Ik ook.quote:
en dat zal mij aan mijn reet roesten,tegen de tijd dat ik hier morgen terug ben is deze al weer volquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben benieuwd of die OP morgen gefixt is.
die ga ik voor vanavond (laatste clubavond) onthoudenquote:Op donderdag 9 juni 2005 06:35 schreef Bluezz het volgende:
Mental note... niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed....
* lionheaad zoekt nummer opquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef Bluezz het volgende:
Op werkplekkie aangekomen is
Ik ben weer callgirl vandaag
Hij is weer disallowed. Ik ga nu maar echte namen verzinnen. Hij schrijft:quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog 1 week en dan is Suijk jarig...
Nog gelukt met je team?
quote:I don't know this language..BUT I am pretty sure all the lineman have been named "lineman 1" Lineman 2" or something similier.
Pak anders voetbalnamen, kun je ook mee uit de voeten denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is weer disallowed. Ik ga nu maar echte namen verzinnen. Hij schrijft:
[..]
Nee laatste stage dagquote:
Zouden ze zo blij zijn dat 'ie opdondert?quote:
Hey dat zeg ik ook vaak tegen mezelfquote:Op donderdag 9 juni 2005 06:35 schreef Bluezz het volgende:
Mental note... niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed....
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zouden ze zo blij zijn dat 'ie opdondert?
Wat moest je eigenlijk doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat denk ik niet hoor
dan moeten ze alles zelf oplossen
ja je gelooft het niet maar ik heb nog wel wat gedaan
Computers repareren. En Terminal Server beherenquote:
Ok. Hoe is het met je project?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Computers repareren. En Terminal Server beheren
Ja dat moet overnieuw.quote:
Post je dan nog meer, of minder?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat moet overnieuw.
20 juni begint dat pas. Volgende week heb ik een week vrij
Minder dan lig ik wel met mijn lamme lichaam aan het lageveldquote:
Tja ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.. het is nog ochtend en ik probeer mijn ontbijt binnen te houden...quote:
Ik hoop dat ik dan ook aan t Lageveld lig, maar dan moet het wel stukken warmer zijn. Hoewel het er nu ook vrij warm uitziet buiten...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Minder dan lig ik wel met mijn lamme lichaam aan het lageveld
of toch meer
Ik heb er al een aantal keer gelegen. Geweldigquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan ook aan t Lageveld lig, maar dan moet het wel stukken warmer zijn. Hoewel het er nu ook vrij warm uitziet buiten...
Het water blijft smerig, althans die modder op de grond, daarom zal ik 's zomers vaker bij de Groene Ja(e)ger liggen, maar dankzij de mooie dames en oud klasgenoten is 't Lageveld altijd erg vermakelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal keer gelegen. Geweldig
Voetballen zonnen zwemmen bierdrinken
Dat is pas leven
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
Tja ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.. het is nog ochtend en ik probeer mijn ontbijt binnen te houden...
Wat een mierenneuker die controleur!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets vanochtend
Heel rustig in de trein, niemand in mijn coupe, dus ik laat mijn vouwfiets uitgevouwen in de fietscoupe staan.
Controle, en het verzoek om hem toch in te klappen.... tjonge jonge een lege coupe!!![]()
Ja dan gaan ze op hun strepen staan... hoe zielig kan je wezen, maar goed dat is dan ook het enige moment dat er iemand naar hun moet luisteren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets vanochtend
Heel rustig in de trein, niemand in mijn coupe, dus ik laat mijn vouwfiets uitgevouwen in de fietscoupe staan.
Controle, en het verzoek om hem toch in te klappen.... tjonge jonge een lege coupe!!![]()
Tong stuurt een bosje bloemen denk ikquote:
cewlquote:
Waar is Tong eigenlijk? Op vakantie ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tong stuurt een bosje bloemen denk ik
en ik heb er ook minder last van ......althans op jaar basis, want kan me de dag niet heugen dat ik voor 10 uur 5x heb gepoept !quote:
Hij was er gisteren helemaal niet ofwelquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar is Tong eigenlijk? Op vakantie ofzo
Tong komt wel weer bovendrijvenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar is Tong eigenlijk? Op vakantie ofzo
Ik verwacht niet andersquote:
Euuhhh, DutchGooner heeft het topic geopend.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
mis trouwens de [ en ] in de topictitel....jullie ook
Maar dan kan je wel weer geld verdienenquote:
diesels starten altijdquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
Pff ik kan ff niet opstarten zeg.. lijk wel een diesel... een hele koud diesel...
oh shit ja...helemaal verkeerd gelezenquote:
Mja, geld. Varen is beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel weer geld verdienen
Heb je al besloten om te gaan ??
Oja ... maar ik kom wat langzaam op gangquote:
Ik zou gewoon gaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mja, geld. Varen is beter.
Nog niet 100% besloten. Moet het er nog steeds even met mijn ouders over hebben.
Ga vandaag op mijn andere werk maar eens vragen hoe ze erover denken.
Correctquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan
Nu heb je de kans....
Dagje vrijquote:
En wat zijn nu 10 weken ?? das zo voorbij....quote:
Kut is dat hè. Wij gaan Helmond nét halen, maar een beetje een leuke voorbereiding zit er niet in.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dagje vrij?
En ik kan vanavond niet naar Volendam door dat stink OV.
Nee, dat al helemaal niet. Toch jammerquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Kut is dat hè. Wij gaan Helmond nét halen, maar een beetje een leuke voorbereiding zit er niet in.
Maar hoelaat staken ze bij jullie dan? Hier van 10 tot 14, dus daarna weg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, dat al helemaal niet. Toch jammer.
Het is sowieso al een reis om de wereld, maar ik moet het nog even uitzoeken. Ik ben nu werken iigquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar hoelaat staken ze bij jullie dan? Hier van 10 tot 14, dus daarna weg.
Bij jou later dus?
Ok werk ze, en vanavond komt t wel goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is sowieso al een reis om de wereld, maar ik moet het nog even uitzoeken. Ik ben nu werken iig.
Veel plezier vanavond.
Staken ze hier ook ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar hoelaat staken ze bij jullie dan? Hier van 10 tot 14, dus daarna weg.
Bij jou later dus?
was datquote:
quote:
Netnummer regio Sittard. Loop stage in Amstenrade.quote:
oow nou ik zit in 0546quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Netnummer regio Sittard. Loop stage in Amstenrade.
Ik woon in Heerlen (045).
en nog op de radio geweest ?quote:
neequote:
Ik kliktequote:
quote:
quote:
Ruis heeft um dichtgegooidquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:50 schreef Dos37 het volgende:
[centraal] Meld hier in wellk netnummer je zit.
nou wel echt
Ja jammerquote:
Delft?quote:
Juist.quote:
Senegal?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef zjroentje het volgende:
En in het weekend ben ik onder 046 te vinden.![]()
Ik moet nu al alles omzetten naar studenten, de postbank begint te zeuren de ABN begint te zeuren tis hier 1 grote puinhoop en o ja mijn paspoort is gister verlopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
VoreG dat gaat alleen nog maar erger worden, en al helemaal als je student af bent moet je alles omzetten enzo
0183 btw
Ik heb hier ook nog een grote stapel van het Trias liggen dat ik moet uitzoeken echt een bendequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet nu al alles omzetten naar studenten, de postbank begint te zeuren de ABN begint te zeuren tis hier 1 grote puinhoop en o ja mijn paspoort is gister verlopen.
http://www.cd-ripper.info/quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef Noca het volgende:
Iemand die een goed proggie weet om een cd om te zetten in mp3?
Ik moet coldplay natuurlijk wel in mn mp3 speler hebben
Winamp 5 proquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef Noca het volgende:
met media player kan het ook goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef Noca het volgende:
Same here, maar ik werk bij de buren van 0184quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
VoreG dat gaat alleen nog maar erger worden, en al helemaal als je student af bent moet je alles omzetten enzo
0183 btw
OMFGquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:38 schreef pascalheister het volgende:
http://www.liquidgeneration.com/poptoons/bradjen_usher.swf
Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook zo'n uitsteller. Vanmiddag een interview in het Duits, dat wordt wat....![]()
Inderdaadquote:
Hehequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga iedere Nederlander 200 Euro aan energierekening besparen en bovendien de CO2-emissie met 40% laten afnemen.![]()
![]()
Alleen nu moet ik nog een oplossing bedenken voor morgen 1400 uur.
Als ik het internet van m'n pc laat afsluiten gaat het wel 50% sneller.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehesucces
![]()
Ik begin ook altijd te laat
Zoozoow das nie misquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga iedere Nederlander 200 Euro aan energierekening besparen en bovendien de CO2-emissie met 40% laten afnemen.![]()
![]()
Alleen nu moet ik nog een oplossing bedenken voor morgen 1400 uur.
Ook dat is herkenbaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik het internet van m'n pc laat afsluiten gaat het wel 50% sneller.
ook hier herkenbaar. Soms moet je gewoonquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar
Internet is zo slecht!! foei stout internet
Men, dromen zijn mooiquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan ben ik binnen enkele jaren miljonair.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
Standaard s'morgens en als ik van werk thuis kom de pc aan
Hier ook, alleen is het dan vaak even 5 min mail checkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
Standaard s'morgens en als ik van werk thuis kom de pc aan
Nee ik meestal ook niet... maar tegenwoordig ben ik dus zwaar verslaafd aan railroad tycoon....quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hier ook, alleen is het dan vaak even 5 min mail checken.
Zit de hele dag al achter een pc op stage dus heb je 's avonds even geen zin meer
Ik sinds gister aan GTA SAquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee ik meestal ook niet... maar tegenwoordig ben ik dus zwaar verslaafd aan railroad tycoon....
kun je wel eens naar Australiëquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee ik meestal ook niet... maar tegenwoordig ben ik dus zwaar verslaafd aan railroad tycoon....
Ik ga hem uitspelen voordat ik weg gaquote:
Welk bier?quote:
Alfaquote:
Das hier uit de buurt.quote:
ik vind het wel redelijk ik vind het een zacht biertjequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Das hier uit de buurt.
Ik vind het zelf
Lekkerste biertje van Nederland.quote:
net weer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:44 schreef 9christensen het volgende:
Gaat het hier nog steeds over bier?
prima prima zoooowquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie zet het grote sparta uitzwaaitopic vast klaar![]()
In NL krijg je geen echt lekker bier. Brand is nog welquote:
* DarkShine zetquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie zet het grote sparta uitzwaaitopic vast klaar![]()
Nou het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Helmond zou ook wel mooi zijnquote:
Mij wel, Vloet gaat naar Sparta.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Helmond zou ook wel mooi zijn
hehe.. jullie zijn helemaal anti vloet hequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mij wel, Vloet gaat naar Sparta.
Forza Hellmond!!
heeeeeuyquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Dos37 het volgende:
Nog 7 minuten dan zit het erop hier
Wat moet jij trouwens op de groningen meetquote:
zeker ik vind het wel jammer heb het hier wel naar mijn zin gehadquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zit zeker al met tranen in je ogen Dos.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zeker ik vind het wel jammer heb het hier wel naar mijn zin gehad
huh wanneerquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat moet jij trouwens op de groningen meet
kijk maar in GCquote:
ik zie niksquote:
Absoluut waar, maar ik gun het Sparta om een of andere reden niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
Vind Sparta persoonlijk meer eredivisie-waardig dan helliemond sport![]()
Vanwege ene W. Vloet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar ik gun het Sparta om een of andere reden niet.
Zeker, laat Sparta maar promoverenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:45 schreef Noca het volgende:
Sparta vind ik toch meer een eredivisie ploeg dan Helmond..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:45 schreef Noca het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
Vind Sparta persoonlijk meer eredivisie-waardig dan helliemond sport![]()
Ik geef Sparta ook meer kans om volgend jaar "erin" te blijven dan de Helmonders,quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:45 schreef Noca het volgende:
ZekerSCH !quote:
nog 16 te gaan voor mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:28 schreef Dos37 het volgende:
17000 post en mijn stage zit erop kan het nog mooier
oow ik heb je ingehaaldquote:
Met Vloet als coach?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef Sparta ook meer kans om volgend jaar "erin" te blijven dan de Helmonders,
maar ik blijf je achtervolgen !quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik heb je ingehaald
maarja tijdperk in mijn leven afgesloten
Ach Sucre, een beetje Brabants Chauvisme mag wel heurquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
Nou, laat Sparta maar komen. Al die brabantse clubs, zijn er wel genoeg zo.
Dat zegt genoeg, hoe ik over Helmond Sport denkquote:
Ja ik zag het ook. Misschien is ze het welquote:
Ach zo lopen er hier wel meer "bekende" users rondquote:
Werk zequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:08 schreef Vom het volgende:
Hools, ik ben werken
Niet te veel posten he anders kan ik het niet bijhouden
Leuk.quote:
god ja ik wou daar met tuut heen volgens mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Groningen-meeting 11 juni: deel III
je staat er toch echt tussen
ik wou ook wel mee maarja het is op 11 juniquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef 9christensen het volgende:
[..]
god ja ik wou daar met tuut heen volgens mij
quote:
hehe owja. ach ik reageer er nooit jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wou ook wel mee maarja het is op 11 juni
ik morgen alleen nog bespreking. Over onze 0.8quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:29 schreef 9christensen het volgende:
De TT klopt niet.
Ik heb al weekend
ja hequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik morgen alleen nog bespreking. Over onze 0.8
Nee hoor, want het is nog 1 dagquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar slaat de TT niet op dus het klopt wel
aha tis dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar slaat de TT niet op dus het klopt wel
kijk je dan uit het raam ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:37 schreef Lionheaad het volgende:
ff kijken of er nog files staan...
Nee, op het beeldschermquote:
ze zitten allemaal op de tractorquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, op het beeldscherm
het is trouwwens druk rond eindhoven.....wat doen die PSV'ers daar toch??
Oe lekker, veel plezier!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:39 schreef Lionheaad het volgende:
denk dat ik maar eens weekend ga houden...
lekker naar center parcs...in België...
dus dan ben ik er maandag middag pas weer....
Nee, popje, ik wacht totdat je ongeveer thuis bent straks.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb trek.
Naked chefje ben je al begonnen![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze zitten allemaal op de tractor
BOERUH BOERUH
quote:
Hellmond speelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
het is trouwwens druk rond eindhoven.....
afscheidsborrel van v Bommelquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, op het beeldscherm
het is trouwwens druk rond eindhoven.....wat doen die PSV'ers daar toch??
Dat is goed op tijdquote:
Kan niet.. Hij is al geopendquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is goed op tijd
ik ga proberen je voor te zijn
Hij zegt net, het is druk. Lijkt me niet dat Bommeltje dan een borrel heeft.quote:
Ik wil ook eens een keer een Hools openen (kan alleen geen goede TT verzinnen)quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is goed op tijd
ik ga proberen je voor te zijn
Dan zit er al een slot op denk ikquote:
Ja dat vind hij heel erg!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Niet meer reageren, dan moet RubberenRob nog heel de avond wachten met zijn topic.
Goed planquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Niet meer reageren, dan moet RubberenRob nog heel de avond wachten met zijn topic.
Ok hij is er bijnaquote:
owkquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
whehequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
dat kan maar aangezien ik geen mod benquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mods moeten inhoudelijk reageren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |