Maakt niet uit, tot ziensquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef Cheiron het volgende:
Sorry, maar ik vind het echt een kutspel.
quote:
Is het gewoon de engine van GTA:Vice City dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef Fillipe het volgende:
Mwoah denk dat het wel zal lopen hoor, de engine is niet de nieuwste meer dus je kan het iig altijd proberen
De zonen van apen en honden hier (dynabyte) verkopen hem nog steeds nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Hij is anders gewoon te koop heúr.
Als dat plaatje niet werkt:quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef Skv het volgende:
http://img66.echo.cx/img66/216/spec7wx.jpg
Met een vuige GeForce 4 MX440 ?
Draait ie daar.
Ja het is dezelfde engine inderdaad als die van Vice City - misschien ietjes aangepast maar als die goed loopt bij je moet je SA ook zeker aankunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is het gewoon de engine van GTA:Vice City dan?
Want die draait wel goed hier
Oh okey, zal die bij mij dan vast ook wel werken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja het is dezelfde engine inderdaad als die van Vice City - misschien ietjes aangepast maar als die goed loopt bij je moet je SA ook zeker aankunnen.
Ja hij is al te koop bij Dixons en vele andere Game winkels.quote:
BIj de FRS is hij ¤49,99 en bij GCshop.nl is hij ¤40,50 voor de pc-versie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:21 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe duur is GTA:SA eigenlijk in de winkel?
Op internet kom ik hem tegen voor ¤38,62 bij play.com maar daar moet je een week wachten voordat je hem binnen hebt
Bij Dixons is hij gewoon 49,95 en bij FRS is hij 59,95 (dit heb ik gehoord dan)quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:21 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe duur is GTA:SA eigenlijk in de winkel?
Op internet kom ik hem tegen voor ¤38,62 bij play.com maar daar moet je een week wachten voordat je hem binnen hebt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik heb 'm dus ook vandaag thuisgestuurd gekregen van de Dixons, maar heeft iemand een idee na welke missie je een keertje naar die andere steden toe mag? En zijn er nog ergens helikopters of vliegtuigen te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik net zelf achtergekomen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Euhm niet, wat is er mis mee?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
iemand enig idee hoe je die blur uitzet die komt als je hard gaat rijden?
Ik denk dat je dan Motion Blur moet uitzetten. Maar ik weet het niet zeker, want ik heb het spel zelf nog niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
wat is AA?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef the_jasper het volgende:
idd de graphics zijn wel te doen
je moet wel AA aanzetten !!! ziet er gelijk stukken beter uit
oh, ik dacht dat het aan mijn videokaart lagquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
Die Blur is om te laten zien hoe hard je wel niet gaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef Fillipe het volgende:
Nee de blur kan je niet uitzetten. Is ook niet echt nodig toch? Ik rij 9 van de 10 keer als ik hard rij toch tegen andere auto's aan.
Het is me inmiddels ook gelukt om m'n eigen mp3's af te laten spelen in het spel, erg relaxed.
ik stoor me er nogal aan..hmmm wellicht ruil ik em voor xdoos.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Die Blur is om te laten zien hoe hard je wel niet gaat
- Neequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:20 schreef pberends het volgende:
3 vragen over deze GTA:
- kan je met deze ook online games spelen?
- is GCshop de goedkoopste? http://www.gcshop.nl/details.php?id=1495
- is dit een standalone game (dus heb je gta3 en/of vice city niet nodig)?
Op de 2e dus ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
- Nee
- Google is your friend
- Ja
Ik mis die online dingen niet in GTA, het is natuurlijk jammer dat je niet kan co-op'pen, maar voor de rest heeft het spel beslist geen GTA2-stijl deathmatch nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker sneu dat je niets online kan... dan is er toch bijna geen reet aan?
Spellen liggen meestal al 2 a 3 dagen voor de release in de winkels en officieel mogen ze hem niet verkopen, maar sommigen doen het welquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
Hoe kunnen sommigen al aan het spel zijn gekomen? Het officiele release datum is 10 juni.
Zijn de winkels hiervoor strafbaar?
Zijn ze eigenlijk toch strafbaar. Heb FRS vandaag gebeld, en mocht hem echt niet vandaag afhalenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Spellen liggen meestal al 2 a 3 dagen voor de release in de winkels en officieel mogen ze hem niet verkopen, maar sommigen doen het wel
Dat komt je moet ook boven de 2500 halen dan is hij clearedquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Fillipe het volgende:
Ja die missie is klote, je kan hem alleen halen als je op het ritme danst. Ook vaag: die bitch (ja ik zit der helemaal in) zei: "Boven 2000 punten bla bla" . Ik had iets van 2100 punten en toen was de missie alsnog failed
Ik had precies hetzelfde.. geen idee waar het aan kan liggen.. denk drukfout van dvd.. morgen maar mee terug.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef -CRASH- het volgende:
Krijg nou wat....
Original disk could not be found or authenticated
En ja het is de orginele DVD die ik vanmiddag gekocht heb bij Dynabyte
Rechtermuisknop op bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Weergaves -> Monitor -> En dan bij verversingssnelheid overschrijven, 'zoals bureaublad' selecteren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:25 schreef Lexie het volgende:
Als ik hem opstart schakelt hij automatisch over op 60 hertz, wat natuurlijk niet al te fijn is. Ik heb mijn drivers al geupdate maar dat mocht niet baten. Iemand een idee wat ik hier tegen moet doen?
Mafkees, koop bij GCshop, die heeft 'm eerder en is veel goedkoper. Schijt op de FRS.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
Hoe kunnen sommigen al aan het spel zijn gekomen? Het officiele release datum is 10 juni.
Zijn de winkels hiervoor strafbaar?
Wat zijn de systeemeisen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Zit er nu wel een beetje in, en het spel is in ieder geval gigantisch. Toch vind het er veel minder sfeer in zitten dan in Vice City. Het doet allemaal nogal statisch aan.
Hij vergt overigens wel meer van je computer dan Vice City!
Verversingssnelheid overschrijven staat er bij mij niet tussenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Weergaves -> Monitor -> En dan bij verversingssnelheid overschrijven, 'zoals bureaublad' selecteren.
Tja. Ik heb het 1 keer daar besteld. Nooit iets ontvangenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mafkees, koop bij GCshop, die heeft 'm eerder en is veel goedkoper. Schijt op de FRS.
Hmm, dan weet ik het helaas ook niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Verversingssnelheid overschrijven staat er bij mij niet tussen.
Misschien wist je het al maar wellicht ook niet, als je je crossair wilt zien moet je je rechtermuisknop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:15 schreef Easyedwin het volgende:
hoe kan je beetje normaal richten met pistool, zit nu pas bij die missie dat je een motor achterna moet, kom je uiteindelijk bij een pleintje met allemaal gasten, maar als ik schiet lijdt hij een eigen leven, dus altijd wasted... of moet ik hiervoor veel oefenen?
Is niet normaal hoor, is 1 van de beste webshops die ik kenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Ik heb het 1 keer daar besteld. Nooit iets ontvangen
Maar ik kreeg mijn geld ook niet meer terug.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is niet normaal hoor, is 1 van de beste webshops die ik ken. Overigens kan het natuurlijk altijd een keertje fout gaan
.
Tot zo ver ik het heb gespeeld ben ik alleen nog maar de 'hood aan het cleanen'. En probeer ik achter de moordenaars van mijn mama te komenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:56 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Goede neger? Right. Je moet je gang uitbreiden mbt territorium en andere gangs afschieten..
Doen 'goede negers' dat wel vaker ?.
Kapper en kleren vind ik een goede uitbreiding van de gameplay.. Andere mensen (ook gangmembers) oordelen over jou dmv je kapsel, gewicht, etc.
Ooit van realiteit proberen na te bouwen gehoord?
Play.comquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mafkees, koop bij GCshop, die heeft 'm eerder en is veel goedkoper. Schijt op de FRS.
Heb het al gevonden. Bij was het uitschakelen van Deamon Tools voldoende.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:26 schreef PoGo het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.. geen idee waar het aan kan liggen.. denk drukfout van dvd.. morgen maar mee terug.
Zijn er nog meer die dit hebben??
dat moet ik nog even uitproberen dan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Misschien wist je het al maar wellicht ook niet, als je je crossair wilt zien moet je je rechtermuisknop ingedrukt houden.
Maar als je het deel nog niet unlocked heb komen de cops achter je aan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef Mr-Z het volgende:
ben net ook klaar met een avondje/middagje spelen (dynabyte best relaxed.. niks gereserveerd, en ook nog korting als ik een klanten kaart nam)
Geweldig spel! Je kan ook een trein jatten, in z'n achteruit vol gas gaat deze ook door de blokkering van de andere gedeeltes. Zo kom je nog iets verder in het andere level totdat ie ontspoort
maar als je vol gas in een trein rijdt kunnen ze je niet pakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar als je het deel nog niet unlocked heb komen de cops achter je aan.
Oeh. Ontsporingenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef Mr-Z het volgende:
ben net ook klaar met een avondje/middagje spelen (dynabyte best relaxed.. niks gereserveerd, en ook nog korting als ik een klanten kaart nam)
Geweldig spel! Je kan ook een trein jatten, in z'n achteruit vol gas gaat deze ook door de blokkering van de andere gedeeltes. Zo kom je nog iets verder in het andere level totdat ie ontspoort
Als ik jou was zou ik niet meer in dit topic lezen nu.. dalijk kun je al helemaal niet meer slapenquote:
damn rightquote:
ik heb precies hetzelfde. Hij draait eerst heel smooth daarna ongeveer 15 - 20 minuten spelen begint ie te schokken!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:01 schreef Chriz2k het volgende:
Hij draait smooth, alleen na een kwartiertje begint hij opeens te schokken, weet iemand hoe dat komt?
Same herequote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde. Hij draait eerst heel smooth daarna ongeveer 15 - 20 minuten spelen begint ie te schokken!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
hoe kun je je eigen mp3tjes doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef Fillipe het volgende:
Nee de blur kan je niet uitzetten. Is ook niet echt nodig toch? Ik rij 9 van de 10 keer als ik hard rij toch tegen andere auto's aan.
Het is me inmiddels ook gelukt om m'n eigen mp3's af te laten spelen in het spel, erg relaxed.
Ik denk zelf dat het een bug is in het spel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ook GF4. Misschien dat het daar aan ligt?![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat komt je moet ook boven de 2500 halen dan is hij cleared
Maar ik deed het in 1 keer goed. dus voor mij dijn deze dance missions geen moeite.
maar ik moet geld Hebbenkan ik m'n huis kopen
maar ik krijg geen geld missions, alleen maar respect misions.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:04 schreef Easyedwin het volgende:
k zoek me rot voor een gebouw met parachutespringe :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dj zijn is kewl ;)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:33 schreef Easyedwin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |