was datquote:
quote:
Netnummer regio Sittard. Loop stage in Amstenrade.quote:
oow nou ik zit in 0546quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Netnummer regio Sittard. Loop stage in Amstenrade.
Ik woon in Heerlen (045).
en nog op de radio geweest ?quote:
neequote:
Ik kliktequote:
quote:
quote:
Ruis heeft um dichtgegooidquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:50 schreef Dos37 het volgende:
[centraal] Meld hier in wellk netnummer je zit.
nou wel echt
Ja jammerquote:
Delft?quote:
Juist.quote:
Senegal?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef zjroentje het volgende:
En in het weekend ben ik onder 046 te vinden.![]()
Ik moet nu al alles omzetten naar studenten, de postbank begint te zeuren de ABN begint te zeuren tis hier 1 grote puinhoop en o ja mijn paspoort is gister verlopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
VoreG dat gaat alleen nog maar erger worden, en al helemaal als je student af bent moet je alles omzetten enzo
0183 btw
Ik heb hier ook nog een grote stapel van het Trias liggen dat ik moet uitzoeken echt een bendequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet nu al alles omzetten naar studenten, de postbank begint te zeuren de ABN begint te zeuren tis hier 1 grote puinhoop en o ja mijn paspoort is gister verlopen.
http://www.cd-ripper.info/quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef Noca het volgende:
Iemand die een goed proggie weet om een cd om te zetten in mp3?
Ik moet coldplay natuurlijk wel in mn mp3 speler hebben
Winamp 5 proquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef Noca het volgende:
met media player kan het ook goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef Noca het volgende:
Same here, maar ik werk bij de buren van 0184quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
VoreG dat gaat alleen nog maar erger worden, en al helemaal als je student af bent moet je alles omzetten enzo
0183 btw
OMFGquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:38 schreef pascalheister het volgende:
http://www.liquidgeneration.com/poptoons/bradjen_usher.swf
Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook zo'n uitsteller. Vanmiddag een interview in het Duits, dat wordt wat....![]()
Inderdaadquote:
Hehequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga iedere Nederlander 200 Euro aan energierekening besparen en bovendien de CO2-emissie met 40% laten afnemen.![]()
![]()
Alleen nu moet ik nog een oplossing bedenken voor morgen 1400 uur.
Als ik het internet van m'n pc laat afsluiten gaat het wel 50% sneller.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehesucces
![]()
Ik begin ook altijd te laat
Zoozoow das nie misquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga iedere Nederlander 200 Euro aan energierekening besparen en bovendien de CO2-emissie met 40% laten afnemen.![]()
![]()
Alleen nu moet ik nog een oplossing bedenken voor morgen 1400 uur.
Ook dat is herkenbaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik het internet van m'n pc laat afsluiten gaat het wel 50% sneller.
ook hier herkenbaar. Soms moet je gewoonquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar
Internet is zo slecht!! foei stout internet
Men, dromen zijn mooiquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan ben ik binnen enkele jaren miljonair.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
Standaard s'morgens en als ik van werk thuis kom de pc aan
Hier ook, alleen is het dan vaak even 5 min mail checkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
Standaard s'morgens en als ik van werk thuis kom de pc aan
Nee ik meestal ook niet... maar tegenwoordig ben ik dus zwaar verslaafd aan railroad tycoon....quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hier ook, alleen is het dan vaak even 5 min mail checken.
Zit de hele dag al achter een pc op stage dus heb je 's avonds even geen zin meer
Ik sinds gister aan GTA SAquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee ik meestal ook niet... maar tegenwoordig ben ik dus zwaar verslaafd aan railroad tycoon....
kun je wel eens naar Australiëquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee ik meestal ook niet... maar tegenwoordig ben ik dus zwaar verslaafd aan railroad tycoon....
Ik ga hem uitspelen voordat ik weg gaquote:
Welk bier?quote:
Alfaquote:
Das hier uit de buurt.quote:
ik vind het wel redelijk ik vind het een zacht biertjequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Das hier uit de buurt.
Ik vind het zelf
Lekkerste biertje van Nederland.quote:
net weer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:44 schreef 9christensen het volgende:
Gaat het hier nog steeds over bier?
prima prima zoooowquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie zet het grote sparta uitzwaaitopic vast klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |