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Ondergrond het volgende:
Kijk dan die specs....... staat niet alleen XP, wel?.
win2kquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
Draait hij ook op win98 se, of moet ik nu echt overstappen naar XP?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |