Hellmond speelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
het is trouwwens druk rond eindhoven.....
afscheidsborrel van v Bommelquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, op het beeldscherm
het is trouwwens druk rond eindhoven.....wat doen die PSV'ers daar toch??
Dat is goed op tijdquote:
Kan niet.. Hij is al geopendquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is goed op tijd
ik ga proberen je voor te zijn
Hij zegt net, het is druk. Lijkt me niet dat Bommeltje dan een borrel heeft.quote:
Ik wil ook eens een keer een Hools openen (kan alleen geen goede TT verzinnen)quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is goed op tijd
ik ga proberen je voor te zijn
Dan zit er al een slot op denk ikquote:
Ja dat vind hij heel erg!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Niet meer reageren, dan moet RubberenRob nog heel de avond wachten met zijn topic.
Goed planquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Niet meer reageren, dan moet RubberenRob nog heel de avond wachten met zijn topic.
Ok hij is er bijnaquote:
owkquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
whehequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
dat kan maar aangezien ik geen mod benquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mods moeten inhoudelijk reageren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |