Rechtermuisknop op bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Weergaves -> Monitor -> En dan bij verversingssnelheid overschrijven, 'zoals bureaublad' selecteren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:25 schreef Lexie het volgende:
Als ik hem opstart schakelt hij automatisch over op 60 hertz, wat natuurlijk niet al te fijn is. Ik heb mijn drivers al geupdate maar dat mocht niet baten. Iemand een idee wat ik hier tegen moet doen?
Mafkees, koop bij GCshop, die heeft 'm eerder en is veel goedkoper. Schijt op de FRS.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
Hoe kunnen sommigen al aan het spel zijn gekomen? Het officiele release datum is 10 juni.
Zijn de winkels hiervoor strafbaar?
Wat zijn de systeemeisen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Zit er nu wel een beetje in, en het spel is in ieder geval gigantisch. Toch vind het er veel minder sfeer in zitten dan in Vice City. Het doet allemaal nogal statisch aan.
Hij vergt overigens wel meer van je computer dan Vice City!
Verversingssnelheid overschrijven staat er bij mij niet tussenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Weergaves -> Monitor -> En dan bij verversingssnelheid overschrijven, 'zoals bureaublad' selecteren.
Tja. Ik heb het 1 keer daar besteld. Nooit iets ontvangenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mafkees, koop bij GCshop, die heeft 'm eerder en is veel goedkoper. Schijt op de FRS.
Hmm, dan weet ik het helaas ook niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Verversingssnelheid overschrijven staat er bij mij niet tussen.
Misschien wist je het al maar wellicht ook niet, als je je crossair wilt zien moet je je rechtermuisknop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:15 schreef Easyedwin het volgende:
hoe kan je beetje normaal richten met pistool, zit nu pas bij die missie dat je een motor achterna moet, kom je uiteindelijk bij een pleintje met allemaal gasten, maar als ik schiet lijdt hij een eigen leven, dus altijd wasted... of moet ik hiervoor veel oefenen?
Is niet normaal hoor, is 1 van de beste webshops die ik kenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Ik heb het 1 keer daar besteld. Nooit iets ontvangen
Maar ik kreeg mijn geld ook niet meer terug.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is niet normaal hoor, is 1 van de beste webshops die ik ken. Overigens kan het natuurlijk altijd een keertje fout gaan
.
Tot zo ver ik het heb gespeeld ben ik alleen nog maar de 'hood aan het cleanen'. En probeer ik achter de moordenaars van mijn mama te komenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:56 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Goede neger? Right. Je moet je gang uitbreiden mbt territorium en andere gangs afschieten..
Doen 'goede negers' dat wel vaker ?.
Kapper en kleren vind ik een goede uitbreiding van de gameplay.. Andere mensen (ook gangmembers) oordelen over jou dmv je kapsel, gewicht, etc.
Ooit van realiteit proberen na te bouwen gehoord?
Play.comquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mafkees, koop bij GCshop, die heeft 'm eerder en is veel goedkoper. Schijt op de FRS.
Heb het al gevonden. Bij was het uitschakelen van Deamon Tools voldoende.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:26 schreef PoGo het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.. geen idee waar het aan kan liggen.. denk drukfout van dvd.. morgen maar mee terug.
Zijn er nog meer die dit hebben??
dat moet ik nog even uitproberen dan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Misschien wist je het al maar wellicht ook niet, als je je crossair wilt zien moet je je rechtermuisknop ingedrukt houden.
Maar als je het deel nog niet unlocked heb komen de cops achter je aan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef Mr-Z het volgende:
ben net ook klaar met een avondje/middagje spelen (dynabyte best relaxed.. niks gereserveerd, en ook nog korting als ik een klanten kaart nam)
Geweldig spel! Je kan ook een trein jatten, in z'n achteruit vol gas gaat deze ook door de blokkering van de andere gedeeltes. Zo kom je nog iets verder in het andere level totdat ie ontspoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |